Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies syyllistää ja uhkailee pettämisellä

Vierailija
12.09.2021 |

Kieltäydyin eilen illalla seksistä, koska olin mega väsynyt. Tänään aamulla mies alkoi aivan yhtäkkiä tiuskimaan, että mene lääkäriin, älä puhu mulle ja että hän aikoo kuun loppuun mennessä harrastaa seksiä, mutta EI VIELÄ TIEDÄ KENEN KANSSA.

Ei todellakaan ymmärrä kuinka paljon tuollainen loukkaa….

N40

Kommentit (170)

Vierailija
101/170 |
12.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis miehet, mikä teillä mättää? Kun kerran menee naimisiin, ei mene vain niitä hyviä päiviä varten. 6kk ilman seksiä on lyhyt aika ihmiselämässä, joka kestää osalla meistä yli 80 vuotta. 

Jos mies sanoo puolisolleen, että en pysty nyt seksiin, työ stressaa, niin eikös silloin lauma sano, kuinka hyvä vaimo tukee ja ymmärtää? Mutta jos nainen ei pysty seksiin samasta syystä, niin on pihtari, jota saa pettää, niinkö? Vain keskenkasvuiset pojat ajattelevat pelkällä alapäällään, aikuiset miehet osaavat kyllä katsoa kokonaisuutta ja tukea puolisoaan myös vastamäessä.

Uhkailu ja kiristys ei ole osa toimivaa parisuhdetta tai avioliittoa. Mies voi olla turhautunut, mutta oikea mies osaa kohdata tuonkin tilanteen toisin. Jos rakastaa puolisoaan, tahtoo hänelle hyvää, myös tuossakin tilanteessa. Tuskin ap huvikseen kieltäytyy seksistä, vaan elämäntilanne tekee sen, että se ei nyt onnistu. Tässä suhteessa miehen pitäisi kunnioittaa puolisoaan ja hyväksyä, että nyt on seksitön kausi. Ihminen, joka oikeasti rakastaa ja kunnioittaa puolisoaan, pystyy kyllä tähän. 

Koita 10 vuotta, seksiä pari kertaa vuodessa vaikka libidosi olisi korkea ja huutaisi joka päivä. Hyväksy siinä sitten vaan että se on seksitön kausi.

Vierailija
102/170 |
12.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ymmärrä näitä miehiä tai naisia jotka vinkuu ettei saa seksiä. Sehän on omasta tahdosta kiinni. Jos haluaa että puolison kanssa on hyvä seksielämä, toimii sen mukaan että on hyvä seksielämä. Enkä tarkoita tiskaamista tai seksihepeniä vaan koko elämää sen puolison kanssa. Oikea rakkaus kun ei ole sen odottamista mitä minä saan toiselta vaan se mitä minä voinkaan antaa toiselle, rakastamalleni ihmiselle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/170 |
12.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bordellissa ruuhkaa päivällä kirjoitti:

Mies ilman seksiä 3 kuukautta ??? Sellaista ufoa ei ole olemassakaan edes kuussa . Miten ne siellä mukakuussa hoitaa seksin ? Ruiskii avaruus pukuun. Mutta monet naimisissa olevat miehet pettää muutenkin ja kuljeksii kondomien kanssa ympäriinsä . Naapurin tätiä katsomassa ....matkoilla...sukulaisissa...thaibaareissa....

No kyllä kai, jos AP:n kaltainen vaimo kotona. Viimeks pääsiäisenä :D

Vierailija
104/170 |
12.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä taas olen halukas 48v nainen. Meille tuli ero, kun mieheni pihtasi. On myös meitä halukkaita naisia, mutta kun on tämän ikäinen, niin eivät miehet enää halua. Ja kyllä ap ymmärrän miestäsi. Teillä on tosi harvoin seksiä.

Onko sinulla paljonkin kokemuksellista tietoa asiasta?

Vierailija
105/170 |
12.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän ap että miehesi reaktio tuskastuttaa sinua ja olihan se tosi tökerö. Sanoisin kuitenkin että teillä on nyt seksistä niin pitkä aika, että miehesi on varmasti todella turhautunut ja ymmärrän myös hänen reaktionsa. Ei tee mielenterveydelle hyvää tulla jatkuvasti torjutuksi oman kumppanin toimesta. Itse naisena en hyväksyisi edes kuukautta ilman seksiä, koska minun mielestä se on todella suuri osa parisuhdetta. Jos halut on niinkin poikkeavat toisistaan, kannattaa miettiä onko oikean ihmisen kanssa yhdessä. Ja mieti nyt syytä miksi kieltäydyt. Työstressi... Meillä kaikilla on sitä mutta ei sen vuoksi kannata varmaan parisuhdetta heittää menemään?

