Toisenlaiset äidit tänään 29.10
Tällainen pari illalla luvassa.
http://www.iltasanomat.fi/perhe/art-1288756978536.html
"30-vuotias Evaleena ja 18-vuotias Mikko eivät kainostele kertoessaan, kuinka heidän rakkaustarinansa sai alkunsa. Pari kohtasi netissä ja sopi treffit, joiden tarkoitus oli harrastaa seksiä. - Mehän etsittiin molemmat fyysistä suhdetta. Sen piti olla sellainen, että nähdään silloin tällöin. Se meni vähän pieleen heti alusta. Ei mennyt kauaa, kun pirauteltiin edes takaisin ja oltiin melkein 24-h yhdessä, pariskunta kertoo.
Satunnaiseksi suunniteltu suhde syveni, ja pian Evaleena huomasi olevansa raskaana. Näin ei todellakaan pitänyt tapahtua, sillä ehkäisystä oli huolehdittu. Tuleva äiti oli myös lähdössä pitkälle matkalle, josta oli unelmoinut kauan.
Katso, kuinka hauskassa ja epätavallisessa tilanteessa Evaleena sai tietää raskaudesta ja kuinka Mikko asiaan suhtautui!
Toisenlaiset äidit -sarjan viimeinen jakso nähdään keskiviikkona 29. lokakuuta kello 21 Livillä."
Oma ajatukseni on.. olen 27 vuotias ja musta tuntuis ihan sairaalta harrastaa seksiä tai kehitellä suhdetta (17, Oliko hän silloin kun he tapasivat vai jo täysi-ikäinen?) 18 vuotiaan kanssa.. Mun mielestä sen ikäiset ovat todella lapsellisia poikasia.. En nyt tarkoita yleisesti vaan ajattelen omasta näkökulmasta tätä asiaa, ettäkö olisi mahdollisuus harrastaa seksiä pojan kanssa tai parisuhteesta puhumattakaan. Mitä se kertoo tästä naisesta?? Enkä puhu myöskään yleisesti ikäerosta, vaan kun toinen osapuoli on vasta kehittymässä lapsesta nuoreksi aikuiseksi!
Kommentit (151)
Tais äippä itse löytää ketjun ;D
[quote author="Vierailija" time="29.10.2014 klo 21:35"]
[quote author="Vierailija" time="29.10.2014 klo 21:33"]
[quote author="Vierailija" time="29.10.2014 klo 21:21"]
huh kattokaa tota blondia tanssikaveria. mahtaa poikaystävää vituttaa kun otti tollasen lehmän sen sijaan :D
[/quote]
Mikäs huonoitsetuntoinen vetyperoksidi siellä huutelee?
[/quote]
Ei mikään. Minusta tuo blondi oli tosi kaunis nainen ja miehet haaveilee tommosesta yleensä.
[/quote]
Paitsi esim. ne jotka tykkää enemmän bruneteista.
Ikä on pelkkä numero. Sen perusteella ei kannata tehdä johtopäätöksiä ihmisistä suuntaan tai toiseen. Itse en yleensä edes kerro ikääni koska mielestäni se ei ole minkään kannalta oleellinen tieto. Siinä ei voi kun hävitä: liian vanha, liian nuori...
Jos katsoisit ohjelman, näkisit kuinka se nainen yritti opettaa miestä syömään "vihreetä" ja salaattia...
[quote author="Vierailija" time="30.10.2014 klo 16:14"]
Nainen varmaan opettanu pojan tommosille ruoka-tavoille
[/quote]
Jos katsoisit ohjelman, näkisit kuinka se nainen yritti opettaa miestä syömään "vihreetä" ja salaattia...
Todella virkistävää, että pariskunta käy töissä eikä elele pelkästään yhteiskunnan tuilla vuodesta toiseen. Itse työskentelen esimiestehtävissä ja nautin työstäni, mutta kiire töihin vanhempainvapaan jälkeen ei ole. Vauva-aika on kuitenkin niin lyhyt ja ainutlaatuinen.
Olen tällä hetkellä raskauden loppumetreillä, viikkoja 38+6 ja kiloja tullut yhteensä 12. Olen pienikokoinen ja neuvolan th sanoi painon nousseen kuin oppaissa :D Olen syönyt terveellisesti (toki toisinaan herkutellutkin) ja liikkunut, joten en ymmärrä tämän äidin raskauden aikaista sikailua. Vaikka muuten mukavalta ja aktiiviselta naiselta vaikuttikin. Luulisi olon olleen entistä tukalampi moisen herkuttelun seurauksena.
