Miksi et ole ottanut koronarokotetta?
Minua kiinnostaisi tietää, miksi et ole rokotuttanut itseäsi koronaa vastaan. Tiedetään, että terveydelliset syyt, jotka estävät rokotteen ottamisen, ovat äärimmäisen harvinaisia. Uskotko valepropagandaan vai onko kyse vain välinpitämättömästä asenteesta?
Kommentit (661)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska olen terve. Muutenkin tauti joka vaikuttaa jokavuotiselta influenssalta ei riitä syyksi että lähtisin ottamaan parin kuukauden välein ties kuink monta kertaa jotakin uuden sukupolven lääkeinjektioilta
Muutatko mielesi, kun kerron sinulle, että tietosi ovat vääriä. Kyseessä ei ole uuden polven lääkeinjektio. Kyse ei ole ollenkaan lääkkeestä vaan rokotteesta. Rokotteessa elimistöösi syntyy pieni määrä sitä viruksen piikkiproteiinia. Itse taudissa saat piikkiproteiinin lisäksi koko muun viruksen, jolloin odotettavissa olevat haitat ovat moninkertaiset ihan kuolemaan asti. Varsinkaan mRNA rokotteessa ei ole mitään muuta varsinaista vaikuttavaa ainetta kuin se mRNA joka sekin tuhoutuu muutamissa tunneissa.
Sinä saatat muuttaa mielesi kun perehdyt uusimpiin tutkimuksiin, joissa m-rna on löytynyt paikoista jonne sen ei kuuluisi päätyä.
Lisäksi nykyinen rokote on sekventoitu alkuperäisen viruksen mukaan eikä tosiaan tunnista mitään variantteja.
Näin
Vierailija kirjoitti:
Rokotuksen hakeminen julkisilla kulkemisineen on suurempi tartuntariski mitä oma normiarkeni on.
Jos rokotuksen saisi lähempää esim omasta terveyskeskuksesta niin mulla se jo olisi.
Siis taudinhaku reissu rokotuksella
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika jännä juttu että rokottamattomat pelkäävät sairaalloisesti rokotteesta tulevia sivuvaikutuksia mutta eivät yhtään kanna huolta vakavasta koronasta. En ole kertaakaan lukenut viestiä rokottamattomilta että pelkäävät vakavaa muotoa covidista. Eri asia on ne onnekkaat joilla se on ilmennyt vain kuumeena ja yskänä.
Kyllä minua ainakin huolettaa ja pelottaa myös vakava korona, mutta koska voin elää varsin eristäytyneesti, eikä riskiä saada tartuntaa näinollen juuri ole, katson omalla kohdallani rokotteen mahdollisten sivuvaikutusten olevan isompi riski, koska ei ole selvyyttä siitä, miten rokote vaikuttaa minulle jo oleviin sairauksiin.
Järkevä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska olen terve. Muutenkin tauti joka vaikuttaa jokavuotiselta influenssalta ei riitä syyksi että lähtisin ottamaan parin kuukauden välein ties kuink monta kertaa jotakin uuden sukupolven lääkeinjektioilta
Muutatko mielesi, kun kerron sinulle, että tietosi ovat vääriä. Kyseessä ei ole uuden polven lääkeinjektio. Kyse ei ole ollenkaan lääkkeestä vaan rokotteesta. Rokotteessa elimistöösi syntyy pieni määrä sitä viruksen piikkiproteiinia. Itse taudissa saat piikkiproteiinin lisäksi koko muun viruksen, jolloin odotettavissa olevat haitat ovat moninkertaiset ihan kuolemaan asti. Varsinkaan mRNA rokotteessa ei ole mitään muuta varsinaista vaikuttavaa ainetta kuin se mRNA joka sekin tuhoutuu muutamissa tunneissa.
Sinä saatat muuttaa mielesi kun perehdyt uusimpiin tutkimuksiin, joissa m-rna on löytynyt paikoista jonne sen ei kuuluisi päätyä.
