Toisenlaiset äidit tänään 29.10
Tällainen pari illalla luvassa.
http://www.iltasanomat.fi/perhe/art-1288756978536.html
"30-vuotias Evaleena ja 18-vuotias Mikko eivät kainostele kertoessaan, kuinka heidän rakkaustarinansa sai alkunsa. Pari kohtasi netissä ja sopi treffit, joiden tarkoitus oli harrastaa seksiä. - Mehän etsittiin molemmat fyysistä suhdetta. Sen piti olla sellainen, että nähdään silloin tällöin. Se meni vähän pieleen heti alusta. Ei mennyt kauaa, kun pirauteltiin edes takaisin ja oltiin melkein 24-h yhdessä, pariskunta kertoo.
Satunnaiseksi suunniteltu suhde syveni, ja pian Evaleena huomasi olevansa raskaana. Näin ei todellakaan pitänyt tapahtua, sillä ehkäisystä oli huolehdittu. Tuleva äiti oli myös lähdössä pitkälle matkalle, josta oli unelmoinut kauan.
Katso, kuinka hauskassa ja epätavallisessa tilanteessa Evaleena sai tietää raskaudesta ja kuinka Mikko asiaan suhtautui!
Toisenlaiset äidit -sarjan viimeinen jakso nähdään keskiviikkona 29. lokakuuta kello 21 Livillä."
Oma ajatukseni on.. olen 27 vuotias ja musta tuntuis ihan sairaalta harrastaa seksiä tai kehitellä suhdetta (17, Oliko hän silloin kun he tapasivat vai jo täysi-ikäinen?) 18 vuotiaan kanssa.. Mun mielestä sen ikäiset ovat todella lapsellisia poikasia.. En nyt tarkoita yleisesti vaan ajattelen omasta näkökulmasta tätä asiaa, ettäkö olisi mahdollisuus harrastaa seksiä pojan kanssa tai parisuhteesta puhumattakaan. Mitä se kertoo tästä naisesta?? Enkä puhu myöskään yleisesti ikäerosta, vaan kun toinen osapuoli on vasta kehittymässä lapsesta nuoreksi aikuiseksi!
Kommentit (151)
[quote author="Vierailija" time="29.10.2014 klo 14:54"]
Moni keski-ikäinen nainen makaisi mielellään nuoren miehen kanssa, jolla on intoa ja kestoa ja halukkuutta ihan eri tavalla kuin keski-ikäisellä miehellä.
[/quote]
Doubt that. Kenties jokunen moraaliton keski-ikäinen h*tsu, mutta aika moni täysjärkinen ihminen tajuaa, että 18-vuotiaan on kenties fiksumpaa kokeiluja tehdä ikäistensä parissa. Ilmeisesti tältä mamalta liikaa vaadittu. Ehkä sitten töissään niin addiktoitunut ns. nuoreen lihaan.
Miehen jännittävät kokeilut vanhemman naisen kanssa on helpompi ymmärtää eikä hän ole edes se, joka on ensisijaisesti vastuussa. Toisen tulisi auttamatta olla vanhempi ja viisaampi.
Hah, nainen varmaan diggasi täysillä jotain Babyfit-lässytystä lahjana. :D Just hyvä lahja sille, kun moiseen kuntoon päästi itsensä.
Mun mielestä on jotakin ongelmaa kiintymyssuhteessa tai se ei ole vielä edes syntynyt kun vauva vasta pari viikkoa ja noin kylmästi ilmoittaa töihin paluusta, ei mtn epäröintiä.
Tämähän on kiinnostavaa siitä näkökulmasta, että Teiniäideissä oli 18-vuotias Jussi, jota monet akat tälläkin palstalla suitsuttivat. Oli niin "aikuinen" ja "fiksu" ja "vastuuntuntoinen" ja ties mitä. Nytkö sitten sen ikäinen ei voikaan olla kunnollinen isä, jos raskaus on vahinko (oliko Teiniäideissä?) ja jos lapsen äiti on selkeästi vanhempi?
Moni keski-ikäinen nainen makaisi mielellään nuoren miehen kanssa, jolla on intoa ja kestoa ja halukkuutta ihan eri tavalla kuin keski-ikäisellä miehellä. Ja toisin päin moni nuori mies makaisi mielellään keski-ikäisen naisen kanssa, joka tietää jo, mitä ja miten haluaa, eikä ujostele ja arkaile kuten teinitytöt.
Jos on netistä etsinyt itselleen panoseuraa, niin on se hiukan yllätys, jos pamahtaakin paksuksi. Tosin minä kyllä luulen, että ehkä kolmikymppinen ei niin tarkasti siitä ehkäisystä ole välttämättä huolehtinut, jos vaikka biologinen kello on tikittänyt. On sitten halunnut isäksi vain jonkun uppo-oudon nettityypin, jota ei välttämättä enää tapaa toista kertaa tms.
Katsotaan, mitä illan jakso tuo tullessaan.
Tanssiopettaja ja saanu itsensä tuohon kuntoon? Ajatteli varmaan että nyt saa mättää herkkuja kun raskaana ollaan.
Mulla oli kauheet ennaluulot ennen kuin aloin kattomaan mutta tuo isähän on aivan ihana! <3 Ottaisin milloin vaan, paljon aikuisempi kuin mun 33 v. mies. Jotenkin tuo pohtiva puhetyyli ja miten käsittelee vauvaa... Mä oon aivan otettu! Nainen taas mielestäni hieman lapsellinen ikäisekseen.
