Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä tietää, että mies on kiinnostunut?

Vierailija
16.09.2021 |

En uskalla lähestyä ennenkuin olen ihan varma.

Kommentit (130)

Vierailija
121/130 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kai se mies kertoo suoraan, että on kiinnostunut 🤔. En minä ainakaan ymmärrä mitään "merkkejä käytöksessä".

Aika harva mies uskaltaa. Edellinen tyyppi, joka musta oli kiinnostunut, ei koskaan sanonut mitään vaan kierteli mua kuin kissa kuumaa puuroa. Ihastuminen selvisi muita reittejä.

Ap

Se on oikeastaan aivan sama onko mies ihastunut vai ei. Jos hän haluaa edetä, hän etenee. Jos ei halua niin ei etene. Sinun tulisi kunnioittaa tätä.

Iskä sanoi nuorelle minulle, että ”Kyllä ne pojat ottaa yhteyttä, jos niitä kiinnostaa.” Ja tottahan se oli. Puhelinnumeroni kaivettiin vaikka kiven silmästä ja tuttavan tuttavia käytettiin hyväksi, että yhteys löytyi.

Moni mies kyllä aika suoraan lähestyy, jos ollaan esim. viihteellä jossakin baarissa ja alkoa on rohkaisuna mukana. Eipä siinä ehdi hirveästi ihmetellä, riittää, kun katselee pitkään ja hymyilee. Ymmärrettävää, että eihän sitä vierasta ihmistä kehtaa kukaan lähestyä, jos hän on vihainen tai tyly kivikasvo ja katselee muualle.

Sama pätee selvin päin -toimintaan. Ole lähestyttävän oloinen, niin sinulle uskaltaa jutellakin. Kiinnostunut mies kyllä katselee normaalia enemmän, jolloin sinun tehtäväsi on rohkaista hymyllä takaisin, jolloin mies uskaltaa tulla luoksesi. Siitä se lähtee.

Työkaverista on kyllä paha arpoa, että onko kiinnostusta. Silloin pitäisi kyllä aika suoraan ottaa asiaa puheeksi tyyliin:”Oletko varattu/onko sulla ketään odottamassa kotosalla?” Tai ihan ehdotus treffeistä:”Lähdetkö joku ilta syömään/leffaan/kahville mun kanssa?” Aika palikka pitää olla, jos luulee, että moinen ehdottelu on pelkkää syömistä tai leffan kaverillista katsomista....

Vierailija
122/130 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarjoa miehelle joku hyvä tilaisuus tehdä aloite. Kerro esim. että haluaisit mennä johonkin tapahtumaan tms. mutta et haluaisi mennä yksin eikä kukaan kaverisi pääse mukaan. Silloin miehellä on hyvä tekosyy tarjoutua seuralaiseksi jos on kiinnostunut.

Nainen, johon olin ihastunut, ja jonka kanssa juttelin ensimmäistä kertaa, sanoi, että alkaa tulla nälkä. Mainitsi vielä, tapahtuman joka alkoi tunnin kuluttua. Totesin vain, että päästän sut sitten syömään, ja etten ko. tapahtumasta ole niin kiinnostunut. Vasta puolessa matkaa kotiini tajusin, mitkä mahdollisuudet torppasin, aikaisen illallisen ravintolassa ja mahdollisesti yöhön venyvän illan ihastukseni kanssa. Olisipa nainen sanonut suorempaan.

Ihan kiinnostuksesta kysyisin että millä taktiikalla sinun kiinnostuksesi sitten olisi saanut selville? Veikkaan että jos nainen olisi kysynyt suoraan että oletko kiinnostunut niin olisit änkyttänyt jotain epämääräistä eikä se olisi johtanut sen kummempaan.

Niin, siis alkuperäinen viesti mihin vastasin.

Vierailija kirjoitti:

Tarjoa miehelle joku hyvä tilaisuus tehdä aloite. Kerro esim. että haluaisit mennä johonkin tapahtumaan tms. mutta et haluaisi mennä yksin eikä kukaan kaverisi pääse mukaan. Silloin miehellä on hyvä tekosyy tarjoutua seuralaiseksi jos on kiinnostunut.

Ei toimi. Ei toiminut minulle, enkä väitä ettei kenellekään miehelle, mutta se mitä yritin sanoa on:

Miksei nainen voi sanoa suoraan mitä on mielessä. Ei vihjailuja, ei piilotettuja agendoja. Miksi pitää jättää tulkinnan varaa. Juu, olen tilannetajuton, ja siitä kärsin luultavasti lopun elämääni.