Lisäksi nykyinen rokote on sekventoitu alkuperäisen viruksen mukaan eikä tosiaan tunnista mitään variantteja.Näin
Miten sitten selität sen, että rokotteet estävät myös delta-variantin aiheuttamat vakavimmat tautimuodot. Mitä suurempi rokotekattavuus, sitä pienempi tautikuolleisuus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika jännä juttu että rokottamattomat pelkäävät sairaalloisesti rokotteesta tulevia sivuvaikutuksia mutta eivät yhtään kanna huolta vakavasta koronasta. En ole kertaakaan lukenut viestiä rokottamattomilta että pelkäävät vakavaa muotoa covidista. Eri asia on ne onnekkaat joilla se on ilmennyt vain kuumeena ja yskänä.
Kyllä minua ainakin huolettaa ja pelottaa myös vakava korona, mutta koska voin elää varsin eristäytyneesti, eikä riskiä saada tartuntaa näinollen juuri ole, katson omalla kohdallani rokotteen mahdollisten sivuvaikutusten olevan isompi riski, koska ei ole selvyyttä siitä, miten rokote vaikuttaa minulle jo oleviin sairauksiin.
Järkevä
Mitähän ne niin kummalliset taudit ovat, ettei tiedettäisi voisiko rokotteita käyttää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Liian monta vakavaa haittaa rokotteesta lähipiirissä.
Kumma juttu, joidenkin LÄHIpiirissä on vakavia haittoja pilvin pimein, minä tunnen työn kautta satoja rokotettuja ja tuttavapiiriin kuuluu muuten kymmeniä-satoja ihmisiä. Yksi anafylaktiselta sokilta vaikuttava tapaus on jonka tiedän
Sama. En tiedä yhtä ainutta jolla olisi tullut edes lieviä haittavaikutuksia, muuta kuin se seuraavan pvän kipeä olo. Ja sitten joku tuntee legioonan verran ..😅 minä myyn sairaalatarvikkeita, joten jokusen henkilön tiedän.
En tunne rokotettuja enkä sairastuneita me eletään normaalia elämää ei oo hätää joulua odotellessa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lisäksi nykyinen rokote on sekventoitu alkuperäisen viruksen mukaan eikä tosiaan tunnista mitään variantteja.Näin
Edelleen haluaisin nähdä pari sellaista tutkimusta. Toivottavasti et niitä kuuluisia rottakokeita tarkoita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kumma juttu, joidenkin LÄHIpiirissä on vakavia haittoja pilvin pimein, minä tunnen työn kautta satoja rokotettuja ja tuttavapiiriin kuuluu muuten kymmeniä-satoja ihmisiä. Yksi anafylaktiselta sokilta vaikuttava tapaus on jonka tiedän
Sama. En tiedä yhtä ainutta jolla olisi tullut edes lieviä haittavaikutuksia, muuta kuin se seuraavan pvän kipeä olo. Ja sitten joku tuntee legioonan verran ..😅 minä myyn sairaalatarvikkeita, joten jokusen henkilön tiedän.
En tunne rokotettuja enkä sairastuneita me eletään normaalia elämää ei oo hätää joulua odotellessa
Saako olla utelias? Missä ihmeessä sinä oikein asut?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten sitten selität sen, että rokotteet estävät myös delta-variantin aiheuttamat vakavimmat tautimuodot. Mitä suurempi rokotekattavuus, sitä pienempi tautikuolleisuus.
Tauti kuolleisus ei ole mikän mittari
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
USA:n tartuntatautiviraston pääjohtaja Anthony Fauci varoittaa, että korkeat koronatartuntamäärät lisäävät todennäköisyyttä entistä pahemmalle koronavirusmuunnokselle. Tätä mahdollisuutta vastaan taistellaan nyt rokotuksilla, hän sanoo.
Valkoisen talon korona-asiantuntijana toimiva pääjohtaja Fauci antoi lausuntonsa MSNBC-kanavalle. Hän sanoi aamuohjelma Morning Joen haastattelussa, että vaarana on "toiminnallisesti erilaisen" koronavariantin kehittyminen.
