Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Toisenlaiset äidit tänään 29.10

Vierailija
29.10.2014 |

Tällainen pari illalla luvassa.

http://www.iltasanomat.fi/perhe/art-1288756978536.html

"30-vuotias Evaleena ja 18-vuotias Mikko eivät kainostele kertoessaan, kuinka heidän rakkaustarinansa sai alkunsa. Pari kohtasi netissä ja sopi treffit, joiden tarkoitus oli harrastaa seksiä. - Mehän etsittiin molemmat fyysistä suhdetta. Sen piti olla sellainen, että nähdään silloin tällöin. Se meni vähän pieleen heti alusta. Ei mennyt kauaa, kun pirauteltiin edes takaisin ja oltiin melkein 24-h yhdessä, pariskunta kertoo.

Satunnaiseksi suunniteltu suhde syveni, ja pian Evaleena huomasi olevansa raskaana. Näin ei todellakaan pitänyt tapahtua, sillä ehkäisystä oli huolehdittu. Tuleva äiti oli myös lähdössä pitkälle matkalle, josta oli unelmoinut kauan.

Katso, kuinka hauskassa ja epätavallisessa tilanteessa Evaleena sai tietää raskaudesta ja kuinka Mikko asiaan suhtautui!

Toisenlaiset äidit -sarjan viimeinen jakso nähdään keskiviikkona 29. lokakuuta kello 21 Livillä."

Oma ajatukseni on.. olen 27 vuotias ja musta tuntuis ihan sairaalta harrastaa seksiä tai kehitellä suhdetta (17, Oliko hän silloin kun he tapasivat vai jo täysi-ikäinen?) 18 vuotiaan kanssa.. Mun mielestä sen ikäiset ovat todella lapsellisia poikasia.. En nyt tarkoita yleisesti vaan ajattelen omasta näkökulmasta tätä asiaa, ettäkö olisi mahdollisuus harrastaa seksiä pojan kanssa tai parisuhteesta puhumattakaan. Mitä se kertoo tästä naisesta?? Enkä puhu myöskään yleisesti ikäerosta, vaan kun toinen osapuoli on vasta kehittymässä lapsesta nuoreksi aikuiseksi!

Kommentit (151)

Vierailija
81/151 |
29.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo en ottanut kantaa, miten asia pitäis olla, kuka osaa hoitaa lapsia ja keiden pitäis saada lapsia jne vaan nimenomaa toin oman näkökantani esille, että mun mielestä tuolla naisella mahtaa olla pari ruuvia löysällä kun juttua teinin kanssa. Olen itse nuorisotyössä, ja voin sanoa että oikeastikin valtaosa 18 vuotiaista pojista kokeilevat rajojansa ja oppivat vasta itsenäiseen elämään, ottamaan vastuun itsestään. Ovat vielä niin nuoria että yleistieto, käytöstavat ja elämänkatsomus ovat rajoittuneita ja ihan alkutekijöissään.. Tietenkin näitä poikkeuksiakin on, joilla on kokemusta paljon , mutta nämä kokemukset ja tieto on yleensä tulleet liian aikaisin, odottamatta tai väkisin.

AP

Vierailija
82/151 |
29.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.10.2014 klo 20:30"]

Onkohan tuo nainen 18v tasolla :)

[/quote]

Minusta vaikutti siltä, että nainen oli 18-vuotiaan tasolla ja poika ikäistään kypsempi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/151 |
29.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen 29-vuotias nainen, enkä voisi kuvitellakaan suhdetta 18-vuotiaan miehen kanssa. Olen valmistunut viitisen vuotta sitten yliopistossa, minulla koulutustani vastaava työ asiantuntijatehtävissä ja olen kaikin puolin tylsä asuntolainaa maksava aikuinen.

Peilaan tätä ehkä siihen, että olin itse 18-vuotiaana lukiossa, aloin käydä ensimmäsitä kertaa baareissa ja asuin kimppakämpässä kahden muun tytön kanssa. Tiedän että yksilöiden kohdalla on eroja ja joku saattaa olla 18-vuotiaana hyvinkin eri elämäntilanteessa, mutta on hyvin vaikea kuvitella mitä yhteistä minulla nykyisin olisi kypsänkään 18-vuotiaan kanssa. 

