Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies syyllistää ja uhkailee pettämisellä

Vierailija
12.09.2021 |

Kieltäydyin eilen illalla seksistä, koska olin mega väsynyt. Tänään aamulla mies alkoi aivan yhtäkkiä tiuskimaan, että mene lääkäriin, älä puhu mulle ja että hän aikoo kuun loppuun mennessä harrastaa seksiä, mutta EI VIELÄ TIEDÄ KENEN KANSSA.

Ei todellakaan ymmärrä kuinka paljon tuollainen loukkaa….

N40

Kommentit (170)

Vierailija
61/170 |
12.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää on ihana ketju. Kereankin me ul it päästää haukkumaan naisia jo heti sunnuntaiaamuna 💪

Ihana sukupuolten välinen sota kumpi rais kaa toisen itsetuntoa enenmän. 🤦‍♀️

Vierailija
62/170 |
12.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitäpä jos mies tekisi ne kotityöt ja olisi huomaavainen vaimoa kohtaan muulloinkin kuin halutessaan seksiä.

Radikaali ajatus kieltämättä, mutta näissä perheissä harrastetaan nautinnollista seksiä.

Väestöliiton tutkimus

Käyn töissä, hoidan kotia ja lapsia, olen toistaiseksi tyytynyt yhteen kumppaniin, vietän aikaa sekä kumppanin, perheen ja lasten kanssa, puhun ja kuuntelen, jne. Mitä minun vielä pitäisi tehdä? Joka kerta kun otan asian esille vastaus on en tiedä ja asia jää siiheen. Terapiassa kävi kerran.

Sama täällä. Vaimo ei halua, mutta asiasta ei saa myöskään puhua. "Pitääkö aina miettiä seksiä" on se yleisin vastaus ja sitten kiukuttelua päälle, että älä painosta ja en minä vaan tiedä.

Eipä ole sinunkaan perheessäsi sitten työnjako kunnossa. Väsynyt nainen ei jaksa haluta, emotionaalisesti yksin jätetty vielä vähemmän. Kas kun naisen seksuaalisuus on paljon monimutkaisempi kuin miehen, ei elämästä ja arjesta irrallaan.

Ellei asia työnjakoa parantamalla suju, parempi erota. Ja voithan sitä ennen kysyä, haittaako jos harrastat seksiä jonkun muun kanssa. Ei sitä vaimon naamaan tarvitse hieroa, mutta avoin suhde on sovittavissa ja järjestettävissä, kunhan hienotunteisuutta noudattaa.

Erotakin saat. Miksi ihmiset roikkuvat epätyydyttävissä suhteissa, onko raha ja asunto ainut syy? Lapset vaistoavat vanhempien kireyden ja hellyyden puutteen ja se vaikuttaa heihin, halusit tai et.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/170 |
12.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän se aloittajan ukko jo etsi panoseuraa Tinderissä. Varattuja luusereita siellä nimittäin on pilvin pimein, jonkun säälittävän maisemakuvan takana piilossa kun eivät omalla naamallaan uskalla olla esillä.

Tai lippis, aurinkolasit ja kala. Naamasta näkyy 10%

Vierailija
64/170 |
12.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitäpä jos mies tekisi ne kotityöt ja olisi huomaavainen vaimoa kohtaan muulloinkin kuin halutessaan seksiä.

Radikaali ajatus kieltämättä, mutta näissä perheissä harrastetaan nautinnollista seksiä.

Väestöliiton tutkimus

Käyn töissä, hoidan kotia ja lapsia, olen toistaiseksi tyytynyt yhteen kumppaniin, vietän aikaa sekä kumppanin, perheen ja lasten kanssa, puhun ja kuuntelen, jne. Mitä minun vielä pitäisi tehdä? Joka kerta kun otan asian esille vastaus on en tiedä ja asia jää siiheen. Terapiassa kävi kerran.

Ei hän ole kiinnostunut sinusta seksuaalisesti, mitä nopeammin hyväksyt sen, sitä parempi. Ero on vääjäämätön ja tulee vastaan viimeistään kun lapset lentää pesästä.

Vierailija
65/170 |
12.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos kotona ei ole ruokaa niin pitää mennä muualle syömään.

Se on niin yksinkertaista.

Ja täällä frigidit seksinvihaajat alapeukuttaa 😂

Tällaiset ketjut on oikein oivallisia osoittamaan mikä on naisten henkinen taso. Pelataan me sitä fifaa ja annetaan naisten leikkiä ihan vaan keskenään.

M23

Voi kultaressukka, oletpa suloinen ja ihan jo 23 VANHA 🤣

Kuinka vahvaa, rohkeaa ja itsenäistä naista ivata itsenäisyyden ja aikuisuuden kynnyksellä olevaa nuorta.

