Miksi et ole ottanut koronarokotetta?
Minua kiinnostaisi tietää, miksi et ole rokotuttanut itseäsi koronaa vastaan. Tiedetään, että terveydelliset syyt, jotka estävät rokotteen ottamisen, ovat äärimmäisen harvinaisia. Uskotko valepropagandaan vai onko kyse vain välinpitämättömästä asenteesta?
Kommentit (661)
Stephen Hawking on ennustanut 7 maailmanlopun skenaariota. Yllättäen ihmisen kehittämä rokote löytyy listalta.
Yllyttäjien ketju piikille pilaamaan terveytensä. Kuten se edellinenkin kadonnut. On se totuus niin kamalaa että pitää poistattaa kaikki oikeat tiedot miksi Ei pidä ottaa. Piikistä sairastuneet ovat sairaalassa. Ne ketkut valehtelee koska se on niiden valinta tehdä ikävästi ihmisille. Luulevat piikittäjät jatkavansa uraansa tämän jälkeen. Luulen että oikeudet ammattiin menee kaikilta depopulation osallistuneilta ja tutkinto mitätöidään lääkäreiltä. Pahojen teot tulevat julki jne..
Ihmettelen että näinkö tyhmän lammas rääpäleitä on maassamme. Luuletteko että media ja poliittiset paskan jauhajat kertoo totta. Miksi kertoisi kun kaikki muukin on valhetta mitä tv ja radiosta tulee. Te hullut vielä pidätte maskeja. Mitä siellä keuhkoissa muhii..Pöpöjä
Vierailija kirjoitti:
Stephen Hawking on ennustanut 7 maailmanlopun skenaariota. Yllättäen ihmisen kehittämä rokote löytyy listalta.
Ko. henkilö on jumalan kieltäjä eli saatanan palavojia niinkuin ne kaikki mediassa valheita markkinoijat. Heidän agenda tavoite on tappaa ihmiset, humans koska ne suo oliot itse ovat pahoja et dracoja matelijasukuisia psykoja. Jos ei itse osaa perehtyä mihinkään asiaan käy huonosti kun ei tiedä mitä maailmassa on oikeasti on tapahtunut ja mitä siitä seuraa. Pumpulissa kasvaneita hyväuskoisia hölmöjä on liikaa. Peruskoulu ei ole opettanut yeille mitään oikeasti oimeata ja hyödyllistä itseänne varten vaan keinoja joilla teette itse elämästänne vaikeata ja huonoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska olen terve. Muutenkin tauti joka vaikuttaa jokavuotiselta influenssalta ei riitä syyksi että lähtisin ottamaan parin kuukauden välein ties kuink monta kertaa jotakin uuden sukupolven lääkeinjektioilta
Muutatko mielesi, kun kerron sinulle, että tietosi ovat vääriä. Kyseessä ei ole uuden polven lääkeinjektio. Kyse ei ole ollenkaan lääkkeestä vaan rokotteesta. Rokotteessa elimistöösi syntyy pieni määrä sitä viruksen piikkiproteiinia. Itse taudissa saat piikkiproteiinin lisäksi koko muun viruksen, jolloin odotettavissa olevat haitat ovat moninkertaiset ihan kuolemaan asti. Varsinkaan mRNA rokotteessa ei ole mitään muuta varsinaista vaikuttavaa ainetta kuin se mRNA joka sekin tuhoutuu muutamissa tunneissa.
Sinä saatat muuttaa mielesi kun perehdyt uusimpiin tutkimuksiin, joissa m-rna on löytynyt paikoista jonne sen ei kuuluisi päätyä.
Lisäksi nykyinen rokote on sekventoitu alkuperäisen viruksen mukaan eikä tosiaan tunnista mitään variantteja.Näin
Miten sitten selität sen, että rokotteet estävät myös delta-variantin aiheuttamat vakavimmat tautimuodot. Mitä suurempi rokotekattavuus, sitä pienempi tautikuolleisuus.
