Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Löin miestäni! mitä tehdä?

Vierailija
24.10.2014 |

Apua! Meille tuli riitaa ja suutuin tosi paljon! Mies yritti rauhoitella ja muutaman kerran löin. Aikaisemmin suhteessa kerran olen suuttunut samalla tavalla ja sillon puhuttiin etten enää lyö.. Kuinka pyydän anteeksi tai voin pahoitella tarpeeksi? Tai miten voin luvata etten enää tee samoin?

Kommentit (88)

Vierailija
61/88 |
24.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko loisia yläkerrassa? Suosittelen pitkiä antibioottikuureja.

Vierailija
62/88 |
24.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole niin vakavaa, kyllä isompi ja vahvempi keho kestää pienemmältä iskut ihan hyvin. Älä häpeä joskus vaan menee hermot. Mutta toisin päin ei toimi, niin että mies löisi sinua. Silloin olisi ero ainoa ratkaisu. Mutta tuollaista sattuu.Ei sun mies menny rikki eihän? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/88 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä naisen pitääkin lyödä miestään.

Vierailija
64/88 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta vain saunavihdalla. Tai jos ovat bdsm porukkaa, niin ehkä piiskallakin. Ei kuitenkaan koskaan nyrkillä, tai lyömä-aseella.

Vierailija
65/88 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin.. Itse olen jonkun verran nähnyt tuota "nainen on aina uhri" ajatusta ja siksi turha lähipiirille puhua koska tuskin ottavat vakavasti vaan vähättelevät.. Ja en tosiaan ole paha ihminen, enkä ymmärrä mistä nuo johtuvat.. Ehkä menen jonnekkin puhumaan ja keksin jonkun toimintamallin millä vois minimoida tollasen käytöksen.. Ja olen miesten puolella joten siksi inhoan omaa käytöstä. Ja olemme 25 vuotiaita eli perheenlisäystä mietimme ja mies aina sanoo että mun pitää oppia hillitsemään itseni.. Olen kyllä muutenkin tempperamenttinen mutta nuo menevät yli ja pahasti. Harmittaa vaan älyttömästi :(

Ap

Sinä olet paha ihminen.

Vierailija
66/88 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei ihan reilua, tai..

oletko mies?

Muutenhan, se on:

1.Fine?

2.Okey?

3.Maybe, 'good'?

4.Good?

5.Something else?

6.Something, (maybe) 'bad'?

Niin. Niin paha, 'paha'sanoo..

toisen puolesta. (jota ei tunne, eikö?)

Vierailija
67/88 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin.. Itse olen jonkun verran nähnyt tuota "nainen on aina uhri" ajatusta ja siksi turha lähipiirille puhua koska tuskin ottavat vakavasti vaan vähättelevät.. Ja en tosiaan ole paha ihminen, enkä ymmärrä mistä nuo johtuvat.. Ehkä menen jonnekkin puhumaan ja keksin jonkun toimintamallin millä vois minimoida tollasen käytöksen.. Ja olen miesten puolella joten siksi inhoan omaa käytöstä. Ja olemme 25 vuotiaita eli perheenlisäystä mietimme ja mies aina sanoo että mun pitää oppia hillitsemään itseni.. Olen kyllä muutenkin tempperamenttinen mutta nuo menevät yli ja pahasti. Harmittaa vaan älyttömästi :(

Ap

Äh, ota relaa vaan, hyvä äiti susta tulee niille kaikkien tulevaisuuden miesystäviesi mukuloille, oikein semmoinen tiikeriäiti.

Vierailija
68/88 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
69/88 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väkivaltainen käytös ei tietenkään ikinä ole hyväksyttävää. Positiivista on se, että selvästi kadut käytöstäsi ja tajuat, että väkivaltainen käytös ei ole ok. Se, että olet kerran tai kaksi osoittanut väkivaltaista käytöstä äärimmäisyyksiin kiristyneessä riidassa, ei tee sinusta vielä väkivaltaista ihmistä. Ihmisen aivot ovat kuitenkin valitettavasti sellaiset, että mitä useammin toteutat ei-toivottua käytöstä, sitä todennäköisemmin tuo ei-toivottu käytös juurtuu käytösmalliksi.

Mitä keinoja sinulla on stressin purkamiseen? Liikunta, ulkoilu, muut harrastukset, ystävät? Nukutko hyvin? Oletko perustyytyväinen elämääsi? Onko kyseinen elämäntilanne jotenkin ahdistava? Käytätkö päihteitä sopivasti/liikaa/et ollenkaan? Elämän muut osa-alueet heijastuvat ristiriitatilanteissa ilmenevään käytökseen suuresti. Mitä paremmin olet pitänyt hyvinvoinnistasi huolta, sitä fiksummin pystyt toimimaan ristiriitatilanteissa.

