Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kamalimpia morkkiksia?!!?

Vierailija
25.10.2014 |

Minulla oli eilen kännisekoilu päällä... Olin alkanut pizzeriassa huutamaan rasistisia kommentteja työntekijöille ja muille asiakkaille.. Nyt hävettää.. 

Miten teillä?

Kommentit (127)

Vierailija
81/127 |
28.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Firman pippalot v2008

Minun onnekseni myös kaikki muut olivat ympäripäissään. Duunikaverin kanssa kirjoiteltiin kaikkea kivaa ripsarillani, kuten "sheivaisit nenäkarvasi" pomomme mappeihin ja seiniin. Sotkettiin siivoushuone saman kaverin kanssa, kun meille oli joku hauska roolileikki. Annoin toiselle kollegalle sylitanssin. Suutelin naimisissa olevaa, naispuolista kollegaani (olen itse myös nainen). Iltapäättyi känniseksiin KAHDEN työkaverini kanssa SAMAAN AIKAAN. 

Olin 4 pvä "kipeä" tapahtuman jälkeen.

Vierailija
82/127 |
29.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamalia :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/127 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up!

Vierailija
84/127 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up!

Vierailija
85/127 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä nyt ei varsinaisesti morkkista tullut, mutta vähän siihen suuntaan. Joskus 19-vuotiaana tutustuin baarissa muutaman vuoden vanhempaan, tosi söpöön mieheen. Vein sitten kämpille jatkoille ja siellä kahviteltiin, tissuteltiin jne. Tuli pientä pusimista ja sen semmoista. Siinä vaiheessa, kun piti alkaa puuhastelemaan, mies kieltäytyi, koska hänellä on tyttökaveri ja ei voi oikeasti pettää. Huomasin samalla, että pirullahan oli sormus eli puhui totta.:( No, minä sitten humalaisen vonkumisella yritin väkisin saada ja mies vaan venkoili, ettei voi... Lopuksi meni hermot. Heitin jätkän rappukäytävään vaatteineen päivineen ja haistattelin perään mokomalle pihtarille. Kun oikein miettii, niin millaisena sikana naiset pitäisi miestä, joka heittää naisen ulos ja haistattelee, jos ei lohkea...

Vierailija
86/127 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus 17-vuotiaana olin poikaystäväni luona yötä. Hän asui vielä vanhempiensa luona omakotitalon yläkerrassa pienessä kaksiossa. Olimme hankkineet muutaman pullon viiniä jota tulikin juotua reippaanlaisesti sekstailun lomassa. Poltimme tupakkaa salaa ikkunasta ja heittelimme humalaspäissämme tumpit alas pihalle. Poikaystävä sammahti jossain vaiheessa ja minä tupakalla seisoskellessani huomasin käyttämämme kortsut lattialla. En ajatellut ollenkaan mitä tein ja vippasin kumit ikkunasta. Hetken päästä tuli ihan kamala olo ja ryntäsin jälleen ikkunaan ja oksensin pihalle.

Aamulla heräsimme siihen että yläkerran ovea hakattiin ja hiton vihainen "appiukko" käski meidät ulos. Olin oksentanut alakerran ikkunaan (poikakaverin vanhempien makuuhuone!), sekä appiukon auton päälle joka oli parkkeerattuna ikkunan alla. Lisäksi auton katto oli täynnä tupakantumppeja ja ne kolme-neljä käytettyä kondomia konepellillä kruunasivat kaiken.

En ole eläessäni hävennyt niin kauheasti. Vieläkin karmii kun muistelen tuota aamua. :D

Vierailija
87/127 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin että omani olisi ihan hirveä moka mutta onneksi luin tän ketjun! Huhhuh mitä meininkiä :D Olin siis Flow-festareilla 3-4 vuotta sitten ja kuohuviinipäissäni tunsin yhtäkkiä oloni Euroopan omistajaksi, kävelin ympäri aluetta nokka pystyssä ja kun edessäni käveli pariskunta ilmeisesti omaan makuuni liian hitaasti käsi kädessä ja sivuilta ei mahtunut ohi, työnsin mahtipontisesti heidän kätensä erilleen ja viiletin läpi. Jeesus mikä idiootti. Inhoan huonoja käytöstapoja ja tämä homma jäi jostain syystä hävettämään paljon enemmän kuin mitkään teinivuosien julkiset itkut tai kaatuilut.