Tauti kuolleisus ei ole mikän mittari
Ai? Aika outo steitmentti. Yllättävän moni ei haluaisi kuolla tautiin. Eihän se lievä Covid mikään ongelma sairastuneelle ole, vaan se tueholle ja hautausmaalle vievä tautimuoto.( onnistuit muuten tekemään 6 sanan lauseessa 3 kirjoitusvirhettä. Oletko suomalainen?)
UUSIKSI kuolleisuus korona -tautiin ei ole mikään oikea mittari en ole suomalainen et sitten elä nykyaikaa suomen kieli häviää nopeasti stigma
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska olen terve. Muutenkin tauti joka vaikuttaa jokavuotiselta influenssalta ei riitä syyksi että lähtisin ottamaan parin kuukauden välein ties kuink monta kertaa jotakin uuden sukupolven lääkeinjektioilta
Muutatko mielesi, kun kerron sinulle, että tietosi ovat vääriä. Kyseessä ei ole uuden polven lääkeinjektio. Kyse ei ole ollenkaan lääkkeestä vaan rokotteesta. Rokotteessa elimistöösi syntyy pieni määrä sitä viruksen piikkiproteiinia. Itse taudissa saat piikkiproteiinin lisäksi koko muun viruksen, jolloin odotettavissa olevat haitat ovat moninkertaiset ihan kuolemaan asti. Varsinkaan mRNA rokotteessa ei ole mitään muuta varsinaista vaikuttavaa ainetta kuin se mRNA joka sekin tuhoutuu muutamissa tunneissa.
Sinä saatat muuttaa mielesi kun perehdyt uusimpiin tutkimuksiin, joissa m-rna on löytynyt paikoista jonne sen ei kuuluisi päätyä.
Lisäksi nykyinen rokote on sekventoitu alkuperäisen viruksen mukaan eikä tosiaan tunnista mitään variantteja.Näin
Miten sitten selität sen, että rokotteet estävät myös delta-variantin aiheuttamat vakavimmat tautimuodot. Mitä suurempi rokotekattavuus, sitä pienempi tautikuolleisuus.
Ai? Aika outo steitmentti. Yllättävän moni ei haluaisi kuolla tautiin. Eihän se lievä Covid mikään ongelma sairastuneelle ole, vaan se tueholle ja hautausmaalle vievä tautimuoto.( onnistuit muuten tekemään 6 sanan lauseessa 3 kirjoitusvirhettä. Oletko suomalainen?)
UUSIKSI kuolleisuus korona -tautiin ei ole mikään oikea mittari en ole suomalainen et sitten elä nykyaikaa suomen kieli häviää nopeasti stigma
Mittareita on tietysti monenlaisia, mutta kiinnostaisi kyllä kuulla perustelusi, miksi kuolema ei ole yksi niistä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ensin halutaan pakkorokotuksia ja sitten tulee jotakin lisä pakkoja, kun saadaan lakeja muutettua - tuleeko pakkosterilisaatioita, jotta pelastetaan maailma - hyödyt ovat suurempia kuin haitat?
Eiköhän tuo koronarokotus ole jo jonkinlainen sterilisaatio. Ei mielestäni normaali sivuoire, että kuukautiskierto häiriintyy rokotuksen myötä. Halutaan vähentää länsimaista väestönkasvua Agenda 2030 mukaisesti.
Lopuksi vielä rahastusvinkki rokottamattomille miehille: rokottamattoman sperman hinta on noussut 21 000 %:a
https://sodomsun.com/21000-price-increase-on-unvaccinated-sperm/
Rokotuksilla ei ole vaikutusta hedelmällisyyteen eikä myöskään keskenmenoihin. Näistä on kyllä esitetty selkeät tutkimustulokset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika jännä juttu että rokottamattomat pelkäävät sairaalloisesti rokotteesta tulevia sivuvaikutuksia mutta eivät yhtään kanna huolta vakavasta koronasta. En ole kertaakaan lukenut viestiä rokottamattomilta että pelkäävät vakavaa muotoa covidista. Eri asia on ne onnekkaat joilla se on ilmennyt vain kuumeena ja yskänä.
