Mistä tietää, että mies on kiinnostunut?
Kommentit (130)
Ei huolta, kiinnstunut mies osoittaa aina ja poikkeuksetta mielenkiintonsa niin selvästi, ettei siitä jää kahta sanaa. Tämä on minun 45 vuotiaan naisen ja koko ystäväpiirini kokemus.
Vierailija kirjoitti:
Miksi te ikisinkut neitsytnaiset ette tee nettideittitilejä tinder, bumble ja okcupid niin tilanne ratkeaisi sillä?
Jos ongelmana on ylipaino niin sitten projektiksi hoikkan sporttiseen kuntoon pääseminen.
Hei! Minulta puuttuu siis parisuhde, ei tili deittipalvelussa. Et selkeästikään ole tietoinen, että jonkun pitäisi kiinnostua sinusta sen lisäksi että sinulla on se haku päällä. Minulla oli aikanaan ilmoitus deittipalvelussa, vuoden aikana en saanut ensimmäistäkään yhteydenottoa. Joten, lupauksestasi huolimatta tilanne ei vaan ratkennut sillä. Tinder ei ole minua varten, koska oma ulkonäköni ei ole mitenkään valttikortti ja muutenkin tulee todella ahdistava olo että pitäisi ulkonäön perusteella valita kiinnostavia miehiä. Kylmä hiki otsalla ja syke nousee jo pelkästä ajatuksesta.
Mitä tulee tuohon painoon, olen ollut nuorena huomattavan alipainoinen, nykyään ylipainoinen. Ei ole missään vaiheessa flaksi käynyt, kun naama on ruma.
Joten, tosiasia vain on se että kaikkea ei saa mitä haluaa. Ihan simppeli fakta, vaikka juuri sinulle tulisi niitä kumppaniehdokkaita heti kun aamulla heräät. Ihan niinkuin sinäkään et saa mitä tahansa työpaikkaa mihin nyt vain hakemuksen lähetät.
Vierailija kirjoitti:
Miksi te ikisinkut neitsytnaiset ette tee nettideittitilejä tinder, bumble ja okcupid niin tilanne ratkeaisi sillä?
Jos ongelmana on ylipaino niin sitten projektiksi hoikkan sporttiseen kuntoon pääseminen.
Parisuhdeongelma ei ratkea tinderillä. Seksiä saa kyllä, mutta ei sen enempää koska tindermiehet eivät halua mitään vakavaa.
Vierailija kirjoitti:
Kai se mies kertoo suoraan, että on kiinnostunut 🤔. En minä ainakaan ymmärrä mitään "merkkejä käytöksessä".
Sama, tajuan homman olevan molemminpuolista siinä vaiheessa kun ollaan fyysisesti toistemme kimpussa, ei yhtään ennen.
N40, myöskin pitkäaikaissinkku
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Parisuhdeongelma ei ratkea tinderillä. Seksiä saa kyllä, mutta ei sen enempää koska tindermiehet eivät halua mitään vakavaa.
Tuon takia naiset ei halua tinderiin. Eli monelle on oman kaupungin miehet vain tarjolla livenä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuon takia naiset ei halua tinderiin. Eli monelle on oman kaupungin miehet vain tarjolla livenä.
Naisten ei tarvitse muuttaa toiseen kaupunkiin, sinänsä hyvä systeemi.
Suomessa tunnistaa siitä, että mies tuijottaa vihaisesti sanomatta mitään. Ulkomailla taas hymyilystä ja flirttailusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on sama ongelma kuin ap:llä. Samalla kuntosalilla käy eräs ihana mies, johon ihastuin ensisilmäyksellä jo ennen koronaa. Vuosi meni, etten häntä nähnyt. Nyt taas sydän pomppaa jo, kun näen hänen autonsa salin pp, mistä tiedän hänen olevan salilla. Mies on todella ujon oloinen. Emme ole puhuneet mitään keskenämme moikkaamista lukuun ottamatta. Katselen häntä salaa, ja hän katselee mua. Luulee, etten huomaa, mutta kylläpä vaan huomaan. Mistä löytäisin rohkeutta lähestyä häntä? Ja voin varmuudella tietää, että hän on kiinnostunut?
Salilla on helppo alkaa puhua tuntemattomalle. Näin etenkin silloin, jos käydään usein samaan aikaan. Voi ihan sanoa, että "aika hauskaa, kun ollaan usein samaan aikaan" ja siitä sitten eteenpäin, että teetkö jalat vai ylävartalon tänään tai käytkö usein jne. On tavallaan helppo alkaa puhua vähitellen enemmän ja enemmän.
Naisena tällaisia iskuyrityksiä saa liikaa osakseen ja pidän niitä häirintänä. Olen mennyt salille treenaamaan, en pariutumaan.
