Kamalimpia morkkiksia?!!?
Minulla oli eilen kännisekoilu päällä... Olin alkanut pizzeriassa huutamaan rasistisia kommentteja työntekijöille ja muille asiakkaille.. Nyt hävettää..
Miten teillä?
Kommentit (127)
[quote author="Vierailija" time="26.10.2014 klo 18:38"]
[quote author="Vierailija" time="26.10.2014 klo 18:35"]hyi vittu millaista sakkia.. päivän wt-palkinto menee kyllä ap:lle. voin kuvitella mikä läskiperse-siiderivalas siellä on huudellut. [/quote] Haha :D Anteeksi mutta läskiperse siiderivalas en kyllä ole :) En sitten sinusta tiedä ;) Ap
[/quote]
aivan sama, roskasakkia ainakin.
[quote author="Vierailija" time="26.10.2014 klo 18:40"][quote author="Vierailija" time="26.10.2014 klo 18:38"]
[quote author="Vierailija" time="26.10.2014 klo 18:35"]hyi vittu millaista sakkia.. päivän wt-palkinto menee kyllä ap:lle. voin kuvitella mikä läskiperse-siiderivalas siellä on huudellut. [/quote] Haha :D Anteeksi mutta läskiperse siiderivalas en kyllä ole :) En sitten sinusta tiedä ;) Ap
[/quote]
aivan sama, roskasakkia ainakin.
[/quote]
Kyllä myönnän että ehkä meni pikkusen överiksi... En nyt todellakaan tollassia ole koskaan huuudellut enkä kyllä halua vähään aikaan juodakkaan että säästyn ainaski tälläisiltä illoilta :) mutta paha sun huudella ulkonäöstä yhtään mitään sieltä :D
Pissasin joskus taksissa alleni.... Sain sievoisen laskun ja morkkiksen...
Kerran päädyin panemaan yhtä miestä jota oikeesti VIHASIN! puna nousee poskille vieläkin, ku muistelen miten himokkaasti kaadoin sen sänkyyn. ai kauheeta :D
[quote author="Vierailija" time="26.10.2014 klo 18:42"]
[quote author="Vierailija" time="26.10.2014 klo 18:40"][quote author="Vierailija" time="26.10.2014 klo 18:38"] [quote author="Vierailija" time="26.10.2014 klo 18:35"]hyi vittu millaista sakkia.. päivän wt-palkinto menee kyllä ap:lle. voin kuvitella mikä läskiperse-siiderivalas siellä on huudellut. [/quote] Haha :D Anteeksi mutta läskiperse siiderivalas en kyllä ole :) En sitten sinusta tiedä ;) Ap [/quote] aivan sama, roskasakkia ainakin. [/quote] Kyllä myönnän että ehkä meni pikkusen överiksi... En nyt todellakaan tollassia ole koskaan huuudellut enkä kyllä halua vähään aikaan juodakkaan että säästyn ainaski tälläisiltä illoilta :) mutta paha sun huudella ulkonäöstä yhtään mitään sieltä :D
[/quote]
no ei kauniit ihmiset huutele rasistisia kommentteja ja huomiohuoraa suihinottotaidoillaan. :D
[quote author="Vierailija" time="26.10.2014 klo 18:45"][quote author="Vierailija" time="26.10.2014 klo 18:42"]
[quote author="Vierailija" time="26.10.2014 klo 18:40"][quote author="Vierailija" time="26.10.2014 klo 18:38"] [quote author="Vierailija" time="26.10.2014 klo 18:35"]hyi vittu millaista sakkia.. päivän wt-palkinto menee kyllä ap:lle. voin kuvitella mikä läskiperse-siiderivalas siellä on huudellut. [/quote] Haha :D Anteeksi mutta läskiperse siiderivalas en kyllä ole :) En sitten sinusta tiedä ;) Ap [/quote] aivan sama, roskasakkia ainakin. [/quote] Kyllä myönnän että ehkä meni pikkusen överiksi... En nyt todellakaan tollassia ole koskaan huuudellut enkä kyllä halua vähään aikaan juodakkaan että säästyn ainaski tälläisiltä illoilta :) mutta paha sun huudella ulkonäöstä yhtään mitään sieltä :D
[/quote]
no ei kauniit ihmiset huutele rasistisia kommentteja ja huomiohuoraa suihinottotaidoillaan. :D
[/quote]
Siitä voidaankin olla montaa mieltä :D
Sain ihan järkyt itkupotkuraivaarit työpaikan pikkujouluissa. Ulvoin ulos kaikki kaunat kollegoja kohtaan, salaisen ihastumisen naispuoliseen kolleegaani ja omat senhetkisen poikaystävän kanssa olleet seksihuolet ja lopulta yritin hypätä parvekkeelta... Vähän tuli vinoja katseita seuraavana maanantaina töissä.