Koronatartuntaluvut ovat kehittyneet Yhdysvalloissa huolestuttavaan suuntaan, ja tartuntamäärät ovat nyt suurimmillaan sitten viime talven. Päiväkohtainen tartuntamäärä ylitti tiistaina maassa 150 000:n tautitapauksen rajan.
Tilanne voi johtaa uudenlaisen koronavirusmuunnoksen syntyyn, sanoo Fauci.
– On aina riski, kun virusta kiertää enemmän yhteisössä, että uusia mutaatioita syntyy herkemmin. Voi kehittyä variantti, joka on toiminnallisesti erilainen kuin nyt nähdyt.
Lue myös: Perusterveiden rokotettujen testaamisesta luovutaan suurelta osin Suomessa – koronalle altistumattomia lapsia ei tarvitse testataRokotukset tehokas ase
Faucin mukaan kehityskulku on nähty jo deltamuunnoksen kohdalla, joka leviää alkuperäistä virusta selvästi herkemmin.
Koronaviruskanta koostuu Yhdysvalloissa jo 99-prosenttisesti deltamuunnoksesta.
– Yksi syistä, miksi haluamme saada mahdollisimman monta ihmistä rokotetuiksi kuin mahdollista on, että virukset eivät voi mutatoitua, jos niillä ei ole mahdollisuutta levitä ja toisintua, Fauci sanoo.
– Rokotuksilla yritetään estää seuraavan mutantin, seuraavan variantin tuloa.
Newsweek kertoo, että Yhdysvalloissa keskimäärin 54 prosenttia väestöstä on tällä hetkellä täysin rokotettu koronaviruksen aiheuttamaa tautia vastaan.
Vaihtelu koronarokotuksissa osavaltioiden välillä on suurta. Korkeimman rokotekattavuuden osavaltiossa Vermontissa jo 69 prosentilla on täysi rokotesuoja, kun pienimmän kattavuuden osaltioissa Länsi-Virginiassa, Wyomingissa, Idahossa ja Alabamassa luku on noin 40 prosenttia.
Suomessa kahden rokotuksen rokotekattavuus on tällä hetkellä 64 prosenttia yli 12-vuotiaista.
Mutta kun rokotettukin voi kantaa virusta ja saada tartunnan (lievän, oireettoman, vakavankin) niin kyllähän tuo pöpö jyllää ja muuntuu heidänkin keskuudessaan.
Nyt ei enää testata 2x rokotettuja, jotta lööpit ja tilastot voivat huutaa vielä punaisempana "rokottamattomien epidemiaa".
Sen haluaisin tietää mihin tällä kaikella pyritään.
NWO. Australian pääministeri on sen myöntänyt jo virallisesti.
Vierailija kirjoitti:
En halua kokeellista rokotetta, vaan odotan pitkäaikaisvaikutuksien tutkimustuloksia. Alustavia tuloksia saadaan kenties vuoden 2023 aikana kun Pfizerin kolmas faasi päättyy. Normaalisti kestäisi ainakin sinne asti ennen kuin väestöä alettaisiin rokottamaan. Tämäkin vasta sitten kun rokotetta on kehitetty muutamia vuosia. Nämä kokeelliset rokotteet kehitettiin alle vuodessa. Kyllä ajatteleva ihminen tässä vaiheessa miettisi moneen kertaan, että mikä tämä juttu oikein, mitä tapahtuu koko ajan.
Sääli ettet osaa sitten lukea niitä odottamiasi tutkimustuloksia. Mutta hienoja hokemia olet oppinut hyvinvointivalmentajilta.
valituksia vaan pukkaa kirjoitti:
Mitempä tuo oloani helpottaisi. Ei oo näyttäny helpottaneen kenenkään muunkaan elämää vielä
Noinkin voi ajatella, kun ei ymmärrä asiaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on valinta kahden pahan välillä, minä valitsen riskin sairastua koronaan. Perusteluna se että tuttavapiirissä erittäin vakavia rokotehaittoja, myös nuorilla, aivoveritulppaa, sydänlihastilehusta,aivotulehdusta jne.
