Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tekisitkö siskosta rikosilmoituksen? :( Tukisti lastani,

Vierailija
24.10.2014 |

ja todellakaan ei ole mun lapsen hiuksiin lupa mennä kenenkään kiinni! Tytär 4v ja on tosiaan kovapäinen välillä kun uhmailee ja sisko väsynyt itse adhd/asperger lapsen vanhempana... No mutta ihan järkky raivarin sain kun tätä tilannetta jouduin todistamaan, tiedän että sisko omaansa (poika 6v) tukistelee välillä ja hänen mies samoin, taitaa olla aika normi kasvatusta heidän perheessä ja jos ei ois sisko niin varmaan - ehkä- oisin tehny jonkun ilmoituksen jo :( Ja siis se on koko ajan ollu mielen päällä mutta toisaalta ymmärrän heidän väsymyksen ja sen kun ovat jo lasun kanssa tekemisissä eikä sieltä oo saatu mitään riittävää apua ja se heidän lapsi ihan oikeasti on välillä tosi karmea ja vaikea joten ymmärrän väsymyksen ja uupumuksen ja jollain tasolla myös sen että omaansa kajoaa vaikken sitä siis hyväksykkään..

Mutta siis tilanne oli se että kimpassa oltiin syyslomailemassa ja siskon poika muualla, mun tyttö sitten tavalliseen tapaansa uhmaili eli kokeili miten pitkään saa kinuta, kun sisko käski mene pois, nyt ei saa häiritä. Jos oisin tajunnu tilanteen vakavuuden siis osannu ennakoida oisin tietenki menny hakemaan itse lapsen pois mutta en tajunnu. Yhtäkkiä leimahti siskon raivo ja talutti kirkuvan tyttäreni ponnarista eri huoneeseen huutaen kirosanoilla höystettynä etkö tajua millon sanotaan ei?!! Tuo oli mulle niin iso järkytys että meille tuli kauhea riita ja ajoin siskon pois meiltä. Nyt tekis vihastuksissani mieli tehdä sekä rikosilmoitus etttä lasu-ilmoitus tuosta heidän tukistelustaan joka mun mielesta EI TODELLAKAAN OLE HYVÄKSYTTÄVÄÄ: voi olla tekopyhää että "otan tosissaan" vasta kun omaan muksuuni kajotaan mutta silti. Nyt meni kuppi nurin ja pahasti.

Kommentteja?!!

Kommentit (234)

Vierailija
1/234 |
24.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.10.2014 klo 17:32"]

[quote author="Vierailija" time="24.10.2014 klo 17:20"]

[quote author="Vierailija" time="24.10.2014 klo 17:15"]

[quote author="Vierailija" time="24.10.2014 klo 17:10"]

[quote author="Vierailija" time="24.10.2014 klo 17:02"]

[quote author="Vierailija" time="24.10.2014 klo 17:00"]

Jäi vain yksi kysymys -miksi helvetissä kommentoit tähän ketjuun?! Hieman olet nolo. Mitään tietoa ei ole mistään, silti niin saatananmoinen pätemisen tarve.

[/quote]

Paskavaippahöyryt saaneet taas mamman pään sekaisin? Maistoitko myös kakkaa vaipasta?

[/quote]

Ei ole tapana sekoittaa päätä. Kuten sulla mikälie koulupudokkaalla ilmeisesti? Pinnaus koulusta, varastettua tai pulisedältä pimpillä saatua kaljaa naamariin ja aikuisten palstalle "keskustelemaan" aiheesta josta ei ole mitään hajua saati kokemusta? No, kuluu kai ne luuseriteinin päivät niinkin.Taidat olla just niitä äitinsä hakkaamia/tukistelemia, kun olet tuohon jamaan päätynyt. Sääli sulle. Mutta ei enää yhtään lisää teikäläisiä tähän maahan, kiitos.

[/quote]

Aamen.