Tämä on valinta kahden pahan välillä, minä valitsen riskin sairastua koronaan. Perusteluna se että tuttavapiirissä erittäin vakavia rokotehaittoja, myös nuorilla, aivoveritulppaa, sydänlihastilehusta,aivotulehdusta jne.
Sitten taas koronan saaneet perheet ovat sairastaneet sen suurin osa erittäin lievillä oireilla, kuten kurkun karheutta, nenän vuotamista jne. Eli valinta on tällä näkemyksellä erittäin helppo. Jos taas uskoo median lööpit, niin ymmärrän, se valinta vaikenee huomattavasti.
Perustelusi ovat. anteeksi vain, naurettavia. Aivoveritulppia ei Suomessa pistettäviin rokotteisiin liity, tautiin liittyy moninaisten veritulppien riski, sydänlihastulehduksen (varsin lievä tauti) riski on taudissa kymmenkertainen rokotteeisiin verrattuna. Mitähän sinä tarkoitat aivotulehduksella? Sellaisia ei rokotuksiin liity. Suomessa Covidin saaneista on kuollut yli 1200, tällä hetkellä käytettäviin rokotteisiin ei yksikään ole kuollut. Valintasi logiikka ei kyllä minulle aukea. Osaatko vähän avata?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Liian monta vakavaa haittaa rokotteesta lähipiirissä.
Kumma juttu, joidenkin LÄHIpiirissä on vakavia haittoja pilvin pimein, minä tunnen työn kautta satoja rokotettuja ja tuttavapiiriin kuuluu muuten kymmeniä-satoja ihmisiä. Yksi anafylaktiselta sokilta vaikuttava tapaus on jonka tiedän
Sama. En tiedä yhtä ainutta jolla olisi tullut edes lieviä haittavaikutuksia, muuta kuin se seuraavan pvän kipeä olo. Ja sitten joku tuntee legioonan verran ..😅 minä myyn sairaalatarvikkeita, joten jokusen henkilön tiedän.
En tunne rokotettuja enkä sairastuneita me eletään normaalia elämää ei oo hätää joulua odotellessa
Saako olla utelias? Missä ihmeessä sinä oikein asut?
Kaukana satojen kilometrien päässä lähimmästä terveyspalvelukeskuksesta julkisia kulkuyhtyksiä ei ole eikä omaa autoa naapuri rokottamaton omistaa maatilan jättää ruoka apua maito laiturille kerran viikossa ei meistä kukaan ennenkään välittänyt me osataan hoitaa sairauksia jos niitä tulee
Sinulle tosiaan rokote ei tunnu äärettömän tärkeältä, mutta kertoisitko muulle mailmalle ja erityisesti tehohoitolääkäreille, miten sitä tehohoitopotilaan Covidia pitäisi hoitaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika jännä juttu että rokottamattomat pelkäävät sairaalloisesti rokotteesta tulevia sivuvaikutuksia mutta eivät yhtään kanna huolta vakavasta koronasta. En ole kertaakaan lukenut viestiä rokottamattomilta että pelkäävät vakavaa muotoa covidista. Eri asia on ne onnekkaat joilla se on ilmennyt vain kuumeena ja yskänä.
Tämä on valinta kahden pahan välillä, minä valitsen riskin sairastua koronaan. Perusteluna se että tuttavapiirissä erittäin vakavia rokotehaittoja, myös nuorilla, aivoveritulppaa, sydänlihastilehusta,aivotulehdusta jne.
Sitten taas koronan saaneet perheet ovat sairastaneet sen suurin osa erittäin lievillä oireilla, kuten kurkun karheutta, nenän vuotamista jne. Eli valinta on tällä näkemyksellä erittäin helppo. Jos taas uskoo median lööpit, niin ymmärrän, se valinta vaikenee huomattavasti.Perustelusi ovat. anteeksi vain, naurettavia. Aivoveritulppia ei Suomessa pistettäviin rokotteisiin liity, tautiin liittyy moninaisten veritulppien riski, sydänlihastulehduksen (varsin lievä tauti) riski on taudissa kymmenkertainen rokotteeisiin verrattuna. Mitähän sinä tarkoitat aivotulehduksella? Sellaisia ei rokotuksiin liity. Suomessa Covidin saaneista on kuollut yli 1200, tällä hetkellä käytettäviin rokotteisiin ei yksikään ole kuollut. Valintasi logiikka ei kyllä minulle aukea. Osaatko vähän avata?
