Löin miestäni! mitä tehdä?
Apua! Meille tuli riitaa ja suutuin tosi paljon! Mies yritti rauhoitella ja muutaman kerran löin. Aikaisemmin suhteessa kerran olen suuttunut samalla tavalla ja sillon puhuttiin etten enää lyö.. Kuinka pyydän anteeksi tai voin pahoitella tarpeeksi? Tai miten voin luvata etten enää tee samoin?
Kommentit (88)
[quote author="Vierailija" time="24.10.2014 klo 12:21"]
Apua! Meille tuli riitaa ja suutuin tosi paljon! Mies yritti rauhoitella ja muutaman kerran löin. Aikaisemmin suhteessa kerran olen suuttunut samalla tavalla ja sillon puhuttiin etten enää lyö.. Kuinka pyydän anteeksi tai voin pahoitella tarpeeksi? Tai miten voin luvata etten enää tee samoin?
[/quote]
Mietin kohtia" Kuinka pyydän anteeksi tai voin pahoitella tarpeeksi? Tai miten voin luvata etten enää tee samoin?"
Onko sinulla ongelmia enemmänkin tunteittesi kanssa? Aito katuminen ja anteeksi pyytäminen pitäisi olla luonnollisia reaktioita väärintekemisen jälkeen. Ehkä et voi luvata mitään ennen kuin saat apua tunteittesi kohtaamiseen ja opettelet tunteitten säätelyä.
Miksi vitussa olen saanut niin paljon alapeukkuja?
Onko porukka ihan vajukkia sakkia?
-Mark-
Lyöminen on aina väärin, niin miehen kuin naisenkin tekemänä. Sitä ei mielestäni pidä myöskään vähätellä, jos tekijänä on nainen. Ensin pyydät anteeksi puolisoltasi ja sitten hakeudut avun piiriin. Apua saat esim. oman alueesi kriisipuhelimista/keskuksesta ym. Jotain numeroita löytyy seuraavasta linkistä http://www.lyomatonlinja.fi/web/guest/mista-apua
Eli siis siis miehesi on sellainen nössö että ottaa naiselta pataan? Jätä se sika.
[quote author="Vierailija" time="24.10.2014 klo 19:33"]
Miksi vitussa olen saanut niin paljon alapeukkuja?
Onko porukka ihan vajukkia sakkia?
-Mark-
[/quote]Sinä olet vastenmielinen alhainen. Sinä se tässä vajukki olet.Toivon ettei sinulla koskaan tule olemaan naisystävää.
Jooh, tuskin sun mies parista lyönnistä hätkähtää, vertaa vaikka jos lapsi lyö aikuista. Eli jos pari kertaa vuodessa vähän lyöt niin en usko siitä olevan haittaa.
Jos miehesi on fiksu, ilmoittaa poliisille. Olet väkivaltainen nainen ja tulet toistamaan stressattuna samaa kaavaa. Tee palvelus miehelle ja poistu hänen elämästään. Elä sinkkuna, kunnes saat hoidettua nuppisi kuntoon.
Anteeksipyyntö jos auttaa niin hyvä olis..
Kun mies lyö, ei koskaan tule kaunista tukea tyyliin olet kokenut lapsena huonoa kohtelua ja sinulla on käyttämättömiä voimavaroja. Mies on hirviö ja narsisti ja naisen alistaja, joka pitää jättää.
Naista ymmärretään, onhan hän heikompi astia ja hormonihuurut saavat aikaan ylilyöntejä.
Herätkää, hyvät ihmiset. normaalijärkinen nainen tai mies ei koskaan lyö ketään. Vihastua saa ja vaikka korottaa ääntä, mutta käsiksi ei käydä.
[quote author="Vierailija" time="24.10.2014 klo 12:21"]
[/quote]
Et voi luvata yhtään mitään. Olet sairas käytökseltäsi. Miehesi myös täytyy olla jollain tapaa alistettu tai läheisriippuvainen, kun suostuu elämään kanssasi. Pariterapia on ratkaisu.
Tiedän mitä koet. Itsekin pari kertaa lyönyt miestä.... Kunnes juttelimme ja tajusin mistä se johtuu. Nyt osataan toimia noissa tilanteissa erilailla.
Siis enhän nyt ole hakannut ketään. Vaikka se ei ole mitenkään lieventävä asia vaan läpsin ja raivosin.. Ja heittelin tavaroita.. Mutta ehkä hain kysymyksellä sitä että miten saisin kerrottua että olen oikeasti pahoillani ja miten voisin rehellisesti luvata etten ikinä tee samoin.. Käyttäydin siten mitä en arvosta. Ja mies sanoi siitä että ei itse uskalla riidellä rakentavasti koska suuttumisen jälkeen menee kaikki energia mun rauhoittelemiseen sekä kokee tuollaisen lyömien henkisesti loukkaavana eikä itse näe itsensä toimivan niin. Eli ei tämä ole maailmanloppu mutta paska tilanne jota ei kumpikaan haluta toistuvaks.
Ap
[quote author="Vierailija" time="24.10.2014 klo 20:15"]Tiedän mitä koet. Itsekin pari kertaa lyönyt miestä.... Kunnes juttelimme ja tajusin mistä se johtuu. Nyt osataan toimia noissa tilanteissa erilailla.
