Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Löin miestäni! mitä tehdä?

Vierailija
24.10.2014 |

Apua! Meille tuli riitaa ja suutuin tosi paljon! Mies yritti rauhoitella ja muutaman kerran löin. Aikaisemmin suhteessa kerran olen suuttunut samalla tavalla ja sillon puhuttiin etten enää lyö.. Kuinka pyydän anteeksi tai voin pahoitella tarpeeksi? Tai miten voin luvata etten enää tee samoin?

Kommentit (88)

Vierailija
21/88 |
24.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.10.2014 klo 19:49"]

[quote author="Vierailija" time="24.10.2014 klo 19:33"]

Miksi vitussa olen saanut niin paljon alapeukkuja?

Onko porukka ihan vajukkia sakkia?

-Mark-

[/quote]Sinä olet vastenmielinen alhainen. Sinä se tässä vajukki olet.Toivon ettei sinulla koskaan tule olemaan naisystävää.

[/quote]

Sattumoisin mulla on aina naisia, koska olen hyvännäköinen. Puhutteleppa minua kunnioittavammin tyttönen. Olen sentään isä ja veronmaksaja. Ylläpidän tätä hyvinvointiyhteiskuntaa.

-Mark-

Vierailija
22/88 |
25.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väkivaltainen nainen kasvattaa väkivaltaisia lapsia. Toki samoin tekee mies.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/88 |
24.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.10.2014 klo 21:32"]

[quote author="Vierailija" time="24.10.2014 klo 15:00"]

En minä ymmärrä. Jos minua nainen löisi niin panisin perseeseen ja kovaa.

Hampaat irvessä ja posket punaisena kiehuvaa raivoa. Sitten oppisi ettei enää lyö.

-Mark-

[/quote]

Sitten sinua pitäisi lyödä kunnolla.

T: Teemu

[/quote]

Ei kiinnosta miesten perse.

-Mark-

Vierailija
24/88 |
24.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.10.2014 klo 21:18"][quote author="Vierailija" time="24.10.2014 klo 20:55"]

Ja siitä alistamiesta niin en alista. En ketään ja vähiten miestäni. Ihminen joka on alistettu, on alistajan armoilla eikä sellainen yksilö mitä ihmisissä arvostan. Ihmisissä kun hienointa on persoona.. Se että suuttuminen meni yli on eri asia kuin ihmisen alistus että älkää nyt ihmiset ajatelko mua sellaisena.. :( Ap

[/quote]

Hei relaa. :) En minä ainakaan ajattele sua minään hirviönä. Mut ajattelen että olet nyt siinä pisteessä, että olet valmis tekemään asioille jotain, eikö niin? Vaikka tää hetki on sulle ahdistava ja raskas, niin tästä voi tulla jotain hyvää. Soita nyt ensiksi vaikka Maria akatemian linjalle joka on tarkoitettu väkivaltaisille naisille (ja huomaatko, et ole tosiaan ainoa nainen jolla on ongelmia aggressiivisuuden kanssa). Sun ykistyisyys ei vaarannu, mutta saat puhua jonkun kanssa. Eka kerta on aina hankalin, mut kun se on tehty, alkaa helpottaa.

Tsemppiä. :)
[/quote]

Tuo soittaminen vois kyllä olla.. Tai työpaikan psykologi jos huolii :D itselläni sillä tavalla ei ole ongelma puhua asioista, mutta olen ehkä vähän epäileväinen että jos ne vaan kuuntelee eikä juttele takas. Eli että onko mulla yksin niin paljon puhuttavaa :D ja vielä kun unohdan riidat helposti (myös erittäin hyvä puoli) niin pelkään että tämäkin unohtuu ja toistuu.. Eli jos nyt näkisin vaivaa tän selvittämiseen niin ehkä pysyis mielessä ja olis uusia toimintatapoja jos keittää yli :)
Ap

Vierailija
25/88 |
24.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.10.2014 klo 22:16"]

Tuo soittaminen vois kyllä olla.. Tai työpaikan psykologi jos huolii :D itselläni sillä tavalla ei ole ongelma puhua asioista, mutta olen ehkä vähän epäileväinen että jos ne vaan kuuntelee eikä juttele takas. Eli että onko mulla yksin niin paljon puhuttavaa :D ja vielä kun unohdan riidat helposti (myös erittäin hyvä puoli) niin pelkään että tämäkin unohtuu ja toistuu.. Eli jos nyt näkisin vaivaa tän selvittämiseen niin ehkä pysyis mielessä ja olis uusia toimintatapoja jos keittää yli :) Ap

[/quote]

Ei tuollaisista asioista tarvitse huolehtia että millainen olet psykologin vastaanotolla. :) Ei sun tarvitse olla siellä vastaanotolla/puhelimessa tietynlainen, olet siellä itseäsi varten, et muita varten. Et voi tietää, tuntuuko susta ettei sulla olekaan mitään sanottavaa, vai käykö kuten usein käy, että ensin tuntuu että mitä ihmettä täällä teen, eihän tämä nyt ole mikään iso asia, ehkä tämä oli virhe...ja sitten yhtäkkiä niitä selvitettäviä asioita tuleekin mieleen paljon, niin ettei annettu aika meinaa edes riittää. Ei sitä voi tietää ellei kokeile. 

Vierailija
26/88 |
24.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä ymmärrä. Jos minua nainen löisi niin panisin perseeseen ja kovaa.

