Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä tietää, että mies on kiinnostunut?

Vierailija
16.09.2021 |

En uskalla lähestyä ennenkuin olen ihan varma.

Kommentit (130)

Vierailija
101/130 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarjoa miehelle joku hyvä tilaisuus tehdä aloite. Kerro esim. että haluaisit mennä johonkin tapahtumaan tms. mutta et haluaisi mennä yksin eikä kukaan kaverisi pääse mukaan. Silloin miehellä on hyvä tekosyy tarjoutua seuralaiseksi jos on kiinnostunut.

Nainen, johon olin ihastunut, ja jonka kanssa juttelin ensimmäistä kertaa, sanoi, että alkaa tulla nälkä. Mainitsi vielä, tapahtuman joka alkoi tunnin kuluttua. Totesin vain, että päästän sut sitten syömään, ja etten ko. tapahtumasta ole niin kiinnostunut. Vasta puolessa matkaa kotiini tajusin, mitkä mahdollisuudet torppasin, aikaisen illallisen ravintolassa ja mahdollisesti yöhön venyvän illan ihastukseni kanssa. Olisipa nainen sanonut suorempaan.

Ihan kiinnostuksesta kysyisin että millä taktiikalla sinun kiinnostuksesi sitten olisi saanut selville? Veikkaan että jos nainen olisi kysynyt suoraan että oletko kiinnostunut niin olisit änkyttänyt jotain epämääräistä eikä se olisi johtanut sen kummempaan.

Menin juttelemaan ja kerroin olevani ihastunut. Istuimme puistonpenkillä vajaan puoli tuntia juttelemassa, enkä edes uskaltanut toivoa enempää ja siksi epämääräinen "alkaa olla nälkä ja niin muuten tänään olisi tää tapahtumakin," ei varsinaisesti avautunut minulle kiinnostuksena tutustua minuun, vaan ehkä ennemminkin, "täytyis tästä lähteä, ja on minulla menoakin illaksi," versiona.

Lisäksi siinä huumassa, ei pää vaan toiminut.

Sain kyllä sittemmin uuden mahdollisuuden, mutta väärä reaktio minulta saattoi kyllä olla merkitsevä.

Vierailija
102/130 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarjoa miehelle joku hyvä tilaisuus tehdä aloite. Kerro esim. että haluaisit mennä johonkin tapahtumaan tms. mutta et haluaisi mennä yksin eikä kukaan kaverisi pääse mukaan. Silloin miehellä on hyvä tekosyy tarjoutua seuralaiseksi jos on kiinnostunut.

Nainen, johon olin ihastunut, ja jonka kanssa juttelin ensimmäistä kertaa, sanoi, että alkaa tulla nälkä. Mainitsi vielä, tapahtuman joka alkoi tunnin kuluttua. Totesin vain, että päästän sut sitten syömään, ja etten ko. tapahtumasta ole niin kiinnostunut. Vasta puolessa matkaa kotiini tajusin, mitkä mahdollisuudet torppasin, aikaisen illallisen ravintolassa ja mahdollisesti yöhön venyvän illan ihastukseni kanssa. Olisipa nainen sanonut suorempaan.

Ihan kiinnostuksesta kysyisin että millä taktiikalla sinun kiinnostuksesi sitten olisi saanut selville? Veikkaan että jos nainen olisi kysynyt suoraan että oletko kiinnostunut niin olisit änkyttänyt jotain epämääräistä eikä se olisi johtanut sen kummempaan.

Menin juttelemaan ja kerroin olevani ihastunut. Istuimme puistonpenkillä vajaan puoli tuntia juttelemassa, enkä edes uskaltanut toivoa enempää ja siksi epämääräinen "alkaa olla nälkä ja niin muuten tänään olisi tää tapahtumakin," ei varsinaisesti avautunut minulle kiinnostuksena tutustua minuun, vaan ehkä ennemminkin, "täytyis tästä lähteä, ja on minulla menoakin illaksi," versiona.

Sain kyllä sittemmin uuden mahdollisuuden, mutta väärä reaktio minulta saattoi kyllä olla merkitsevä.

Jotenkin tuntuu että sinulla on tilannetaju jotenkin hukassa. Ensin kerrot suoraan olevasi ihastunut (jota ei kyllä yleensä tehdä) mutta sitten et kuitenkaan halua lähteä mukaan syömään. Ei ihme jos nainen saa ristiriitaisen kuvan singnaaleistasi. Olet varmaan niin hermostunut ja jännittynyt että et toimi kovin rationaalisesti.

