Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En saa käydä miesystäväni luona kakalla

Vierailija
12.09.2021 |

Koska siitä tuleva haju häiritsee häntä. Ja häntä kuulemma ällöttää ajatus kakkaavasta naisesta.

On vain aika epämiellyttävää, kun joudun aina odottamaan että pääsen kotiin kakalle 🙁

Kommentit (127)

Vierailija
101/127 |
13.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos mies ei anna minun kakata tai vaihtaa sidettä luonaan, niin eipä mieskään lainaa sitten minun vessaani! Pissatippoja pytyn reunalla, ei kiitos. Tuolla viiden kilometrin päässä on huoltoasema, herra ajaa sinne lorottelemaan.

Ulko-ovelta kahdenkymmenenviiden metrin päässä on myös luultavasti pensasaita, koivu tai joku nurkka. Herra tuskin sitä kauemmas lähtee lorottelemaan jos sanot että meeppä muualle kuselle. Mut sinun naapureita ne on, jotka jossain vaiheessa tunnistaa että se tyyppi on nimenomaan sun mies.

Just näin mä toimisin, jos ois noin sekopäinen akka ettei kusellakaan saa käydä. Ite kävisin sit sen roskakatoksen nurkalla kusella, ja mun luona ollessa mimmi vois sit miettiä et missä on lähin julkinen vessa vai kehtaako parkkiksella autojen välissä.

Vierailija
102/127 |
13.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos mies ei anna minun kakata tai vaihtaa sidettä luonaan, niin eipä mieskään lainaa sitten minun vessaani! Pissatippoja pytyn reunalla, ei kiitos. Tuolla viiden kilometrin päässä on huoltoasema, herra ajaa sinne lorottelemaan.

Ulko-ovelta kahdenkymmenenviiden metrin päässä on myös luultavasti pensasaita, koivu tai joku nurkka. Herra tuskin sitä kauemmas lähtee lorottelemaan jos sanot että meeppä muualle kuselle. Mut sinun naapureita ne on, jotka jossain vaiheessa tunnistaa että se tyyppi on nimenomaan sun mies.

Just näin mä toimisin, jos ois noin sekopäinen akka ettei kusellakaan saa käydä. Ite kävisin sit sen roskakatoksen nurkalla kusella, ja mun luona ollessa mimmi vois sit miettiä et missä on lähin julkinen vessa vai kehtaako parkkiksella autojen välissä.

On se jännä miten miehet ei sitten kuitenkaan tuota pidemmälle omaa napaansa näe. Kyllä naisillakin halut menee niistä kusitahroista posliinin reunoilla joita ette edes viitsi pyyhkiä. Useimmat ihmiset sentään tajuaa hinkata jarrujälkensä jos vaan vessaharja löytyy. Eikä normaali, siivottu vessa muutenkaan haise kauaa käynnin jälkeen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/127 |
13.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän tämä tarina ole tosi... Eihän?

En tiedä, onko tämä tarina tosi vai ei, mutta se on kyllä tosi, että suurimmalle osalle miehistä ulostava nainen on vaan jo ajatuksenakin niin vastenmielinen, että kyllähän sillä haluihin vaikutusta väistämättä on.

Siis tietenkään juuri kukaan miehistä ei ala kakkaamista asunnossaan kieltämään, mutta eivät kyllä halua mitään ääniä kuulla, se on aivan selvä asia. Me miehet nähkääs näämme naisemme kauniina ja viehättävinä "prinsessoina" ja siihen mielikuvaan ei oikein ulostaminen istu.

Eikä tässä ollut piiruakaan mitään tr ollausta, vaan näin minä sen asian näen ja uskon että suurin osa miehistä on kanssani samaa mieltä.

M36

Se, että sinä ajattelet tuolla tavalla ja ylipäätään tuollaisia asioita kertoo vain sinusta. Älä yleistä omia älyvapaita harhojasi "suurimman osan" mielipiteiksi, koska sinä et tiedä hevonkukkua siitä, mitä mieltä muut on tai mitä muut ajattelevat. Minä en nyt ainakaan erityisesti ajattele kenenkään ulostamisia. Mutta hei, jos sinulla on sellainen fiksaatio, että saat jotain ulostuksen ajattelemisesta, niin mikäs siinä. 

Vierailija
104/127 |
13.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet eivät halua ajatella, että Anglina Joliekin käy kakalla.  

Yleensäkin suhde naisihmisiin on todellisuudesta vieraantunut. 

Vierailija
105/127 |
13.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kyllä minäkään antais. Paskantaminen ja piereskely kun ei nyt vaan istu samaan kuvaan kauniin naisen kanssa ja minun asuntoonihan rumilla naisilla ei mitään asiaa olekaan.

Tuosta jälkimmäisestä osasta tulee osaltasi totta, kun jätät sen sanan "rumilla" siitä pois.

Vierailija
106/127 |
13.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitenkä sitten otat kakkoseen?

