Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä tietää, että mies on kiinnostunut?

Vierailija
16.09.2021 |

En uskalla lähestyä ennenkuin olen ihan varma.

Kommentit (130)

Vierailija
21/130 |
16.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä lähesty itse! Haluat miehen, joka on varma itsestään ja uskaltaa kysyä treffeille.

Eli ole vain hymyilevä ja yleisesti positiivinen häntä kohtaan. Mut anna miehen olla mies…

älä kuuntele tätä, jos olet itse kiinnostunut, lähesty itse.

Miksi?

Vierailija
22/130 |
16.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uu ja pee

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/130 |
16.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin sen vaan aina tietää. Kyllä sen huomaa katseista ja eleistä.

Vierailija
24/130 |
16.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se kysyy, näytätkö pinin.

Ei tällaista kukaan tervejärkinen kysy.

Oikeestiko ei?

Ei pin-koodeja kuulu kenellekään kertoa!

25/130 |
16.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs jos se mies ajattelee samoin eikä uskalla lähestyä ? On teillä dilemma kun kumpikaan ei uskalla.

Vierailija
26/130 |
16.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on sama ongelma kuin ap:llä. Samalla kuntosalilla käy eräs ihana mies, johon ihastuin ensisilmäyksellä jo ennen koronaa. Vuosi meni, etten häntä nähnyt. Nyt taas sydän pomppaa jo, kun näen hänen autonsa salin pp, mistä tiedän hänen olevan salilla. Mies on todella ujon oloinen. Emme ole puhuneet mitään keskenämme moikkaamista lukuun ottamatta. Katselen häntä salaa, ja hän katselee mua. Luulee, etten huomaa, mutta kylläpä vaan huomaan. Mistä löytäisin rohkeutta lähestyä häntä? Ja voin varmuudella tietää, että hän on kiinnostunut?

Vierailija
27/130 |
16.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä27148 kirjoitti:

Entäs jos se mies ajattelee samoin eikä uskalla lähestyä ? On teillä dilemma kun kumpikaan ei uskalla.

Mä lähestyisin jos saisin jotain selkeämpää vihreää valoa. Mutta viestit on tällä hetkellä sekavia tai sitten ihan vaan kaverillisia. Mistä sitäkään tietää minkä tason kiinnostus on kyseessä?

Ap

Vierailija
28/130 |
16.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erektiosta.

Vierailija
29/130 |
16.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen mies on yksilö ja jokainen käyttäytyy omallalailla. Ei täysin varmoja keinoja ole tietää miehen kiinnostus, jos ei suoraan kysy toisen tuntemuksia.

Pullotuskin voi olla vain hetken mielijohde, että ei takaa tunne tasolla miehen todellista kiinnostusta naiseen.

Vierailija
30/130 |
16.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa niin monimutkaiselta, että luovutan kohta koko asian suhteen ja jatkan yksinäistä elämääni.

Ap

Vierailija
31/130 |
16.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos en itse ole miehestä kiinnostunut ja toivon ettei hän ole minusta, aivan varmasti on. Jos taas itse olen kiinnostunut, mies ei ole. Tosi helppo kaava.

Koska jokainen ihastuu itseään kovempitasoisempaan.

Vierailija
32/130 |
16.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa niin monimutkaiselta, että luovutan kohta koko asian suhteen ja jatkan yksinäistä elämääni.

Ap

Ihan itse teet tästä nyt monimutkaista.

Vierailija
33/130 |
16.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on sama ongelma kuin ap:llä. Samalla kuntosalilla käy eräs ihana mies, johon ihastuin ensisilmäyksellä jo ennen koronaa. Vuosi meni, etten häntä nähnyt. Nyt taas sydän pomppaa jo, kun näen hänen autonsa salin pp, mistä tiedän hänen olevan salilla. Mies on todella ujon oloinen. Emme ole puhuneet mitään keskenämme moikkaamista lukuun ottamatta. Katselen häntä salaa, ja hän katselee mua. Luulee, etten huomaa, mutta kylläpä vaan huomaan. Mistä löytäisin rohkeutta lähestyä häntä? Ja voin varmuudella tietää, että hän on kiinnostunut?

Salilla on helppo alkaa puhua tuntemattomalle. Näin etenkin silloin, jos käydään usein samaan aikaan. Voi ihan sanoa, että "aika hauskaa, kun ollaan usein samaan aikaan" ja siitä sitten eteenpäin, että teetkö jalat vai ylävartalon tänään tai käytkö usein jne. On tavallaan helppo alkaa puhua vähitellen enemmän ja enemmän. 

Vierailija
34/130 |
16.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko sama taukki joka kysyi muilta steissillä itkiessään?

Vierailija
35/130 |
16.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle kävi samoin työkaverin kanssa. Lopulta alettiin chattailla, sitten käymään kahvilla, sitten viestittelemään henkkoht numeroihin, sitten käymään ulkona töiden jälkeen, sitten viettämään perjantai-iltaa illallisen merkeissä - ja kun ilmaisin ihastuneeni, mies kauhistui koska "mehän ollaan vain kavereita".

Joo. En enää ikinä aio ihastua ja jos ihastun niin pidän sen tiedon visusti itselläni kunnes se tunne kuolee. Koko elämä tässä mennyt yksin, enää muutama vuosikymmen kestettävää.

Vierailija
36/130 |
16.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä7437 kirjoitti:

Kyllä sen vaan vaistoaa. Lempeistä ja hellistä katseista. Äänensävynsä, kun puhuu sinulle on pehmeämpi, kuin muille puhuessaan.

Moni mies tuntee itsensä uhatuksi jos on ihastunut ja rakastumassa. Mies voi olla etäinen, surullinen, itkuinen jopa vihainen. Eli ei aina tarkoita että olisi lempeä. Moni mies tuntee itsensä heikoksi kun on ihastunut. Voi menettää ruokahalun ja alkaa valvomaan öitä. Pää menee kirjaimmellisesti sekaisin.

Itselläni menee paskat housuun - kirjaimellisesti!

Vierailija
37/130 |
16.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Tervetuloa miehen elämään. Ei ne aloitteenteot aina helppoja ole.

Vierailija
38/130 |
16.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos etumus jöpöttää niin on kiinnostunut. Sinusta tai siskostasi.

39/130 |
16.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä27148 kirjoitti:

Mä lähestyisin jos saisin jotain selkeämpää vihreää valoa. Mutta viestit on tällä hetkellä sekavia tai sitten ihan vaan kaverillisia. Mistä sitäkään tietää minkä tason kiinnostus on kyseessä?

Ap

Sulle pitää vääntää rautalangasta! Mikset itse näytä sitä selkeätä vihreätä valoa!?

Vierailija
40/130 |
16.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kuulosta kiinnostuneelta, sori. Ristiriitainen käytös on vain viesti miehen k-päisyydestä eikä mistään muusta. Tuulella käyvä tyyppi, tuhlaat aikaasi.

Miehen kiinnostuksen huomaa ritarillisuudesta, ujoudesta, lähelle hakeutumisesta ja saattaa tuoda lahjoja, sanoo kohteliaisuuksia jne. Mies myös muistaa kaiken mitä olet sanonut hyvin tarkasti, pienetkin asiat. Flirttailu ei ole merkki kiinnostuksesta läheskään aina.