Sinä ja kaltaisesihan se tässä on parisuhteen heittämässä menemään? Ja miten niin et hyväksy? Tosiaanko olet valmis pakottamaan toisen seksiin? Ihme räísskari.

Jokaisella on oikeus päättää kehostaan, kenelläkään ei ole oikeutta päättää toisen kehosta. Toki on kurjaa jos asiat ei mene juuri sinun mielesi mukaan, se on aina kaikille kurjaa kun osuu kohdalle mutta jos haluaa olla sitoutuneessa suhteessa on sitä nyt vain kestetettävä. Jos taas tuntuu että toinen osapuoli on millainen sitten onkaan kiusallaan kannattaa ehkä miettiä tuliko sittenkään pariuduttua "sen oikean" kanssa, seksiin pakottamisen ei pitäisi olla kenellekään vaihtoehto ja sitä tässä ketjussa on oksettavan paljon. Miten kukaan edes kykenee kiihottumaan kun toinen ei halua?

Eihän tässä kukaan ole ketään seksiin pakottamassa, oma havainto on että haluttomat eivät yritä edes asiaa mitenkään ratkaista, esimerkiksi miettiä miten herätellä omia haluja. Ennen olin hyvinkin halukas ja toisen lyödessä seksielämän lukkoon kärsin sekä fyysisesti että henkisesti joista ensimmäistä pystyin toki helpottamaan itse mutta jälkimmäinen oli paljon pahemmin. Minun kärsimykseni ei kiinnostanut puolisoa millään tasolla. Sen sijaan usein haavoihin joita sain heitettiin suolaa syyllistämällä seksuaalisista haluista tai ihan vaan haukkumalla. Nykyisin olen lääkityksen takia haluton. Täytyy myöntää että on tämä auvoista verrattuna halukkuuteen, en halua että haluni koskaan palaavat.

Vierailija
106/170 |
12.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi! Minä olen ei-lössähtänyt 45-vuotias nainen ja kyllä haluaisin seksiä vaikka kuinka, muttei ole miestä.

Tasan ei käy onnenlahjat.

Vierailija
107/170 |
12.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ole vaikea nähdä, mikä nämä inselit syrjäyttää. Isiltä peritty itsekkyys ja opittu naisviha.

Miten tollo pitää olla, ettei tajua naisenkin nauttivan seksistä ja haluavan sitä, jos suhde muutenkin toimii?

Biologiaan vetoavat (aivottomat) eivät tajua, että naisellakin on biologia, joka saa haluamaan miestä, joka on tasa-arvoinen huoltajana, aikuisena ja vuorovaikutuksessa ollakseen naisen luottamuksen ja kiintymyksen arvoinen.

Ei nainen halua yhtyä miehen kanssa, joka ilmiselvästi ei perhe-elämään pysty ja sopeudu , sillä sellainen mies on uhka niin naiselle itselleen kuin mahdollisille jälkeläisille.

Vierailija
108/170 |
12.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nainen kilahtaa, kun mies pettää, kun nainen pihtaa pillua. :D Naiset ne kyllä osaa syyllistää aina kaikkia muita, vaikka syy on peilissä.

Vaikutat juntilta yök. Kyllä minäkin pihtaisin jos ukko puhuu "pillun pihtailusta" 

Ei hän puhunut, hän kirjoitti.

Vierailija
109/170 |
12.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kauanko teillä nyt sit ollaan oltu ilman seksiä?

No ehkä 3 kuukautta. Pääsiäisenä viimeksi, mutta minulla oli paljon stressiä töissä ja haluaisin kyllä haluta, mutta en saa siitä mitään kun en kiihotu aiheesta just nyt. Mutta ei silti heti vaikeuksien keskellä pidä alkaa uhkailemaan pettämisellä.

N40

Perheissä on nyt ollut raskasta, kun Laura lähihoitajatkin joutuu oikein töitä tekemään.

