Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kamalimpia morkkiksia?!!?

Vierailija
25.10.2014 |

Minulla oli eilen kännisekoilu päällä... Olin alkanut pizzeriassa huutamaan rasistisia kommentteja työntekijöille ja muille asiakkaille.. Nyt hävettää.. 

Miten teillä?

Kommentit (127)

Vierailija
101/127 |
06.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voitaisiinko vähän morkkistella pian alkavan viikonlopun kunniaksi? :)

Vierailija
102/127 |
06.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.11.2014 klo 20:33"]Voitaisiinko vähän morkkistella pian alkavan viikonlopun kunniaksi? :)
[/quote]
Vai morkkistellaanko sitten viikonlopun jälkeen? ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/127 |
29.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.10.2014 klo 21:46"][quote author="Vierailija" time="25.10.2014 klo 21:44"]

Minulla oli eilen kännisekoilu päällä... Olin alkanut pizzeriassa huutamaan rasistisia kommentteja työntekijöille ja muille asiakkaille.. Nyt hävettää.. 

Miten teillä?

[/quote]

+ Huutelin kuinka tykkään otttaa suihin..
[/quote]

Voi ei :D voin kuvitella häpeäsi

Vierailija
104/127 |
29.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.11.2014 klo 20:53"]Tästä nyt ei varsinaisesti morkkista tullut, mutta vähän siihen suuntaan. Joskus 19-vuotiaana tutustuin baarissa muutaman vuoden vanhempaan, tosi söpöön mieheen. Vein sitten kämpille jatkoille ja siellä kahviteltiin, tissuteltiin jne. Tuli pientä pusimista ja sen semmoista. Siinä vaiheessa, kun piti alkaa puuhastelemaan, mies kieltäytyi, koska hänellä on tyttökaveri ja ei voi oikeasti pettää. Huomasin samalla, että pirullahan oli sormus eli puhui totta.:( No, minä sitten humalaisen vonkumisella yritin väkisin saada ja mies vaan venkoili, ettei voi... Lopuksi meni hermot. Heitin jätkän rappukäytävään vaatteineen päivineen ja haistattelin perään mokomalle pihtarille. Kun oikein miettii, niin millaisena sikana naiset pitäisi miestä, joka heittää naisen ulos ja haistattelee, jos ei lohkea...
[/quote]

Vierailija
105/127 |
25.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.10.2014 klo 21:44"]

Miten teillä?

[/quote]

+ Huutelin kuinka tykkään otttaa suihin..

Vierailija
106/127 |
25.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noloa. Voin kuvitella häpeäsi.

Vierailija
107/127 |
25.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahin morkkis oli, kun ystäväni mies oli meillä yön. Vähän kosketteli paidan alta, mutta siinä kohti tein lopun, ja vain juttelimme ja nukuimme.

Vierailija
108/127 |
25.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun jäin kiinni siitä että varastin isoisäni kultakellon. Olin silloin 14.

Vierailija
109/127 |
25.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä hetkellä eniten nolottaa ehkä se, kun olin juuri täyttänyt 18 ja ei muuta kun baariin. Ilta päättyi siihen, että sammuin baarin röökikoppiin, poke kirjaimellisesti otti minut syliini ja kantoi ulos. Siitä sitten paikalle sattunut eksäni lähti raahaamaan minua kämpille ja olin koko matkan ajan vongannut häntä harrastamaan seksiä kanssani. Lisäksi olin puhunut ummet ja lammet jostain ihme Jeesus jutuista (?). Aamulla herätessä oli varmasti vielä promille tai pari veressä kun puhuminen oli hieeeman hankalaa. 

Toinen kerta mikä nyt tulee mieleen. Kävelin keskustassa ja näyttelin kaikille keskisormea, kaatusin bussia päin ja kaikenlisäksi housunu olivat tippuneet sen verran alas, että lähes koko perse näkyi. Ja taisimpa pussailla muutamaakin poikaa baarissa. Luojan kiitos noistakin on jo aikaa niin niihin osaa suhtautua jo lähes huumorilla.
Olen itse vielä just sellanen, että kärsin dokaamisen jälkeisestä morkkiksesta ja ahdistuksesta vaikken olisi mitään erityisen tyhmää tehnytkään. Voitte sitten vaan kuvitella miltä tuntuu kun on kunnolla sekoillut :d

