Miksi et ole ottanut koronarokotetta?
Minua kiinnostaisi tietää, miksi et ole rokotuttanut itseäsi koronaa vastaan. Tiedetään, että terveydelliset syyt, jotka estävät rokotteen ottamisen, ovat äärimmäisen harvinaisia. Uskotko valepropagandaan vai onko kyse vain välinpitämättömästä asenteesta?
Kommentit (661)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska olen terve. Muutenkin tauti joka vaikuttaa jokavuotiselta influenssalta ei riitä syyksi että lähtisin ottamaan parin kuukauden välein ties kuink monta kertaa jotakin uuden sukupolven lääkeinjektioilta
Muutatko mielesi, kun kerron sinulle, että tietosi ovat vääriä. Kyseessä ei ole uuden polven lääkeinjektio. Kyse ei ole ollenkaan lääkkeestä vaan rokotteesta. Rokotteessa elimistöösi syntyy pieni määrä sitä viruksen piikkiproteiinia. Itse taudissa saat piikkiproteiinin lisäksi koko muun viruksen, jolloin odotettavissa olevat haitat ovat moninkertaiset ihan kuolemaan asti. Varsinkaan mRNA rokotteessa ei ole mitään muuta varsinaista vaikuttavaa ainetta kuin se mRNA joka sekin tuhoutuu muutamissa tunneissa.
Sinä saatat muuttaa mielesi kun perehdyt uusimpiin tutkimuksiin, joissa m-rna on löytynyt paikoista jonne sen ei kuuluisi päätyä.
Lisäksi nykyinen rokote on sekventoitu alkuperäisen viruksen mukaan eikä tosiaan tunnista mitään variantteja.
mRNA tuhoutuu muutamissa tunneissa. Kerrotko pari tutkimusta joissa kerrotaan mRNAn löytymisestä muualta kehosta kuin välittömästi pistämisen jälkeen lihassoluista. Aika uskomattomalta kuulostaa. Mielelläni pari tutkimusta lukisin.
Vierailija kirjoitti:
En halua kokeellista rokotetta, vaan odotan pitkäaikaisvaikutuksien tutkimustuloksia. Alustavia tuloksia saadaan kenties vuoden 2023 aikana kun Pfizerin kolmas faasi päättyy. Normaalisti kestäisi ainakin sinne asti ennen kuin väestöä alettaisiin rokottamaan. Tämäkin vasta sitten kun rokotetta on kehitetty muutamia vuosia. Nämä kokeelliset rokotteet kehitettiin alle vuodessa. Kyllä ajatteleva ihminen tässä vaiheessa miettisi moneen kertaan, että mikä tämä juttu oikein, mitä tapahtuu koko ajan.
Nyt et taida ymmärtää, mitä se faasi 3 tarkoittaa. Se on helppo tarkistaa vaikka Wikipediasta. Pfizerillä se päättyi melkein vuosi sitten ja siihen oli osallistunut muistaakseni noin 44 000 tutkittavaa, mikä on ihan normi määrä. Sinä olet saanut jostain väärän käsityksen näistä faaseista.
Pidä huoli omista asioistasi, eiks niin.
Vierailija kirjoitti:
Vastustan perusoikeuksien rajoittamista. Ihan periaatteesta kapinoin pakkorokottamista vastaan.
Miten se asia nyt tähän kuuluu? Suomessahan ei ole, eikä ole suunniteltukaan pakkorokotuksia.
Vierailija kirjoitti:
Ensimmäisestä rokotteesta seurauksena todella kivulian gynekologin rokotteen aiheuttamaksi toteama munasarjakysta. En koskaan ole ollut niin kipeä ja pahoinvoiva kuin muutaman rokotteen jälkeisen kuukauden. Gynekologin mukaan myös seuraavasta rokotteesta tulisi mitä todennäköisemmin kysta, joten olen nuorena ihmisenä ilomielin ilman rokotetta. Olen asiantuntijatyössä, joten voin tehdä etätöitä ihan niin kauan kuin tämä maskihomma jatkuu.