Vierailija
88/127 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No juu, totta. Mut en tiedä ehkä just siks kun en normaalisti ole väkivaltainen ihminen enkä tiedä esimerkiksi miten lyödään. Kai se oli mun ainoa keino mikä silloin aamuviideltä juolahti mieleen satuttaa toista..?

T. 114

Vierailija
89/127 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tiedä miksi tämä hävettää, mutta hävettää nyt kuitenkin.

Oltiin perinteisesti kaverin kanssa baarissa, mä en ollut missää örvellyskännissä. Tanssin siinä jonkun miehen kanssa ja se mies saa päähänsä ottaa mun paidassa olleesta rusetista kiinni hampailla. Se mies oli kuitenkin sen verran humalassa ja sihti pielessä, niin ne hampaat iskeyty mun vatsanahkaan - juuri navan yläpuolelle. Seuraavana aamuna suihkussa tajusin kuinka pahat hampaanjäljet siitä oli jäänyt. 

Noh... pari päivää myöhemmin kävin yhden miespuolisen kaverin (=potentiaalisen treffikumppanin) kanssa salilla. Loppuvenyttelyssä paitani nousi jostain syystä niin korkealle, että hampaanjäljet näkyivät. Selityshän oli ihan järkevä ja ilmeisesti uskottava.  Kävin tämän kuntosalimiehen kanssa treffeilläkin samalla viikolla.

Pari viikkoa myöhemmin olin taas kavereiden kanssa baarissa ja jotain keskusteltiin fritsuista. Mä siihen sitten, että mulla ei oo ikinä ollut fritsua ja yks miespuolinenkaveri teki ihan järjettömän kokoisen fritsun mun vatsaan... samaan kohtaan missä ne hampaanjäljet oli ollut. En tiedä miksi hän valitsi kohteeksi juuri vatsan ja ensit estellyt, kun ajattelin sen olevan vitsi. Seuraavana aamuna herään sitten isokokoinen fritsu vatsassa. 

Noh... lähdin sitten taas sen kuntosalimiehen kanssa salille. Paita taas nousi venytellessä ja fritsuhan sieltä paidan alta pilkotti... Tällä kertaa mun selitykset ei ilmeisesti menny läpi ja treffeillä ei enää käyty. Fritsut on muutenkin noloja... etenkin esim. 25 vuotiaana.

Vierailija
90/127 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.10.2014 klo 22:33"]

Olen ollut nuorempana järkky känniääliö ja morkkista olen potenut todella usein :( yksi pahimmista on kun olin menossa ystäväni ja hänen uuden poikaystävänsä luo ensimmäistä kertaa kylään. No, aloittelin siinä iltaa muutaman muun kanssa, tehtiin ruokaa ja juotiin punkkua. Oli rankka työputki takana ja en ollut juonut alkoholia  moneen viikkoon... En tiedä mitä tapahtui mutta tämän pariskunnan luo päästyämme vintti pimeni alta aikayksikön. Havahdun klo kolme vessanpöntön äärestä jossa syljeksin.. Olo on järkyttävä mutta oksennusta ei tule. No, ei ihmekkään kun olin kuulemma alkuillasta oksentanut pitkin vessan seiniä ja lattioita, kaverin veli ja äitikin oli käynyt jossain vaiheessa iltaa kylässä eikä mitään muistikuvaa... :( mahtoi kaverini kreikkalainen ihmetellä meikäläisen kännisekoilua. No juu, ei itsekkään sylkenyt lasiin ja lähinnä sääli olotilaani... Mutta täytyy sanoa että tein takuulla lähtemättömän vaikutuksen!

[/quote]

Noo, et sentään alkanut riehumaan :) se se vasta noloa olisikin ollut..

Vierailija
91/127 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

UP! Nää on niin parhaita! Lisää!! :D

Vierailija
92/127 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa lohduttavaa lukea tätä ketjua! Itse poden morkkista eiliseltä, kun hain miestä tanssimaan, mutta ei lähtenyt. Ehkä se ei ole niin vakavaa...