Näitä reppanoita tässä maassa riittää, ja se on ihan mahdottoman traagista. Sitten ne lisääntyy - ja sama uudestaan toisessa sukupolvessa. Ei kestä edes ajatella. No, yhteiskunta maksaa (ainakin toistaiseksi)

[/quote]

Minä en ainakaan halua maksaa tällaisten elämistä. Tosi "kiva" kun miehen ollaan molemmat hyvissä duuneissa ja kuukausittain maksetaan mielettömät verot - älkää nyt sanoko, että tällaisten vähä-älyisten huumepissisten elättämiseen? Deletoikaa itsenne please (ymmärrän, ei rohkeutta, kuten ei mitään muutakaan, ainoastaan suuri suu ja antelias alapää - hyi saatana)

[/quote]

Ei oo todellista miten sekopäistä porukkaa täällä on. -ohis

[/quote]

"ohis" tais olla tää liimanhajuinen pikku pissis johon kalikka kalhati, niin satusti :D Pysy nyt vaan poissa aikuisten palstoilta pikkuinen. *voimahali*

Vierailija
2/234 |
24.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.10.2014 klo 16:29"]

[quote author="Vierailija" time="24.10.2014 klo 16:28"][quote author="Vierailija" time="24.10.2014 klo 16:23"] [quote author="Vierailija" time="24.10.2014 klo 16:20"][quote author="Vierailija" time="24.10.2014 klo 16:13"] [quote author="Vierailija" time="24.10.2014 klo 16:09"] mutta jos kuulit tilanteen, miksi et itse huolehtinut, että lapsesi tottelee? [/quote] Nimenomaan. Taas on tulossa yksi itkupotkuraivarikakara, joka ei osaa käyttäytyä kaupassa tai bussissa, koska ei kasvateta kunnolla. [/quote]   Tajuatteko te ihmiset ollenkaan, että uhmaikä on lapsen NORMAALI, TERVE KASVUVAIHE?? Todellakin mun tytär saa omassa kotonaan ilmaista tahtoaan, ja kuten sanoin, jos oisin tajunnut että normi uhmailu on siskolle noin kaameaa, olisin puuttunut asiaan. ap [/quote] "Ilmaista tahtoaan". Pidä kuri sille pennulles, ihan sama mikä uhma menossa. [/quote]   Onko sulla kokemusta uhmaikäisen kasvatuksesta? Mitä käsität sanalla "kuri"? Ilmeisesti että pentu niskavilloista pihalle jos ei tottele mitä sanot?! Ei, ei näin. Newsflash: Mun lapsella on kuri. Se on sitä, että vanhempi ei taivu lapsen tahtoon, vaan väsymättä toistaa asian, kuinka toimia (mene pois, nyt ei saa häiritä, ja selitys MIKSI EI), ei sitä että KÄY KÄSIKSI LAPSEEN kun oma hermo menee. ap [/quote] Seli seli. Itsehän et edes puuttunut lapsen tahdonilmaisuun.

[/quote]Niin ap, voisitko vielä kasvattaa lapsesi niin että uskoisi sen EI-sanan? Sen käyttö kun muuten on aika tehotonta...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/234 |
24.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Ei kannata ottaa tosissaan silloin, kun joku vähän trollaa paskavaippamammoja, ne aina sekoaa siitä ja tulos on tuollainen :D

Vai mitä mammat? Pitäisikö teidän laittaa pää vähän syvemmälle sinne paskavaippaan?

Vierailija
4/234 |
24.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukulaiset 1980-luvulla tukistivat omia lapsiaan, mutta ei meidän! Rietas, mikä haloo olisi syntynyt jos meidän lapsia olisivat tukistaneet! Sukulaisten lapsia ei saa kiusata.

Vierailija
5/234 |
24.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.10.2014 klo 17:38"]

[/quote]

Ei kannata ottaa tosissaan silloin, kun joku vähän trollaa paskavaippamammoja, ne aina sekoaa siitä ja tulos on tuollainen :D

Vai mitä mammat? Pitäisikö teidän laittaa pää vähän syvemmälle sinne paskavaippaan?

[/quote]

Mitäköhän sä pikku pissis luulet trollaaneesi? Siis mikä on se sun SUURI SAAVUTUS MAMMAPALSTALLA? Etsi itsellesi apua ennemmin, sitä todella tarvitset, ihan sama mikä taho sua sitten hyväksi käyttiköön. Toivottavasti saat apua.