Se mikä itseä helpotti aikanaan paljon oli se että lopetin ajattelemasta haluavani treffeille ja yritin olla vain mahdollisimman paljon oma itseni niissä tilanteissa. Ikäänkuin olisi vain jonkun kaverin kanssa jolle voi ehdottaa luontevasti jotain tekemistä. Se poisti ylimääräistä jännitystä ja monesti asiat sitten vain ajatuivat luontevasti siihen että nähtiin uudestaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/130 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lisään vielä, että ehdotin drinkkejä tai kahvilaan menoa. Hän ehdotti puistoa. En tulkinnut pelkkää ystävällisyyttä varsinaisesti kiinnostukseksi minua kohtaan.

Vierailija
104/130 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Arpominen jatkuu..

Ap

Jos haluat saada tilanteeseen selkeyden, kysy. Jos haluat vietellä miehen, älä missään nimessä ahdista häntä.

Miten ahdista?

Ap

Vierailija
105/130 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lisään vielä, että ehdotin drinkkejä tai kahvilaan menoa. Hän ehdotti puistoa. En tulkinnut pelkkää ystävällisyyttä varsinaisesti kiinnostukseksi minua kohtaan.

Juuri tuo jatkuva tulkitseminen sinun pitäisi lopettaa. Varsinkin huonolla itsetunnolla varustettu ihminen tulkitsee asiat yleensä mahdollisimman huonon vaihteohdon mukaan.

Kuten jo sanoin, yritä olla vain oma itsesi ilman paineita siitä tykkääkö se toinen sinusta vain ei. Ehdota asioita joita oikeasti haluat ja ole avoin toisen ehdotuksille.

Vierailija
106/130 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kai se mies kertoo suoraan, että on kiinnostunut 🤔. En minä ainakaan ymmärrä mitään "merkkejä käytöksessä".

Aika harva mies uskaltaa. Edellinen tyyppi, joka musta oli kiinnostunut, ei koskaan sanonut mitään vaan kierteli mua kuin kissa kuumaa puuroa. Ihastuminen selvisi muita reittejä.

Ap

Se on oikeastaan aivan sama onko mies ihastunut vai ei. Jos hän haluaa edetä, hän etenee. Jos ei halua niin ei etene. Sinun tulisi kunnioittaa tätä.

Ehkä hänkin olisi kaivannut jotain vahvistusta?

Ap

Vierailija
107/130 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, siis alkuperäinen viesti mihin vastasin.

Vierailija kirjoitti:

Ei toimi. Ei toiminut minulle, enkä väitä ettei kenellekään miehelle, mutta se mitä yritin sanoa on:

Miksei nainen voi sanoa suoraan mitä on mielessä. Ei vihjailuja, ei piilotettuja agendoja. Miksi pitää jättää tulkinnan varaa. Juu, olen tilannetajuton, ja siitä kärsin luultavasti lopun elämääni.

Sen sijaan, että nainen sanoi, että, "Alkaa olla nälkä," hän olisi voinut sanoa "Alkaa olla nälkä, mentäiskö syömään jotain." Tai hän olisi voinut sanoa, "Taidan lähteä kotiin syömään, alkaa olla nälkä." Ei tarvitsisi miehen arpoa valintojen välillä.

Tämä saa jäädä osaltani tähän.

Vierailija
108/130 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, siis alkuperäinen viesti mihin vastasin.

Vierailija kirjoitti:

Ei toimi. Ei toiminut minulle, enkä väitä ettei kenellekään miehelle, mutta se mitä yritin sanoa on:

Miksei nainen voi sanoa suoraan mitä on mielessä. Ei vihjailuja, ei piilotettuja agendoja. Miksi pitää jättää tulkinnan varaa. Juu, olen tilannetajuton, ja siitä kärsin luultavasti lopun elämääni.

Sen sijaan, että nainen sanoi, että, "Alkaa olla nälkä," hän olisi voinut sanoa "Alkaa olla nälkä, mentäiskö syömään jotain." Tai hän olisi voinut sanoa, "Taidan lähteä kotiin syömään, alkaa olla nälkä." Ei tarvitsisi miehen arpoa valintojen välillä.

Tämä saa jäädä osaltani tähän.

Tämä onkin ärsyttävää. Miksi ei voi kysyä selkeästi?

Ap

Vierailija
109/130 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi te ikisinkut neitsytnaiset ette tee nettideittitilejä tinder, bumble ja okcupid niin tilanne ratkeaisi sillä?

Jos ongelmana on ylipaino niin sitten projektiksi hoikkan sporttiseen kuntoon pääseminen.

Muistakaa, että nainen ei IKINÄ halua ongelmaansa ratkaisua. Koska muuten ei saa enää huomiota ja sääliä toisilta. Asialla mässäily vuodesta toiseen on sitä parasta.

Vierailija
110/130 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kuulosta kiinnostuneelta, sori. Ristiriitainen käytös on vain viesti miehen k-päisyydestä eikä mistään muusta. Tuulella käyvä tyyppi, tuhlaat aikaasi.