Voi ei mitä se viina tekeekään ihmisille :D Näitä on hauska lukea :D
Teini-iässä tapahtunutta. Oltiin juotu koko ilta ja kuski lähti viemään mua ja mun kavereita kotiin. Istuin takapenkillä, ajettiin just moottoritiellä ja tunsin, kuinka yrjö nousee kurkusta suuta kohti. Tein pikaisen liikkeen avaamalla laukkuni ja oksentamalla sinne! Ja liput tuli talvitakkini rinnuksille. Kaverit ei heti tajunnut kun musa soi niin kovalla. Olin hissukseen puolisammuneena ja sit kun saavuttiin pian perille nii hoipertelin ulos laukku ja takki oksennuksessa.. Loistavaa:D onneks kaverit autto selviämään ja takki tulo pestyä ja laukku lensi roskiin:D
Huhhuh.
Oltiin kaverin kanssa baarissa todella humalassa. Mentiin tanssilattialle ja pistettiin pystyyn todella provosoiva show... Jossain vaiheessa tuli niin kuuma että päätettiin otta paidat pois, mutta eipä aikaakaan kun kolme(!!!) pokea tuli raahaamaan meitä väkisin ulko- ovelle päin ja huusivat samalla laittamaan meitä paidat takaisin päälle!
Yritin siinä pukeutua kun poke retuutti ulos, ei onnistunut... Kohta olin paita kädessä ulkona, piti istuutua maahan että sain puettua päälle, oli siinä humalatilassa sen verran vaikea tehtävä.
Oli todella näyttävä poistuminen, ja muistan vieläkin kuinka minua katsottiin...
[quote author="Vierailija" time="26.10.2014 klo 15:37"]
[quote author="Vierailija" time="26.10.2014 klo 15:20"][quote author="Vierailija" time="26.10.2014 klo 15:18"][quote author="Vierailija" time="26.10.2014 klo 15:04"] [quote author="Vierailija" time="26.10.2014 klo 15:02"]Harrastin serkkuni kanssa seksiä sukulaistemme hääjuhlan jälkeen...voi sitä morkkista aamulla! [/quote] SERKKUSI???? [/quote] No eihän tuo nyt niin kauhea ole, tiedän serkuksia jotka ovat naimisissa ja heillä on lapsiakin. [/quote] Minä tiedän myös. Ja se on kuvottavaa. [/quote] Ihan normaalia
[/quote]
kai oli edes joku pikkuserkku tai serkku avioliiton tai naapurin kautta????
