Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kamalimpia morkkiksia?!!?

Vierailija
25.10.2014 |

Minulla oli eilen kännisekoilu päällä... Olin alkanut pizzeriassa huutamaan rasistisia kommentteja työntekijöille ja muille asiakkaille.. Nyt hävettää.. 

Miten teillä?

Kommentit (127)

Vierailija
41/127 |
26.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.10.2014 klo 14:48"]Eiköhän ihmiset ymmärrä että olit kännissä ja jos isommassa kaupungissa asut tuskin tapaat heitä uudestaan
[/quote]

Vierailija
42/127 |
27.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs kerta baarissa päätin juoda viina paukun (omistan huonon viinapään sekä maha menee helposti sekaisin alkoholista), jonka jälkeen, 20min myöhemmin mua talutettiin autoon ja sammuin.. No seuraava muistikuva on ku oltiin meidän kotitiellä ja huusin, että auto seis nyt tulee oksennus, ryömin autosta ulos ja aloin oksentaan kyykky-asennossa tien laidassa, no siinä äkistäessä oksennusta ulos, valahtikin paska housuun, tajusin tilanteen vasta aamulla herättyäni suihkun lattialta paskan hajun keskeltä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/127 |
26.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
44/127 |
26.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
45/127 |
26.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain loistavan idean jättää mieheni uudenvuoden bileissä lähes koko perheeni ollessa paikalla ja jätin puhelimeni ja erittäin intohimoisen keskustelun mieheni ystävän kanssa niin että mieheni näki sen. Sitten kin hän yllättäin suuttui niin minä itkin lattialla huutaen että olen pannut mieheni kaikkia bändikavereita vaikken todellakaan ollut :D Siinä sai sitten selitellä jälkeenpäin äidille ja muutamalle muulle että asia ei ihan niin mustavalkoista ollut. Jäi juominen sen jälkeen todella vähäiseksi ja avioerostakin selvisin melko helposti. Jälkeenpäin ajatellen olisin voinut erota "vähän" tyylikkäämmin. Terkkuja vaan tutuille ja paikalla olleille :D

Vierailija
46/127 |
26.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.10.2014 klo 17:40"]Sain loistavan idean jättää mieheni uudenvuoden bileissä lähes koko perheeni ollessa paikalla ja jätin puhelimeni ja erittäin intohimoisen keskustelun mieheni ystävän kanssa niin että mieheni näki sen. Sitten kin hän yllättäin suuttui niin minä itkin lattialla huutaen että olen pannut mieheni kaikkia bändikavereita vaikken todellakaan ollut :D Siinä sai sitten selitellä jälkeenpäin äidille ja muutamalle muulle että asia ei ihan niin mustavalkoista ollut. Jäi juominen sen jälkeen todella vähäiseksi ja avioerostakin selvisin melko helposti. Jälkeenpäin ajatellen olisin voinut erota "vähän" tyylikkäämmin. Terkkuja vaan tutuille ja paikalla olleille :D
[/quote]

Hyi hitto oot ilkee ja huomionkipee ihminen.

Vierailija
47/127 |
26.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.10.2014 klo 17:40"]Sain loistavan idean jättää mieheni uudenvuoden bileissä lähes koko perheeni ollessa paikalla ja jätin puhelimeni ja erittäin intohimoisen keskustelun mieheni ystävän kanssa niin että mieheni näki sen. Sitten kin hän yllättäin suuttui niin minä itkin lattialla huutaen että olen pannut mieheni kaikkia bändikavereita vaikken todellakaan ollut :D Siinä sai sitten selitellä jälkeenpäin äidille ja muutamalle muulle että asia ei ihan niin mustavalkoista ollut. Jäi juominen sen jälkeen todella vähäiseksi ja avioerostakin selvisin melko helposti. Jälkeenpäin ajatellen olisin voinut erota "vähän" tyylikkäämmin. Terkkuja vaan tutuille ja paikalla olleille :D
[/quote]

Paras XD

Vierailija
48/127 |
26.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niitä on monia. Joskus muutama vuosi sitten kevättalvella tapahtui vekkuli juttu. Istuskelin, roikuin ja seisoin parvekkeen kaiteella alasti, virtsasin sieltä alas ja lauloin "Jos sä tahdot niin" jne. (Siitä mulla ei ole muistikuvia mutta kaveri kertoi). Sen lisäksi olin ilmeisesti myös virtsannut lasiin ja heittänyt sen parvekkeelta alas. Ei hyvä luoja.