Vierailija
107/127 |
13.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ap:nä rykäisisin tuollaisen miehen luona kunnon emäpaskan ja jättäisin paskarannut pönttöön ja pöntön vetämättä. Ja sanoisin siinä sulle. N38

Vierailija
108/127 |
13.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On se jännä miten miehet ei sitten kuitenkaan tuota pidemmälle omaa napaansa näe. Kyllä naisillakin halut menee niistä kusitahroista posliinin reunoilla joita ette edes viitsi pyyhkiä. Useimmat ihmiset sentään tajuaa hinkata jarrujälkensä jos vaan vessaharja löytyy. Eikä normaali, siivottu vessa muutenkaan haise kauaa käynnin jälkeen.

En tiedä onko kukaan kiistänyt etteikö näin olisi. Varmasti on miehiä jotka jättää kaikki jäljet sinne mutta kuten itse sanoit, "useimmat ihmiset tajuaa". En ymmärrä millä logiikalla yhdistät sen että mies joka ei halua naisen paskovan on myös mies joka jättää paskarannut pönttöön.

Vierailija
109/127 |
13.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei jatkoon.

Olin tosi sairas, ei onnistunut pyyhkiminen itse. Mies auttoi pöntölle ja pyyhki ja pesi mut.

Tosirakkaus kestää kaikenlaista.

Vierailija
110/127 |
14.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Usko tai älä, mutta on olemassa naisia, jotka eivät ole koskaan onnistuneet tapaamaan tavallista tervepäistä miestä. Ehkä aloittaja on sellainen.

3/5

Vierailija
111/127 |
14.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei naiset kakkaa. Sehän lukee jo raamatussa.

Vierailija
112/127 |
14.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä käyn salaa kakalla kun mies nukkuu.

Vierailija
113/127 |
14.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksin kanssa voi tulla vähän ongelmia tossa kohtaa, jos ei saa käydä tyhjentämässä suolta ennen hommia tai niiden jälkeen alkaa paskattaa, kun paikat on liukkaat... Ei tarvitse edes mennä anaaliseksin puolelle, että tulee ne vahingot sitten sänkyyn, kun ei vessanpönttöä saanut käyttää...

Paskanna sen parvekkeelle ja jätä se kakkafriikki.

Vierailija
114/127 |
14.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä ihme tarve ihmisillä on paskoa toisen asunnossa, ellei nyt satu joku ruokamyrkytys-ripulikohtaus? Duunissa ymmärrän kyllä koska siitä saa liksaa mutta ei tulis mieleenikään kaverin luona mennä pokkana istunnolle.

Mulla tulee aamupaska halusin tai en. Ja muutenkaan ei ole terveellistä yrittää pidättää kakkaa, mutta provohan tämä oli. 

Vierailija
115/127 |
14.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No minä ainakin lopettaisin suhteen samantien, jos tarpeitaan ei saisi tehdä normaalisti. 

Vierailija
116/127 |
14.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Usko tai älä, mutta on olemassa naisia, jotka eivät ole koskaan onnistuneet tapaamaan tavallista tervepäistä miestä. Ehkä aloittaja on sellainen.

3/5

Usko tai älä, mutta on olemassa naisia, jotka eivät mielellään suhteen alkuvaiheessa käy kumppanin kotona isoilla tarpeilla. Vaikka mies siihen kannustaisi.

Vierailija
117/127 |
14.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

3/5

Usko tai älä, mutta on olemassa naisia, jotka eivät mielellään suhteen alkuvaiheessa käy kumppanin kotona isoilla tarpeilla. Vaikka mies siihen kannustaisi.

Just näin. Se että aletaan paskomaan toisten luona indikoi suhteen arkistumista. Tässä vaiheessa romantiikka on kuollut ja joka muuta väittää valehtelee (tai sit tekee kakkajuttuja makuuhuoneessa). Ei kannata pilata sitä alkuvaihetta liian nopeasti, se on jännittävää ja ihanaa aikaa. Kakalle ehtii kyllä.

Vierailija
118/127 |
14.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seksin kanssa voi tulla vähän ongelmia tossa kohtaa, jos ei saa käydä tyhjentämässä suolta ennen hommia tai niiden jälkeen alkaa paskattaa, kun paikat on liukkaat... Ei tarvitse edes mennä anaaliseksin puolelle, että tulee ne vahingot sitten sänkyyn, kun ei vessanpönttöä saanut käyttää...

Paskanna sen parvekkeelle ja jätä se kakkafriikki.

Miten se paikkojen liukkaus sontimiseen vaikuttaa? Eikä kyllä kertaakaan ole tullut moista vahinkoa enkä ole kuullut että näin olisi käynyt.

Kakkafriikki taidat olla itse kun "vahingossa" turauttelet torttuja kesken rakastelun.

Vierailija
119/127 |
14.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkä mäkä mäkä. Oli kyse sitten seksistä tai paskantamisesta, niin aina vaan naisten tarpeet sitä ja tätä.

Entäs miesten tarpeet?

Vierailija
120/127 |
14.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä otan aina Imodiumia kun meen poikaystävän luokse. Eipähän tuu sit mitään yllätyksiä, helppo pidättää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kaksi