Vierailija
6/234 |
24.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.10.2014 klo 16:00"]

ja todellakaan ei ole mun lapsen hiuksiin lupa mennä kenenkään kiinni! Tytär 4v ja on tosiaan kovapäinen välillä kun uhmailee ja sisko väsynyt itse adhd/asperger lapsen vanhempana... No mutta ihan järkky raivarin sain kun tätä tilannetta jouduin todistamaan, tiedän että sisko omaansa (poika 6v) tukistelee välillä ja hänen mies samoin, taitaa olla aika normi kasvatusta heidän perheessä ja jos ei ois sisko niin varmaan - ehkä- oisin tehny jonkun ilmoituksen jo :( Ja siis se on koko ajan ollu mielen päällä mutta toisaalta ymmärrän heidän väsymyksen ja sen kun ovat jo lasun kanssa tekemisissä eikä sieltä oo saatu mitään riittävää apua ja se heidän lapsi ihan oikeasti on välillä tosi karmea ja vaikea joten ymmärrän väsymyksen ja uupumuksen ja jollain tasolla myös sen että omaansa kajoaa vaikken sitä siis hyväksykkään..

Mutta siis tilanne oli se että kimpassa oltiin syyslomailemassa ja siskon poika muualla, mun tyttö sitten tavalliseen tapaansa uhmaili eli kokeili miten pitkään saa kinuta, kun sisko käski mene pois, nyt ei saa häiritä. Jos oisin tajunnu tilanteen vakavuuden siis osannu ennakoida oisin tietenki menny hakemaan itse lapsen pois mutta en tajunnu. Yhtäkkiä leimahti siskon raivo ja talutti kirkuvan tyttäreni ponnarista eri huoneeseen huutaen kirosanoilla höystettynä etkö tajua millon sanotaan ei?!! Tuo oli mulle niin iso järkytys että meille tuli kauhea riita ja ajoin siskon pois meiltä. Nyt tekis vihastuksissani mieli tehdä sekä rikosilmoitus etttä lasu-ilmoitus tuosta heidän tukistelustaan joka mun mielesta EI TODELLAKAAN OLE HYVÄKSYTTÄVÄÄ: voi olla tekopyhää että "otan tosissaan" vasta kun omaan muksuuni kajotaan mutta silti. Nyt meni kuppi nurin ja pahasti.

Kommentteja?!!

[/quote]

Sinullekin olisi selvästi pitänyt antaa tukkapöllyä lapsena, ja paljon. Ehkä sitten osaisit edes jotenkuten kasvattaa sitä kauhukakaraasi. Vituttaa tuommoiset vatipäät, jotka kasvattavat ehdoin tahdoin penikoistaan kusipäisiä.

Vierailija
7/234 |
24.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.10.2014 klo 17:46"]

Kommentteja?!!

[/quote]

Sinullekin olisi selvästi pitänyt antaa tukkapöllyä lapsena, ja paljon. Ehkä sitten osaisit edes jotenkuten kasvattaa sitä kauhukakaraasi. Vituttaa tuommoiset vatipäät, jotka kasvattavat ehdoin tahdoin penikoistaan kusipäisiä.

[/quote]

Siis kasvatan lapsestani kusipäätä JOS EN KURITA RUUMIILLISESTI?

Selitä ihmeessä, miten. ap

Vierailija
8/234 |
24.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.10.2014 klo 17:41"]

Sukulaiset 1980-luvulla tukistivat omia lapsiaan, mutta ei meidän! Rietas, mikä haloo olisi syntynyt jos meidän lapsia olisivat tukistaneet! Sukulaisten lapsia ei saa kiusata.

[/quote]No Suomessa nyt on valloillaan tämä minä ja minun lapseni -kulttuuri. Sitten ihmetellään ja surraan kun tukiverkko on niin pieni ettei lapsia saa minnekään hoitoon, muuta kun rahaa vasten...

Vierailija
9/234 |
24.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.10.2014 klo 16:11"]

Oletko miettinyt miksi kuormitat jo väsynyttä siskoasi omalla huonosti kasvatetulla lapsellasi?

Tätä minäkin mietin.  Minä tekisin ap:stä ja hänen rasittavasta lapsesta lasu ilmoituksen.

[/quote]

Vierailija
10/234 |
24.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.10.2014 klo 17:50"]

Kommentteja?!!