Olispa kello jo 21.00! Mielenkiintoinen jakso tiedossa! (toivottavasti ainakin)
[quote author="Vierailija" time="29.10.2014 klo 21:35"]
[quote author="Vierailija" time="29.10.2014 klo 21:33"]
[quote author="Vierailija" time="29.10.2014 klo 21:21"]
huh kattokaa tota blondia tanssikaveria. mahtaa poikaystävää vituttaa kun otti tollasen lehmän sen sijaan :D
[/quote]
Mikäs huonoitsetuntoinen vetyperoksidi siellä huutelee?
[/quote]
Ei mikään. Minusta tuo blondi oli tosi kaunis nainen ja miehet haaveilee tommosesta yleensä.
[/quote]
No sehän on mukavaa.
Aikamoisia mässyjä vetää, kun tuossa sanottiin kuitenkin, että naisella on raskausdiabetes. Itsellä on myös radi ja olen ollut tosi tarkka syömisistäni.
[quote author="Vierailija" time="29.10.2014 klo 14:54"]
Tämähän on kiinnostavaa siitä näkökulmasta, että Teiniäideissä oli 18-vuotias Jussi, jota monet akat tälläkin palstalla suitsuttivat. Oli niin "aikuinen" ja "fiksu" ja "vastuuntuntoinen" ja ties mitä. Nytkö sitten sen ikäinen ei voikaan olla kunnollinen isä, jos raskaus on vahinko (oliko Teiniäideissä?) ja jos lapsen äiti on selkeästi vanhempi?
Moni keski-ikäinen nainen makaisi mielellään nuoren miehen kanssa, jolla on intoa ja kestoa ja halukkuutta ihan eri tavalla kuin keski-ikäisellä miehellä. Ja toisin päin moni nuori mies makaisi mielellään keski-ikäisen naisen kanssa, joka tietää jo, mitä ja miten haluaa, eikä ujostele ja arkaile kuten teinitytöt.
Jos on netistä etsinyt itselleen panoseuraa, niin on se hiukan yllätys, jos pamahtaakin paksuksi. Tosin minä kyllä luulen, että ehkä kolmikymppinen ei niin tarkasti siitä ehkäisystä ole välttämättä huolehtinut, jos vaikka biologinen kello on tikittänyt. On sitten halunnut isäksi vain jonkun uppo-oudon nettityypin, jota ei välttämättä enää tapaa toista kertaa tms.
Katsotaan, mitä illan jakso tuo tullessaan.
[/quote]
Minäkin veikkaan että naisella oli vauvakuume ja biologinen kello meinas jos tikityksessään räjähtää eikä huolehtinut kunnolla ehkäisystä, ehkä unohti ottaa pillerin, kaks?? :D
Nythän ei ollut kyse eikö sen ikäinen voisi kasvattaa lasta, vaan AP:n näkökulmasta 18 vuotias poika seksikumppanina ja parisuhteessa, ja on silti ollut 2-3 vuotta nuorempi kun toi sarjassa oleva puuma! Nyt on kyse siitä, että nainen on jo aikuinen ja tää poika lapsi.
Surullista, että joku kohtelee kehoaan noin, kun siellä kasvaa oma lapsi.. Mielestäni aika julmaa ja väärin, antaa sellaisen kuvan, ettei äitiä kiinnosta alkuunkaan lapsensa terveys!
Ihana isä ja vauva niin suloinen että mulla tuli aivan tippa linssiin. Mä haluan vielä yhden kerran kokea ton kaiken!
No on. Ihan järkyttävät! Ja lisäksi mielestäni oli rasittavaa, miten se tytsy kehuskeli, että ihanaa kun on nuori mies. Joo o, kyllä moni mies jäisi kotiin, mutta yleensä se mies on se perheen elättäjä joka joutuu töissä käymään.
Huomasitteko ihanan maljakon?
Minä tunnen avioparin jossa nainen oli 25v. Pienen lapsen yh kun tapasi 17v. Pojan/miehen. Tämä täytti kylläkinnpian ekan tapaamisen jälkeen 18v.
Lapsia tekivät kyllä vasta useampi vuosi myöhemmin, mutta tuolle naisen lapselle tuosta nuoresta miehestä tuli isä.
Ovat edelleen yhdessä ja naimisissa vaikka ensi tapaamisesta niin jo 10v. Ja ovat kokeneet isoja vastoinkäymisiä mm. Vakavia sairastumisia suhteen aikana.
Tuo nuori mies olikin aikoinaan todella vastuuntuntoinen ja aikuisen oloinen.
Harvinaistahan tuollainen varmasti on ja jää nähtäväksi millainen tämän illan pariskunta on.
30-vuotiaan naisen korvaan ikäero kuulostaa myös hurjalta. En kyllä ikimaailmassa katseli 18-vuotiasta teinipoikaa... Illan jaksossa nähdään, onko 18-vuotias ikäistään huomattavasti kypsemmän oloinen... Mielenkiintoinen jakso tiedossa!
Kypsän oloinen poika ikäisekseen. Onnea heille kaikille!
hyi miten sairasta, 30 vuotiasta kiinnostaa lähes juuri murrosiästä selviytynyt pikkupoika. jotenkin kieroutunutta
Näin nyt vasta jakson (ja itse asiassa nytkin tulee uusintana). Ihana mies ja varsin kypsän oloinen, mutta kokonaisuutena en ihan käsittänyt tätä paria.
Ensinnäkin siis vasiten vai hakivat fyysistä suhdetta tuolla ikäerolla? Just. Kuulostaapa tervehenkiseltä. Jotenkin olettaisi, että kolmekymppinen osaisi etsiä itsensä ikäistä seuraa.
Sit nää elintavat raskauden aikana. Syömistä ja taas syömistä. Kappas vaan, että raskausdiabetes...
Ja äiskä on vinissyt netissä, että kun asiat voi olla toisin kuin mitä ulkopuoliset luulee. Ahaa.