Sen sijaan, että nainen sanoi, että, "Alkaa olla nälkä," hän olisi voinut sanoa "Alkaa olla nälkä, mentäiskö syömään jotain." Tai hän olisi voinut sanoa, "Taidan lähteä kotiin syömään, alkaa olla nälkä." Ei tarvitsisi miehen arpoa valintojen välillä.

Tämä saa jäädä osaltani tähän.

Mieheni komppaa sinua täysin. Mies ajattelee suoraviivaisemmin, eikä etsi mitään piiloviestejä rivien välistä. Suora ilmaisu kuulemma toimii parhaiten.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/130 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei te ikisinkut. Helena Rubintein sanoi:" ei ole rumia naisia, on vain laiskoja."Jos ette osaa meikata: Vihje: menkääpä meikkikursille ja kampaajalle jos tarvis. Sellaiselle tosi hyvälle. Säästäkää rahaa vaikka sitä varten. Ihan muutamalla kikalla saa  kenet vain paljon paremman näköiseksi. Netissäkin youtube meikkikikkoja. Hyvä meikkivoide, Valokynä oikein käytettynä, siistit kulmakarvat  ja huulipuna, näillä saa tosi paljon parannettua ulkonäköään. Joka hiuksille oikea leikkaus ja väri tekevät ihmeitä. Oikein pukeutuneena vaatteilla voi loihtia muutaman kilon poiskin. Ja oikean väriset vaatteet tärkeitä! Jokaisella ihmisellä joku väri on todella edustava ja saa ihon ja hiukset hehkumaan. Peilin edessä eri huiveja voi mallata vaikka kaupassa. Kirpparilta voi halvalla löytää hyviä. Ja joku hyvin meikattu ystävä voi opettaa sinuakin jos pyydät. Harjoitus tekee mestarin.

Itse olen nyt yli 40 v ja minuun on ensisilmäyksellä ihastunut alta 30v mies. Mutta olen iloinen ja välitön luonne, hoikka ja pitkähiuksinen ja näytän ikäistäni nuoremmalta. Tuolloin ei meikkiäkään ollut paitsi kulmat  ja vähän huulipunaa. Emme kuitenkaan alkaneet seurustelemaan vaikka itsekin lopulta ihastuin. olemme yhä ystäviä. 

Kun syö d-vitamiinia 100mg/pv, karnosiinia(pitää olla e-vitamiini samassa) c-vitamiinia(mieluiten joko marjoja ja hedelmiä ym tai 500mg purkista), juo paöjon vettä aterioiden välillä, nukkuu tarpeeksi, näillä saa itseensä energisyyttä ja pirteyttä. Jokapv tee muutama kyykky ja vedä vatsaa sisään(tyhjennä ensin keuhkot). Nämä tekee ihmeitä ajan kanssa. Lisäksi tee jotain mistä todella nautit, joku harrastus mikä saa sinut iloiseksi. Minulle se on eräs urheilulaji. Se saa olon niin hyväksi ja tuo energiaa. Vaikka pitkät metsäkävelyt /meren rannalla /luonnossa tekevät hyvää.

Mutta parasta on kun on sisäinen rauha ja ilo  ristin miehen kautta, se on paras meikki.

Mutta iloisuus on miehistä kuulemma kaikista viehättävintä. Yrmy hapannaama ja tyly käytös torjuu kenet vain. 

Mee kotiis.

Vierailija
124/130 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työntelee molonsa joka reikääsi ja pyytää sittenkin puhelinnumeroa

Vierailija
125/130 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hohhoijaa kannattaa kysyä ihan suoraan eikä pelata näitä pelejä. Moni mies ei ymmärrä välttämättä että pitäisi tarjoutua vaan saattaa ehdottaa vaikka jotain ihan toista henkilöä joka voisi lähteä mukaasi.

Näin. Itse olen tajunnut vasta vuosien päästä, että tytöt olivat minusta koulussa kiinnostuneita. Kerran tajusin erään tilaisuuden seuraavana päivänä naisen vihjeestä. Harmi vain, en nähnyt tätä naista toiste, joten sekin sauma meni.

Vierailija
126/130 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hohhoijaa kannattaa kysyä ihan suoraan eikä pelata näitä pelejä. Moni mies ei ymmärrä välttämättä että pitäisi tarjoutua vaan saattaa ehdottaa vaikka jotain ihan toista henkilöä joka voisi lähteä mukaasi.

Näin. Itse olen tajunnut vasta vuosien päästä, että tytöt olivat minusta koulussa kiinnostuneita. Kerran tajusin erään tilaisuuden seuraavana päivänä naisen vihjeestä. Harmi vain, en nähnyt tätä naista toiste, joten sekin sauma meni.

Muistan, miten me tytöt lukioaikoina nähtiin hirveästi vaivaa, että ”satuttiin vahingossa samaan paikkaan” jonkun kiinnostuksenkohteen kanssa. Piti urkkia milloin, miksi ja missä tuo ihastus liikkui.