Vierailija
93/127 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi apua muistuu mieleen kaikki omat mokailut!! Tässä niistä muutoma:
Olin 18 ja todella kova tyttö juomaan! Aina ihan naamat joka viikonloppu ja sama baari aina. Oli ollut sit jotain sutinaa yhden pojan kanssa ja vaihdettu numeroita jne. Treffeille ei keritty kun seuraavana päivänä tuli jo uutta sutinaa kehiin! Tää uus tuttavuus ei vaan ollut niin mieleinen, joten "fiksuna" likkana ryyppäsin sen miehen piikkiin koko illan ja jätin kylmästi. Numeroita vaihdettiin jostain syystä. Haukuin miehen ihan pystyyn vielä illan päätteeksi. Törmäsin tähän ensimmäiseen mieheen muutoman kuukauden päästä uudelleen ja taas tuli sutinaa. Tällä kertaa pääsimme pilkun jälkeen pizzalle, jossa aloin vuolaasti itkeä että olen niin kauhea ihminen ja lähdin pois enempää selvittämättä. Matkalla kotiin sain itseni koottua ja päätin laittaa miehelle viestin jossa pyydän anteeksi. Viesti lähti sitten "pikku" humalassa miehelle nro 2! Jonka olin käskenyt painua sinne minne aurinko ei paista. Oli aihetta pyytää anteeksi. Mutta EI! Kännissä laitoin perään viestin et sori väärä numero!! Ja tottakai mies nro 2 tuli seuraavana viikonloppuna vastaan ja virnuili minkä kerkesi. Hävetti!

Tämä tapahtui noin vuosi sitten, menimme kaveriporukalla ulos juhlimaan ja seuraamme liittyi kaverieni kavereita. Tämä yksi kaverin kaveri sanotaan nyt vaikka risto, oli joskus 3 vuotta sitten ihastunut minuun. Puhuimme asiasta että ollaan vaan kavereita jne. No menin tämän riston kanssa tanssimaan ja otin ihastumisen jostain syystä puheeksi! Risto nauroi että se oli sillon hetken mielijohde jne, jonka jälkeen kysyin miten hänellä menee kihlatun kanssa ja hyvin kuulemma. Itse seurustilin tuolloin ja seurustelen vieläkin. No jossain vaiheessa iltaa aloin tanssia yhä lähempänä ristoa ja kysellä "vai mitä että sä panisit mua jos saisit"? Risto parka yritti ottaa hajurakoa mutta EI! Risto ei ole mitenkään haluttava ja en tiedä mikä hitto minuun iski!! Älytön häpeä kun aamulla muistin mitä tuli tehtyä ja sanottua!! Halusin vajota maan alle! Kerran ollaan nähty tuon jälkeen mutta ei onneksi risto ottanut puheeksi tätä. Enkä tosiaan ole mitään pettäjä tyyppiä!

Vierailija
94/127 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No aina pikkumokailuja, ei pahempii.. Tää.. Nyt ei oo paha tai kovi nolo mut tuli mielee ku lomamatkalla yhden yön seuralaiselle hoin vaa koko aja "but i dont wanna be alone i just dont wanna be alone" jatää mies joutu hokee koko aja vastaukseks " you are not alone, im here with you" xd

Vierailija
95/127 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin täysi-ikäistyttyäni kova juomaan ja joka kerta piti tietenkin vetää perseet olalle, koska vähempi ei millään riittänyt. Silloin oli myös tarve jutella jokaiselle muusikolle, jonka satuin Helsingin baareista bongaamaan.

Kerran osuin mielestäni oikein kultasuoneen, kun huomasin lempibändini kaikki jäsenet eräässä baarissa istumassa iltaa. Olin siinä vaiheessa jo juonut aivan liikaa ja menin sitten änkyttämään heistä jokaiselle kaikki faktat, jotka heistä tiesin (tyyliin: "Sun sukulainen seurustelee muusikon X kanssa", "sä seurustelet tän-ja-tän kanssa", "sä oot ollut tässä-ja-tässä bändissä" - siis asioita, jotka olivat näille juttukavereilleni itsestään selviä). Muusikot saivat minusta aika pian tarpeekseen ja lähtivät kokonaan pois kyseisestä baarista. Vielä ennen lähtöään roikuin tämän bändin laulajan käsipuolessa ja ITKIN hokien "miksi ette tykkää minusta, minä olen kiva!"