Sitten taas koronan saaneet perheet ovat sairastaneet sen suurin osa erittäin lievillä oireilla, kuten kurkun karheutta, nenän vuotamista jne. Eli valinta on tällä näkemyksellä erittäin helppo. Jos taas uskoo median lööpit, niin ymmärrän, se valinta vaikenee huomattavasti.
Kylläpä sun tuttavapiiri on koottu heikosta aineksesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tauti kuolleisus ei ole mikän mittari
Ai? Aika outo steitmentti. Yllättävän moni ei haluaisi kuolla tautiin. Eihän se lievä Covid mikään ongelma sairastuneelle ole, vaan se teholle ja hautausmaalle vievä tautimuoto.( onnistuit muuten tekemään 6 sanan lauseessa 3 kirjoitusvirhettä. Oletko suomalainen?)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saako olla utelias? Missä ihmeessä sinä oikein asut?
Kaukana satojen kilometrien päässä lähimmästä terveyspalvelukeskuksesta julkisia kulkuyhtyksiä ei ole eikä omaa autoa naapuri rokottamaton omistaa maatilan jättää ruoka apua maito laiturille kerran viikossa ei meistä kukaan ennenkään välittänyt me osataan hoitaa sairauksia jos niitä tulee
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on valinta kahden pahan välillä, minä valitsen riskin sairastua koronaan. Perusteluna se että tuttavapiirissä erittäin vakavia rokotehaittoja, myös nuorilla, aivoveritulppaa, sydänlihastilehusta,aivotulehdusta jne.
Sitten taas koronan saaneet perheet ovat sairastaneet sen suurin osa erittäin lievillä oireilla, kuten kurkun karheutta, nenän vuotamista jne. Eli valinta on tällä näkemyksellä erittäin helppo. Jos taas uskoo median lööpit, niin ymmärrän, se valinta vaikenee huomattavasti.Kylläpä sun tuttavapiiri on koottu heikosta aineksesta.
Kaikki eivät voi valita tuttava piiriän nämähän jokainen liikaa sinänsä
Vierailija kirjoitti:
Ensin halutaan pakkorokotuksia ja sitten tulee jotakin lisä pakkoja, kun saadaan lakeja muutettua - tuleeko pakkosterilisaatioita, jotta pelastetaan maailma - hyödyt ovat suurempia kuin haitat?
Eiköhän tuo koronarokotus ole jo jonkinlainen sterilisaatio. Ei mielestäni normaali sivuoire, että kuukautiskierto häiriintyy rokotuksen myötä. Halutaan vähentää länsimaista väestönkasvua Agenda 2030 mukaisesti.
Lopuksi vielä rahastusvinkki rokottamattomille miehille: rokottamattoman sperman hinta on noussut 21 000 %:a
https://sodomsun.com/21000-price-increase-on-unvaccinated-sperm/
Voin ottaa rokotteen, kun kliiniset testit ovat valmiina. Tämä tarkoittaa vuoden 2023 loppua.
Mielestäni jo se on epäilyttävää ja epäeettistä, että rokotteen piiriin halutaan koko kansakunta, vaikka kaikkia rokotteeseen liittyviä testejä ei ole tehty.
Lisäksi koronakuolemista yhdeksän kymmenestä on yli 70-vuotiaita. Influenssaan kuolee enemmän henkilöitä Suomessa kuin koronaan. Minusta koronan yhteydessä käyttöönotetut toimet ovat suhteettoman laajamittaisia viruksen vaarallisuuteen nähden.
Myös sananvapaus tämän koronan ympärillä ihmetyttää. Poikkeavia mielipiteitä ei hyväksytä, rokottamattomilla kansan valitsemilla kansanedustajilla ei ole äänioikeutta (Latvia, Australia) ja lehdistö ei harrasta minkäänlaista tutkivaa journalismia esim rokotehaitoista. Esimerkiksi Suomessa pelkästään rokotekuolemia on 130 tähän mennessä. Koronarokotteeseen liittyen on lisäksi raportoitu tähän mennessä eniten haittavaikutuksia ml. sikapiikki.
En ota sitä ikinä. Etkä voi sille mitään.
Moni vois olla viisas järkevä ja ottaa neuvostasi vaarin