[/quote]
Mikä teillä auttoi?
Maria akatemia auttaa väkivaltaisia naisia.
[quote author="Vierailija" time="24.10.2014 klo 20:06"]
Kun mies lyö, ei koskaan tule kaunista tukea tyyliin olet kokenut lapsena huonoa kohtelua ja sinulla on käyttämättömiä voimavaroja. Mies on hirviö ja narsisti ja naisen alistaja, joka pitää jättää.
Naista ymmärretään, onhan hän heikompi astia ja hormonihuurut saavat aikaan ylilyöntejä.
Herätkää, hyvät ihmiset. normaalijärkinen nainen tai mies ei koskaan lyö ketään. Vihastua saa ja vaikka korottaa ääntä, mutta käsiksi ei käydä.
[/quote]
Ihan ystävällisesti sanoen: taidat viettää vähän liikaa aikaa internetissä? Ja liian vähän täällä reaalimaailmassa? En tiedä, mistä nuo käsityksesi siitä, miten miehiä yhteiskunnassa kohdellaan, oikein kumpuavat, mutta ne eivät pidä paikkaansa. Apua hakeva väkivaltainen mies saa yhtä lailla apua ja tukea kuin apua hakeva väkivaltainen nainen. Vain sinä olet tässä se, joka vähättelee miehen tunne-elämää ja hellii täysin turhanpäiväistä katkeruutta siitä, etteikö mies saisi olla tasavertainen ja tasa-arvoinen naisen kanssa. Mies, joka on kypsä hakemaan apua, sitä saa.
Ja siitä alistamiesta niin en alista. En ketään ja vähiten miestäni. Ihminen joka on alistettu, on alistajan armoilla eikä sellainen yksilö mitä ihmisissä arvostan. Ihmisissä kun hienointa on persoona.. Se että suuttuminen meni yli on eri asia kuin ihmisen alistus että älkää nyt ihmiset ajatelko mua sellaisena.. :(
Ap
Väkivaltaisille naisille on Lyömätön linja myös, soita sinne.
[quote author="Vierailija" time="24.10.2014 klo 20:55"]
Ja siitä alistamiesta niin en alista. En ketään ja vähiten miestäni. Ihminen joka on alistettu, on alistajan armoilla eikä sellainen yksilö mitä ihmisissä arvostan. Ihmisissä kun hienointa on persoona.. Se että suuttuminen meni yli on eri asia kuin ihmisen alistus että älkää nyt ihmiset ajatelko mua sellaisena.. :( Ap
[/quote]
Hei relaa. :) En minä ainakaan ajattele sua minään hirviönä. Mut ajattelen että olet nyt siinä pisteessä, että olet valmis tekemään asioille jotain, eikö niin? Vaikka tää hetki on sulle ahdistava ja raskas, niin tästä voi tulla jotain hyvää. Soita nyt ensiksi vaikka Maria akatemian linjalle joka on tarkoitettu väkivaltaisille naisille (ja huomaatko, et ole tosiaan ainoa nainen jolla on ongelmia aggressiivisuuden kanssa). Sun ykistyisyys ei vaarannu, mutta saat puhua jonkun kanssa. Eka kerta on aina hankalin, mut kun se on tehty, alkaa helpottaa.
Tsemppiä. :)
[quote author="Vierailija" time="24.10.2014 klo 15:00"]
En minä ymmärrä. Jos minua nainen löisi niin panisin perseeseen ja kovaa.
Hampaat irvessä ja posket punaisena kiehuvaa raivoa. Sitten oppisi ettei enää lyö.
-Mark-
[/quote]
Sitten sinua pitäisi lyödä kunnolla.
T: Teemu
[quote author="Vierailija" time="24.10.2014 klo 20:20"]
[quote author="Vierailija" time="24.10.2014 klo 20:06"]
[/quote]
Ihan ystävällisesti sanoen: taidat viettää vähän liikaa aikaa internetissä? Ja liian vähän täällä reaalimaailmassa? En tiedä, mistä nuo käsityksesi siitä, miten miehiä yhteiskunnassa kohdellaan, oikein kumpuavat, mutta ne eivät pidä paikkaansa. Apua hakeva väkivaltainen mies saa yhtä lailla apua ja tukea kuin apua hakeva väkivaltainen nainen. Vain sinä olet tässä se, joka vähättelee miehen tunne-elämää ja hellii täysin turhanpäiväistä katkeruutta siitä, etteikö mies saisi olla tasavertainen ja tasa-arvoinen naisen kanssa. Mies, joka on kypsä hakemaan apua, sitä saa.
[/quote]
Valitettavasti näin se ei mene. Kun mies kertoo kaveriporukassa mustan silmän aiheutuneen vaimon tekemisestä, nauretaan koko äijä pihalle tyyliin, kuinka annat naisen lyödä itseäsi. On käynyt näinkin, että mies soittaa poliisille, kun vaimo raivoaa, niin poliisisedät naureskelevat, että etkö saa naista kuriin. Nii-i, ei ihan tasan mene asiat etenkään todellisuudessa. Nettimaailma on sitten luku sinänsä. Ja nämä eivät koske omaa elämääni kuin työperäisenä.