Hampaat irvessä ja posket punaisena kiehuvaa raivoa. Sitten oppisi ettei enää lyö.

-Mark-

Vierailija
27/88 |
24.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.10.2014 klo 13:19"]

Ei ole niin vakavaa, kyllä isompi ja vahvempi keho kestää pienemmältä iskut ihan hyvin. Älä häpeä joskus vaan menee hermot. Mutta toisin päin ei toimi, niin että mies löisi sinua. Silloin olisi ero ainoa ratkaisu. Mutta tuollaista sattuu.Ei sun mies menny rikki eihän? 

[/quote]

Samantekevää. Tarkoitus lyömisen takana on sama, oli lyöjänä mies tai nainen: tehdä toiselle selväksi että hän on vastenmielinen, inhottava olio, jota on oikein satuttaa. Että lyöjä ei tahdo mitään niin kovasti kuin karkottaa hänet pois luotaan.

Vierailija
28/88 |
24.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti miehelläsi on järkeä jättää sinut. Niinhän neuvomme naisiakin joita miehet hakkaa. Ei naisellakaan ole oikeutta hakata miestä.

Mene terapiaan!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Vierailija
29/88 |
24.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo nyt vaan ovat tuommoisia. Itsekin juossut karkuun hurjistunutta emakkoa, joka jahtaa leipäveitsen kanssa...syy oli liiallinen netissäoli.

Vierailija
30/88 |
24.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.10.2014 klo 12:21"]

Apua! Meille tuli riitaa ja suutuin tosi paljon! Mies yritti rauhoitella ja muutaman kerran löin. Aikaisemmin suhteessa kerran olen suuttunut samalla tavalla ja sillon puhuttiin etten enää lyö.. Kuinka pyydän anteeksi tai voin pahoitella tarpeeksi? Tai miten voin luvata etten enää tee samoin?

[/quote]

Milles tämä kuulostaa:

Löin vaimoani! mitä tehdä?

Apua! Meille tuli riitaa ja suutuin tosi paljon! Vaimo yritti rauhoitella ja muutaman kerran löin. Aikaisemmin suhteessa kerran olen suuttunut samalla tavalla ja sillon puhuttiin etten enää lyö.. Kuinka pyydän anteeksi tai voin pahoitella tarpeeksi? Tai miten voin luvata etten enää tee samoin?

Riittääkö ymmärrystä? Kenelle? Lyöjälle? Lyödylle?

Vierailija
31/88 |
24.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä revin ja raatelin miestäni. Löinkin välillä. Sai olla selittelemässä työkavereille millon mitäkin jäljistä. Lopulta mies sai tarpeekseen ja antoi samalla mitalla. Siitäkös vaan innostuin. Tappelimme verissäpäin, kunnes tulin raskaaksi. Raskaana mies alisti ja pahoinpiteli. Lopulta otin eron.

Väkivalta ei koskaan johda mihinkään hyvään. Molemmat päätimme muuttaa tapojamme ja selvitämme oman päämme. Palasimme yhteen eikä kumpikaan enää ole ollut fyysisesti väkivaltainen :) kyllä siitä oppii halutessaan pois.

Vierailija
32/88 |
24.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydä anteeksi ja hanki apua.

Vierailija
33/88 |
24.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraavan kerran anna miehellesi lupa lyödä takaisin samalla mitalla, niin tiedät miltä tuntuu. ehkä sitten kitkeytyy poisa. Toivottavasti saat jo muutenkin käyttäytymisesi kuriin.

Vierailija
34/88 |
24.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta mistä apua? Ja mitä sanoisin? Että kerran pariin vuoteen saatan suuttua ihan liikaa että järki ei leikkaa?

Vierailija
35/88 |
24.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sun täytyy selvittää, mikä saa päässä napsahtamaan niin ettet hillitse enää itseäsi. Suosittelen että käyt ihan jonkun luona juttelemassa. Usein väkivaltaisuuden takana on omat lapsuuden kokemukset, että on joutunut jotenkin kohtuuttomasti joustamaan omista tarpeistaan, joutunut olemaan näkymätön ja mitätöimään omat tarpeensa ja tunteensa. Sellainen tunnistamaton häpeä saa ihmisen lyömään, koska se tulee aina puskista, yllättäen, kun ei tunne itseään.

Vierailija
36/88 |
24.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmittaa muutenkin.. On maailman ihanin mies ja tuollai käyttäydyn..

Vierailija
37/88 |
24.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ammattiapua 5 vuotta.

Vierailija
38/88 |
24.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menet terapiaan. Sun pitää saada toi homma kuntoon, koska sellanen raivokohtaus jossa itseä ei voi enää hillitä ei ole normaalia.

Vierailija
39/88 |
24.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Psykiatrille, saat tabletteja jotka vievät elämänhalun ja se lähes JATKUVA lyöminenkin loppuu.

Vierailija
40/88 |
24.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydä se mies tänne palstalle, niin sanomme sille JSSAP. Haluatko löytää itsesi puuplattoosta?! Tuo tulee vain raaistumaan ja jonain päivnä olet kuollut! Ei mitään armoa miestenhakkaajille, miten voitkin olla noin heikko että jäät tuollaiseen suhteeseen??? Suojelisit edes lapsia, jos ei omasta naamasta niin väliä olekaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kahdeksan