Kaikkea on tullut munattua, mutta ehdoton ällötyksen huippu tapahtui 18-vuotiaana. Olen kotoisin noin 5000 asukkaan paikkakunnalta. Muutin Helsinkiin opiskelemaan päästyäni ylioppilaaksi ja menin ensimmäistä kertaa vanhemmille viikonlopuksi sieltä. Mentiin paikalliseen pubiin kavereiden kanssa ja siellä oli kaikenlaista kylän vakikalustoa. No, siellä oli myös yksi ällöttävä kaikkien naisten perässä roikkuva, melkein nelikymppinen mies, jonka vaimo oli ollut mun harrastuksen vetäjä. Oikein kiva nainen ja nätti ja kaikkea. Olin aina ihmetellyt, miten se nainen on huolinut sen "rekkakuskin" (tyyli rekkakuskityyliä, ammatti joku hitsari). Tää mies sitten tuli juttelemaan ja tarjosi juotavaa, tarjosi ja tarjosi. Lopulta olin niin tukka vinossa, että päädyimme yhdessä paikallisen hotellin (ainoa paikkakunnalla) huoneeseen. Kuinka moni näki sen menemisen? Entä se hotellin respa, joka oli sekin tuttu naamalta? Parin tunnin jälkeen poistuin kotiin ja seuraavana aamuna halusin palata äkkiä Helsinkiin vanhempien kummastukseksi. En käynyt vanhemmilla varmaan kahteen kuukauteen ja paikalliseen baariin en mennyt enää koskaan. Luikin kyläraitilla, ettei vaan se mies saati rouva tule vastaan. Yritin lohduttautua sillä, että mieshän pani kaikkia kylän "vuokratalo-yh-viinamaistuu-sossukiusaalapsista" -tapauksia, joten tuskin rouva niistäkään oli kuullut. Ja mä tulin fiksuna, nättinä tyttönä sen luuskajonon jatkoksi. Voi elämä. Vieläkin oksettaa, kun ajattelen ja tapahtuneesta on 22 vuotta...
[quote author="Vierailija" time="27.10.2014 klo 10:29"]
Oltiin kaverin kanssa baarissa todella humalassa. Mentiin tanssilattialle ja pistettiin pystyyn todella provosoiva show... Jossain vaiheessa tuli niin kuuma että päätettiin otta paidat pois, mutta eipä aikaakaan kun kolme(!!!) pokea tuli raahaamaan meitä väkisin ulko- ovelle päin ja huusivat samalla laittamaan meitä paidat takaisin päälle!
Yritin siinä pukeutua kun poke retuutti ulos, ei onnistunut... Kohta olin paita kädessä ulkona, piti istuutua maahan että sain puettua päälle, oli siinä humalatilassa sen verran vaikea tehtävä.
Oli todella näyttävä poistuminen, ja muistan vieläkin kuinka minua katsottiin...
[/quote]
aika hyvin muistat vaikka kaatokännissä olit...
Lyhytaikainen poikaystäväni veljensä ja kaverinsa kanssa oli kylässä luonani. Tuo kaveri lähti hakemaan autosta jotakin, muttei ottanut avainta mukaan, joten loikkasi sitten huvikseen ensimmäisen kerroksen parvekkeelle ja avonaisesta ovesta sisälle. Veli halusi tehdä saman tempun ja tekikin, vaikka minä kielsin. Vastapäisistä taloista näkyi pimeässä syysillassa ihan varmasti koko touhu.
Häpeä iski siinä vaiheessa, kun narukätinen, isokourainen, kaljamahaa lukuunottamatta melkoisen rimpula poikaystäväni sai jonkin miehuudentodistelukohtauksen, säntäsi ulos ja lähti kiipeämään. Minä seisoin parvekkeella sähisemässä, että nyt typeryys saisi loppua, mutta eihän se loppunut vaan alkoi: siinä, missä hyväkuntoiset miehet olivat selvinneet parilla loikalla, poikaystäväni juuttui ensimmäiseen jalannostoonsa. Parvekkeen laidalla näkyi minuuttikaupalla kaksi valkorystyistä nyrkkiä ja parvekkeen ulkopuolella jonkinlainen puolelta toiselle heilahteleva suuri vatsalaukku. Mahdollisen ulkopuolisen yleisön suuntaan näkyi takuulla myös erittäin leveä putkimiehen hymy, koska sillä oli taipumusta näkyä myös normaalioloissa. Kaiken kruunasi hirveä kiroilu eteläpohjalaisella murteella (90-luvulla mikään murre ei ollut muodissa helsinkiläisessä kaupunkimaisemassa).
Pelkäsin viikkokausia häätöä ihan tosissani, mutta en saanut edes huomautusta. Punastun kyllä aina häpeästä, kun muistan tuon illan. Poikaystäväni sai minulta monta vakavaa huomautusta siitä, millaisessa fyysisessä kunnossa melkein kolmikymppisen miehen sopi olla, mutta hän otti ne kritiikkinä (!) ja loukkaantui. Päätin aika pian, että toista ihmistä ei voi muuttaa, ja suhteenalku loppui. Näitä miehuudenosoitusyrityksiä nimittäin alkoi tulla lisää monessa eri muodossa. Ai niin, alkoholilla ei - valitettavasti - ollut asiaan mitään osuutta.
