Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä tietää, että mies on kiinnostunut?

Vierailija
16.09.2021 |

En uskalla lähestyä ennenkuin olen ihan varma.

Kommentit (130)

Vierailija
41/130 |
16.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kuulosta kiinnostuneelta, sori. Ristiriitainen käytös on vain viesti miehen k-päisyydestä eikä mistään muusta. Tuulella käyvä tyyppi, tuhlaat aikaasi.

Miehen kiinnostuksen huomaa ritarillisuudesta, ujoudesta, lähelle hakeutumisesta ja saattaa tuoda lahjoja, sanoo kohteliaisuuksia jne. Mies myös muistaa kaiken mitä olet sanonut hyvin tarkasti, pienetkin asiat. Flirttailu ei ole merkki kiinnostuksesta läheskään aina.

Mutta tuokaan ei ole välttämättä merkki kiinnostuksesta. T. Tuo työkaverinsa torjuma

Vierailija
42/130 |
16.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kuulosta kiinnostuneelta, sori. Ristiriitainen käytös on vain viesti miehen k-päisyydestä eikä mistään muusta. Tuulella käyvä tyyppi, tuhlaat aikaasi.

Miehen kiinnostuksen huomaa ritarillisuudesta, ujoudesta, lähelle hakeutumisesta ja saattaa tuoda lahjoja, sanoo kohteliaisuuksia jne. Mies myös muistaa kaiken mitä olet sanonut hyvin tarkasti, pienetkin asiat. Flirttailu ei ole merkki kiinnostuksesta läheskään aina.

Mutta tuokaan ei ole välttämättä merkki kiinnostuksesta. T. Tuo työkaverinsa torjuma

Niinpä. Ihan älyttömän vaikeita tällaiset asiat.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/130 |
16.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on sama ongelma kuin ap:llä. Samalla kuntosalilla käy eräs ihana mies, johon ihastuin ensisilmäyksellä jo ennen koronaa. Vuosi meni, etten häntä nähnyt. Nyt taas sydän pomppaa jo, kun näen hänen autonsa salin pp, mistä tiedän hänen olevan salilla. Mies on todella ujon oloinen. Emme ole puhuneet mitään keskenämme moikkaamista lukuun ottamatta. Katselen häntä salaa, ja hän katselee mua. Luulee, etten huomaa, mutta kylläpä vaan huomaan. Mistä löytäisin rohkeutta lähestyä häntä? Ja voin varmuudella tietää, että hän on kiinnostunut?

Ei ole kovin vaikea sanoa: Moi, haluutko treenata mun kanssa?

Vierailija
44/130 |
16.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysymällä selviää. En ole pitkiin aikoihin jaksanut vaivata päätäni tällaisilla pohdinnoilla. Jos olen itse jostakusta kiinnostunut kerron sen hänelle. Jos haluan tietää, onko joku kiinnostunut minusta, kysyn häneltä.

Ongelma toisen käytöksen tulkitsemisessa tässä tapauksessa on siinä, että kun epäilee toisen olevan kiinnostunut, tulkitsee hänen jokaisen eleensä kiinnostuksen merkiksi.

Vierailija
45/130 |
16.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä7437 kirjoitti:

Kyllä sen vaan vaistoaa. Lempeistä ja hellistä katseista. Äänensävynsä, kun puhuu sinulle on pehmeämpi, kuin muille puhuessaan.

Moni mies tuntee itsensä uhatuksi jos on ihastunut ja rakastumassa. Mies voi olla etäinen, surullinen, itkuinen jopa vihainen. Eli ei aina tarkoita että olisi lempeä. Moni mies tuntee itsensä heikoksi kun on ihastunut. Voi menettää ruokahalun ja alkaa valvomaan öitä. Pää menee kirjaimmellisesti sekaisin.

Tämän kyseisen miehen käytös on jotenkin niin äärettömän ristiriitaista. Välillä on tyly ja välttelevä ja toisina päivinä nauraa mun jutuille ja on kyljessä kiinni. Yritä nyt tuosta sitten jotain tulkita. Olen ihan hämmentynyt.

Ap

En lähtisi tämän miehen kelkkaan vaikka pyytäisi. ei hyvältä kuulosta. Jos kemiat sopii yhteen, ei tarvita venkoilua. Lue välttelevä kiintymyssuhde aiheesta.

Vierailija
46/130 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä7437 kirjoitti:

Kyllä sen vaan vaistoaa. Lempeistä ja hellistä katseista. Äänensävynsä, kun puhuu sinulle on pehmeämpi, kuin muille puhuessaan.

Moni mies tuntee itsensä uhatuksi jos on ihastunut ja rakastumassa. Mies voi olla etäinen, surullinen, itkuinen jopa vihainen. Eli ei aina tarkoita että olisi lempeä. Moni mies tuntee itsensä heikoksi kun on ihastunut. Voi menettää ruokahalun ja alkaa valvomaan öitä. Pää menee kirjaimmellisesti sekaisin.

Tämän kyseisen miehen käytös on jotenkin niin äärettömän ristiriitaista. Välillä on tyly ja välttelevä ja toisina päivinä nauraa mun jutuille ja on kyljessä kiinni. Yritä nyt tuosta sitten jotain tulkita. Olen ihan hämmentynyt.