[quote author="Vierailija" time="30.10.2014 klo 12:49"]
Kyseinen mamma on itse tullut tänne kirjoittelemaan. Eihän tämä jakso saanut yhtään sen enempää krittiikkiä kuin aemmatkaan jaksot. Jos tälläiseen lähtee mukaan (itse en lähtisi!), täytyy kestää myös avoin keskustelu ja kritiikki. Äiti nimenomaan itse jaksossa kertoi syöneensä viikottain samassa ravintolassa "siipiä", ei ollut mitään ohjelman lavastusta. Myös mies oli lihonut raskausaikana 30kg, joten kyllähän se jotain kertoo raskausajan elämäntavoista ja ruokailuista. Ja ohjelmassa vielä kerrottiin parin harrastuksen olevan herkuttelu.
Ja toisekseen, raskausajan diabetes ja myrkytys johtuvat usein liiasta painonnoususta. Eli syy- seuraus suhteet tässäkin asiassa! (Ei aina johdu, mutta usein johtuu.) Ja nainen tiesi lihonneensa liikaa ja hänellä olevan jo diabeteskin ja siltikin ei tullut mitään radikaalia muutosta ruokailuihin.
[/quote]
Mistä sen tietää? Semmoset ihmiset jotka niin avoimesti ja vielä tv:ssa kertoo tommosista asioista niin, että koko maailma näkee ja kuulee, ei välitä mitä ihmiset heistä ajattelee tai puhuu saati kirjoittelee. Muuten ei olisi mennyt koko ohjelmaan mukaan jos tuntematomien mielipiteet ja ajatukset kiinnostaa. Tosta ylipainosta vielä, on niitä jo valmiiksi 100-200kg odottavia äitejä jotka synnyttää ihan normaallisti terveitä vauvoja niinku kaikki muutkin. Ja kai siellä neuvolassa hoitajat tai synnytyslääkeri olisivat laittaneet naisen jollekin pakkodietille tai sairaalan valvontaan mikäli hänen ruokavalio nyt vaaransi lapsen henkeä. Tai luulisin ainakin. Mut joo, ei niitäkään odottavia äitejä jotka polttaa, juo tai käytä huumeitä ja harrastaa viimeisillään seksi-irtosuhteita estetään millään tavalla terveyenhuollon puolelta. Ruoka on kuitenkin mun mielestä ihan eri juttu.
Mielestäni erittäin mukava ja fiksu pariskunta. Suloinen vauva.
-Marjo-
Luin että "näinkö raskausarpia hauiksissa/Palleissa? : p
Tiedoksenne, että näin tätä äitiä eräässä tanssitapahtumassa ja oli muuten päässyt jo erinomaiseen kuntoon! Joten kyllä niistä raskauskiloista, vaikka niitä olisikin tullut 30, eroon pääsee jos vaan haluaa.
Kyllä hiljaiseksi vetää tämän kaltainen tarve ilkeyteen. Tuskin on tämän keskustelufoorumin tarkoitus?! Ylläpito? Kannan ottoanne toivoisin.
Taas on "fiksusti" analysoitu (ts. yksioikoisesti ajateltu) että onpa kummallinen äiti kun ei hellinyt vauvaansa tv-kameroiden edessä tarpeeksi. Oletteko ajatelleet että tilanne saattaa hieman jännittää eikä käytös ole täysin samaa kuin normi-elämässä. Sitten pädetään että _minä_se hellin ja lellin vauvaani ja tunnetaan älytöntä ylemmyydentuntoa. Sissus tuota huonoa itsetuntoa!
Kun av-mammat pääsevät palstoille, tulee paskaa ovista ja ikkunoista. Eikö se itserakkauden ja hyveellisyyden kruunu paina ihan kamalasti? Av-mamman logiikka on omituinen: jos minä kerran kykenen tekemään jotakin, niin tietysti kaikki muutkin kykenee tai jos minä en, niin kukaan muukaan ei. Tajuatteko, miten typerän ja sivistymättömän kuvan itsestänne annatte? Terv. Mummoihminen maailta
Ja te täydelliset wt mammat täällä arvostelette taas kuola suupielestä valuen. Moni teistä kun päätyisi telkkariin niin tulisi totuus aika nopeasti siitä mitä te olette, itsetunnottomia kusipäitä joiden pärstät sekundaa. Täällä päivästä toiseen haukutte ylemmyydentuntoisina kaikkia ja kaikkea. Yök mitä porukkaa olette.
Jokaisesta Toisenlaisten äitien jaksosta on tällä palstalla ollut keskustelu. Jokaisesta äidistä /perheestä on täällä sanottu rumia asioita. Mitäänsanomattomammistakin pareista on tänne saatu monisivuiset analyysit aikaiseksi. Oikeastaan ihmettelen, miten tästä keskustelusta ei ole tullut tätä pidempi.
