Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apua! petin miestäni

Vierailija
30.10.2014 |

Mulla oli muutama viikko sitten yhdenyön (tai iltapäivän) juttu, tapasin töissä tosi söpön ja kiinnostavan miehen, ja jotenkin vaan ajauduin sen kanssa tekemään jotain mitä ei pitäisi. Mies ei siis ollut työkaveri vaan asiakas.. Seurustelen miehen kanssa jota rakastan tietysti paljon, en tajua miten lumouduin siitä toisesta niin :( Mutta ei siinä kaikki, viikonloppuna oli miehen ystävällä juhlat, jonne menimme, koska mies halusi esitellä mut kaikille niillekin kavereille joita en ole vielä tavannut. Se mun iltapäivämies oli siellä myös, kuulemma tunteneet jo vuosia! Miehen ilmeestä näin että tunnisti mut myös. Koko illan pelkäsin, ja pelkään vieläkin aikooko se paljastaa jutun. Ei ollut silloin illalla tilaisuutta puhua kahden kesken sen kanssa. Nyt mietin pitääkö mun tunnustaa miehelle ennenkuin se toinen kertoo, vai toivonko vain etten jää kiinni? Kamala tilanne :(

Kommentit (114)

Vierailija
21/114 |
30.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut antaa anteeksi, toiset ei. Ei täällä voi kukaan tietää, kumpaan kastiin poikaystäväsi kuuluu.

Vierailija
22/114 |
30.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.10.2014 klo 11:59"]Asiallisia vastauksia kiitos! Ikäänkuin ette itse olisi joskus pettäneet!
[/quote]

No itseasiassa en todellakaan oo pettäny, koska aidosti rakastan miestäni enkä halua häntä menettää. Kerro tekosistasi, erotkaa ja jatka elämääsi, biatch.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/114 |
30.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.10.2014 klo 16:43"]

[quote author="Vierailija" time="30.10.2014 klo 16:33"]

[quote author="Vierailija" time="30.10.2014 klo 14:41"]

Neuvoja miten saan tähän mieheen yhteyden? Haluaisin jo elää ilman pelkoa! Facebookista en löytänyt ja miehen profiiliin en pääse. Ainut toivoni on miehen puhelin, mutta miten saisin sen käsiini riittävän pitkäksi ajaksi?

[/quote]

Onnistunut provo, yhteystiedot muka mahdotonta saada, vaikka tyypin kanssa tehty töitä yhdessä :-)

[/quote]

Osaatko lukea? Tyyppi oli asiakas, ei työkaveri.

[/quote]

Tiedät miehen nimen ja yrityksen, jossa mies työskentelee, etkä osaa selvittää miehen yhteystietoja? Olet paitsi typerä huora niin myös uskomaton vajukki.

Vierailija
24/114 |
30.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tietäisin missä mies työskentelee? Hän oli asiakkaana minun työpaikallani! Olen nähnyt hänet tasan 2 kertaa, silloin kun petin, ja nyt siellä juhlissa. Mieheltä en uskalla hänestä mitään kysyä!

Vierailija
25/114 |
30.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyt vaan siltä mieheltäs. Keksi joku tekosyy miksi tarttet numeron. Tai sitten vaan kerrot mitä on tullut tehtyä. Luultavasti se petoskumppanisi on jo kertonut kavereilleen, ehkä myös miehellesi, että on pannut jotain muijaa paikassa X. Ethän oikeasti luule että kukaan mies jättäisi rehvastelematta kavereilleen, jos joku random muija käy päälle keskellä päivää! Sen takia säikähti kun näki sut siellä bileissä. Jostain syystä oma miehesi ei ole vielä osannut yhdistää kaverin kertomusta suhun. Tai sitten on, ja haluaa katsoa kun kiemurtelet. Parhaiten voit selvitä jos itse kerrot, mies luultavasti odottaa sitä sulta jo.

Vierailija
26/114 |
30.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyi. mitä sun päässäs liikku ? kerro, miehes jättää sut mut iha oikein sulle.

Vierailija
27/114 |
30.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos jätät kertomatta, joudut elämään ikään kuin munankuorilla kävellen. Pelkäät jatkuvasti onko miehesi saanut tietää... Teet omasta elämästäsi todella hankalaa. Oma mielenterveyteni ei moista kestäisi. Minä kertoisin rehellisesti.

