Miksi et ole ottanut koronarokotetta?
Minua kiinnostaisi tietää, miksi et ole rokotuttanut itseäsi koronaa vastaan. Tiedetään, että terveydelliset syyt, jotka estävät rokotteen ottamisen, ovat äärimmäisen harvinaisia. Uskotko valepropagandaan vai onko kyse vain välinpitämättömästä asenteesta?
Kommentit (661)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika jännä juttu että rokottamattomat pelkäävät sairaalloisesti rokotteesta tulevia sivuvaikutuksia mutta eivät yhtään kanna huolta vakavasta koronasta. En ole kertaakaan lukenut viestiä rokottamattomilta että pelkäävät vakavaa muotoa covidista. Eri asia on ne onnekkaat joilla se on ilmennyt vain kuumeena ja yskänä.
Tämä on valinta kahden pahan välillä, minä valitsen riskin sairastua koronaan. Perusteluna se että tuttavapiirissä erittäin vakavia rokotehaittoja, myös nuorilla, aivoveritulppaa, sydänlihastilehusta,aivotulehdusta jne.
Sitten taas koronan saaneet perheet ovat sairastaneet sen suurin osa erittäin lievillä oireilla, kuten kurkun karheutta, nenän vuotamista jne. Eli valinta on tällä näkemyksellä erittäin helppo. Jos taas uskoo median lööpit, niin ymmärrän, se valinta vaikenee huomattavasti.
Näin
Vierailija kirjoitti:
Koska olen terve. Muutenkin tauti joka vaikuttaa jokavuotiselta influenssalta ei riitä syyksi että lähtisin ottamaan parin kuukauden välein ties kuink monta kertaa jotakin uuden sukupolven lääkeinjektioilta
Muutatko mielesi, kun kerron sinulle, että tietosi ovat vääriä. Kyseessä ei ole uuden polven lääkeinjektio. Kyse ei ole ollenkaan lääkkeestä vaan rokotteesta. Rokotteessa elimistöösi syntyy pieni määrä sitä viruksen piikkiproteiinia. Itse taudissa saat piikkiproteiinin lisäksi koko muun viruksen, jolloin odotettavissa olevat haitat ovat moninkertaiset ihan kuolemaan asti. Varsinkaan mRNA rokotteessa ei ole mitään muuta varsinaista vaikuttavaa ainetta kuin se mRNA joka sekin tuhoutuu muutamissa tunneissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska olen terve. Muutenkin tauti joka vaikuttaa jokavuotiselta influenssalta ei riitä syyksi että lähtisin ottamaan parin kuukauden välein ties kuink monta kertaa jotakin uuden sukupolven lääkeinjektioilta
Muutatko mielesi, kun kerron sinulle, että tietosi ovat vääriä. Kyseessä ei ole uuden polven lääkeinjektio. Kyse ei ole ollenkaan lääkkeestä vaan rokotteesta. Rokotteessa elimistöösi syntyy pieni määrä sitä viruksen piikkiproteiinia. Itse taudissa saat piikkiproteiinin lisäksi koko muun viruksen, jolloin odotettavissa olevat haitat ovat moninkertaiset ihan kuolemaan asti. Varsinkaan mRNA rokotteessa ei ole mitään muuta varsinaista vaikuttavaa ainetta kuin se mRNA joka sekin tuhoutuu muutamissa tunneissa.
Sinä saatat muuttaa mielesi kun perehdyt uusimpiin tutkimuksiin, joissa m-rna on löytynyt paikoista jonne sen ei kuuluisi päätyä.
Lisäksi nykyinen rokote on sekventoitu alkuperäisen viruksen mukaan eikä tosiaan tunnista mitään variantteja.
en ota tapporokotte
koronarokotte on Myrkky se on bioase
koronarokotte on Pedon Merkki
ja korona ei oo olemassa
En tarvitse sitä yhtikäs mihinkään... Olen kerran sairastanut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilmeisesti prosessi ei sittenkään aina mene noin mukavasti vuodet kertovat tulevaisuudessa varsinkin rokotteita toistuvasti joka kerralla puolutusjärjestelmä on tressissä sen kesto elimistösä on yksilökohtainen kuten muukin rokotettunakaan et ole riskitön esiintymistiheys tärkeä pointti siinä
Olen välinpitämätön. En välitä toisista ihmisistä. Korona on vale.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En muuta. Tiedän kyseessä rokote blaa blaa, pointtina oli että en lähde lääkeyhtiöiden piikkirumbaan. Terveeseen kehooni en”tiedemehuja” tarvitse
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinä saatat muuttaa mielesi kun perehdyt uusimpiin tutkimuksiin, joissa m-rna on löytynyt paikoista jonne sen ei kuuluisi päätyä.