Miehen kiinnostuksen huomaa ritarillisuudesta, ujoudesta, lähelle hakeutumisesta ja saattaa tuoda lahjoja, sanoo kohteliaisuuksia jne. Mies myös muistaa kaiken mitä olet sanonut hyvin tarkasti, pienetkin asiat. Flirttailu ei ole merkki kiinnostuksesta läheskään aina.

Omalla kohdalla osuu kyllä kohdat ritarillisuus (=auttaa omasta aloitteestaan vaikkei tarvitsisi/on itsekin kiireinen), ujous (punastelee/sekoilee sanoissaan jos sanon jotain lämpimään/hiukan kiusoittelevaan sävyyn), sekä kohteliaisuus (työhön liittyviä asioita osaamisestani, ei tunneta henk.koht. tasolla). En silti ole lainkaan varma että on kiinnostunut koska ei erityisesti hakeudu lähelle tms. ja porukassa seuraan liittyessään saattaa jättää kokonaan huomiotta. Yli vuoden olen tässä jo ihmetellyt ja kärvistellyt enkä aio omaa kiinnostustani osoittaa enää mitenkään. Nähdään töissä yleensä vain yhtenä päivänä viikossa ja silloinkin sattumalta/hetkellisesti jos reitit sattuu kohtaamaan mutta olisi hän varmasti jo tehnyt silti jonkun peliliikkeen jos tykkäisi musta muutenkin kuin työkaverina. Viimeksi kun oltiin yhtäaikaa samassa paikassa pariin otteeseen, noteerasin hänet vasta kun hän itse alkoi jututtaa mua (ihan neutraaleista asioista, jälleen kerran). En vaan jaksa enää sitä riutumista odottaen koska kohdataan ja tapahtuuko jotain ratkaisevaa kun ei tapahdu joten parempi keskittyä muihin asioihin.

Vierailija
111/130 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kai se mies kertoo suoraan, että on kiinnostunut 🤔. En minä ainakaan ymmärrä mitään "merkkejä käytöksessä".

Aika harva mies uskaltaa. Edellinen tyyppi, joka musta oli kiinnostunut, ei koskaan sanonut mitään vaan kierteli mua kuin kissa kuumaa puuroa. Ihastuminen selvisi muita reittejä.

Ap

Se on oikeastaan aivan sama onko mies ihastunut vai ei. Jos hän haluaa edetä, hän etenee. Jos ei halua niin ei etene. Sinun tulisi kunnioittaa tätä.

Ehkä hänkin olisi kaivannut jotain vahvistusta?

Ap

Kiinnostunut mies ei mitään vahvistusta kaipaa.

Vierailija
112/130 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä tietää miehen kiinnostuksen kun alkaa hameenhelma nousemaan ja sormella sivaltaa naisen koloa. Kettu pääsee koloon.

Vierailija
113/130 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä on paljon suurempi ongelma tietää vastapuolen kiinnostus.

Vierailija
114/130 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Jos mies on tosissaan sinusta kiinnostunut, niin kyllä uskaltaa. Sen sijaan itse olen pari kertaa väittänyt olleeni ihastunut johonkuhun ei-läsnäolevaan, vaikka en oikeasti ole ollut. Tämä siis sen vuoksi, että sillä on selvinnyt kiusallisesta tilanteesta helpoiten pois. Nämä "muita reittejä" ei siis välttämättä ole totta myöskään.

M39

Vierailija
115/130 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei te ikisinkut. Helena Rubintein sanoi:" ei ole rumia naisia, on vain laiskoja."Jos ette osaa meikata: Vihje: menkääpä meikkikursille ja kampaajalle jos tarvis. Sellaiselle tosi hyvälle. Säästäkää rahaa vaikka sitä varten. Ihan muutamalla kikalla saa  kenet vain paljon paremman näköiseksi. Netissäkin youtube meikkikikkoja. Hyvä meikkivoide, Valokynä oikein käytettynä, siistit kulmakarvat  ja huulipuna, näillä saa tosi paljon parannettua ulkonäköään. Joka hiuksille oikea leikkaus ja väri tekevät ihmeitä. Oikein pukeutuneena vaatteilla voi loihtia muutaman kilon poiskin. Ja oikean väriset vaatteet tärkeitä! Jokaisella ihmisellä joku väri on todella edustava ja saa ihon ja hiukset hehkumaan. Peilin edessä eri huiveja voi mallata vaikka kaupassa. Kirpparilta voi halvalla löytää hyviä. Ja joku hyvin meikattu ystävä voi opettaa sinuakin jos pyydät. Harjoitus tekee mestarin.