Voi luoja... Vieläkin nousee puna poskille tuota miettiessä. Pakko lisätä vielä, että en tuon jälkeen enää koskaan mennyt ko. bändin keikalle. 

Vierailija
96/127 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.10.2014 klo 15:02"]

Harrastin serkkuni kanssa seksiä sukulaistemme hääjuhlan jälkeen...voi sitä morkkista aamulla!

[/quote]

Mitä serkumpi sitä herkumpi!

Vierailija
97/127 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana lukea näitä kun kärsin aina ihan sikapahoista morkkiksista vaikka ne oiski luokkaa "pussasin jotain jäbää, apua". Onpahan vertailun kohteita ens kerralle!
.
Oma pahin oli varmaan abiristeilyllä kun oksensin yhden opettajan päälle n. tunti laivaan nousemisen jälkeen ja hän joutu peitteleen mut sänkyyn, olin siinä kuulemma ulissu jotain kuinka söpö ja ihana se opettaja on yms... Olin sammuneena pari tuntia jonka jälkeen nousin pystyyn voittajan lailla, kävin ilmeisesti vittuilemassa JOKAISELLE vastaantulevalle ihmiselle ja taisin jopa käydä vetäisemässä turpaan jotain oman lukion poikaa jota en muuten edes tuntenut. Tässä kohtaa katkes filmi ihan täysin, kaverit löysi mut jostain onkalosta paidatta sammuneena oksennus sylissä. Ja mulla ei tosiaan ollut mitään lukulomaa vaan suoraan takas opiskeleen ton reissun jälkeen, opettajatki vittuili käytävillä vastaantullessa ja vihjaili asioista joista mulla ei ollu mitään mielikuvaa... :D

Vierailija
98/127 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No..mut huumattiin espanjan lomalla..siinä sitte mm. katosin siskolta (en suostunu lähtee sen kaa hotellille taksilla, vaa lähin yhe miehe matkaa) joka joutu pysäyttelee poliiseja ym.. No sitku oktii päästu viimei hotellii oksensin lakanat täytee, vapisin ja hoin että kuolen. Hotellin respa tuli käymää huoneessa, mut lääkäriin ei ollu,varaa koska meillä idiooteilla ei ollu ees matkavakuutusta.. Seuraavana päivänä ku sisko,meni syömää mut mä vaa join vähä vettä jouduin säntää pöydästä vessaa laattaa ne vedet xd no sit mentii apteekii kysyy et mikä vois parantaa mun oloo. Se mies ei puhunu enkkuu kovi hyvi, siinä sit mm. väläytettii sanaa heroin. No,samalla hetkellä saan järkyttävän suonenvedon jalkapohjaan.,joudun lähtee siutä tiskiktä, hakkaan vaa jalkaa maaha ja ulvon kivusta.. No eipä mies enää sen jälkee palvele meitä enkä kyllä ihmettele yhtää että miks :D

Vierailija
99/127 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juhannuksena olin menossa toiseen kaupunkiin viettämään iltaa ja olin jo kotona ennen junaan menemistä ihan hyvissä nousuissa eli juonut noin pullon viiniä. Junassa sitten join siksarin lonkeroa sekä viiniä ja olin sitten paikalle päästyäni aivan kännissä. Siinä sitten jatkoin juomista ja päädyttiin kaverin kanssa harrastamaan seksiä. No seksin jälkeen päätin sitte lähteä vähän kiertämään taloa alasti, mällit tisseillä. Jossain vaiheessa kävin oksentamassa ja laitoin vaatteita päälle jonka jälkeen menin tunkemaan itseni tämän seksikumppanin kaverin syliin ja hinkkasin persettä sen sylissä. Loppu ilta/yö onkin sitten aika pimeän peitossa.. En ole tämän illan jälkeen sitte juonut enkä harrastanut seksiä.. Häpeä on suuri

Vierailija
100/127 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nii ja joku naapurihuoneen nuori mies oli tullu sillo yöllä valittaa melusta meidä huoneesee ja,nähny mun makaavan oksennuksessa..sisko oli sanonu et voin tosi huonosti ja heittäny sen ulos : D no tottaka törmätää käytävällä tähä tyyppii seuraavana päivänä ja eka se,vaa virnuilee,ja sanoo " you and me, last night" juu.. Hävetti respaki nähä..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän yhdeksän