Niin auttaisiko sinua ymmärtämään tämä, meillä kuolee n. 110 tuhatta ihmistä n. 2:ssa vuodessa. Ja korona kuolemat tuosta n. 1%.
Joten jos muiden kuolemien kasvu lähtee kasvuun saman aikaiseti rokotteiden kanssa, niin minä ainakin huolestun. Etkö sinä ?
https://ourworldindata.org/grapher/cumulative-excess-deaths-covid?count…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mittareita on tietysti monenlaisia, mutta kiinnostaisi kyllä kuulla perustelusi, miksi kuolema ei ole yksi niistä?
Kuollut kun kuollut mutta sen sijaan kärsimysten vähättely oireiden huomioitta jättäminen on pahempi mutta parempi mittari ei tarvitse hoitaa nolla ku nolla kuollutta et rokottamallakaan saa henkiin että näin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitten taas koronan saaneet perheet ovat sairastaneet sen suurin osa erittäin lievillä oireilla, kuten kurkun karheutta, nenän vuotamista jne. Eli valinta on tällä näkemyksellä erittäin helppo. Jos taas uskoo median lööpit, niin ymmärrän, se valinta vaikenee huomattavasti.Perustelusi ovat. anteeksi vain, naurettavia. Aivoveritulppia ei Suomessa pistettäviin rokotteisiin liity, tautiin liittyy moninaisten veritulppien riski, sydänlihastulehduksen (varsin lievä tauti) riski on taudissa kymmenkertainen rokotteeisiin verrattuna. Mitähän sinä tarkoitat aivotulehduksella? Sellaisia ei rokotuksiin liity. Suomessa Covidin saaneista on kuollut yli 1200, tällä hetkellä käytettäviin rokotteisiin ei yksikään ole kuollut. Valintasi logiikka ei kyllä minulle aukea. Osaatko vähän avata?
Niin auttaisiko sinua ymmärtämään tämä, meillä kuolee n. 110 tuhatta ihmistä n. 2:ssa vuodessa. Ja korona kuolemat tuosta n. 1%.
Joten jos muiden kuolemien kasvu lähtee kasvuun saman aikaiseti rokotteiden kanssa, niin minä ainakin huolestun. Etkö sinä ?https://ourworldindata.org/grapher/cumulative-excess-deaths-covid?count…
Moni rokottamaton ON sairastanut koronan ja moni jotka sairastuu vähäoireisena ja ne jotka sairaalassa ovat pandemian uhreja JOKU on heidät sairastuttanuteim. ROKOTETUT riskikäyttäytjät joita nyt viilettää kaikkiallaeivätSIIS itsessään sairastuneet voisivat olla sairaalassa ilman pandemiaakin POIKKEUSTILA vaan hätäpotilaat hoidetaan koko sairaalan resurssein muut saa odottaa jotka selviävät hengissä vielä vuoden vähemmälläkin hoidolla siis sairaaloissa on vapaata resurssia vielä rutkasti
Itse otin rokotteen heti kun se meille 12+ vuotiaille tuli. Ei mitään sivuvaikutuksia. Ja vaikka se ei estäisi minua saamasta koronaa olisin ottanut, koska jos voin omalla vastuullisuudellani pienentää riskiä että joku muu( jolle voisi olla kohtalokasta) saa koronan niin teen sen. En kyllä ymmärrä teitä aikuisia. Jos teille on ihan sama niin ottakaa sitte. Se voi pelastaa jonkun sellaisen ihmisen jolla on joku sairaus. Yrittäkää nyt ajatella muitakin ihmisiä senkin itsekkäät p**skat😊
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joten jos muiden kuolemien kasvu lähtee kasvuun saman aikaiseti rokotteiden kanssa, niin minä ainakin huolestun. Etkö sinä ?https://ourworldindata.org/grapher/cumulative-excess-deaths-covid?count…