Tämä ketju lohduttaa mua suunnattomasti.
Kröhöm. Alle 3-kymppisenä:
Ensimmäistä vuottani Helsingissä ja vähän maalaistyttö huuli pyöreänä. Pääsin sitten sukulaispojan synttärijuhliin imemään ilmaista viinaa ja kyllähän se maistui. Pahinta kaikessa oli se, että paikalla olivat enot, tädit, isoäidit, veljet, serkut....ja minä jo alkuillasta ihan tillin tallin.
Kiteytetysti: uhosin äidilleni, että isken kyllä vielä meidän firman toimitusjohtajan, join ämpärikaupalla giniä, poltin tupakkaa (en ole ikinä aiemmin polttanut), tipuin ison yleisön edessä tuolilta, esittäydyin huolellisesti tyypille, joka oli asunut naapurissani kotikonnuilla 20 vuotta ja jota EN tunnistanut, itkin kännissä, uhosin serkuillleni miten makiaa elämä Helsingissä on. Jossain välissä mut laitettiin taksiin ja taksi vei kotitalon eteen. Pääsin just ulos taksista ennenkuin yrjösin raivokkaasti katukäytävälle. Itkien kämpille, jossa jatkoin laattaamista koko kylppärin laajuudella. Siivosin minkä jaksoin ja sammuin. Isoäitini ja yksi serkuistani tuli vielä - kuten oli sovittu - luokseni yöksi ja mahtoivatpa hiukkasen ihmetellä.
Hävettää vieläkin.
Toinen yli 4-kymppisenä:
Firman kesäjuhlat. Tallinnaan lautalla ja tissuttelu alkoi heti kun rantauduttiin. Eipä silti, kaikki joivat. No, yhdessä vaiheessa huomasin istuvani toimitusjohtajan kanssa kaksistaan viinillä. Jatkoimme sitten ryypiskelyä ja päästiin takaisin Helsinkiinkin. Totta kai vielä sitten kiertämään baareja enemmän vai vähemmän täydessä seilissä. Nyrjäytin nilkkani kahdesti, kerran kaaduin vessan oven eteen (onneksi ei kukaan nähnyt). Nilkka meni mustaksi. Loppuillasta istuttiin jossakin fiinissä paikassa ja kiskottiin viiniä. Pois lähtiessämme kaadoin pöydän. Meille taisi tulla porttikielto, en muista.
Sitten vaan pokkana kävelin kotiin, pomo saatteli. Jossain kadunkulmassa pussailtiin. Onneksi kuitenkin päädyin yksin kotiin.
Seuraavana päivänä heti aamusta tärkeä palaveri, nukuin pommiin ja ryömin nolona myöhässä ja silmät punaisina konttorille. Sain merkitseviä katseita. HÄVETTI.
Nimimerkillä ei osata eikä opita.
heräsinpä yhtenä aamuna sohvaltani, ihan normaalissa kuolettavassa krapulassa. suihkussa kävin, ihmetelin miksei meikit lähde irti. olinkin saanut mustan silmän. en vieläkään tiedä mistä tai keneltä. kauhuskenaarioita pää täynnä.
[quote author="Vierailija" time="27.10.2014 klo 10:44"]
[quote author="Vierailija" time="27.10.2014 klo 10:29"]
[/quote]
aika hyvin muistat vaikka kaatokännissä olit...
[/quote]
Niin muistan. Ikävä kyllä.
[quote author="Vierailija" time="26.10.2014 klo 18:35"]hyi vittu millaista sakkia.. päivän wt-palkinto menee kyllä ap:lle. voin kuvitella mikä läskiperse-siiderivalas siellä on huudellut.
[/quote]
Haha :D Anteeksi mutta läskiperse siiderivalas en kyllä ole :) En sitten sinusta tiedä ;) Ap