Lisäksi nykyinen rokote on sekventoitu alkuperäisen viruksen mukaan eikä tosiaan tunnista mitään variantteja.
Tutkittu todettu jo rokotusten alkuvaiheessa kunrokotehaittoja tutkittiin elimistön kamppailu pitäis elävää virusta vastaan tapahtua kaikkialla ja se missäkovintaistelu siellä tulee läpipääsyä ulkomailla ylipäätään paljon tutkimuksia uusia tulee ja entisiä laitetaan sivuun ei jäädä paikalleen rokotehaitta poikii aina uutta parantavaa tutkimusta onhan nyt selvää että rokotteissa on epäonnistuttu jne.ei tilanne rokottamattomia jahtaamalla parane
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin
Muistissani on yhä sikainfluenssarokotteen haitat. En ottanut sitäkään, luoja kiitos.
Lisäksi olen jäänyt koronan takia työttömäksi. Päivät kuluvat neljän seinän sisällä ja lenkkipolulla koiran kanssa. Joskus käyn kaupassa mutta yleensä mies käy kotiintullessaan sielläkin. Hyvin harvoin tapaan muita ihmisiä tai käyn kaupungilla.
En siis koe tarvitseväni rokotusta(ainakaan vielä) ja haittavaikutukset pelottaa.
En ole silti mikään ANTIVAXXXXERIII!!!11, mulla on kaikki rokotteet mitä Suomen rokotusohjelmaan kuuluu ja matkailun takia olen ottanut pari ylimääräistäkin. Mua ei myöskään haittaa jos muilla on rokotteet, kukin saa ottaa vaikka 100 jos niin haluaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Liian monta vakavaa haittaa rokotteesta lähipiirissä.
Kumma juttu, joidenkin LÄHIpiirissä on vakavia haittoja pilvin pimein, minä tunnen työn kautta satoja rokotettuja ja tuttavapiiriin kuuluu muuten kymmeniä-satoja ihmisiä. Yksi anafylaktiselta sokilta vaikuttava tapaus on jonka tiedän
Sama. En tiedä yhtä ainutta jolla olisi tullut edes lieviä haittavaikutuksia, muuta kuin se seuraavan pvän kipeä olo. Ja sitten joku tuntee legioonan verran ..😅 minä myyn sairaalatarvikkeita, joten jokusen henkilön tiedän.
sairaalatarvikkeita kenelle ja missä
Korona-piikki ei ole mielestäni rokote. Se on geeniterapiavalmiste. Hyväksyn geenimanipulaation syövän ja ms-taudin hoidossa ym. muiden sairauksien hoidossa. Olen ottanut perinteiset rokotukset kuten polio ja hepatiitti yms. En vapaaehtoisesti ota korona-piikkiä. Olen laiha urheileva 65-vuotias eläkeläinen enkä ole koskaan esim flunssassa. En ole koskaan elämässäni tarvinnut antibioottia enkä harrasta lääkäreillä käymistä. Olen sairastanut kaikki lastentaudit vesirokosta tulirokkoon. Kuolema on varmasti ihana asia, ja odotan sitä tietysti innokkaasti, mutta koronaan tuskin kupsahdan. Ennemmin jokin pyöräilyonnettomuus on mahdollinen, kun talvipyöräilen, vaikka en koskaan ole kyllä kaatunut pahasti pyörällä.
Vierailija kirjoitti:
Olen niin masentunut, että en jaksa.
