Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Metroliikenne pois käytöstä, eikä se näy mitenkään liikenteessä. Julkinen liikenne on turhaa.

Vierailija
16.09.2021 |

Ihmiset ovat siirtyneet etätöihin ja autoiluun. On järjetöntä panostaa julkiseen liikenteeseen, kun asiakkaita ei ole enää.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
16.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinhän sä luulet. Minulla on harrastus. Asun itse kävelymatkan päässä sieltä missä harrastetaan. Mutta tällä viikolla lähes kaikki menot siellä peruttu, lakon takia. 

Että siinä jonkun yrittäjän kassaan todella paha reikä tän lakkoilun takia. 

Vierailija
2/15 |
16.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etätöistäkö kirjoitat viitaten otsikkosi lähetys aika ? Vai pystytkö kirjoitaa työpaikalta? Itse olen työstä eläkeellä,vanha ihminen..Eikä koskaan ole ollut rahaa ajokortiin saatika autoon.Pääkaupunki setu julkinen liikenne on tarpeelinen ja hyvä!Ihmiset todella käyttävät julkinen liikenne, Kuin opiskeljat,koululaiset,työssä käyvät ja Jotka harastavat urheilua ,teatteria,musikkia ymm..Kaikilla ei mahdolisuus todellakaan omaan autoon ja ei tarvetta!( ps,lukihäirö,en näe teksini virheet,anteeksi)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
16.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen Lontoossa pari kertaa ollut metrolakon aikana ja silloin bussit olivat niin täynnä, että voivat ottaa kyytiin vain jos joku jäi samalla pois. Kaikki sekaisin.

Vierailija
4/15 |
16.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noooh, kyllä hieman metrolla otaniemeen matkustavaa kyrsii :)

Nimim. linja-autossa on tunn...fidusti vammasia liikennevaloja ja typeriä, liikennettä hidastavia vammasia kuskeja.

Vierailija
5/15 |
16.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä naurattaa nekin, jotka haksahtivat tarjouskampanjaan ja ostivat 30 vrk. lipun -50%:n alennuksella. Tarpeetonta ei olisi kannattanut ostaa edes -95%:n alennuksella!

Vierailija
6/15 |
16.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä jaksa.

Metro on erittäin tärkeä hyvin monella. Ei esim. Itä-Helsingistä noin vaan pääse ilman sitä keskustaan.

Kantakaupungissa ratikka on tärkeä, mutta pärjää sitä päivän pari ilmankin.

Vierailija
7/15 |
16.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä naurattaa nekin, jotka haksahtivat tarjouskampanjaan ja ostivat 30 vrk. lipun -50%:n alennuksella. Tarpeetonta ei olisi kannattanut ostaa edes -95%:n alennuksella!

Siis mitä sä nyt selität?

Miksi se on tarpeetonta?

Vierailija
8/15 |
16.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitini ei ole ajanut autoa 20 vuoteen, minulla, veljelläni tai mielelläni ei ole edes ajokorttia (eikä tule).

Kyllä me, ja moni muukin, niitä julkisia tarvitsee.

Vierailija
9/15 |
16.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eilen hoidon toimistojutut ja keskustahommat, vaivalloista sinne päästä sinne ilman metroa.

Tänään leffa Pasilassa, sinne pääsee bussilla.

Ei ole niin vaikeaa järjestää elämää.

Vierailija
10/15 |
16.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihmiset istuu siellä huvikseen ajelemassa päivittäin kauppaan ym turhaan, koska se on niin halpaa

Vierailija
11/15 |
16.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutama asiakas jää pois kaupoista mutta ihmisen pitää saada palkka millä maksaa vuokrat ja ruoka. Liittykää ammattiliittoon .

Vierailija
12/15 |
16.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Metrolle jatko satamaan asti kiitos .

Vierailija
13/15 |
16.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilaa on kyllä kirjoitti:

Metrolle jatko satamaan asti kiitos .

Mihin satamaan?

Ruoholahdesta kävelee jo nopeasti Länsisatamaan.

Vierailija
14/15 |
16.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä kukaan osaa täällä kirjoittaa. ! Missä olette  syntyneet ? Eikä koko suvulla  ole ajokorttia. !Metrossa voi matkustaa myös ilman lippua, riskillä kyllä. Siksi köyhän on kätevää asua idässä ja koko suku myös.

Vierailija
15/15 |
16.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikä kukaan osaa täällä kirjoittaa. ! Missä olette  syntyneet ? Eikä koko suvulla  ole ajokorttia. !Metrossa voi matkustaa myös ilman lippua, riskillä kyllä. Siksi köyhän on kätevää asua idässä ja koko suku myös.

Helsingissä.

Ei kannata ilman lippua mennä, smurffeja on paljon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kuusi