Mistä tietää, että mies on kiinnostunut?
Kommentit (130)
Jotenkin sen vaan aina tietää. Kyllä sen huomaa katseista ja eleistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se kysyy, näytätkö pinin.
Ei tällaista kukaan tervejärkinen kysy.
Oikeestiko ei?
Ei pin-koodeja kuulu kenellekään kertoa!
Entäs jos se mies ajattelee samoin eikä uskalla lähestyä ? On teillä dilemma kun kumpikaan ei uskalla.
Mulla on sama ongelma kuin ap:llä. Samalla kuntosalilla käy eräs ihana mies, johon ihastuin ensisilmäyksellä jo ennen koronaa. Vuosi meni, etten häntä nähnyt. Nyt taas sydän pomppaa jo, kun näen hänen autonsa salin pp, mistä tiedän hänen olevan salilla. Mies on todella ujon oloinen. Emme ole puhuneet mitään keskenämme moikkaamista lukuun ottamatta. Katselen häntä salaa, ja hän katselee mua. Luulee, etten huomaa, mutta kylläpä vaan huomaan. Mistä löytäisin rohkeutta lähestyä häntä? Ja voin varmuudella tietää, että hän on kiinnostunut?
Käyttäjä27148 kirjoitti:
Entäs jos se mies ajattelee samoin eikä uskalla lähestyä ? On teillä dilemma kun kumpikaan ei uskalla.
Mä lähestyisin jos saisin jotain selkeämpää vihreää valoa. Mutta viestit on tällä hetkellä sekavia tai sitten ihan vaan kaverillisia. Mistä sitäkään tietää minkä tason kiinnostus on kyseessä?
Ap
Jokainen mies on yksilö ja jokainen käyttäytyy omallalailla. Ei täysin varmoja keinoja ole tietää miehen kiinnostus, jos ei suoraan kysy toisen tuntemuksia.
Pullotuskin voi olla vain hetken mielijohde, että ei takaa tunne tasolla miehen todellista kiinnostusta naiseen.
Kuulostaa niin monimutkaiselta, että luovutan kohta koko asian suhteen ja jatkan yksinäistä elämääni.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Jos en itse ole miehestä kiinnostunut ja toivon ettei hän ole minusta, aivan varmasti on. Jos taas itse olen kiinnostunut, mies ei ole. Tosi helppo kaava.
Koska jokainen ihastuu itseään kovempitasoisempaan.
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa niin monimutkaiselta, että luovutan kohta koko asian suhteen ja jatkan yksinäistä elämääni.
Ap
Ihan itse teet tästä nyt monimutkaista.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on sama ongelma kuin ap:llä. Samalla kuntosalilla käy eräs ihana mies, johon ihastuin ensisilmäyksellä jo ennen koronaa. Vuosi meni, etten häntä nähnyt. Nyt taas sydän pomppaa jo, kun näen hänen autonsa salin pp, mistä tiedän hänen olevan salilla. Mies on todella ujon oloinen. Emme ole puhuneet mitään keskenämme moikkaamista lukuun ottamatta. Katselen häntä salaa, ja hän katselee mua. Luulee, etten huomaa, mutta kylläpä vaan huomaan. Mistä löytäisin rohkeutta lähestyä häntä? Ja voin varmuudella tietää, että hän on kiinnostunut?
Salilla on helppo alkaa puhua tuntemattomalle. Näin etenkin silloin, jos käydään usein samaan aikaan. Voi ihan sanoa, että "aika hauskaa, kun ollaan usein samaan aikaan" ja siitä sitten eteenpäin, että teetkö jalat vai ylävartalon tänään tai käytkö usein jne. On tavallaan helppo alkaa puhua vähitellen enemmän ja enemmän.
onko sama taukki joka kysyi muilta steissillä itkiessään?
Vierailija kirjoitti:
Mulle kävi samoin työkaverin kanssa. Lopulta alettiin chattailla, sitten käymään kahvilla, sitten viestittelemään henkkoht numeroihin, sitten käymään ulkona töiden jälkeen, sitten viettämään perjantai-iltaa illallisen merkeissä - ja kun ilmaisin ihastuneeni, mies kauhistui koska "mehän ollaan vain kavereita".
Joo. En enää ikinä aio ihastua ja jos ihastun niin pidän sen tiedon visusti itselläni kunnes se tunne kuolee. Koko elämä tässä mennyt yksin, enää muutama vuosikymmen kestettävää.
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä7437 kirjoitti:
Kyllä sen vaan vaistoaa. Lempeistä ja hellistä katseista. Äänensävynsä, kun puhuu sinulle on pehmeämpi, kuin muille puhuessaan.
Moni mies tuntee itsensä uhatuksi jos on ihastunut ja rakastumassa. Mies voi olla etäinen, surullinen, itkuinen jopa vihainen. Eli ei aina tarkoita että olisi lempeä. Moni mies tuntee itsensä heikoksi kun on ihastunut. Voi menettää ruokahalun ja alkaa valvomaan öitä. Pää menee kirjaimmellisesti sekaisin.
Itselläni menee paskat housuun - kirjaimellisesti!
Vierailija kirjoitti:
Ap
Tervetuloa miehen elämään. Ei ne aloitteenteot aina helppoja ole.
Jos etumus jöpöttää niin on kiinnostunut. Sinusta tai siskostasi.
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä27148 kirjoitti:
Mä lähestyisin jos saisin jotain selkeämpää vihreää valoa. Mutta viestit on tällä hetkellä sekavia tai sitten ihan vaan kaverillisia. Mistä sitäkään tietää minkä tason kiinnostus on kyseessä?
Ap
Sulle pitää vääntää rautalangasta! Mikset itse näytä sitä selkeätä vihreätä valoa!?
Ei kuulosta kiinnostuneelta, sori. Ristiriitainen käytös on vain viesti miehen k-päisyydestä eikä mistään muusta. Tuulella käyvä tyyppi, tuhlaat aikaasi.
Miehen kiinnostuksen huomaa ritarillisuudesta, ujoudesta, lähelle hakeutumisesta ja saattaa tuoda lahjoja, sanoo kohteliaisuuksia jne. Mies myös muistaa kaiken mitä olet sanonut hyvin tarkasti, pienetkin asiat. Flirttailu ei ole merkki kiinnostuksesta läheskään aina.
Miksi?