Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies syyllistää ja uhkailee pettämisellä

Vierailija
12.09.2021 |

Kieltäydyin eilen illalla seksistä, koska olin mega väsynyt. Tänään aamulla mies alkoi aivan yhtäkkiä tiuskimaan, että mene lääkäriin, älä puhu mulle ja että hän aikoo kuun loppuun mennessä harrastaa seksiä, mutta EI VIELÄ TIEDÄ KENEN KANSSA.

Ei todellakaan ymmärrä kuinka paljon tuollainen loukkaa….

N40

Kommentit (170)

Vierailija
1/170 |
12.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano sille että niin sinäkin meinaat harrastaa seksiä joko päivä.

Vierailija
2/170 |
12.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kotona ei ole ruokaa niin pitää mennä muualle syömään.

Se on niin yksinkertaista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/170 |
12.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsellinen mies.

Vierailija
4/170 |
12.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pisteet miehelle. Hän on selvästi lukenut aihe vapaata. Jos asiat ei korjaannu x aikaan menessä asia hoidetaan omalla tavalla.

Vierailija
5/170 |
12.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kauanko teillä nyt sit ollaan oltu ilman seksiä?

Vierailija
6/170 |
12.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin käy ilmeisesti usein? Onhan se ongelma, jos toinen haluaa ja toinen ei anna. Voiko asiasta puhua?

Vierailija
7/170 |
12.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri noin. Jos ei halua elää tietynlaista elämää sille pitää tehdä jotain ja nyt mies on sinullekin kertonut ettei aio elää puutteessa ja nyt on sinun vuoro tehdä niitä päätöksiä. Silta elää väistämättä ja kummankin pään on elettävä mukana.

Vierailija
8/170 |
12.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ehkä 3 kuukautta. Pääsiäisenä viimeksi, mutta minulla oli paljon stressiä töissä ja haluaisin kyllä haluta, mutta en saa siitä mitään kun en kiihotu aiheesta just nyt. Mutta ei silti heti vaikeuksien keskellä pidä alkaa uhkailemaan pettämisellä.

N40

Vierailija
9/170 |
12.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos kotona ei ole ruokaa niin pitää mennä muualle syömään.

Se on niin yksinkertaista.

Ja täällä frigidit seksinvihaajat alapeukuttaa 😂

Vierailija
10/170 |
12.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuohon vastataan iloisesti, että "sehän kiva". Sen jälkeen tyhjennetään yhteinen käyttötili ja sovitaan aika pankkiin asunnon myyntiä silmälläpitäen eli miten laina jaetaan. Jos mies sanoo noin, niin kannattaa suhtautua asiaan vakavissaan ja ryhtyä tekemään jotain omalle elämälleen.

Miesten kanssa toimii sama kuin lastenkin eli kerran sanotaan ja sitten jo toimitaan. Viimeistään siellä pankissa mies joutuu miettimään, mitä tuli sanottua.

Niin tai ehkä siellä pankissa nainen alkaa miettimään, että olisiko sittenkin pitänyt harrastaa seksiä avioliitossa mieheni kanssa. AP sanoi että pääsiäisenä viimeksi seksiä eli helvetti kohta 6 kk sitten. Tuskin tämä siis on ensimmäinen kerta kun mies on saanut pakit sinä aikana ja jos AP ei suostu asialle mitään tekemään (lääkäri tms.) niin mies tekee sitten itse asialle jotain, koska ei halua lopettaa seksielämäänsä pihtarin käskystä.

Vierailija
11/170 |
12.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en kutsuisi mieheksi tuollaista. Saatikka puolisoksi tuon jälkeen.

Vierailija
12/170 |
12.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän ap että miehesi reaktio tuskastuttaa sinua ja olihan se tosi tökerö. Sanoisin kuitenkin että teillä on nyt seksistä niin pitkä aika, että miehesi on varmasti todella turhautunut ja ymmärrän myös hänen reaktionsa. Ei tee mielenterveydelle hyvää tulla jatkuvasti torjutuksi oman kumppanin toimesta. Itse naisena en hyväksyisi edes kuukautta ilman seksiä, koska minun mielestä se on todella suuri osa parisuhdetta. Jos halut on niinkin poikkeavat toisistaan, kannattaa miettiä onko oikean ihmisen kanssa yhdessä. Ja mieti nyt syytä miksi kieltäydyt. Työstressi... Meillä kaikilla on sitä mutta ei sen vuoksi kannata varmaan parisuhdetta heittää menemään?