Tämä. Varsinkin kun itsenäisyyden ja aikuisuuden kynnyksellä oleva nuori mies, joka ei tiedä asiasta mitään, antaa asiantuntevia neuvoja aikuisille naisille eikun

Vierailija
66/170 |
12.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

M45 kirjoitti:

Se on aika yleistä, haluttomuus 4- kymppisillä naisilla.

Samaa täällä. Kohta lähtee vaihtoon, ellei ala vaimon aktiivisuus nousemaan, muutaman kerran voi sanoa, ja muutaman kerran voi lämmitellä.

Mut ihan turha 4-kymppisen naisen odottaa sitä, et käyttäisin saman effortin hänen lämmittelyyn 20 vuoden parisuhteen aikana, mitä käyttäisin 25 v. misukan työstämiseen. Huomioin nuoret naiset aivan erityisellä tavalla!

Yhdellä tutuilla tuli ero, nainen laski itsensä lössähtämään. Mies hoiti kuntoaan ja kaikkea. Nainen otti oikein kuurin, et paino nousi 10 vuodessa, 70 kg:sta 100 kiloon.

Erohan siitä tuli.

Nainen ei juuri saa omanikäisiä.

Mies saa sensijaan 25-35 v. kissoja hyvin!

Otan mallia! Mikä toimii yhellä, toimii ehkä myös toisella.

Hei älä viitsi yleistää tuota haluttomuutta tiettyyn ikäryhmään! Ihan sama kuin minä rupeisin yleistämään että 40v miehillä seisoo heikosti.  Täällä yksi lähemmäs 40v nainen jolla on libido korkealla. Olen hoikka, kaunis ja sinkku ja tänäkin aamuna heräsin sängystäni yksin ja olisin toivonut pääseväni ratsaille, mutta minkäs teen. Joten ei näitä yleistyksiä, kiitos vaan. Halukkaita naisia löytynee kaikista ikäryhmistä kumminkin, vaikka sinun naisesi ei halukas ole niin et voi yleistää.

Vierailija
67/170 |
12.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Väestöliiton tutkimus

Sama täällä. Vaimo ei halua, mutta asiasta ei saa myöskään puhua. "Pitääkö aina miettiä seksiä" on se yleisin vastaus ja sitten kiukuttelua päälle, että älä painosta ja en minä vaan tiedä.

Eipä ole sinunkaan perheessäsi sitten työnjako kunnossa. Väsynyt nainen ei jaksa haluta, emotionaalisesti yksin jätetty vielä vähemmän. Kas kun naisen seksuaalisuus on paljon monimutkaisempi kuin miehen, ei elämästä ja arjesta irrallaan.

Ellei asia työnjakoa parantamalla suju, parempi erota. Ja voithan sitä ennen kysyä, haittaako jos harrastat seksiä jonkun muun kanssa. Ei sitä vaimon naamaan tarvitse hieroa, mutta avoin suhde on sovittavissa ja järjestettävissä, kunhan hienotunteisuutta noudattaa.

Erotakin saat. Miksi ihmiset roikkuvat epätyydyttävissä suhteissa, onko raha ja asunto ainut syy? Lapset vaistoavat vanhempien kireyden ja hellyyden puutteen ja se vaikuttaa heihin, halusit tai et.

Meillä vaimo jää aika tyhjän päälle ja aion myös taistella sen eteen, että lapsi jäisi nykyiseen kotiinsa, jossa saisi pitää harrastuksensa, jne. Seksi on liian pieni osa elämään laittaa vaimo siihen asemaan, johon hän joutuisi.

Vierailija
68/170 |
12.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä mistään tietämättömät penskat ja ätmit pahistelevat ja jakavat "seksivinkkejä" vaikka asiasta ei ole MITÄÄN kokemusta. Miten te, neitsytpojat, jotka ette ole edes seurustelleet kertaakaan voisitte sanoa asiaan yhtään mitään?

Ja sinä, mikäs sinä olet muita frigidiksi haukkumaan? Onko oma nyrkkisikin frigidi kun et jaksa tumputtaa? 

Vierailija
69/170 |
12.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

M45 kirjoitti:

Samaa täällä. Kohta lähtee vaihtoon, ellei ala vaimon aktiivisuus nousemaan, muutaman kerran voi sanoa, ja muutaman kerran voi lämmitellä.

Mut ihan turha 4-kymppisen naisen odottaa sitä, et käyttäisin saman effortin hänen lämmittelyyn 20 vuoden parisuhteen aikana, mitä käyttäisin 25 v. misukan työstämiseen. Huomioin nuoret naiset aivan erityisellä tavalla!

Yhdellä tutuilla tuli ero, nainen laski itsensä lössähtämään. Mies hoiti kuntoaan ja kaikkea. Nainen otti oikein kuurin, et paino nousi 10 vuodessa, 70 kg:sta 100 kiloon.