Ap

En lähtisi tämän miehen kelkkaan vaikka pyytäisi. ei hyvältä kuulosta. Jos kemiat sopii yhteen, ei tarvita venkoilua. Lue välttelevä kiintymyssuhde aiheesta.

Ihmisellä ei voi olla esim. vaan huono päivä?

Vierailija
47/130 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä7437 kirjoitti:

Ap

Ei, koska av:n ammattipsykologit tietävät paremmin.

Vierailija
48/130 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä7437 kirjoitti:

Ap

Ei, koska av:n ammattipsykologit tietävät paremmin.

Tietysti.

Vierailija
49/130 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

-Tietynlainen katse, pitkät silmäykset.

-Käytös ei välttämättä kovin itsevarmaa kiinnostavan naisen lähettyvillä, voi mennä hämilleenkin ja olla jännittynyt naisen seurassa

Ylipäätään sanoisin, että kiinnostunut mies kyllä katselee. :)

Vierailija
50/130 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä7437 kirjoitti:

Ap

Kemiasta ei ole kiinni. Toinen osapuoli voi olla varattu, joten täytyy koettaa pitää etäisyyttä. Välillä vaan antaa itsestään liikaa, niin sitten taas etääntyy.

Vierailija
51/130 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

-Käytös ei välttämättä kovin itsevarmaa kiinnostavan naisen lähettyvillä, voi mennä hämilleenkin ja olla jännittynyt naisen seurassa

Miehet katselee kyllä ihan muuten vaan, ilman että olisivat sen enempää kiinnostuneita.

T. Useita pakkeja saanut sinkkunainen, jota tuijotellaan intensiivisesti

Vierailija
52/130 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostaa

Vierailija
53/130 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyrvän jalostus

jalomaa

Vierailija
54/130 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se kysyy, näytätkö pinin.

joo. Ja kysyy myös verkkopankkitunnukset. :D

Vierailija
55/130 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset pelkää liikaa pakkeja, mitä sulla on menetettävää? Mitä sitten jos mies sanoo ei, kuoletko siihen?

Kuolen häpeään, kun olen luullut itsestäni liikoja ja pelkään, että mun tyhmyydelle nauretaan. Lisäksi saan taas ihan hirveän ruhjeen itseluottamukseeni, joka on erittäin hatara.

Ap, luota itseesi! Ole hyvä ja kaunis ihminen juuri sellaisena, kuin olet!

Sun ei tarvitse esittää mitään kenenkään edessä. Sä olet ihan oma, ihana itsesi.

Jos joku ei tykkää, vaihda seuraavaan. Vähän lisää itseluottamusta!

Vierailija
56/130 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa niin monimutkaiselta, että luovutan kohta koko asian suhteen ja jatkan yksinäistä elämääni.

Ap

Tervetuloa miehen elämään. Ei ne aloitteenteot aina helppoja ole.[/quote

Naisena olen aina harrastanut aloitteen tekoa, koska monet miehet ovat niin ujoja hiiriä. Tietysti on riski saada pakkeja, mutta mitä siitä! Kaikki mieheni olen pokannut ihan itse!

Vierailija
57/130 |
18.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset pelkää liikaa pakkeja, mitä sulla on menetettävää? Mitä sitten jos mies sanoo ei, kuoletko siihen?

Kuolen häpeään, kun olen luullut itsestäni liikoja ja pelkään, että mun tyhmyydelle nauretaan. Lisäksi saan taas ihan hirveän ruhjeen itseluottamukseeni, joka on erittäin hatara.

Ap, luota itseesi! Ole hyvä ja kaunis ihminen juuri sellaisena, kuin olet!

Sun ei tarvitse esittää mitään kenenkään edessä. Sä olet ihan oma, ihana itsesi.

Jos joku ei tykkää, vaihda seuraavaan. Vähän lisää itseluottamusta!

En välttämättä ole :(

Ap

Vierailija
58/130 |
18.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, satavarmaa keinoa ei ole olemassa, mutta tuosta saa vähän osviittaa kuitenkin. Lisäksi voi käydä niin, että ensin on kiinnostunut, mutta sitten kiinnostus loppuu syystä tai toisesta. 

Yleisintä on kuitenkin, että ihastus kokee minkä tahansa olevan kiinnostuksen merkki, koska itse on kiinnostunut. Oma tunnetila vaikuttaa tulkintoihin liikaa, mutta ei siinä ole mitään hävettävää, että joutuu torjutuksi. Kaikille on varmasti joskus käynyt niin.

Vierailija
59/130 |
18.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos en itse ole miehestä kiinnostunut ja toivon ettei hän ole minusta, aivan varmasti on. Jos taas itse olen kiinnostunut, mies ei ole. Tosi helppo kaava.

Mulla se menee niin, että jos itse olen miehestä kiinnostunut, hän ei ole minusta. Jos en ole kiinnostunut miehestä, hänkään ei ole minusta. Jos mies on kiinnostunut, hän on kiinnostunut jostain muusta kuin minusta. Ihan älyttömän simppeliä, ei voi erehtyä.

Vierailija
60/130 |
18.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet katselee kyllä ihan muuten vaan, ilman että olisivat sen enempää kiinnostuneita.

T. Useita pakkeja saanut sinkkunainen, jota tuijotellaan intensiivisesti

Tämä. Itsekin jäin katselemaan, kun työmatkalla näkyi peura, mutta en olisi lähtenyt treffeille, jos peura olisi ehdottanut.

ohis