Luvut on lukuja suomessa esim.paljonk tuosta kuolin luvusta oli ennen2/2021 siis rokottamattomia mutta rokotusten alkamisen jälkeen tartunnat sairastuminen laukkaa ylöspäin tehottomat rokotteet SIIS syksyllä käyrät piti lähtee laskuun jopa 60%kattavuudella +rajotuksia vielä 1kk tilanne laskuun tämä hyvän rokotteen MALLI KUTEN KAUSILLA KATTEET N.40% hm..nyt k-piikkejä loputtomiin eikä rokottamattomat ehdi millän sairastuttaa näin nopeasti tiheään kyllä uusimaa -rannikko on ne lähtet ja sinänsä omaavat tautipesäkkeensä hoitovastuu tietenkin heidän sieltä vois muita sairaita lähettää maakuntasairaaloihin ilmastorahoilla kouluttaa suomen työttömiä hätäaputöihin sinne jos niin hono tilanne oikeesti
Monella on väärinkäsityksiä tästä rokotteesta. Korjaan joitakin. Rokote on testattu ja turvalliseksi todettu. Tämä rokote ei ole kokeellinen. Rokote estää taudin saamista myös lievempien muotojen osalta. Vakavan taudin osalta teho on 90% ja lievempien osalta vähän heikompi. Rokotteesta huolimatta sairastunut ei tartuta yhtä helposti kuin rokottamaton.
Vierailija kirjoitti:
Voin ottaa rokotteen, kun kliiniset testit ovat valmiina. Tämä tarkoittaa vuoden 2023 loppua.
Mielestäni jo se on epäilyttävää ja epäeettistä, että rokotteen piiriin halutaan koko kansakunta, vaikka kaikkia rokotteeseen liittyviä testejä ei ole tehty.
Lisäksi koronakuolemista yhdeksän kymmenestä on yli 70-vuotiaita. Influenssaan kuolee enemmän henkilöitä Suomessa kuin koronaan. Minusta koronan yhteydessä käyttöönotetut toimet ovat suhteettoman laajamittaisia viruksen vaarallisuuteen nähden.
Myös sananvapaus tämän koronan ympärillä ihmetyttää. Poikkeavia mielipiteitä ei hyväksytä, rokottamattomilla kansan valitsemilla kansanedustajilla ei ole äänioikeutta (Latvia, Australia) ja lehdistö ei harrasta minkäänlaista tutkivaa journalismia esim rokotehaitoista. Esimerkiksi Suomessa pelkästään rokotekuolemia on 130 tähän mennessä. Koronarokotteeseen liittyen on lisäksi raportoitu tähän mennessä eniten haittavaikutuksia ml. sikapiikki.
Ei ole 130 rokotekuolemaa.
SeFiksuTeini kirjoitti:
Itse otin rokotteen heti kun se meille 12+ vuotiaille tuli. Ei mitään sivuvaikutuksia. Ja vaikka se ei estäisi minua saamasta koronaa olisin ottanut, koska jos voin omalla vastuullisuudellani pienentää riskiä että joku muu( jolle voisi olla kohtalokasta) saa koronan niin teen sen. En kyllä ymmärrä teitä aikuisia. Jos teille on ihan sama niin ottakaa sitte. Se voi pelastaa jonkun sellaisen ihmisen jolla on joku sairaus. Yrittäkää nyt ajatella muitakin ihmisiä senkin itsekkäät p**skat😊
Miltä tuntuu itsekkäät pa^^skat kun rokotettu levittää long covidin sydän sairaaseen rokotettuun joka nyt kituu hymyä huuleen vaan jatka vaan samaa linjaa rokotteiden linjalla muutahan ei tartte tehdä kun levittää lapsesihan viet joululomalla viroon
Mediamyllytys sen ympärillä on niin tyrmäävää, että en uskalla mennä ottamaan. Enkä tosin ymmärrä mihin tarvitsisin rokotusta, jonka luvataan toimivan vain muutamia kuukausia.
Et sinä eikä yli 80 vuotiaat kiinnosta minua. Kuolette tai jäätte henkiin. Minulle ihan sama. Et ymmärrä etten välitä.