Kaikki jotka saaneet korona vaurion joko tai ilman rokotetta kärsivät järjettömästä väsymyksestä uupumisesta ei ole ihme että mieli on maassa kun ei jaksa mitään oikeaa tukea et aina saa ihmiset vihasia ihan outoo käytöstä..kyllä henkisellä puolella on aikapommi mm.lapset heidänkinkeskuudessa outoa käytöstä lastentarhan lapsi huutaa tuntitolkulla hätähuutoa kun kävelee tai vain seisoo pihassa ei leiki olen vaan ihmetellyt mikä hätä hänellä on nyt en ole häntä nähnyt entäs rokotehaitat heillä
Vierailija kirjoitti:
Korona-piikki ei ole mielestäni rokote. Se on geeniterapiavalmiste. Hyväksyn geenimanipulaation syövän ja ms-taudin hoidossa ym. muiden sairauksien hoidossa. Olen ottanut perinteiset rokotukset kuten polio ja hepatiitti yms. En vapaaehtoisesti ota korona-piikkiä. Olen laiha urheileva 65-vuotias eläkeläinen enkä ole koskaan esim flunssassa. En ole koskaan elämässäni tarvinnut antibioottia enkä harrasta lääkäreillä käymistä. Olen sairastanut kaikki lastentaudit vesirokosta tulirokkoon. Kuolema on varmasti ihana asia, ja odotan sitä tietysti innokkaasti, mutta koronaan tuskin kupsahdan. Ennemmin jokin pyöräilyonnettomuus on mahdollinen, kun talvipyöräilen, vaikka en koskaan ole kyllä kaatunut pahasti pyörällä.
Näin
En ole kerennyt ja odottelen rauhassa kokeellisen rokotteen hyödyn ja haittavaikutusten selviämistä, koska en ole nähnyt sitä kovin tarpeelliseksi kohdallani ottaa.
Vierailija kirjoitti:
MikaK kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MikaK kirjoitti:
Näistä kirjoituksista tulee mieleen että Suomessa tulee aktivoida tartuntatautilain mukainen pakkorokotuspykälä ja ottaa pakkorokotukset käyttöön. Ei näistä "odottajista" muuten mitään tule. On lapsellista kuvitella että rokote voi vuosien jälkeen aiheuttaa jotain haittoja.
Vai lapsellista? Pelkästään Suomessa yli 200 sairastui narkolepsiaan sikainfluenssarokotteen seurauksena. Viimeisimmät noista tapauksista puhkesivat kaksi vuotta rokotteen jälkeen. Tämä on siis ihan yleisesti todeksi hyväksyttyä tutkimustietoa.
No paljonko tuo 200 on kaikista rokotuksista? Melko mitätön määrä. Ja mistä tiedetään että nämä "geneettisesti alttiit" eivät olisi saaneet narkolepsiaa jo muutenkin jostain muusta laukaisevasta tekijästä tähän päivään mennessä? Silloin vaan niistä 200 narkolepsiatapauksesta ei revittäs otsikoita eikä märistäs täällä.
Voihan sitä teoretisoida vaikka maailman tappiin saakka, että entäs jos asiat olisivatkin menneet näin tai noin, mutta järkevämpää lienee puhua siitä, mitä ihan oikeasti tapahtui. Jos ennen rokotetta narkolepsiaan on sairastunut vuosittain noin 60 ihmistä, ja rokotteen jälkeisinä kahtena vuonna siihen sairastuukin reilut sata ihmistä per vuosi, minkä jälkeen käyrä palaa ennalleen, niin onhan se aivan selvää, että rokotteesta nuo ihmiset ovat sairastuneet.
Samalla myös asiantuntijoitten mukaan Pandemrix pelasti Suomessa noin 50 ihmistä kuolemalta. Sille on laskettu yllättävän pieni merkitys.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin
Mitenkä te mahdatte nyt käsittää tämän geeniterapian? Oletteko sitä mieltä, että rokotteen mRNA menee jotenkin rokotettavan geeneihin (DNAhan). Näinhän se ei tietenkään ole.
Vierailija kirjoitti:
En ole kerennyt ja odottelen rauhassa kokeellisen rokotteen hyödyn ja haittavaikutusten selviämistä, koska en ole nähnyt sitä kovin tarpeelliseksi kohdallani ottaa.
Entä koetko tarpeelliseksi riskiryhmäläisten suojelemisen Covidilta?
Näin