Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kamalimpia morkkiksia?!!?

Vierailija
25.10.2014 |

Minulla oli eilen kännisekoilu päällä... Olin alkanut pizzeriassa huutamaan rasistisia kommentteja työntekijöille ja muille asiakkaille.. Nyt hävettää.. 

Miten teillä?

Kommentit (127)

Vierailija
121/127 |
29.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.10.2014 klo 15:50"]

Firman pippalot v2008

Minun onnekseni myös kaikki muut olivat ympäripäissään. Duunikaverin kanssa kirjoiteltiin kaikkea kivaa ripsarillani, kuten "sheivaisit nenäkarvasi" pomomme mappeihin ja seiniin. Sotkettiin siivoushuone saman kaverin kanssa, kun meille oli joku hauska roolileikki. Annoin toiselle kollegalle sylitanssin. Suutelin naimisissa olevaa, naispuolista kollegaani (olen itse myös nainen). Iltapäättyi känniseksiin KAHDEN työkaverini kanssa SAMAAN AIKAAN. 

Olin 4 pvä "kipeä" tapahtuman jälkeen.

[/quote]

Huorast ei voi tehä vaimoo

Vierailija
122/127 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No joo onneksi sitä on itsekin ymmärtäny vähentää juomiset minimiin ja lähinnä ruokajuomaviineihin. Olen ollu kans välistä niin saatanan seppä että tuntuu, että ei häpeä helpota vuosienkaan jälkeen. Mokailtua tullut siinä mittakaavassa, että viikoittain kävelee joku ihminen vastaan, jonka silmien edestä tekis mieli vajota maan alle. Tuntuu typerältä, miten sitä on ittensä sellasella juomisella saanu ihan oikeastikin vakaviin tilanteisiin, väkivaltaisuuksiin, pakkaseen sammumisiin yms. En tiedä kummat on pahempia, ne oikeasti nolot vai nämä vaaratilanteet. Noh, mitäs mulla nyt muistuis mieleen.. Yks tälleen jälkikäteen kuumottava tilanne tapahtui paikallisessa pikaruokapaikassa baarin jälkeen silloisen poikakaverini kanssa, jolla oli humalassa tapana kuvitella olevansa kovankin luokan samurai. Ilta oli ollut onnistunut ihan siihen asti kun poikaystäväni alkoi nälvimään ja haastamaan riitaa läheisen miesporukan kanssa. Nämä herrat siinä sitten (ihan aiheesta) ottivat vähän kierroksia ja tilanne alkoi enteillä puolin ja toisin käsirysyä. Minä sitten fiksuna ja umpihumalassa päätin "hoitaa" tilanteen suuren luokan elkein ja aloin ärjymään ja haastamaan miehiä käymään käsiksi "tähän naiseen" jos on kerta pokkaa riehua julkisella paikalla muutenki. Kaksi isompaa herraa olivat ihan kummissaan, että mitä tuo pieni nainen räksyttää tuossa vieressä. Suivaannuin tästä täysin ja hyökkäsin varoittamatta kolmannen (heistä kaikista pienikokoisimman ja asiaan vähiten liittyvän) miehen kimppuun. Otin häntä molemmista korvista kiinni ja aloin raivokkaasti repimään eri suuntiin. Huusin samalla suoraa huutoa mörennetyllä äänellä kun minua tultiin repimään tämän poikarukan kimpusta irti. Joku piti lantiosta ja toinen veti jaloista minua erilleen ja minä siinä vaakatasossa yritin kaikkeni saada korvia irti mieheltä. Lopulta päädyin roikkumaan hänen rinnuksestaan. Tilanne päättyi siten, että meidät poistettiin ravintolasta ja tunsin siinä kännisenäkin todistelleeni voimiani koko maailmalle, mutta yllättäen kaikki ympärillä olevat muut ihmiset olivat lähinnä hämmentyneitä ja huvittuneita, ja poikakaverini vihainen. Hän tokaisi jotain "luuliksä et ne irtoo" ja kielsi minua enää koskaan puuttumasta asioihinsa.

Pahinta tässä on se, että en muista miltä herrat näyttivät enkä täten osaa vältellä heitä. Hävettää ja kaduttaa niin, että tekisi mieli muuttaa toiselle paikkakunnalle, jossa voisin rakastaa rauhaa koko loppuelämäni..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/127 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.11.2014 klo 02:44"]