Tällä parilla oli lähtökohtaisesti mielipiteitä jakava alkuasetelma: seksisuhde, suuri ikäero ja raskausajan lihominen. Tätä ilmeisestikin Suomen kuuluisimpaa tanssinopettajaa tuntematta kyseenalaistan kyllä tuon lihomisen jakson perusteella. Ehkä siipiravintolassa syönti ja muiden herkkujen esittely jaksossa oli tuotannon "lavastusta", kuka tietää. Esitetun jakson perusteella sain kuitenkin kuvan, ettei äitiä kiinnostanut edesauttaa vauvan hyvinvointia raskausaikana syömällä terveellisesti. Mies sen sijaan vaikutti fiksulta, vastuuntuntoiselta ja kypsältä isältä.
Mielestäni ohjelman tarkoitus on herättää keskustelua, avata näkökulmia erilaistan perheiden elämään ja erilaisiin tilanteisiin. Hyvän keskustelun tarkoituksena on jakaa ajatuksia asioista, puheenaiheista ja ilmiöistä, mutta ei mennä henkilökohtaisuuksiin /ulkonäön haukkumiseen jne, johon valtettavan usein tällä palstalla sorrutaan.
Eiköhän jokainen keskusteluun osallistuva toivo ohjelmassa esiintyneille perheille kaikkea hyvää, kritiikistä huolimatta:) Muistetaan nyt kuitenkin pitää kritiikki asiallisena!
[quote author="Vierailija" time="30.10.2014 klo 10:34"]Jokaisesta Toisenlaisten äitien jaksosta on tällä palstalla ollut keskustelu. Jokaisesta äidistä /perheestä on täällä sanottu rumia asioita. Mitäänsanomattomammistakin pareista on tänne saatu monisivuiset analyysit aikaiseksi. Oikeastaan ihmettelen, miten tästä keskustelusta ei ole tullut tätä pidempi.
Tällä parilla oli lähtökohtaisesti mielipiteitä jakava alkuasetelma: seksisuhde, suuri ikäero ja raskausajan lihominen. Tätä ilmeisestikin Suomen kuuluisimpaa tanssinopettajaa tuntematta kyseenalaistan kyllä tuon lihomisen jakson perusteella. Ehkä siipiravintolassa syönti ja muiden herkkujen esittely jaksossa oli tuotannon "lavastusta", kuka tietää. Esitetun jakson perusteella sain kuitenkin kuvan, ettei äitiä kiinnostanut edesauttaa vauvan hyvinvointia raskausaikana syömällä terveellisesti. Mies sen sijaan vaikutti fiksulta, vastuuntuntoiselta ja kypsältä isältä.
Mielestäni ohjelman tarkoitus on herättää keskustelua, avata näkökulmia erilaistan perheiden elämään ja erilaisiin tilanteisiin. Hyvän keskustelun tarkoituksena on jakaa ajatuksia asioista, puheenaiheista ja ilmiöistä, mutta ei mennä henkilökohtaisuuksiin /ulkonäön haukkumiseen jne, johon valtettavan usein tällä palstalla sorrutaan.
Eiköhän jokainen keskusteluun osallistuva toivo ohjelmassa esiintyneille perheille kaikkea hyvää, kritiikistä huolimatta:) Muistetaan nyt kuitenkin pitää kritiikki asiallisena!
[/quote]
äh, sori ! vahinkoalapeukku:(
Yök, järkytyin parin lihavuudesta. Vauvakin oli todella lihava jo syntyessään. Miksi raskaanaolevat naiset eivät pidä huolta itsestään ja syntymättömästä lapsestaan?! Mielestäni lapsi olisi pitänyt ottaa heti huostaan.
HÄÄÄÄH ? Olin lentää pyrstölleni kun googletin tuon äidin nimeä. Tässä kai sitten sama ihminen ? Huh.
[quote author="Vierailija" time="30.10.2014 klo 12:09"]HÄÄÄÄH ? Olin lentää pyrstölleni kun googletin tuon äidin nimeä. Tässä kai sitten sama ihminen ? Huh.
http://www.hiphophouse.fi/opettajat.php?taso1=5
[/quote]
Juu niin on. Mitä siitä?
Olen myös 30v enkä minäkään harrastaisi seksiä 18-vuotiaan kanssa. Silloin kun itse olen ollut 16-17v, niin aika tumpeloita ne 18-19-vuotiaat on olleet ja aikamoista säheltämistä. En nauttisi sellaisesta. Silloin oli tietysti vähän eri asia kun itselläkin oli vasta "opettelua".