Mistä tietää, että mies on kiinnostunut?
Kommentit (130)
Tarjoa miehelle joku hyvä tilaisuus tehdä aloite. Kerro esim. että haluaisit mennä johonkin tapahtumaan tms. mutta et haluaisi mennä yksin eikä kukaan kaverisi pääse mukaan. Silloin miehellä on hyvä tekosyy tarjoutua seuralaiseksi jos on kiinnostunut.
Vierailija kirjoitti:
Se kysyy, näytätkö pinin.
Ei tällaista kukaan tervejärkinen kysy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se kysyy, näytätkö pinin.
Ei tällaista kukaan tervejärkinen kysy.
Oikeestiko ei?
Naiset pelkää liikaa pakkeja, mitä sulla on menetettävää? Mitä sitten jos mies sanoo ei, kuoletko siihen?
Kyllä sen vaan vaistoaa. Lempeistä ja hellistä katseista. Äänensävynsä, kun puhuu sinulle on pehmeämpi, kuin muille puhuessaan.
Vierailija kirjoitti:
Tarjoa miehelle joku hyvä tilaisuus tehdä aloite. Kerro esim. että haluaisit mennä johonkin tapahtumaan tms. mutta et haluaisi mennä yksin eikä kukaan kaverisi pääse mukaan. Silloin miehellä on hyvä tekosyy tarjoutua seuralaiseksi jos on kiinnostunut.
Hohhoijaa kannattaa kysyä ihan suoraan eikä pelata näitä pelejä. Moni mies ei ymmärrä välttämättä että pitäisi tarjoutua vaan saattaa ehdottaa vaikka jotain ihan toista henkilöä joka voisi lähteä mukaasi.
Vierailija kirjoitti:
Ei toimi, jos vastapuoli on epävarma. Jos joutuisin tuollaiseen tilanteeseen niin en tasan tarjoaisi itseäni seuralaiseksi vaan ajattelisin, että tuskin se nyt mun kanssa kuitenkaan sinne haluaa.
Jos en itse ole miehestä kiinnostunut ja toivon ettei hän ole minusta, aivan varmasti on. Jos taas itse olen kiinnostunut, mies ei ole. Tosi helppo kaava.
Käyttäjä7437 kirjoitti:
Kyllä sen vaan vaistoaa. Lempeistä ja hellistä katseista. Äänensävynsä, kun puhuu sinulle on pehmeämpi, kuin muille puhuessaan.
Moni mies tuntee itsensä uhatuksi jos on ihastunut ja rakastumassa. Mies voi olla etäinen, surullinen, itkuinen jopa vihainen. Eli ei aina tarkoita että olisi lempeä. Moni mies tuntee itsensä heikoksi kun on ihastunut. Voi menettää ruokahalun ja alkaa valvomaan öitä. Pää menee kirjaimmellisesti sekaisin.
Vierailija kirjoitti:
Naiset pelkää liikaa pakkeja, mitä sulla on menetettävää? Mitä sitten jos mies sanoo ei, kuoletko siihen?
Kuolen häpeään, kun olen luullut itsestäni liikoja ja pelkään, että mun tyhmyydelle nauretaan. Lisäksi saan taas ihan hirveän ruhjeen itseluottamukseeni, joka on erittäin hatara.
Ap
Älä lähesty itse! Haluat miehen, joka on varma itsestään ja uskaltaa kysyä treffeille.
Eli ole vain hymyilevä ja yleisesti positiivinen häntä kohtaan. Mut anna miehen olla mies…
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä7437 kirjoitti:
Moni mies tuntee itsensä uhatuksi jos on ihastunut ja rakastumassa. Mies voi olla etäinen, surullinen, itkuinen jopa vihainen. Eli ei aina tarkoita että olisi lempeä. Moni mies tuntee itsensä heikoksi kun on ihastunut. Voi menettää ruokahalun ja alkaa valvomaan öitä. Pää menee kirjaimmellisesti sekaisin.
Tämän kyseisen miehen käytös on jotenkin niin äärettömän ristiriitaista. Välillä on tyly ja välttelevä ja toisina päivinä nauraa mun jutuille ja on kyljessä kiinni. Yritä nyt tuosta sitten jotain tulkita. Olen ihan hämmentynyt.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Älä lähesty itse! Haluat miehen, joka on varma itsestään ja uskaltaa kysyä treffeille.
Eli ole vain hymyilevä ja yleisesti positiivinen häntä kohtaan. Mut anna miehen olla mies…
Hymyileminen ja ystävällisyys ei tarkoita sitä että nainen on kiinnostunut vaan ystävällinen vain. Tätähän te naiset aina sanotte.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä7437 kirjoitti:
Tämän kyseisen miehen käytös on jotenkin niin äärettömän ristiriitaista. Välillä on tyly ja välttelevä ja toisina päivinä nauraa mun jutuille ja on kyljessä kiinni. Yritä nyt tuosta sitten jotain tulkita. Olen ihan hämmentynyt.
Ap
Ihan sekaisin on rakkaudesta. Kotimatkalla joutuu avaamaan auton oven ja oksentamaan autosta ulos.
Vierailija kirjoitti:
älä kuuntele tätä, jos olet itse kiinnostunut, lähesty itse.
Viisaammat, kertokaa! En oikein osaa lukea ihmisiä.
Ap