Sinullapa on taitava gynekologi, joka on ihan yksin maailmassa todennut tämmöisenkin rokotehaitan. Yleensä gynekologit eivät kovinkaan paljoa immunologiasta tajua, mutta sinulle on sattunut tällainen maailmanluokan asiantuntija.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska olen terve. Muutenkin tauti joka vaikuttaa jokavuotiselta influenssalta ei riitä syyksi että lähtisin ottamaan parin kuukauden välein ties kuink monta kertaa jotakin uuden sukupolven lääkeinjektioilta
Muutatko mielesi, kun kerron sinulle, että tietosi ovat vääriä. Kyseessä ei ole uuden polven lääkeinjektio. Kyse ei ole ollenkaan lääkkeestä vaan rokotteesta. Rokotteessa elimistöösi syntyy pieni määrä sitä viruksen piikkiproteiinia. Itse taudissa saat piikkiproteiinin lisäksi koko muun viruksen, jolloin odotettavissa olevat haitat ovat moninkertaiset ihan kuolemaan asti. Varsinkaan mRNA rokotteessa ei ole mitään muuta varsinaista vaikuttavaa ainetta kuin se mRNA joka sekin tuhoutuu muutamissa tunneissa.
Sinä saatat muuttaa mielesi kun perehdyt uusimpiin tutkimuksiin, joissa m-rna on löytynyt paikoista jonne sen ei kuuluisi päätyä.
Lisäksi nykyinen rokote on sekventoitu alkuperäisen viruksen mukaan eikä tosiaan tunnista mitään variantteja.mRNA tuhoutuu muutamissa tunneissa. Kerrotko pari tutkimusta joissa kerrotaan mRNAn löytymisestä muualta kehosta kuin välittömästi pistämisen jälkeen lihassoluista. Aika uskomattomalta kuulostaa. Mielelläni pari tutkimusta lukisin.
Epäilen, että tuo tarkoittaa niitä rottakokeita, missä rotille syötettiin 100 000 kertaisia määriä lipidipartikkeleita mRNA rokotteiden lipideihin verrattuna ja sitten niitä löytyi rotan munasarjoista minimaalisia määriä. Tämä ei tarkoita että rokotteen mRNA kerääntyisi muualle elimistöön.
Vierailija kirjoitti:
Koska ajattelin katsoa ensin tilannetta. Ja päivä päivältä vaan tuntuu enempi ettei kannata ottaa. Juuri tänään kuulin kun eräs tuttavani oli viety ambulanssilla sairaalaan, kahdesti rokotettu.
Oliko jäänyt mopon alle?
Vierailija kirjoitti:
En halua antaa rahaa Pziferin kaltaisille firmoille. Korona tulee jos on tullakseen, se ei minua pelota. Selviytymisprosentti minun ikäryhmälle on lähes 100.
Etkö halua yhtään suojella niitä, joilla selviytymisprosentti on 70?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vastustan perusoikeuksien rajoittamista. Ihan periaatteesta kapinoin pakkorokottamista vastaan.
Miten se asia nyt tähän kuuluu? Suomessahan ei ole, eikä ole suunniteltukaan pakkorokotuksia.
Vitsi vitsi rokotepassi oliki jekku
Tässä ketjussa tuntuu olevan kovin itsekästä porukkaa."En ota rokotetta kun riskini kuolla Covidiin on nolla", " ei ole minun ikäiselleni vaarallinen" jne. Kenellekään ei tule mieleen, että viruksen kiertäminen pitäisi saada loppumaan. Nyt taas nähtävissä, miten sairaalat ja tehot alkavat täyttymään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lisäksi nykyinen rokote on sekventoitu alkuperäisen viruksen mukaan eikä tosiaan tunnista mitään variantteja.mRNA tuhoutuu muutamissa tunneissa. Kerrotko pari tutkimusta joissa kerrotaan mRNAn löytymisestä muualta kehosta kuin välittömästi pistämisen jälkeen lihassoluista. Aika uskomattomalta kuulostaa. Mielelläni pari tutkimusta lukisin.
Epäilen, että tuo tarkoittaa niitä rottakokeita, missä rotille syötettiin 100 000 kertaisia määriä lipidipartikkeleita mRNA rokotteiden lipideihin verrattuna ja sitten niitä löytyi rotan munasarjoista minimaalisia määriä. Tämä ei tarkoita että rokotteen mRNA kerääntyisi muualle elimistöön.
