Supo-selvityksen takia en voi tehdä niitä töitä, joita haluaisin
Kommentit (75)
Vierailija kirjoitti:
Voi ei😢 tsemppiä jatkoon
Joo tsemppiä😭😔🙏
Kiitos ex-kavereille väärästä tiedosta ja rikosilmoituksista
Ei syy ole Supo-selvitys vaan rötöshistoriasi, johon olet ihan itse syyllinen. Ja on paljon hommia, joihin kuitenkin pystyt jos viitsit vaivautua.
Hyvä oppia viimeistään nyt aikuisiällä, että teoilla on seurauksia.
Vierailija kirjoitti:
Ei syy ole Supo-selvitys vaan rötöshistoriasi, johon olet ihan itse syyllinen. Ja on paljon hommia, joihin kuitenkin pystyt jos viitsit vaivautua.
Kiitos ex-kavereille väärästä tiedosta ja rikosilmoituksista, mutta ei keskustelusta
Huumeet, erittäin huono seura vai suoranaiset rikokset?
Ihan itse sinä sen itsellesi teit.
Niin no, ei se mopon virittelijäkään saa ajokorttia siinä iässä kuin muut.
Joillakin kestää tuo aikuistuminen pikkasen kauemmin, jotkut ei aikuistu koskaan. Jostain syystä näitä keskenkasvuisia sitten kertyy perussuomalaisiin ja sinimustiin.
https://pubmed.ncbi.nlm.nih.gov/22222219/
(Tiivistelmä: oikeistolaiset olivat jo lapsina muita ikäisiään paljon tyhmempiä. Varttuessa ero vain kasvaa)
Se on hyvä yhden päällä kaikki laittaa
Aloitus syyttää supoa, vaikka sehän on vain tehnyt selvityksen ja kertoo totuuden.
Ja vuosien työttömyyden jälkeen ei enää työllisty.
Aika outoa, että eri ihmiset saavat samoista rikoksista täysin eri tuomiot. Eläkeikäinen saa ehdonalaista, se ei aiheuta hänelle mitään. Sen sijaan 25-vuotiaalta tuhotaan koko elämä sillä ehdonalaisella, jos on opiskellut esim IT-alaa tai rahoitusta.
Vierailija kirjoitti:
Ap kertoo saaneensa ex-kaverin perättömän rikosilmoituksen kiusakseen.
Vierailija kirjoitti:
Aika outoa, että eri ihmiset saavat samoista rikoksista täysin eri tuomiot. Eläkeikäinen saa ehdonalaista, se ei aiheuta hänelle mitään. Sen sijaan 25-vuotiaalta tuhotaan koko elämä sillä ehdonalaisella, jos on opiskellut esim IT-alaa tai rahoitusta.
Joo, eihän siinä mitään, jos henkilöä kuultaisiin, että mikä on syynä, mutta kun ne kattoo, että merkintä niin se työsuhde on siinä
Keskustelu | Aihe vapaa | 15:19 | 4.6.2026 | 2
Supo-selvityksen takia en voi tehdä niitä töitä, joita haluaisin
Supo-selvityksen takia en voi tehdä niitä töitä, joita haluaisin :(
Keskustelu | Aihe vapaa | 16:45 | 30.5.2026 | 2
Supo-selvityksen takia en voi tehdä niitä töitä, joita haluaisin tehdä
Supo-selvityksen takia en voi tehdä niitä töitä, joita haluaisin tehdä
Keskustelu | Aihe vapaa | 15:33 | 29.5.2026 | 3
Vierailija kirjoitti:
Mikä on ehdonalainen tuomio?
On ehdollinen vankeus ja ehdonalainen vapaus.
Faktat kuntoon, niin kommentit on edes vähän uskottavampia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos ex-kavereille väärästä tiedosta ja rikosilmoituksista, mutta ei keskustelusta
Ulise käräjätuomarille. Sinut on syylliseksi todisteiden perusteella todettu ja ehdolliseen vankeuteen tuomittu omista teoistasi.
Toisin kuin teillä siellä Venäjällä, Suomessa on rikollista suojella rikollista tai salata tietoonsa tullut rikos. Mene vttu sinne ryssylään jos sikäläisestä meiningistä enemmän tykkäät. KELA-rahat eivät kulje perässä.
Ei selvitys ole mikään ongelma, monet pääsevät töihin selvityksestä huolimatta. Asia on tietysti eri jos selvityksessä paljastuu raskauttavia asianhaaroja mutta silloinkaan itse selvitys ei ole este.
Ei kai Supon tiedot vanhene? Ja Patrialleko olet hakemassa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap kertoo saaneensa ex-kaverin perättömän rikosilmoituksen kiusakseen.
JANKUTTAA PASKAA.
LUE 16.
Voi ei😢 tsemppiä jatkoon