Vierailija
49/127 |
26.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.10.2014 klo 17:47"]Niitä on monia. Joskus muutama vuosi sitten kevättalvella tapahtui vekkuli juttu. Istuskelin, roikuin ja seisoin parvekkeen kaiteella alasti, virtsasin sieltä alas ja lauloin "Jos sä tahdot niin" jne. (Siitä mulla ei ole muistikuvia mutta kaveri kertoi). Sen lisäksi olin ilmeisesti myös virtsannut lasiin ja heittänyt sen parvekkeelta alas. Ei hyvä luoja.
[/quote]

Ei voi olla totta!! Haha

Vierailija
50/127 |
26.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.10.2014 klo 17:45"][quote author="Vierailija" time="26.10.2014 klo 17:40"]Sain loistavan idean jättää mieheni uudenvuoden bileissä lähes koko perheeni ollessa paikalla ja jätin puhelimeni ja erittäin intohimoisen keskustelun mieheni ystävän kanssa niin että mieheni näki sen. Sitten kin hän yllättäin suuttui niin minä itkin lattialla huutaen että olen pannut mieheni kaikkia bändikavereita vaikken todellakaan ollut :D Siinä sai sitten selitellä jälkeenpäin äidille ja muutamalle muulle että asia ei ihan niin mustavalkoista ollut. Jäi juominen sen jälkeen todella vähäiseksi ja avioerostakin selvisin melko helposti. Jälkeenpäin ajatellen olisin voinut erota "vähän" tyylikkäämmin. Terkkuja vaan tutuille ja paikalla olleille :D
[/quote]

Hyi hitto oot ilkee ja huomionkipee ihminen.
[/quote]

Niin, paskan suhteen, useiden nöyryytysten julkisilla paikoilla, seksuaalisen väkivallan ja monen muun paskan jälkeen tuntui hirveen hyvältä idealta vodkapullon ja lukuisten siiderien ja paukkujen jälkeen. Kuten sanoin, tottakai olisin voinut hoitaa tilanteen järkevämmin ja voi luoja mikä morkkis. Mutta alkoholiongelmat loppui siihen häpeään, ryyppääminenkin sai alkunsa tuon miehen takia että niin :)

Vierailija
52/127 |
26.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli mieleen exäni joka kertoi jälkeenpäin hävenneensä todella. Baarissa hän kiristi minua laulamaan karaokea kanssaan ja jos en suostuisi niin hän ei tulisi yöksi kotiin, no minä osaan kyllä laulaa mutta hän ei ja ei ainakaan niin humalassa.
Hävetti kun vielä yhteen mikkiin piti laulaa ja se oli hänen kädessään :D
-
Samalta reissulta palatessa hänen veljensä ja veljensä tyttöystävänsä kanssa olivat kuskina ja tämä herrä sitten joi jonkun iän ikuisen vanhan limsan auton lattialta ja sitten meni oksentamaan linkkipysäkille. Minä tietty pyytelin anteeksi hänen typeriä juttujaan ja hävetti kyllä kivasti. Matkan aikana jätkä sammuili ja välillä taaa huusi juttunsa ja minä karjuin vieressä että nyt jumalauta ole jo hiljaa. Hänen veljensä tyttöystävä ei kestänyt katsoa tai kuulla edes kun joku oksentaa ja kotipihalla sitten se silloinen puolisoni alkoi oksentamaan autosta ja kun yritin pyytää häntä sivummalle oksentamaan ja annettaisiin kuskien lähteä niin hänpä karjuu vaan että minä oksennan nyt tässä :D Likka etupenkillä peittää silmiään ja korviaan, miehen veli nauraa kuskin paikalla ja minä häpeän silmät päästä.
-
Ja jätkän ilme aamulla oli näkemisen arvoinen kun aloitin puhumaan hänelle että huomenta, muistatko mitä eilen teit? Hän huusi eeeiii älä kiltti kerro ja meni peiton alle :D No, ei niin paha mutta en tiedä kumpaa hävetti enemmän.