Vierailija
13/170 |
12.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä taas olen halukas 48v nainen. Meille tuli ero, kun mieheni pihtasi. On myös meitä halukkaita naisia, mutta kun on tämän ikäinen, niin eivät miehet enää halua. Ja kyllä ap ymmärrän miestäsi. Teillä on tosi harvoin seksiä.

Vierailija
14/170 |
12.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ehkä 3 kuukautta. Pääsiäisenä viimeksi, mutta minulla oli paljon stressiä töissä ja haluaisin kyllä haluta, mutta en saa siitä mitään kun en kiihotu aiheesta just nyt. Mutta ei silti heti vaikeuksien keskellä pidä alkaa uhkailemaan pettämisellä.

N40

Mitä sinä sitten olet tehnyt asioiden eteen? Ei se mies kuitenkaan yksin siinä parisuhteessa ole?

Vierailija
15/170 |
12.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ette selkeästi sovi toisillenne. Miehellä on oikeus haluta seksiä ja sinulla oikeus olla haluamatta. Kumpikaan ei ole oikeassa eikä väärässä. Jos tilanteeseen ei haluta hakea apua terapiasta tai ylipäätään seksin laadun parantamisella että sinäkin haluat niin sitten kannattaa erota.

On molempia kohtaan väärin jos toinen kärsii seksittömyydestä tai toinen suostuu vaikkei halua.

Vierailija
16/170 |
12.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No en kutsuisi mieheksi tuollaista. Saatikka puolisoksi tuon jälkeen.

Okei, luin nyt koko ketjun. Jos ei ole 3kk ollut seksiä, niin kyllä siinä voi alkaa pinna kiristyä asian suhteen. Ehkä se stressikin lievittyisi, jos joskus harrastaisi seksiä. Tai onhan sitä muitakin keinoja tyydyttää mies. En kyllä siltikään arvosta tuollaista uhkailua, mutta eihä ap voi pakottaa miestä seksittömään suhteeseen. Tietysti fiksu aikuinen hoitaisi eron asiallisesti. Minulla alkaa paineita tulla jo parin viikon jälkeen, jos en ole jaksanut tyydyttää ukkoa. Jos seksiä on säännöllisesti 1-2krt/viikko, niin kyllä tuo oma mies ainakin on paremmalla tuulella.

Vierailija
17/170 |
12.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pisteet miehelle. Hän on selvästi lukenut aihe vapaata. Jos asiat ei korjaannu x aikaan menessä asia hoidetaan omalla tavalla.

just joo. Tärkeintä miehille on ajatella pippelillään.

Näinhän palstalla naisiakin neuvotaan, kehotetaan antamaan aikarajoja ja sen jälkeen on oikeus tehdä oman halunsa mukaan kenen kanssa haluaa.

Vierailija
18/170 |
12.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

just joo. Tärkeintä miehille on ajatella pippelillään.

Rakas lapsi seksin puute vaikuttaa myös siihen henkiseen hyvinvointiin. Miltä sinusta tuntuisi joka kerta tulla torjutuksi? Ei kävisi yhtään itsetunnon päälle, jos toinen ei halua sinua?

Vierailija
19/170 |
12.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi hyvin keksitty aloitus...

Vierailija
20/170 |
12.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ilman seksiä 3 kuukautta ??? Sellaista ufoa ei ole olemassakaan edes kuussa . Miten ne siellä mukakuussa hoitaa seksin ? Ruiskii avaruus pukuun. Mutta monet naimisissa olevat miehet pettää muutenkin ja kuljeksii kondomien kanssa ympäriinsä . Naapurin tätiä katsomassa ....matkoilla...sukulaisissa...thaibaareissa....