Vierailija
84/151 |
29.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ja eksällä oli 14 vuoden ikäero, tosin hän oli se vanhempi meistä. Se ikäero ei tuntunut arjessa missään. Minä jopa sain enemmän palkkaa vaikka olin nuorempi ja nainen. Ero ei johtunut ikäsyistä, vaan ihan muista syistä. 

Vierailija
85/151 |
29.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta taas tuntuu et vielä yli 20 wee pojatkin ovat lapsellisia ja yleis-sivistys ihan hukassa :D

T. Kolmekymppinen

Vierailija
86/151 |
29.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin että söivät pääruokaa kun söivät alkupaloja. Sitten tulikin se upporasvassa paistettu pääruoka, voi jösses. Ja nainen lihonut 30kg raskausaikana, sairastaa raskausdiabetesta ja nuori mies lihoo mukana. Eikö ollenkaan pelota vauvan syntymäkoko kun päästää itsensä tuohon kuntoon ja mässää vaan? Osalle tulee turvotusta kovinkin paljon raskaana, ymmärrän. Mutta tuo on kyllä ihan syötyjä kiloja kuten myönsi ja ohjelmasta selvisi. Luulisi että lapsen terveys kiinnostaa kuitenkin ja vähän panostaisi ruokavalioonsa.

Ja miksi ikäerosta tehdään juttu kun kyseessä on vanhempi nainen ja nuorempi mies? Kukaan ei edes noteeraisi jos kyseessä 31v mies ja 18v nainen.

Vierailija
87/151 |
29.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.10.2014 klo 21:44"][quote author="Vierailija" time="29.10.2014 klo 21:41"]

Onko äiti jotenkin kylmä vauvaa kohtaan? Vai esittääköhän vain... Isä suukottelee ja sylittelee, mutta äiti ei. 

[/quote]

Äidillä on sektiohaava.
[/quote] miten Se estää vauvan hellimisen?? Niin oli minullakin ja aivan normaalisti hoisin vauvani jo sairaalassa.

Vierailija
88/151 |
29.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.10.2014 klo 16:20"][quote author="Vierailija" time="29.10.2014 klo 16:03"]

[quote author="Vierailija" time="29.10.2014 klo 15:40"]Musta taas tuntuu et vielä yli 20 wee pojatkin ovat lapsellisia ja yleis-sivistys ihan hukassa :D   T. Kolmekymppinen [/quote] "20 wee" "yleis-sivistys" ...

[/quote]

Niin no on kai se nyt ihan sama miten sen sanoo.. kyllä mä tiedän, että se kirjoitetaan myös, "v" ja "vuotiaat" Kunhan korostin niitä lapsellisia poikia jotka on sen ikäisiä.. Sinä olet varmaan sitten 50 VUOTIAS pilkun viilaaja.. :D

T. Kolmekymppinen
[/quote]

Olen 22-vuotias yliopisto-opiskelija

Vierailija
89/151 |
29.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiks teillä oo mitään parempaa tekemistä kuin haukkua toisia täällä? Toivottavasti jakso muutti näkemystänne asioista, inhottavaa lukea teidän kommentteja tutusta ihmisestä...

Vierailija
90/151 |
29.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tällä Katrie Dalerillakin 18v poikaystävä (tosin Katrie 21v) mutta kuitenkin..isäksi tulossa tuohon ikään jo...... En tiedä sitten kuinka aikuinen on? Kaikki 18v pojat eivät välttämättä ole samalla tasolla.

Vierailija
91/151 |
29.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.10.2014 klo 15:40"]Musta taas tuntuu et vielä yli 20 wee pojatkin ovat lapsellisia ja yleis-sivistys ihan hukassa :D

T. Kolmekymppinen
[/quote]

"20 wee" "yleis-sivistys"
...

Vierailija
92/151 |
29.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai sitä jokainen tietää, että jos tuollaisiin ohjelmiin lähtee mukaan arvosteluilta ei valitettavasti voi välttyä..ikävää mutta totta.