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Penikallasi ei ole selvästikään mitään rajoja, ei ymmärrä puhetta, ja sinä vain hymistelet ja lässytät vieressä. Samoin tuo oma idioottimainen kysymyksesi oikein rikosilmoituksen tekemisestä paljastaa kyllä heti minkä sortin kusipää sinä olet. Ja kakarastasi tulee takuuvarmasti yhtä paha. Sääliksi käy meitä muita, ja myöskin lastasi, jolle viimeistään poliisi sitten asettelee niitä rajoja (tai joku, joka ei välitä laeista tuon taivaallista). 

Vierailija
11/234 |
24.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.10.2014 klo 17:20"]

[quote author="Vierailija" time="24.10.2014 klo 17:15"]

[quote author="Vierailija" time="24.10.2014 klo 17:10"]

[quote author="Vierailija" time="24.10.2014 klo 17:02"]

[quote author="Vierailija" time="24.10.2014 klo 17:00"]

Jäi vain yksi kysymys -miksi helvetissä kommentoit tähän ketjuun?! Hieman olet nolo. Mitään tietoa ei ole mistään, silti niin saatananmoinen pätemisen tarve.

[/quote]

Paskavaippahöyryt saaneet taas mamman pään sekaisin? Maistoitko myös kakkaa vaipasta?

[/quote]

Ei ole tapana sekoittaa päätä. Kuten sulla mikälie koulupudokkaalla ilmeisesti? Pinnaus koulusta, varastettua tai pulisedältä pimpillä saatua kaljaa naamariin ja aikuisten palstalle "keskustelemaan" aiheesta josta ei ole mitään hajua saati kokemusta? No, kuluu kai ne luuseriteinin päivät niinkin.Taidat olla just niitä äitinsä hakkaamia/tukistelemia, kun olet tuohon jamaan päätynyt. Sääli sulle. Mutta ei enää yhtään lisää teikäläisiä tähän maahan, kiitos.

[/quote]

Aamen.

Näitä reppanoita tässä maassa riittää, ja se on ihan mahdottoman traagista. Sitten ne lisääntyy - ja sama uudestaan toisessa sukupolvessa. Ei kestä edes ajatella. No, yhteiskunta maksaa (ainakin toistaiseksi)

[/quote]

Minä en ainakaan halua maksaa tällaisten elämistä. Tosi "kiva" kun miehen ollaan molemmat hyvissä duuneissa ja kuukausittain maksetaan mielettömät verot - älkää nyt sanoko, että tällaisten vähä-älyisten huumepissisten elättämiseen? Deletoikaa itsenne please (ymmärrän, ei rohkeutta, kuten ei mitään muutakaan, ainoastaan suuri suu ja antelias alapää - hyi saatana)

[/quote]

Sori, meinasin kuolla nauruun kun kommenttisi oli niin osuva :D Vaikka samalla toki traaginen koska just näinhän se menee. Me normaalit, kunnolliset ja koulutetut ihmiset verojemme muodossa elätämme näitä "hällä väliä"-luusereita jotka puskee jälkikasvua joka samalla mentaliteetilla varustettu.

Vierailija
12/234 |
24.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittajalle suosittelen kirjaa "Kuinka kasvattaa bébé" :)

Saat edes jotain kuvaa siita, miksi ranskalaiset lapset kayttaytyvat hyvin.

Vierailija
13/234 |
24.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

OPETA LAPSESI TOTTELEMAAN SEN SIJAAN ETTÄ TULET TÄNNE KITISEMÄÄN!!! Ja rikosilmoitus omasta siskosta tukistamisen takia... Pilaa nyt ihmeessä välisi siskoosi vaikka loppuelämäksesi, sen takia että sattui tukistamaan tottelematonta kullannuppuasi!!

Vierailija
14/234 |
24.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.10.2014 klo 18:00"]

Aloittajalle suosittelen kirjaa "Kuinka kasvattaa bébé" :)

Saat edes jotain kuvaa siita, miksi ranskalaiset lapset kayttaytyvat hyvin.

[/quote]On muuten lukemisen arvoinen kirja, pitäisi mainostaa Suomessa enemmän!!