Vierailija kirjoitti:
Up
"Seven up!" sanoi Ahti Karjalainen hississä. Ja Michael Jackson painoi nappulaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on sama ongelma kuin ap:llä. Samalla kuntosalilla käy eräs ihana mies, johon ihastuin ensisilmäyksellä jo ennen koronaa. Vuosi meni, etten häntä nähnyt. Nyt taas sydän pomppaa jo, kun näen hänen autonsa salin pp, mistä tiedän hänen olevan salilla. Mies on todella ujon oloinen. Emme ole puhuneet mitään keskenämme moikkaamista lukuun ottamatta. Katselen häntä salaa, ja hän katselee mua. Luulee, etten huomaa, mutta kylläpä vaan huomaan. Mistä löytäisin rohkeutta lähestyä häntä? Ja voin varmuudella tietää, että hän on kiinnostunut?
Salilla on helppo alkaa puhua tuntemattomalle. Näin etenkin silloin, jos käydään usein samaan aikaan. Voi ihan sanoa, että "aika hauskaa, kun ollaan usein samaan aikaan" ja siitä sitten eteenpäin, että teetkö jalat vai ylävartalon tänään tai käytkö usein jne. On tavallaan helppo alkaa puhua vähitellen enemmän ja enemmän.
Naisena tällaisia iskuyrityksiä saa liikaa osakseen ja pidän niitä häirintänä. Olen mennyt salille treenaamaan, en pariutumaan.
No ei kyllä saa :D
Vierailija kirjoitti:
Tarjoa miehelle joku hyvä tilaisuus tehdä aloite. Kerro esim. että haluaisit mennä johonkin tapahtumaan tms. mutta et haluaisi mennä yksin eikä kukaan kaverisi pääse mukaan. Silloin miehellä on hyvä tekosyy tarjoutua seuralaiseksi jos on kiinnostunut.
Nainen, johon olin ihastunut, ja jonka kanssa juttelin ensimmäistä kertaa, sanoi, että alkaa tulla nälkä. Mainitsi vielä, tapahtuman joka alkoi tunnin kuluttua. Totesin vain, että päästän sut sitten syömään, ja etten ko. tapahtumasta ole niin kiinnostunut. Vasta puolessa matkaa kotiini tajusin, mitkä mahdollisuudet torppasin, aikaisen illallisen ravintolassa ja mahdollisesti yöhön venyvän illan ihastukseni kanssa. Olisipa nainen sanonut suorempaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kai se mies kertoo suoraan, että on kiinnostunut 🤔. En minä ainakaan ymmärrä mitään "merkkejä käytöksessä".
Aika harva mies uskaltaa. Edellinen tyyppi, joka musta oli kiinnostunut, ei koskaan sanonut mitään vaan kierteli mua kuin kissa kuumaa puuroa. Ihastuminen selvisi muita reittejä.
Ap
Se on oikeastaan aivan sama onko mies ihastunut vai ei. Jos hän haluaa edetä, hän etenee. Jos ei halua niin ei etene. Sinun tulisi kunnioittaa tätä.
Vierailija kirjoitti:
Arpominen jatkuu..
Ap
Jos haluat saada tilanteeseen selkeyden, kysy. Jos haluat vietellä miehen, älä missään nimessä ahdista häntä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarjoa miehelle joku hyvä tilaisuus tehdä aloite. Kerro esim. että haluaisit mennä johonkin tapahtumaan tms. mutta et haluaisi mennä yksin eikä kukaan kaverisi pääse mukaan. Silloin miehellä on hyvä tekosyy tarjoutua seuralaiseksi jos on kiinnostunut.
Ei toimi, jos vastapuoli on epävarma. Jos joutuisin tuollaiseen tilanteeseen niin en tasan tarjoaisi itseäni seuralaiseksi vaan ajattelisin, että tuskin se nyt mun kanssa kuitenkaan sinne haluaa.
Sinua ei vain selvästikään kiinnosta tarpeeksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nainen, johon olin ihastunut, ja jonka kanssa juttelin ensimmäistä kertaa, sanoi, että alkaa tulla nälkä. Mainitsi vielä, tapahtuman joka alkoi tunnin kuluttua. Totesin vain, että päästän sut sitten syömään, ja etten ko. tapahtumasta ole niin kiinnostunut. Vasta puolessa matkaa kotiini tajusin, mitkä mahdollisuudet torppasin, aikaisen illallisen ravintolassa ja mahdollisesti yöhön venyvän illan ihastukseni kanssa. Olisipa nainen sanonut suorempaan.
Ihan kiinnostuksesta kysyisin että millä taktiikalla sinun kiinnostuksesi sitten olisi saanut selville? Veikkaan että jos nainen olisi kysynyt suoraan että oletko kiinnostunut niin olisit änkyttänyt jotain epämääräistä eikä se olisi johtanut sen kummempaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olin aikoinani ihan samanlainen ja missasin monta kuvailemasi kaltaista mahdollisuutta. Sitten lopulta tajusin että se "mennäänkö joku päivä kahville" tyyppinen avaus vain pitää saada kakistettua suusta jos haluaa joskus jotain tapahtuvan. Ja yllätykseni oli suuri kun hyvinkin epävarmasti ja kömpelösti esittämäni pyynnöt naisille aiheuttivatkin hyvin usein vastakaikua ja treffejä alkoi tulla. Olisinpa tiennyt sen olevan noin helppoa jo vuosia aikaisemmin...