Itse olen nyt yli 40 v ja minuun on ensisilmäyksellä ihastunut alta 30v mies. Mutta olen iloinen ja välitön luonne, hoikka ja pitkähiuksinen ja näytän ikäistäni nuoremmalta. Tuolloin ei meikkiäkään ollut paitsi kulmat  ja vähän huulipunaa. Emme kuitenkaan alkaneet seurustelemaan vaikka itsekin lopulta ihastuin. olemme yhä ystäviä. 

Kun syö d-vitamiinia 100mg/pv, karnosiinia(pitää olla e-vitamiini samassa) c-vitamiinia(mieluiten joko marjoja ja hedelmiä ym tai 500mg purkista), juo paöjon vettä aterioiden välillä, nukkuu tarpeeksi, näillä saa itseensä energisyyttä ja pirteyttä. Jokapv tee muutama kyykky ja vedä vatsaa sisään(tyhjennä ensin keuhkot). Nämä tekee ihmeitä ajan kanssa. Lisäksi tee jotain mistä todella nautit, joku harrastus mikä saa sinut iloiseksi. Minulle se on eräs urheilulaji. Se saa olon niin hyväksi ja tuo energiaa. Vaikka pitkät metsäkävelyt /meren rannalla /luonnossa tekevät hyvää.

Mutta parasta on kun on sisäinen rauha ja ilo  ristin miehen kautta, se on paras meikki.

Mutta iloisuus on miehistä kuulemma kaikista viehättävintä. Yrmy hapannaama ja tyly käytös torjuu kenet vain. 

Vierailija
116/130 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Non Makeup Wearer Goes Glam - YouTube

Vierailija
117/130 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jee

Vierailija
118/130 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää on varmaan se syy miks oon jäänyt ilman miestä. Koska en ole koskaan osannut jotenkin havannoida kuinka miehet juttelee muille ja verrata sitä siihen miten ne juttelee minulle. Mä aina luulen, että miehet juttelee kaikille naisille (ja ylipäätään ihmisille) samalla tavalla kuin minulle, mutta sitten vasta pitkästä aikaa jälkeenpäin vasta tajuan että olikohan se yksi tyyppi vähän kiinnostunut minusta..? 

Oon varmaan vähän autisti tai jotain. 

Mulle on käynyt näin: Olin bussipysäkillä, mies alkoi jutella minulle. Juteltiin bussimatkan ajan ja mies pyysi puhelinnumeroani. Hän soitti myöhemmin ja juteltiin puhelimessa lisää. Ja pyysi elokuviin ja käytiin elokuvissa.

Elokuvien jälkeen mies sanoi minusta jotain kivaa (en muista mitä) ja ihmetteli, ettei minulla ole poikaystävää. Johon kommentoin, että onhan minulla. Mies meni aivan hämilleen ja ihmetteli kun en ollut kertonut. Mutta ei hän ollut sitä kysynytkään. En ollut tajunnut, että hän oli minusta sillä tavalla kiinnostunut.

Tietenkin jälkeenpäin sitä ajattelee, että ihan selvä kuvio, olinpa hölmö kun en tajunnut. Mutta kyllä näin voi käydä, jos ei osaa lukea rivien välistä.

Ja kyllä, nyt kun olen jo viisikymppinen, niin pari minut pitkään tuntenutta ystävää on sanonut minulle, että aina ovat minua aspergerina pitäneet :-o Tämänkin olisin halunnut kuulla jo yli 15v sitten kun tutustuttiin, olisin minäkin halunnut tietää.

Jotenkin maagisesti olen kuitenkin osannut flirttailla ja päätynyt naimisiinkin (jopa kahteen kertaan). Mutta en osaa sanoa onko ne poikaystävätkin olleet jotain nepsyjä :-)

Vierailija
119/130 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tippa valuu suupielestä, se voi olla merkki. Tai sitten lähistöllä joku paistaa pitsaa. Jos tippa valuu alapäästä, voi olla jo melko vakuuttunut että kiinnostusta on. Tai sitten hoivakodin hoitajamitoitus on taas puutteellinen.

Vierailija
120/130 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on sama ongelma kuin ap:llä. Samalla kuntosalilla käy eräs ihana mies, johon ihastuin ensisilmäyksellä jo ennen koronaa. Vuosi meni, etten häntä nähnyt. Nyt taas sydän pomppaa jo, kun näen hänen autonsa salin pp, mistä tiedän hänen olevan salilla. Mies on todella ujon oloinen. Emme ole puhuneet mitään keskenämme moikkaamista lukuun ottamatta. Katselen häntä salaa, ja hän katselee mua. Luulee, etten huomaa, mutta kylläpä vaan huomaan. Mistä löytäisin rohkeutta lähestyä häntä? Ja voin varmuudella tietää, että hän on kiinnostunut?

Ei ole kovin vaikea sanoa: Moi, haluutko treenata mun kanssa?

Ei, vaan:”Mennäänkö treenin jälkeen mun kämpille suihkuun?”