Vierailija
127/130 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muistan, miten me tytöt lukioaikoina nähtiin hirveästi vaivaa, että ”satuttiin vahingossa samaan paikkaan” jonkun kiinnostuksenkohteen kanssa. Piti urkkia milloin, miksi ja missä tuo ihastus liikkui.

Hämmentävää että joillain on ollut tuollaista. Minulla ei koskaan, ei lukioaikana eikä muulloinkaan. Aina olen ajatellut että minä en kenenkään perässä ala juoksemaan, vaan se toinen saa juosta minun perässäni.

Vierailija
128/130 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä. Ei ole kukaan ollut kiinnostunut. Tai ei ainakaan ole käynyt ilmi.

Vierailija
129/130 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kai se mies kertoo suoraan, että on kiinnostunut 🤔. En minä ainakaan ymmärrä mitään "merkkejä käytöksessä".

Aika harva mies uskaltaa. Edellinen tyyppi, joka musta oli kiinnostunut, ei koskaan sanonut mitään vaan kierteli mua kuin kissa kuumaa puuroa. Ihastuminen selvisi muita reittejä.

Ap

Se on oikeastaan aivan sama onko mies ihastunut vai ei. Jos hän haluaa edetä, hän etenee. Jos ei halua niin ei etene. Sinun tulisi kunnioittaa tätä.

Iskä sanoi nuorelle minulle, että ”Kyllä ne pojat ottaa yhteyttä, jos niitä kiinnostaa.” Ja tottahan se oli. Puhelinnumeroni kaivettiin vaikka kiven silmästä ja tuttavan tuttavia käytettiin hyväksi, että yhteys löytyi.

Moni mies kyllä aika suoraan lähestyy, jos ollaan esim. viihteellä jossakin baarissa ja alkoa on rohkaisuna mukana. Eipä siinä ehdi hirveästi ihmetellä, riittää, kun katselee pitkään ja hymyilee. Ymmärrettävää, että eihän sitä vierasta ihmistä kehtaa kukaan lähestyä, jos hän on vihainen tai tyly kivikasvo ja katselee muualle.

Sama pätee selvin päin -toimintaan. Ole lähestyttävän oloinen, niin sinulle uskaltaa jutellakin. Kiinnostunut mies kyllä katselee normaalia enemmän, jolloin sinun tehtäväsi on rohkaista hymyllä takaisin, jolloin mies uskaltaa tulla luoksesi. Siitä se lähtee.

Työkaverista on kyllä paha arpoa, että onko kiinnostusta. Silloin pitäisi kyllä aika suoraan ottaa asiaa puheeksi tyyliin:”Oletko varattu/onko sulla ketään odottamassa kotosalla?” Tai ihan ehdotus treffeistä:”Lähdetkö joku ilta syömään/leffaan/kahville mun kanssa?” Aika palikka pitää olla, jos luulee, että moinen ehdottelu on pelkkää syömistä tai leffan kaverillista katsomista....

Mainitsemasi asiat kyllä pätee, jos haluaa vain ekstrovertin ja/tai pelimiehen lähestymisiä. Kapakassa saatat saada hiljaisemmiltakin lähestymisiä, mutta eivät välttämättä ole aidosti kiinnostuneita. Humalassa monelle kelpaa kuka vaan ja silloinkin ujommat lähestyvät mieluummin vähemmän kiinnostavaa, koska se on helpompaa eikä pakitkaan silloin harmita juurikaan.

Hiljainen introverttikin voi olla hyvä seuramies, puhelias ja sosiaalinen, mutta tuskin lähestyy jonkun hymyn perusteella. Eri lailla menee heihin tutustuminen.

Vierailija
130/130 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Mainitsemasi asiat kyllä pätee, jos haluaa vain ekstrovertin ja/tai pelimiehen lähestymisiä. Kapakassa saatat saada hiljaisemmiltakin lähestymisiä, mutta eivät välttämättä ole aidosti kiinnostuneita. Humalassa monelle kelpaa kuka vaan ja silloinkin ujommat lähestyvät mieluummin vähemmän kiinnostavaa, koska se on helpompaa eikä pakitkaan silloin harmita juurikaan.

Hiljainen introverttikin voi olla hyvä seuramies, puhelias ja sosiaalinen, mutta tuskin lähestyy jonkun hymyn perusteella. Eri lailla menee heihin tutustuminen.

En mä ainakaan oo tehnyt aloitteita kuin murto-osalle niistä, joista olen ollut tosissani kiinnostunut. En usko, että saisin vastakaikua, joten tuntuu vähemmän pahalta vaan jättää kokeilematta onneaan.