Vierailija
93/151 |
29.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla myös sektiohaava, mutta pidin vauvaa sylissä vaikka pariin päivään en päässyt käveleen... Ihmettelin itsekin tuota ruokapuolta että haaveillaan kuinka vedetään vielä 100 sipee. Itse ajattelin paljonkin omia syömisiä ja tekoja raskausaikana kun oli erittäin kirjaimellisesti toisesta vastuussa ( toki siis on vastuussa myös syntymän jälkeenkin ) :D

Vierailija
94/151 |
29.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä vaikuttivat mukavalta parilta ja sopivat hyvin yhteen. Poika tosiaan vaikutti hyvin järkevältä ja kypsältä. Syömiset hiukan kauhistuttivat minuakin, mutta toisaalta ymmärrän, että jos on aina syönyt noin, niin voi olla vaikea sitä yhtäkkiä muuttaa, vaikka kuinka haluaisikin vauvan parasta. Luulen, että koska hän on tanssinopettaja ja tottunut liikkumaan paljon, hän on voinut myös syödä paljon (siis terveellisen lisäksi myös epäterveellistä). Ja se sitten kostautuu heti kun ei pääsekään liikkumaan samalla tavalla. 

Vierailija
95/151 |
29.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä vaikuttivat mukavalta parilta ja sopivat hyvin yhteen. Poika tosiaan vaikutti hyvin järkevältä ja kypsältä. Syömiset hiukan kauhistuttivat minuakin, mutta toisaalta ymmärrän, että jos on aina syönyt noin, niin voi olla vaikea sitä yhtäkkiä muuttaa, vaikka kuinka haluaisikin vauvan parasta. Luulen, että koska hän on tanssinopettaja ja tottunut liikkumaan paljon, hän on voinut myös syödä paljon (siis terveellisen lisäksi myös epäterveellistä). Ja se sitten kostautuu heti kun ei pääsekään liikkumaan samalla tavalla. 

Vierailija
96/151 |
29.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.10.2014 klo 16:03"]

[quote author="Vierailija" time="29.10.2014 klo 15:40"]Musta taas tuntuu et vielä yli 20 wee pojatkin ovat lapsellisia ja yleis-sivistys ihan hukassa :D   T. Kolmekymppinen [/quote] "20 wee" "yleis-sivistys" ...

[/quote]

Niin no on kai se nyt ihan sama miten sen sanoo.. kyllä mä tiedän, että se kirjoitetaan myös, "v" ja "vuotiaat" Kunhan korostin niitä lapsellisia poikia jotka on sen ikäisiä.. Sinä olet varmaan sitten 50 VUOTIAS pilkun viilaaja.. :D

T. Kolmekymppinen

Vierailija
97/151 |
29.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.10.2014 klo 16:20"]

[/quote]

T. Kolmekymppinen

[/quote]

Ja aivan ei siihen viivaa tule.. ei se kuitenkaan kerro kaikkea ihmisestä, jos tuli yksi virhe kirjoituksessa. Täällä nyt on aivan sama miten kirjoittaa :D Sit tulee nää pilkun viilaajat, saanen nauraa.

T:kolmekymppinen

Vierailija
98/151 |
29.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.10.2014 klo 16:25"]

[quote author="Vierailija" time="29.10.2014 klo 16:20"]

[/quote]

T. Kolmekymppinen

[/quote]

Tekstisi perusteella kuulostat ihan rehellisesti enemmän 18-vuotiaalta. Noita kolmoispisteitä, lukuisia kielioppivirheitä ja hymiöitä myöten.

Ja aivan ei siihen viivaa tule.. ei se kuitenkaan kerro kaikkea ihmisestä, jos tuli yksi virhe kirjoituksessa. Täällä nyt on aivan sama miten kirjoittaa :D Sit tulee nää pilkun viilaajat, saanen nauraa.

T:kolmekymppinen

[/quote]

Vierailija
99/151 |
29.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

29.10., ei 29.10

Vierailija
100/151 |
29.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kundi on meidän perhetuttu...