Vierailija
110/170 |
12.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän se aloittajan ukko jo etsi panoseuraa Tinderissä. Varattuja luusereita siellä nimittäin on pilvin pimein, jonkun säälittävän maisemakuvan takana piilossa kun eivät omalla naamallaan uskalla olla esillä.

Tai lippis, aurinkolasit ja kala. Naamasta näkyy 10%

Kala 👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼😂

Tämä on niin totta 😂

Vierailija
111/170 |
12.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taavi on aika homomainen välillä. Yrittää olla macho, mutta aikamoinen neiti kun seuraa tarkemmin (ilmeet, eleet). Katsoo myös muita talon miehiä välillä vähän liian pitkään sellaisella kiinnostuneen ihastuneella ilmeellä. Taitaa olla ns. kaappitapaus, joka vetää epätoivoisesti naistenmiehen roolia. Siitä ehkä johtuu myös hänestä huokuva epävarmuus, joka tulee esiin kovana pätemisen tarpeena.

Vierailija
112/170 |
12.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi! Minä olen ei-lössähtänyt 45-vuotias nainen ja kyllä haluaisin seksiä vaikka kuinka, muttei ole miestä.

Niin nyt haluat, mutta mites on sitten muutaman kuukauden parisuhteen jälkeen? Alkaako halut katoamaan?

Vierailija
113/170 |
12.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä ole vaikea nähdä, mikä nämä inselit syrjäyttää. Isiltä peritty itsekkyys ja opittu naisviha.

Miten tollo pitää olla, ettei tajua naisenkin nauttivan seksistä ja haluavan sitä, jos suhde muutenkin toimii?

Biologiaan vetoavat (aivottomat) eivät tajua, että naisellakin on biologia, joka saa haluamaan miestä, joka on tasa-arvoinen huoltajana, aikuisena ja vuorovaikutuksessa ollakseen naisen luottamuksen ja kiintymyksen arvoinen.

Ei nainen halua yhtyä miehen kanssa, joka ilmiselvästi ei perhe-elämään pysty ja sopeudu , sillä sellainen mies on uhka niin naiselle itselleen kuin mahdollisille jälkeläisille.

Milloin naiset oppii käyttämään sitä tärkeintä seksitaitoaan? Taitoa puhua. Edelleen ollaan hiljaa siellä nyrkin ja hellan välissä kotiarestissa rajoittavassa vankilassa, jota miehen sorto, alistaminen ja epätasa-arvo aitaa.

Vierailija
114/170 |
12.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos kotona ei ole ruokaa niin pitää mennä muualle syömään.

Se on niin yksinkertaista.

Ja täällä frigidit seksinvihaajat alapeukuttaa 😂

Tällaiset ketjut on oikein oivallisia osoittamaan mikä on naisten henkinen taso. Pelataan me sitä fifaa ja annetaan naisten leikkiä ihan vaan keskenään.

M23

Fifa-pelaajalla ei ole hirveästi varaa puhua mistään "henkisestä tasosta". Tiedoksi vaan sulle.

Vierailija
115/170 |
12.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noin käy ilmeisesti usein? Onhan se ongelma, jos toinen haluaa ja toinen ei anna. Voiko asiasta puhua?

"Voiko asiasta puhua" ja lässyn lässyn lää. Mikä meni ohi? Mies haluaa seksiä - ei puhetta. Helvettiäkö se puhuminen häntä auttaa kun panettaa?

Melkoisen noloa tuo, ettei muka puhe auttaisi. Se on nimittäin ainut tapa jakaa ajatuksia ja tunteita ihmispäiden välillä. Tai voihan kirjoittaa vaikka kirjeitä ellei saa suutaan auki.

Puheen ja kuuntelemisen puutteen eli vuorovaikutuksen ongelmien vuoksi useimmiten erotaan.

Mies, joka ei viitsi opetella tätä ihmisen perustaitoa, on apina. Olkoon yksin tai etsiköön apinan kaverikseen.

Vierailija
116/170 |
12.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin nyt haluat, mutta mites on sitten muutaman kuukauden parisuhteen jälkeen? Alkaako halut katoamaan?

No ei ole ainakaan tähän mennessä alkaneet. Yleensä ne miehet ovat kaikonneet muutaman kuukauden jälkeen, ja seksin määrästä se ei ole ainakaan ollut kiinni. Vähemmän he ovat halunneet kuin minä.

