Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apua! petin miestäni

Vierailija
30.10.2014 |

Mulla oli muutama viikko sitten yhdenyön (tai iltapäivän) juttu, tapasin töissä tosi söpön ja kiinnostavan miehen, ja jotenkin vaan ajauduin sen kanssa tekemään jotain mitä ei pitäisi. Mies ei siis ollut työkaveri vaan asiakas.. Seurustelen miehen kanssa jota rakastan tietysti paljon, en tajua miten lumouduin siitä toisesta niin :( Mutta ei siinä kaikki, viikonloppuna oli miehen ystävällä juhlat, jonne menimme, koska mies halusi esitellä mut kaikille niillekin kavereille joita en ole vielä tavannut. Se mun iltapäivämies oli siellä myös, kuulemma tunteneet jo vuosia! Miehen ilmeestä näin että tunnisti mut myös. Koko illan pelkäsin, ja pelkään vieläkin aikooko se paljastaa jutun. Ei ollut silloin illalla tilaisuutta puhua kahden kesken sen kanssa. Nyt mietin pitääkö mun tunnustaa miehelle ennenkuin se toinen kertoo, vai toivonko vain etten jää kiinni? Kamala tilanne :(

Kommentit (114)

Vierailija
101/114 |
31.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan mies anna tällaista anteeksi, ei millään. Tuo iskee niin syvälle vyön alle kaikin tavoin, että muistaa ikuisesti.

Maine ap:ltä on mennyt nyt lopullisesti. Tiedossa on tulevaisuudessa todellakin vain seksiehdotuksia, sillä tuollaisen naisen maine kiirii suusta suuhun hyvin nopeasti.

Suosittelen vaihtamaan kaupunkia tai maata.

Vierailija
102/114 |
31.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä, miten joku voi väittää oikeasti rakastavansa, ja silti pettää. Jos haluaa useita kumppaneita, pitäisi olla avoimet kortit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/114 |
06.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaisesss tilanteessa se äijä ei todennäköisesti kerro kenellekkään tai ehkä kännissä jollekkin mutta nämä jutut ei TODELLAKAAN leviä miesten keskuudessa, koska joku iltapäivä-pikapano ei ole kovin suuri juttu monellekkaan niitä harrastavalle ja tekijällehän sattuu. Tulipa pitkä "lause".

Vierailija
104/114 |
31.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

-

Vierailija
105/114 |
19.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 22:59"]

Kun aloitin nykyisen suhteeni (joka johti avioliittoonkin jossa nyt olen), en katsellut muita naisia ollenkaan enää vuosikausiin. Minusta henkilökohtaisesti tuntuu oudolta että ajautuu pettämään suhteen alkuvaiheessa jolloin kuitenkin tunteet ovat voimakkaimmat...

Nyt kun on ihastunut jo useamman kerran muihin, alkaa uskollisuuden jatkaminen tuntumaan aina vaan vaikeammalta. Mutta JOS joskus sorrun oikeasti, niin sitten kyllä varmaan eroan myös, en usko että pystyisin jatkamaan liittoani enää sitten.

Toisaalta jos meille tulee lapsia, niin sitten kyllä yritän pysyä uskollisena, vaikka hampaat irvessä jos ei muuten suhde tästä huonone.

[/quote]

Mä pitäisin suurena loukkauksena sitä että mulle ollaan uskollinen lasten takia! Uskollinen pitää olla nimenomaan rakkaudesta minuun ja muuten joudat mennä!

Vierailija
106/114 |
06.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asiallisia vastauksia kiitos! Ikäänkuin ette itse olisi joskus pettäneet!

En ole pettänyt ikinä. Pettämistä olen kyllä saanut kokea, ja automaattinen ero. Pelisäännöt on sovittu ja jos on valmis panemaan toista vaikka on tiedossa että pettäminen tietää eroa niin se on sitten valinta tehty. Parempi vain kertoa totuus, tai tietysti jos olet narsistinen luonteeltasi ja koet ettei toisella ole oikeutta tietää vaikka itse kuitenkin haluaisit varmasti tietää jos miehesi siittää naisia kaupungissa niin vittuako itse peittelet asiaa? Koittakaa nyt hyvät ihmiset miettiä omalle kohdalle näitä juttujanne.

Vierailija
107/114 |
06.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua jäi kiehtomaan tuo teidän tapaaminen, mies oli siis sun asiakas, et tiedä hänen yrityksestä tms mitään, mutta heti samantien päädyit sänkyyn? Missä tai minkälaisessa paikassa oot töissä?

En usko että toinen mies kertoo miehellesi yhtään mitään. Jos haluat jatkaa oman miehesi kanssa, älä kerro. Kärsi, kärvistele ja KADU, äläkä tee enää mitään vastaavaa uudestaan.

Vierailija
108/114 |
06.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua myös ihmetyttää enemmän se, että

ap syöksyy suoraan panemaan jonkun random-asiakkaan kanssa, joka työpaikalla sattuu vastaan tulemaan. Ei mulle ole tullut mieleenkään panna minkään asiakkaan tai työkaverin kanssa heti kun ensimmäisen kerran näen vaikka ois miten kuuma tapaus

Vierailija
109/114 |
06.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoito oli  oli yllättäen sun miehen kaveri? Asia selvisi yllättäen pian hoidon jälkeen? 

Aivan selvä asia: sun mies testasi sua kaverinsa kanssa, lankeatko houkutukseen, voiko suhun luottaa. Sitten kun lankesit, sun mies järjesti sut tilanteeseen missä heidän kaverisuhteensa paljastui, tämä oli testin vaihe kaksi. 

Eli sun mies tietää mitä on tapahtunut, ja seuraa nyt sun reaktioita. 

Vierailija
110/114 |
06.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viattomat naisparat ajautuvat tahtomattaan pettämään

Ilkeät miessiat pettävät viattomia naisparkoja

Hyi hyi, ilkeät miessiat, kun kiusaatte täysin syyntakeettomia naisia

Vierailija
111/114 |
06.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko nyt taas niin vaikeaa katsoa aloitusviestin päivämäärää?

Vierailija
112/114 |
06.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko nyt taas niin vaikeaa katsoa aloitusviestin päivämäärää?

On, itse asiassa. En ymmärrä kuka nostaa näitä vanhoja ketjuja aina.

Vierailija
113/114 |
06.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi sinua!! Ettäs kehtaat olla vielä kertomatta?! En oo ikinä pettänyt, pysyisit sinkkuna kun tavaraasi kykenet TUNTEMATTOMILLE jakamaan. Hyi helvetti. Piste.

Vierailija
114/114 |
06.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin toimivalle naiselle on olemassa nimitys. Se alkaa h:lla ja loppuu a:han. Viisi kirjainta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän yhdeksän