Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Löin miestäni! mitä tehdä?

Vierailija
24.10.2014 |

Apua! Meille tuli riitaa ja suutuin tosi paljon! Mies yritti rauhoitella ja muutaman kerran löin. Aikaisemmin suhteessa kerran olen suuttunut samalla tavalla ja sillon puhuttiin etten enää lyö.. Kuinka pyydän anteeksi tai voin pahoitella tarpeeksi? Tai miten voin luvata etten enää tee samoin?

Kommentit (88)

Vierailija
81/88 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sopikaa aikalisästä vastaavissa tulevissa tilanteissa. Eli riidellessä kummallakin on oikeus ottaa tauko eli aikalisä, ennenkuin jatketaan. Saa riidellä aikalisän päätyttyä mutta yleensä silloin on pahin kuohu laantunut. Aikalisää pitää molempien kunnioittaa ilman erivapauksia. Jos toinen ei kunnioita, niin toinen poistuu.

Vierailija
82/88 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haastat sen oikeuteen parisuhdeväkivallasta ja vaadit 100 miltsii.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/88 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä mies.

Jos mies olisi lyönyt sinua ja tämä olisi jo toinen kerta, yksikään täällä ei olisi sitä mieltä että suhdetta pitäisi jatkaa. Rikosilmoituksia ja eroja peräänkuulutettaisiin.

Eroa ja mene hoitoon. Lähisuhdeväkivalta on kamala asia.

Vierailija
84/88 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Miten voin luvata etten enää tee samoin"

No sehän on helppoa, sanot ettet koskaan enää tee niin.

Entä miten voit pitää sen lupauksen? Jaa-a, se onkin haastavampi juttu, kun olet jo kaksi kertaa lyönyt ja ilmeisesti kerran jo pettänyt lupauksesi.

Sanoisin, että älä lupaile enää mitään, ennen kuin olet varma että pystyt sen pitämään. Lupaukset muuttuu pikku hiljaa loukkauksiksi jos ne toistuvasti rikotaan.

Vierailija
85/88 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten on AP, näin 8 vuoden jälkeen? Oletko lyönyt miestäsi enää?

Vierailija
86/88 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä naisen pitääkin lyödä miestään.

Miksi nostat esiin ikivanhan jutun ?

Vierailija
87/88 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väkivalta on väärin. Mutta yleensä nainen on miestä heikompi ja näinollen mies ei ole niin puolustuskyvytön jos nainen käy päälle.

Joten minusta ei voi suoraan sanoa että sama kuin mies löisi naista.

Jostain se raivo tulee niin voimakkaana että et sitä hallitse, se pitää oppia kanavoimaan muilla tavoin.

Minä olen kohta 60v elämäni aikana käynyt miehen päälle 2 krt. Olen nainen, 160cm/59kg.

Yksi kerta kun puolustin itseäni, mies 180cm kävi minun päälle.

Toinen pitkään jatkuneen henkisen väkivallan alla olleena, tuli stoppi ja kävin fyysisesti päälle.

Ymmärrän käytöstäni noissa tilanteissa, ja olen antanut ne itselleni anteeksi. Niin antoivat nuo miehetkin, vaikka suhteet loppuivat siihen.

Vierailija
88/88 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten on AP, näin 8 vuoden jälkeen? Oletko lyönyt miestäsi enää?

Joo, hakkasin sen luuserin ihan muussiksi, kevyet mullat ja sillai vaan hänellekin.

Pääsen Juhannuksena lopulta vapauteen täältä Hämeenlinnan naisvankilasta. Olisiko teillä antaa vinkkejä mistä löytyisi juhannusheila?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kaksi