Oletko perusluonteeltasi temperamenttinen ja ulospäinsuuntautunut vai ennemmin vetäytyvä ja sisäänpäinsulkeutunut? Kuinka hyvin osaat ilmaista itseäsi normaalielämässä? Saatko ääntäsi kuuluviin rakentavalla tavalla? Miten lapsuudenkodissasi oli sallittua tuoda esiin omia tunteita ja tarpeita?

Pyri löytämään itsellesi parempi käytösmalli tilanteisiin, jossa riita alkaa kärjistymään. Voitko poistua tilanteesta? Voitko laskea kymmeneen? Riitaa ei ole aina pakko selvittää juuri sillä hetkellä, kun aivotkin alkavat jo sakata.

Uskon, että löydät kyllä itsellesi paremmankin käytösmallin. Riitatilanteissa toimiminen on taito, jota voi harjoitella siinä missä muitakin taitoja. Et ole menetetty tapaus ollenkaan.

Vierailija
70/88 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta vain saunavihdalla. Tai jos ovat bdsm porukkaa, niin ehkä piiskallakin. Ei kuitenkaan koskaan nyrkillä, tai lyömä-aseella.

Miksi BDSM-porukat eivät saa lyödä toisiaan nyrkillä? Saavatko nyrkkeilijät?

Vierailija
71/88 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyömätön linja

Sieltä apua

Vierailija
72/88 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Väkivaltainen käytös ei tietenkään ikinä ole hyväksyttävää. Positiivista on se, että selvästi kadut käytöstäsi ja tajuat, että väkivaltainen käytös ei ole ok. Se, että olet kerran tai kaksi osoittanut väkivaltaista käytöstä äärimmäisyyksiin kiristyneessä riidassa, ei tee sinusta vielä väkivaltaista ihmistä. Ihmisen aivot ovat kuitenkin valitettavasti sellaiset, että mitä useammin toteutat ei-toivottua käytöstä, sitä todennäköisemmin tuo ei-toivottu käytös juurtuu käytösmalliksi.

Mitä keinoja sinulla on stressin purkamiseen? Liikunta, ulkoilu, muut harrastukset, ystävät? Nukutko hyvin? Oletko perustyytyväinen elämääsi? Onko kyseinen elämäntilanne jotenkin ahdistava? Käytätkö päihteitä sopivasti/liikaa/et ollenkaan? Elämän muut osa-alueet heijastuvat ristiriitatilanteissa ilmenevään käytökseen suuresti. Mitä paremmin olet pitänyt hyvinvoinnistasi huolta, sitä fiksummin pystyt toimimaan ristiriitatilanteissa.

Oletko perusluonteeltasi temperamenttinen ja ulospäinsuuntautunut vai ennemmin vetäytyvä ja sisäänpäinsulkeutunut? Kuinka hyvin osaat ilmaista itseäsi normaalielämässä? Saatko ääntäsi kuuluviin rakentavalla tavalla? Miten lapsuudenkodissasi oli sallittua tuoda esiin omia tunteita ja tarpeita?

Pyri löytämään itsellesi parempi käytösmalli tilanteisiin, jossa riita alkaa kärjistymään. Voitko poistua tilanteesta? Voitko laskea kymmeneen? Riitaa ei ole aina pakko selvittää juuri sillä hetkellä, kun aivotkin alkavat jo sakata.

Uskon, että löydät kyllä itsellesi paremmankin käytösmallin. Riitatilanteissa toimiminen on taito, jota voi harjoitella siinä missä muitakin taitoja. Et ole menetetty tapaus ollenkaan.

Nämä neuvot varmasti auttavat aloittajaa, vaikka tulevatkin 8 vuotta tapahtuneen jälkeen. Olen varma, että hän on päivystänyt palstalla sen 8 vuotta saadakseen lukea juuri sinun neuvosi.

Ääliö.

Vierailija
73/88 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitkä seuraamukset? 

En ikinä päästäisi seuraamuksitta.

Käyt autokaupan kautta ja tuot uuden Lexuksen pihaan

tai jäät sille kauppareissulle.

Vierailija
74/88 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lyömätön linja

Sieltä apua

Tauski kuittaa. Hänellä on haussa ihan iskemätön vaimo.

Vierailija
75/88 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maria-akatemia naisille

Lyömätön linja miehille

Vierailija
76/88 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vetäisin takaisin niin että on asiaa hammaslekuriin..

Vierailija
77/88 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi BDSM-porukat eivät saa lyödä toisiaan nyrkillä? Saavatko nyrkkeilijät?

Ei taida suomessa olla matseja missä on nainen vastaan mies, vai onko? Eivätkä nyrkkeilijätkään lyö nyrkeillä, vaan nyrkkeilyhanskoilla, missä on pehmusteet. Koska pelkällä nyrkillä saa liian helposti vaurioita aikaan.

Vierailija
78/88 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti se jättää sut, pahoinpitelijän!

Vierailija
79/88 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti miehesi tajuaa lähteä ennen kuin on liian myöhäistä.

Vierailija
80/88 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä miehen, joka lyö olan takaa vaimoaan pari kertaa, pitäisi tehdä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kaksi