Se että petit, voi toki olla viesti myös sinulle. Et ehkä sittenkään ole niin rakastunut, vaan tarvitset vielä aikaa mennä ja tulla miten itse haluat. :)

Vierailija
28/114 |
30.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin petin pari viikkoa sitten. Karmeassa kännissä. Mies jonka kanssa lähdin oli naimisissa. Rakastan omaa miestäni. En juo viikoittain, mutta joskus vedän niin överit että harkintakyky pettää. Jos haluan pitää mieheni, on rajoitettava juomisen määrää ettei enää joudu vastaaviin tilanteisiin. Kerran pettäjä aina pettäjä voi pitää paikkaansa. Olen pahoillani ap, mutta tuntuu ettet kadu tekemääsi aidosti. En minäkään, yritän vain unohtaa. Pelkäämme enemmän kiinni jäämistä kuin kadumme tekia :(

Vierailija
29/114 |
30.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap ihan sama tilanne oli. Sain kunnon kyydit enkä kadu sitä. Seksuaalisesti haluaisin muuta kuin mitä mieheni tarjoaa, mutten kenenkään muun kanssa halua suhteessa olla kuin hänen. Olen neuvoton. Ja ymmärrän ristiriitasi. 

Vierailija
30/114 |
30.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllähän sä nyt asiakkaasi nimen tiedät? Tosi vajakki paljonko sulla on ikää jos saa kysyä?
Tyhmintä on mennä sille miehelle sanomaan ettei saa kertoo, koska on sen jo kertonut eteenpäin.
P.S fiksut pitää lukon kännykässä ettei random muijat pääse sinne vilkuilemaan. ;)

Vierailija
31/114 |
30.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.10.2014 klo 11:59"]

Asiallisia vastauksia kiitos! Ikäänkuin ette itse olisi joskus pettäneet!

[/quote]

No en ole pettänyt koskaan, enkä kommentoi sinun pettämistä.

Vierailija
32/114 |
30.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro miehellesi. Ehkä se järjestää kivaa kolmestaan teille ja kaverille. Kaveri voi opettaa samalla miehellesi millaista on kunnon kyyti josta sä pidät.

Vierailija
33/114 |
30.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.10.2014 klo 20:23"]

No kyllähän sä nyt asiakkaasi nimen tiedät? Tosi vajakki paljonko sulla on ikää jos saa kysyä? Tyhmintä on mennä sille miehelle sanomaan ettei saa kertoo, koska on sen jo kertonut eteenpäin. P.S fiksut pitää lukon kännykässä ettei random muijat pääse sinne vilkuilemaan. ;)

[/quote]

Tietääkö kaupan kassatkin kaikkien asiakkaidensa nimet? Oletkohan nyt ite vähän vajaa?

Vierailija
34/114 |
30.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.10.2014 klo 20:27"]

No kyllähän sä nyt asiakkaasi nimen tiedät? Tosi vajakki paljonko sulla on ikää jos saa kysyä? Tyhmintä on mennä sille miehelle sanomaan ettei saa kertoo, koska on sen jo kertonut eteenpäin. P.S fiksut pitää lukon kännykässä ettei random muijat pääse sinne vilkuilemaan. ;)

[/quote]

Tietääkö kaupan kassatkin kaikkien asiakkaidensa nimet? Oletkohan nyt ite vähän vajaa?

[/quote]

Mä olen ollut kaupassa töissä enkä todellakaan tiennyt asiakkaiden nimiä!

Vierailija
35/114 |
30.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

ap tietää kyllä miehen nimen, kun poikaystävänsä hänet esitteli, mutta ei juuri mitään muuta. etkö ole lukenut viestejä?

Vierailija
36/114 |
30.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

huoraaminen kannattaa aina kun on mahdollisuus. Jos kumilla nussit niin ei paljon pelkoa kiinnijäämisestä ellei mies ole niin hyvä kaveri miehellesi, että kertoo kuinka porasi sinua kakkoseen.

Vierailija
37/114 |
30.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just...

Vierailija
38/114 |
30.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiallisia vastauksia kiitos! Ikäänkuin ette itse olisi joskus pettäneet!

Vierailija
39/114 |
30.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

-

Vierailija
40/114 |
30.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro, jos uskallat :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi neljä