XDD XD XD XD XD XDD XD

Vierailija
110/127 |
25.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suutelin 2 eri miestä samanillan aikana ja kummallekki tuli siit paha mieli ja sain kuulla niitten kavereilta vittuiluu ja että oon huora.. oh god. yhtä mailman pahinta kännimokaa en voi ees kertoo koska koko kaupunki tietää siiitä ja saan vieläki välil kuulla :l harkitsin sillon itsemurhan tekemistä

Vierailija
111/127 |
25.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suutelin 2 eri miestä samanillan aikana ja kummallekki tuli siit paha mieli ja sain kuulla niitten kavereilta vittuiluu ja että oon huora.. oh god. yhtä mailman pahinta kännimokaa en voi ees kertoo koska koko kaupunki tietää siiitä ja saan vieläki välil kuulla :l harkitsin sillon itsemurhan tekemistä

Vierailija
112/127 |
25.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari kuukautta sitten tuli "vähän" pussailtua hyvin tärkeän yhteistökumppanin kanssa bileissä. Mulla on oikeasti onnellinen avioliitto, mutta ihastuin lujaa siihen mieheen. Sitä on nyt tässä sulateltu ja nyt onneksi olen saanut pääni jäähtymään.

Vierailija
113/127 |
25.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritin eräässä raflassa iskeä komeaa kokkia ja lähettelin lemmekkäitä viestejä tarjoilijan kautta keittiöön. Alkoholilla oli osuutta asiaan. Seuraavana päivänä häpesin niin kovin itseäni että ulisin vain peiton alla. En ole käynyt siinä ravintolassa syömässä sen jälkeen. Kaverit jaksaa yhä kuittailla asiasta. Tästä on nyt 3 vuotta aikaa. oivoi :D

Vierailija
114/127 |
25.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa ollaan sentään ihan ymmärtäväisiä alkoholisekoilijoiden suhteen. Kun olin Australiassa vaihdossa, pussailin yhden illan aikana 7 eri jätkän kanssa, sain kaverilta turpaan kun halasin sen poikaystävää ja semmoista. Koko koulu kuuli totta kai ja jotkut viereisen koulun ämmät ja jotkut munkin koulusta teki jotain statuksia musta facebookkiin, esim. jotain että nyt näytin todellisen luonteeni (mitä vittua, kerran vedin järkyttävät perseet ja se on mun todellinen luonne??) ja et yks mulle ihan tuntematon muija haluis et painun nyt takaisin Suomeen. Ite ne mua yllytti vielä kun olin kännissä D: 

Vierailija
115/127 |
27.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

kamalimpia on ne, kun ei muista mitä on tehnyt yön aikana. sitten muisti alkaa palailla, osin ehkä sekoittuu yön painajaisiin, ja haluaa vaan vajota maan alle

Vierailija
116/127 |
27.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen vanhempien seurassa humalassa koko menneisyyteni (joka ei ole kuin kiltin koulutytön) kertominen ja itkeminen, ja kertominen siitä kuinka kaipasin eksääni vielä pitkään kun aloin heidän poikansa kanssa seurustelemaan. Miksi ihminen kertoo tollasia asioita, luoja....

Vierailija
117/127 |
27.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.10.2014 klo 16:08"]kamalimpia on ne, kun ei muista mitä on tehnyt yön aikana. sitten muisti alkaa palailla, osin ehkä sekoittuu yön painajaisiin, ja haluaa vaan vajota maan alle
[/quote]

Tsiisus nyt alko hävettää. Olin risteilyllä joskus alaikäisenä. Tapasin baarissa jonkun ihan hirveän miehen jonka kanssa ryypiskelin. Muistan että sillä oli viikset ja ylipainoa. Loppuillasta ei mitään havaintoa. Olen kuulemma suudellut jonkun kanssa eikä mitään muistikuvaa. Kehitin filmin matkan jälkeen ja siellä oli kuvia ihan tuntemattomista ihmisistä. Varmaan opin aika hyvin että vodka ei ole mun juttu.

Vierailija
118/127 |
27.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää!

Vierailija
119/127 |
29.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahaa

Vierailija
120/127 |
29.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.10.2014 klo 18:51"]

Sain ihan järkyt itkupotkuraivaarit työpaikan pikkujouluissa. Ulvoin ulos kaikki kaunat kollegoja kohtaan, salaisen ihastumisen naispuoliseen kolleegaani ja omat senhetkisen poikaystävän kanssa olleet seksihuolet ja lopulta yritin hypätä parvekkeelta... Vähän tuli vinoja katseita seuraavana maanantaina töissä.

[/quote]

tässä taitaa olla nyt lääkitys paikallaan. onko ikinä käyny mielessä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kolme