Vierailija
15/234 |
24.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on oikeassa. Ei lasta saa tukistaa eikä muutenkaan käydä käsiksi. Siskosi lapsesta olisin oikeasti huolissani. Ehkä poika käyttäytyy huonosti juuri sen takia kun saa kovakouraista kohtelua, kiroillaan ja revitään hiuksista. Jos tätä tehdään jo muiden nähden, luultavasta vielä pahempaa tapahtuu kun kukaan ei nää. Tee lastensuojelu ilmoitus pojasta. Taitaa raukka saada aika huonoa kohtelua.

Vierailija
16/234 |
24.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.10.2014 klo 16:19"]Voi luoja. Minua tukistettiin pienenä jos käyttäydyin huonosti, ja otin opiksi. Ei tarvinnut kuin kerran saada tukkapöllyt, sen jälkeen osasin olla ihmisiksi ja kunnioittaa muita ihmisiä. Mitähän näistä nykyajan lapsista tulee kun kasvatetaan pumpulissa?
[/quote]

Minia tukistettiin varmaan joka päivä. Kovapäisenä en ottanu opikseni silloin vaan uhmasin kahta kauheemmin.

Nyt aikuisena tiedän kokemuksesta ettei ruumiillinen kurittaminen mitään auta. Varsinkin jos sattuu olemaan yhtä jästi kuin minä lapsena :)

Vierailija
17/234 |
24.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.10.2014 klo 17:54"]

[quote author="Vierailija" time="24.10.2014 klo 17:50"]

Kommentteja?!!

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Penikallasi ei ole selvästikään mitään rajoja, ei ymmärrä puhetta, ja sinä vain hymistelet ja lässytät vieressä. Samoin tuo oma idioottimainen kysymyksesi oikein rikosilmoituksen tekemisestä paljastaa kyllä heti minkä sortin kusipää sinä olet. Ja kakarastasi tulee takuuvarmasti yhtä paha. Sääliksi käy meitä muita, ja myöskin lastasi, jolle viimeistään poliisi sitten asettelee niitä rajoja (tai joku, joka ei välitä laeista tuon taivaallista). 

[/quote]Älä välitä näistä ap. Jo kielenkäytöstä huomaa että ei ihan kaikki ole kotona. Tottakai teet oikein kun et kurita lasta ruumiillisesti. Itse kasvattanut monta lasta . Kaikki täysin yhteiskuntakelpoisia hyvä käytöksisiä,kohteliaita ja ilman "kuritusta" kasvatettuja. En tiedä olisi tulos näin hyvä jos olis tukisteltu ja huudettu ja kiroiltu lapsille. Tuskin.Huono käytös ja väkivalta luo aina uutta välivaltaa ja huonoa käytöstä.

Vierailija
18/234 |
24.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä normaalit lapset tottelevat vieraita aikuisia. Taitaa omalla lapsellasi olla kanssa jotain häiriötä. Törkeää, jos haluat vielä kuormittaa jo uupuneen siskosi tilannetta lisää.

Vierailija
19/234 |
24.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.10.2014 klo 18:03"]

Ap on oikeassa. Ei lasta saa tukistaa eikä muutenkaan käydä käsiksi. Siskosi lapsesta olisin oikeasti huolissani. Ehkä poika käyttäytyy huonosti juuri sen takia kun saa kovakouraista kohtelua, kiroillaan ja revitään hiuksista. Jos tätä tehdään jo muiden nähden, luultavasta vielä pahempaa tapahtuu kun kukaan ei nää. Tee lastensuojelu ilmoitus pojasta. Taitaa raukka saada aika huonoa kohtelua.

[/quote]Eikö olekin hassua että kun tukistaminen ja muu rajojen asettaminen lapsille Suomessa on olennaisesti vähentynyt niin samaan tahtiin lasten käytöshäiriöt ja väkivaltaisuus senkun lisääntyvät?! Mahtaisiko johtua siitä että kurittomilta lapsilta johtuu perusturvan tunne, jota he oirehtivat? Koska vanhemmat jotka eivät aseta lapsilleen rajoja ja valvo niiden noudattamista ovat välinpitämättömiä vanhempia.

Vierailija
20/234 |
24.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekisin sekä rikos-, että lastensuojeluilmoituksen. En hyväksy väkivaltaa lasteni. Kasvatuksessa ollenkaan ja siskoni tietää sen. Tukistaminen on rikos. Siskosi tarvitsee apua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi neljä