Ei viittis väittää enää tuosta ainut totuus on rokote annettiin pistämällä piikillä olkavarteen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vitsi vitsi rokotepassi oliki jekku
Miten rokotepakko liittyy rokotepassiin? Sinun valintasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei viittis väittää enää tuosta ainut totuus on rokote annettiin pistämällä piikillä olkavarteen
Annatko sen tutkimuksen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska ajattelin katsoa ensin tilannetta. Ja päivä päivältä vaan tuntuu enempi ettei kannata ottaa. Juuri tänään kuulin kun eräs tuttavani oli viety ambulanssilla sairaalaan, kahdesti rokotettu.
Oliko jäänyt mopon alle?
Todennäköisesti oli menny sekasin rokotteesta walking death personaly
Voidaanko todeta, että kaikki rokottamattomat ovat palstalaisia? Prosentuaaliset tulekset kun ovat, että valtaosa väestöstä ovat saaneet rokotukset.
Vierailija kirjoitti:
Pelkään todella paljon haittavaikutuksia. Se on ainut syy miksi en ole ottanut rokotetta. Käytän aina ffp2 maskia kodin ulkopuolella. En tapaa ketään sisätiloissa, enkä käy muualla kuin ruokakaupassa ja töissä.
Ihmisen ajattelussa on merkillisiä epäloogisuuksia. Pelkäät rokotteen haittavaikutuksia, vaikka kaikissa ikäryhmissä taudin haittariskit ovat selvästi suuremmat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Annatko sen tutkimuksen?
Kaverit kertoi mutta kun pyysin tarkentamaan eivät olleet lopulta varmoja kun eituntunut missään epäilivät myöhemmin oliko sittenkään taåahtunut mitään alkuunkaan huijattu kun eivät katsoneet satavarmaksi eivät väittäneet valalle ei voi mennä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Korona-piikki ei ole mielestäni rokote. Se on geeniterapiavalmiste. Hyväksyn geenimanipulaation syövän ja ms-taudin hoidossa ym. muiden sairauksien hoidossa. Olen ottanut perinteiset rokotukset kuten polio ja hepatiitti yms. En vapaaehtoisesti ota korona-piikkiä. Olen laiha urheileva 65-vuotias eläkeläinen enkä ole koskaan esim flunssassa. En ole koskaan elämässäni tarvinnut antibioottia enkä harrasta lääkäreillä käymistä. Olen sairastanut kaikki lastentaudit vesirokosta tulirokkoon. Kuolema on varmasti ihana asia, ja odotan sitä tietysti innokkaasti, mutta koronaan tuskin kupsahdan. Ennemmin jokin pyöräilyonnettomuus on mahdollinen, kun talvipyöräilen, vaikka en koskaan ole kyllä kaatunut pahasti pyörällä.
Näin
Mitenkä te mahdatte nyt käsittää tämän geeniterapian? Oletteko sitä mieltä, että rokotteen mRNA menee jotenkin rokotettavan geeneihin (DNAhan). Näinhän se ei tietenkään ole.
Itte typeryyksissäs väität että mRA lla ei oe mitään tekemistä kun elävä virus lipuu verenkiertoosi jostain limakalvolta katsomossa työttömänä näinhän siinä käy yhä enevässä määrin kukaan ei ole täällä höpinöitäs täällä esittänyt
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ensimmäisestä rokotteesta seurauksena todella kivulian gynekologin rokotteen aiheuttamaksi toteama munasarjakysta. En koskaan ole ollut niin kipeä ja pahoinvoiva kuin muutaman rokotteen jälkeisen kuukauden. Gynekologin mukaan myös seuraavasta rokotteesta tulisi mitä todennäköisemmin kysta, joten olen nuorena ihmisenä ilomielin ilman rokotetta. Olen asiantuntijatyössä, joten voin tehdä etätöitä ihan niin kauan kuin tämä maskihomma jatkuu.
Sinullapa on taitava gynekologi, joka on ihan yksin maailmassa todennut tämmöisenkin rokotehaitan. Yleensä gynekologit eivät kovinkaan paljoa immunologiasta tajua, mutta sinulle on sattunut tällainen maailmanluokan asiantuntija.
Et sitte viittis laittaa tollasta skeidaa monella suomalaisella gynegologilla yhteyksiä ulkomaille siis valveutuneilla et viittis kuitenkaan
Mitä mieltä olet riskiryhmien suojelemiselta?