Erohan siitä tuli.

Kuinka kuvottava, itsekäs ja lapsellinen olet. Karma kyllä korjaa ja sairastut pian eturauhassyöpään.

Vierailija
70/170 |
12.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noin käy ilmeisesti usein? Onhan se ongelma, jos toinen haluaa ja toinen ei anna. Voiko asiasta puhua?

Toinen haluaa ja toinen ei "anna". Jotain häiritsevää tuossa ajatuksessa.

Olisko se, että vain toinen haluaa ja haluttoman pitäisi vain antaa, antaa ja antaa saamatta muuta kuin paskan olon ja kipeät paikat?

Mitä jos yrittäisit järjestää niin, että se toinenkin haluaisi, etkä itse olisi pelkästään vaatimassa vaan myös antamassa sille toiselle nautintoa ja hyvää mieltä? Tässä voisi moni mies pysähtyä ja katsoa peiliin.

Vinkki: emättimessä on heikko tunto, eikä peniksellä ryskyttäminen tuo naiselle juurikaan nautintoa.

Vierailija
71/170 |
12.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

M45 kirjoitti:

Erohan siitä tuli.

Jep jep… minä nainen, ikää 46v, mieli tekis joka päivä ja monta kertaa päivässä. Erosin vuosi sitten v*ttumaisesta ja masentuneesta miehestä… nuoria miehiä (20-30v) olis jonoksi asti minua haluamassa… ja omanikäisiäkin tuntuu kovasti kiinnostavan. Ja mä edes ole mitenkään hoikka.

Vierailija
72/170 |
12.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen kilahtaa, kun mies pettää, kun nainen pihtaa pillua. :D Naiset ne kyllä osaa syyllistää aina kaikkia muita, vaikka syy on peilissä.

Vierailija
73/170 |
12.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tällaiset ketjut on oikein oivallisia osoittamaan mikä on naisten henkinen taso. Pelataan me sitä fifaa ja annetaan naisten leikkiä ihan vaan keskenään.

M23

Voi kultaressukka, oletpa suloinen ja ihan jo 23 VANHA 🤣

Kuinka vahvaa, rohkeaa ja itsenäistä naista ivata itsenäisyyden ja aikuisuuden kynnyksellä olevaa nuorta.

Tämä. Varsinkin kun itsenäisyyden ja aikuisuuden kynnyksellä oleva nuori mies, joka ei tiedä asiasta mitään, antaa asiantuntevia neuvoja aikuisille naisille eikun

Neuvoja aikuisille naisille?🤣 Mielipide oli suunnattu lähinnä kuitenkin miehille?

Vierailija
74/170 |
12.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä palsta ei ehkä ole paras paikka aikuiseen keskusteluun suhde-ja seksiongelmista..ellei halua kuulla syrjäytyneiden miesten ja lapsien naljailua.

Vierailija
75/170 |
12.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Väestöliiton tutkimus

Seksi on palkka tehdystä työstä?

Vierailija
76/170 |
12.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ensin syyllistyt henkiseen väkivaltaan pihtaamalla, ja sitten syytät miestä.

Onneksi en suostu ottamaan naista riesakseni, kun muut naiset kimpassa puolustaa AP:ta ja syyllistää miestä. Ilman naista on niin paljon helpompaa.

Onneksi kukaan ei sulle naista ole tyrkyttämässäkään 🤭😂😂😂

Vierailija
77/170 |
12.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kauanko teillä nyt sit ollaan oltu ilman seksiä?

No ehkä 3 kuukautta. Pääsiäisenä viimeksi, mutta minulla oli paljon stressiä töissä ja haluaisin kyllä haluta, mutta en saa siitä mitään kun en kiihotu aiheesta just nyt. Mutta ei silti heti vaikeuksien keskellä pidä alkaa uhkailemaan pettämisellä.

N40

Miehesi käytös ei ole ok. Kyllä minustakin naisena 3kk on liian pitkä aika olla ilman seksiä suhteessa. 1-2 vkoa vielä kestäisin. Pidemmän vain sairastumisen takia.

Vierailija
78/170 |
12.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä palsta ei ehkä ole paras paikka aikuiseen keskusteluun suhde-ja seksiongelmista..ellei halua kuulla syrjäytyneiden miesten ja lapsien naljailua.

Niin yhtään naistahan tässä ketjussa ei ole jakamassa noita huutonauruhymioitään?

Vierailija
79/170 |
12.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehelle ehdottomasti ja välittömästi moro ja näkemiin.

Vierailija
80/170 |
12.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen kilahtaa, kun mies pettää, kun nainen pihtaa pillua. :D Naiset ne kyllä osaa syyllistää aina kaikkia muita, vaikka syy on peilissä.

Toinen ehkä vielä legendaarisempi on "epäile miehesi pettävän -> petä kostoksi".