Vierailija
53/127 |
26.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahoittelen virheitä, mutta ei tullut siitä morkkista kuitenkaan :D 58

Vierailija
54/127 |
26.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.10.2014 klo 21:44"]

Minulla oli eilen kännisekoilu päällä... Olin alkanut pizzeriassa huutamaan rasistisia kommentteja työntekijöille ja muille asiakkaille.. Nyt hävettää.. 

Miten teillä?

[/quote]

Kamalin oli kun menin kännissä avautumaan rakkaushuolistani puolitutulle miehelle ja päädyin suutelemaan hänen kanssaan.Tapauksesta on kolmisen vuotta,mutta on yhö tuoreessa muistissa.

Vierailija
55/127 |
26.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.10.2014 klo 15:02"]Harrastin serkkuni kanssa seksiä sukulaistemme hääjuhlan jälkeen...voi sitä morkkista aamulla!
[/quote]Mitä serkumpi sen herkumpi...

Vierailija
56/127 |
26.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.10.2014 klo 17:15"]

Yritin baariin sisään kaatokännissä, poke ilmoitti etten pääse. Siitä suivaantuneena ilmoitin olevani italialainen (en ole) ja sanojen takuudeksi rupesin puhumaan "italiaa"(en osaa sanaakaan italiaa). Pääasiassa huutelin erilaisia ruokanimiä "frutti di mare, quatro stagioni! pasta bolognese!".

Että juu, hävetti ihan pirusti kun kaverit aamulla kuittaili uudesta kielitaidostani. Italian osaamiseni on yhä lentävä lause.  :)

[/quote]

HAHAHA! :D

Vierailija
57/127 |
26.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

eii tuli niin paljon kamaluuksia mieleen, että en tiedä mistä aloittaa!! :D yäk.

Ensimmäiseksi tuli mieleen kun lähdin kaveripojan kanssa luokseni baarista(asuin yksin), olimme läheisissä tunnelmissa koko yön, mutta jossain kohtaa aamuyötä tuli jo "morkkis". soitin kaverilleni että en kesä pakko päästä pois, tulen sinne. Noh, jätin sen reppanan nukkumaan luokseni ja lähdin pois.. Aamulla oli tullut viestiä että tulenko takaisin vielä.. Kotiin mennessä ajattelin vain sitä, että toivottavasti tämä poika ei ole enää siellä :D
Sain kyllä selitettyä itseni "pois" tilanteesta pojalle, kerroin, että kaverillani oli jokin suuri riita poikaystävänsä kanssa ja hän pyysi käymään :-D

Vierailija
58/127 |
26.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.10.2014 klo 15:20"][quote author="Vierailija" time="26.10.2014 klo 15:18"][quote author="Vierailija" time="26.10.2014 klo 15:04"]

[quote author="Vierailija" time="26.10.2014 klo 15:02"]Harrastin serkkuni kanssa seksiä sukulaistemme hääjuhlan jälkeen...voi sitä morkkista aamulla! [/quote] SERKKUSI????

[/quote]

No eihän tuo nyt niin kauhea ole, tiedän serkuksia jotka ovat naimisissa ja heillä on lapsiakin. 
[/quote]

Minä tiedän myös. Ja se on kuvottavaa.
[/quote]

Mitä serkumpi sen herkumpi. Pohjanmaalla ainakin.

Vierailija
59/127 |
26.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyi vittu millaista sakkia.. päivän wt-palkinto menee kyllä ap:lle. voin kuvitella mikä läskiperse-siiderivalas siellä on huudellut.

Vierailija
60/127 |
27.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kuusi