-sama

Vierailija
117/170 |
12.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas täällä on ämmät ulisemassa. Tajuatteko itse edes miten naurettavia pellejä te olette?

Vierailija
118/170 |
12.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitäpä jos mies tekisi ne kotityöt ja olisi huomaavainen vaimoa kohtaan muulloinkin kuin halutessaan seksiä.

Radikaali ajatus kieltämättä, mutta näissä perheissä harrastetaan nautinnollista seksiä.

Väestöliiton tutkimus

Käyn töissä, hoidan kotia ja lapsia, olen toistaiseksi tyytynyt yhteen kumppaniin, vietän aikaa sekä kumppanin, perheen ja lasten kanssa, puhun ja kuuntelen, jne. Mitä minun vielä pitäisi tehdä? Joka kerta kun otan asian esille vastaus on en tiedä ja asia jää siiheen. Terapiassa kävi kerran.

Sama täällä. Vaimo ei halua, mutta asiasta ei saa myöskään puhua. "Pitääkö aina miettiä seksiä" on se yleisin vastaus ja sitten kiukuttelua päälle, että älä painosta ja en minä vaan tiedä.

Eipä ole sinunkaan perheessäsi sitten työnjako kunnossa. Väsynyt nainen ei jaksa haluta, emotionaalisesti yksin jätetty vielä vähemmän. Kas kun naisen seksuaalisuus on paljon monimutkaisempi kuin miehen, ei elämästä ja arjesta irrallaan.

Ellei asia työnjakoa parantamalla suju, parempi erota. Ja voithan sitä ennen kysyä, haittaako jos harrastat seksiä jonkun muun kanssa. Ei sitä vaimon naamaan tarvitse hieroa, mutta avoin suhde on sovittavissa ja järjestettävissä, kunhan hienotunteisuutta noudattaa.

Erotakin saat. Miksi ihmiset roikkuvat epätyydyttävissä suhteissa, onko raha ja asunto ainut syy? Lapset vaistoavat vanhempien kireyden ja hellyyden puutteen ja se vaikuttaa heihin, halusit tai et.

Aika puhdas olettamus, oma näkemys on toki se että jos työnjako epätasa-arvoistuu voi seksielämä kärsiä. Mutta en ole koskaan kuullut että panostimpa kotona työnjakoon ja vaikutti positiivisesti seksielämään. Jos työnjako on siis jo ennestään tasa-arvoinen ei siihen panostamisella ole mitään vaikutusta.

No sitten on syytä panostaa omiin taitoihin rakastajana.

Selvittää seksuaaliterapeutin kanssa, mikä mättää. Libidoissakin on eroa.

Miesten impotenssiin on aina suhtauduttu hyvin ymmärtäväisesti, mutta naisten haluttomuutta ei liene edes perusteellisesti tutkittu.

Pitäisikö kumppanisi vain alistua raiskattavaksesi, ellei hän nauti kosketuksestasi?

Vierailija
119/170 |
12.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se että luulet ettei ihmiset ymmärrä itsestään selvyyksiä saa sinut kuulostamaan lähinnä ennakkoluuloiselta.

Vierailija
120/170 |
12.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se naiselle iso asia hoitaa asia 15 minuutissa harrastamalla seksiä. Mutta tajuatteko kuinka iso asia se on teidän monien miehille. Oon se ap ketjusta voiko vaimon ja pienet lapset vain jättää. Oli se masennus jota moni väitti että ei liity seksi. Mut nyt kävi näin, lapset hankin mummolaan hoitoon, olin suunnitellut tinder treffit eiliselle illalle ja tälle aamupäivälle, koska vaimo töissä. Mutta miten kävi. Vein lapset mummolaan, vaimo vetikin 2 viikon tauon jälkeen makkariin kun oli pari tuntia aikaa, pantiin siinä 3 kertaa. No ei enää tehnyt mieli lähteä treffeille ja nyt tänäänkin on niin raukea ja hyvä olo että ei tee nytkään mieli lähteä. Vaimo hoiti homman viime hetkillä taas. Miks sille miehelle pitää tahallaankin koittaa olla mahdollisimman vittumainen seksitön lahna, vaikka takuulla sen tietää että jos miehelle on seksi tärkeää niin kyllähän se jostain otetaan?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kolme