No joo onneksi sitä on itsekin ymmärtäny vähentää juomiset minimiin ja lähinnä ruokajuomaviineihin. Olen ollu kans välistä niin saatanan seppä että tuntuu, että ei häpeä helpota vuosienkaan jälkeen. Mokailtua tullut siinä mittakaavassa, että viikoittain kävelee joku ihminen vastaan, jonka silmien edestä tekis mieli vajota maan alle. Tuntuu typerältä, miten sitä on ittensä sellasella juomisella saanu ihan oikeastikin vakaviin tilanteisiin, väkivaltaisuuksiin, pakkaseen sammumisiin yms. En tiedä kummat on pahempia, ne oikeasti nolot vai nämä vaaratilanteet. Noh, mitäs mulla nyt muistuis mieleen.. Yks tälleen jälkikäteen kuumottava tilanne tapahtui paikallisessa pikaruokapaikassa baarin jälkeen silloisen poikakaverini kanssa, jolla oli humalassa tapana kuvitella olevansa kovankin luokan samurai. Ilta oli ollut onnistunut ihan siihen asti kun poikaystäväni alkoi nälvimään ja haastamaan riitaa läheisen miesporukan kanssa. Nämä herrat siinä sitten (ihan aiheesta) ottivat vähän kierroksia ja tilanne alkoi enteillä puolin ja toisin käsirysyä. Minä sitten fiksuna ja umpihumalassa päätin "hoitaa" tilanteen suuren luokan elkein ja aloin ärjymään ja haastamaan miehiä käymään käsiksi "tähän naiseen" jos on kerta pokkaa riehua julkisella paikalla muutenki. Kaksi isompaa herraa olivat ihan kummissaan, että mitä tuo pieni nainen räksyttää tuossa vieressä. Suivaannuin tästä täysin ja hyökkäsin varoittamatta kolmannen (heistä kaikista pienikokoisimman ja asiaan vähiten liittyvän) miehen kimppuun. Otin häntä molemmista korvista kiinni ja aloin raivokkaasti repimään eri suuntiin. Huusin samalla suoraa huutoa mörennetyllä äänellä kun minua tultiin repimään tämän poikarukan kimpusta irti. Joku piti lantiosta ja toinen veti jaloista minua erilleen ja minä siinä vaakatasossa yritin kaikkeni saada korvia irti mieheltä. Lopulta päädyin roikkumaan hänen rinnuksestaan. Tilanne päättyi siten, että meidät poistettiin ravintolasta ja tunsin siinä kännisenäkin todistelleeni voimiani koko maailmalle, mutta yllättäen kaikki ympärillä olevat muut ihmiset olivat lähinnä hämmentyneitä ja huvittuneita, ja poikakaverini vihainen. Hän tokaisi jotain "luuliksä et ne irtoo" ja kielsi minua enää koskaan puuttumasta asioihinsa. Pahinta tässä on se, että en muista miltä herrat näyttivät enkä täten osaa vältellä heitä. Hävettää ja kaduttaa niin, että tekisi mieli muuttaa toiselle paikkakunnalle, jossa voisin rakastaa rauhaa koko loppuelämäni..

[/quote]

Väkivalta on väärin, mutta kauhea kun naurattaa! :D Miksi ihmeessä juuri korviin?!

Vierailija
124/127 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Firman pikkujoulujen jälkeen voin veikata, että niillä muutamalla perheellisellä miehellä, jotka minua lääppivät ja kertoivat hyvin värikkäästi, mitä kaikkea haluaisivat minulle tehdä, saattaa ehkä pieni morkkis vaivata. Yritin niitä sitten kohteliaasti, mutta tiukasti torjua, ja nyt lähinnä ihan kauhuissaan siitä, kun näki sen, mitä pikkujoulutunnelma mukaville ja päältäpäin kunnollisille miehille tekee.

Vierailija
125/127 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.10.2014 klo 22:33"]Olen ollut nuorempana järkky känniääliö ja morkkista olen potenut todella usein :( yksi pahimmista on kun olin menossa ystäväni ja hänen uuden poikaystävänsä luo ensimmäistä kertaa kylään. No, aloittelin siinä iltaa muutaman muun kanssa, tehtiin ruokaa ja juotiin punkkua. Oli rankka työputki takana ja en ollut juonut alkoholia  moneen viikkoon... En tiedä mitä tapahtui mutta tämän pariskunnan luo päästyämme vintti pimeni alta aikayksikön. Havahdun klo kolme vessanpöntön äärestä jossa syljeksin.. Olo on järkyttävä mutta oksennusta ei tule. No, ei ihmekkään kun olin kuulemma alkuillasta oksentanut pitkin vessan seiniä ja lattioita, kaverin veli ja äitikin oli käynyt jossain vaiheessa iltaa kylässä eikä mitään muistikuvaa... :( mahtoi kaverini kreikkalainen ihmetellä meikäläisen kännisekoilua. No juu, ei itsekkään sylkenyt lasiin ja lähinnä sääli olotilaani... Mutta täytyy sanoa että tein takuulla lähtemättömän vaikutuksen!
[/quote]

Ootkohan mun tuttuni? :D

Vierailija
126/127 |
27.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.10.2014 klo 17:24"]Lisää!
[/quote]

Vierailija
127/127 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauska tuo filmi :D

[quote author="Vierailija" time="27.10.2014 klo 16:21"]

[quote author="Vierailija" time="27.10.2014 klo 16:08"]kamalimpia on ne, kun ei muista mitä on tehnyt yön aikana. sitten muisti alkaa palailla, osin ehkä sekoittuu yön painajaisiin, ja haluaa vaan vajota maan alle [/quote] Tsiisus nyt alko hävettää. Olin risteilyllä joskus alaikäisenä. Tapasin baarissa jonkun ihan hirveän miehen jonka kanssa ryypiskelin. Muistan että sillä oli viikset ja ylipainoa. Loppuillasta ei mitään havaintoa. Olen kuulemma suudellut jonkun kanssa eikä mitään muistikuvaa. Kehitin filmin matkan jälkeen ja siellä oli kuvia ihan tuntemattomista ihmisistä. Varmaan opin aika hyvin että vodka ei ole mun juttu.

[/quote]

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kaksi