Radiossa soi nykyään aivan paska musiikki, tai ei tuo räppi mitään musiikkia edes ole.
Harmittaa ettei mitään kuunneltavaa löydy. Kasari-radiokanavalla on ihan hyvää musikkia, mutta ne kaikki on kuullut jo niin monta kertaa, City aivan sama, RadioRock myös ja siellä on lisäksi se Nikula minkä juttuja ei jaksa kuunnella, Radio Helsingissä on jotain aivan ihme musikkia tyyliin fuusiojazzia tai hipsterimongerrusta, joskus sieltä saattaa tulla jotain hyvääkin, mutta harvoin. Ysärimusiikista en pidä, enkä iskelmästä. Muuten tulee pelkkää räppiä joka kanavalta..
Miksi niitä samoja biisejä pitää soittaa kokoajan?
Kommentit (57)
Vierailija kirjoitti:
Kukaan ei pakota kuuntelemaan, tee oma soittolista tai kuuntele jonkun muun tekemään jos radion listat ei kelpaa.
😀 ei pakota ei, mutta olisi se kiva joskus laittaa se radio päälle ja kuunnella jonkun muun tekemää soittolistaa kuin sitä omaa.
Taas joku boomer sanoo että rap ei ole musiikkia. Vau
Sillä on ihan syynsä miksi kuuntelen vain Spotifyta ja mieluusti maksan siitä. Kasari kanava oli ihan järkyttävä pettymys, samoja puhkisoitettuja hittejä mitä on Radio Nova jo vääntänyt aloittamisestaan asti.
Tätä oon kyllä ihmetellyt miten normoille uppoaa kaikki, vaikka se ois aivan täyttä sontaa. Viime vuosikymmenellä räpissä oli vielä järkeä, nyt en tiedä mitä toi nykyinen on kun ei siinä edes räpätä.
Jotkut räppärit jotka osaa riimitellä, ovat nykyajan runoilijoita. Todella lahjakasta tuotantoa tekevät. Mikö olet siis sanomaan että räppi ei ole musiikkia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kukaan ei pakota kuuntelemaan, tee oma soittolista tai kuuntele jonkun muun tekemään jos radion listat ei kelpaa.
😀 ei pakota ei, mutta olisi se kiva joskus laittaa se radio päälle ja kuunnella jonkun muun tekemää soittolistaa kuin sitä omaa.
Spotify on täynnä soittolistoja laidasta laitaan ja se mainosversio on ilmainen käyttää.
Vierailija kirjoitti:
En ole boomer mutta minäkin sanon ettei se ole musiikkia. Muistuttaa oksentamista lähinnä. M22
No kun sois ees se räppi kuten Käärijän uudet biisit tms. mutta ei jotain Kuumaata ja Behmiä vaan.
Vierailija kirjoitti:
Jotkut räppärit jotka osaa riimitellä, ovat nykyajan runoilijoita. Todella lahjakasta tuotantoa tekevät. Mikö olet siis sanomaan että räppi ei ole musiikkia?
No tuo nykyajan versio ei ole runoutta kyllä nähnytkään. Autotune ja päälle mölinää joka ei rimmaa. Sanoma jää vaisuksi.
Itse annan kaikelle musiikkigenreille mahdollisuuden ja onhan joka genrestä sieltä löytynyt helmiä. Suosittelen sinunkin AP kokeilla rohkeasti erilaista musiikkia, avartaa mieltä mukavasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No tuo nykyajan versio ei ole runoutta kyllä nähnytkään. Autotune ja päälle mölinää joka ei rimmaa. Sanoma jää vaisuksi.
Toi on ihan paskaa, et ole vissiin edes yrittänyt etsiä uusia artisteja?
Vierailija kirjoitti:
Runoilu ei ole musiikkia.
Musiikki on aina makuasia ja minun puolesta jokainen saa tykätä js kuunnella mistö pitää. Olen silti todella surullinen ihan siksi että soittimilla soitettua musiikkia ei enää tehdä niin paljon ja aitoja laulajia ilman koneääniä ei ole enää entiseen malliin. Eipä osannut silloin aikanaan ymmärtää miten ainutkertaista se oli kun rock muusikot ja yhtyeet ja vastaavat tekivät itse biisinsä ja soittivat itse. Heillä oli vuosikausien treenit soittimista. Lisäksi sähkökitara on varmaan kauneinta ja komeinta ääntä tuottava soitin mitä on olemassa. Väheksymättä ollenkaan runpuja ja bassoa, ym keyboardeja sekä oikeaa laulua. Kun rock taas vaan tulisi muotiin ja se alkaisi kiinnostaa uusiakin sukupolvia. Ajatonta musiikkia jossa on ydin ja sielu.
Vierailija kirjoitti:
Räppiä on tehty 70-luvulta saakka, joten nuo sun boomer-horinat voit tunkea perseeseesi.