Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Varoitus kaikille, jotka aikovat ostaa lipun suomalaiselle festarille. Varokaa TÄTÄ temppua. 😲😲😲😲😲

Vierailija
08.06.2026 |

Suomalaiset festarijärjestäjät ovat viime vuosina myyneet festareitaan jollain isolla tunnetulla kansainvälisellä artistilla.

Kuitenkaan festarijärjestäjällä ei ole aikomustakaan kyetä maksamaan kyseisen artistin ennakkomaksua ja näin artisti peruu tulonsa suomalaiselle festarille ja järjestäjä ilmoittaa asiasta aivan viime hetkillä.

Tässä tilanteessa lipun jo ostanut ei ole oikeutettu korvaukseen, koska lippu on myyty festaria varten ja sitä ei siis ole peruttu. Festarijärjestäjät käyttävät tätä lain porsaanreikää hyväkseen ja on saanut ilmaiseksi käyttää tunnetun artistin nimeä tapahtuman markkinoinnissa.

Itse lopetin suomalaisilla festareilla käymisen, koska kaksi lempiartistiani meni ohi tämän tempun takia ja olin maksanut lipuista satoja euroja. 🤬🤬 Nykyään käyn vain ulkomailla keikoilla.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
08.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla sama kokemus. tarkoituksellinen ohari ja tietty koko porukka oli ehtinyt hankkia liput...

Vierailija
2/2 |
08.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ah, tuohan on kuin 60-luvun lopulta.

Tosin sillä erotuksella, että festari-toimistoon aiheesta valittavaa ei enää hakata, sillä hän ei enää pääse sinne asti!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän neljä