Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies syyllistää ja uhkailee pettämisellä

Vierailija
12.09.2021 |

Kieltäydyin eilen illalla seksistä, koska olin mega väsynyt. Tänään aamulla mies alkoi aivan yhtäkkiä tiuskimaan, että mene lääkäriin, älä puhu mulle ja että hän aikoo kuun loppuun mennessä harrastaa seksiä, mutta EI VIELÄ TIEDÄ KENEN KANSSA.

Ei todellakaan ymmärrä kuinka paljon tuollainen loukkaa….

N40

Kommentit (170)

Vierailija
121/170 |
12.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jihuu, ero tulossa ja kiva ilkkua vieressä. Siitäs sait kun intiimiasioitanne täällä levittelet.

Vierailija
122/170 |
12.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen 49-v nainen ja seurustelusuhde tällä hetkellä katkolla. Miehen mielestä haluan liikaa seksiä :D

Sama täällä, mutta olen 56. Yksi ainut mies elämässäni pysyi vauhdissani ja se oli hieno suhde. Myös henkisesti. Tai juuri sen takia. Ymmärrettiin toisiamme eikä pelätty olla avoimia ja näyttää tunteita. Itkettiin välillä sylikkäin. Enimmäkseen naurettiin ja nautittiin. Hän piti kotinsa siistinä ja huolehti hygieniastaan, valmisti hyvää ruokaa, oli ammatillisestikin kunnianhimoinen ja älykäs.

Täällä kanssakärvistelijä :)

Mieheni on reilu viisikymppinen, itse olen muutaman vuoden vanhempi. Meillä seksi lähes loppui siihen, kun mies täytti viisikymmentä. Itselläni halut hyrräisi säännöllisesti, mutta kun toinen ei halua.  En ole päästänyt itseäni mitenkään pahaan kuntoon, joten siitä ei asian pitäisi olla kunnossa. Naamakin miellyttää, ainakin muita miehiä.

Erota en haluaisi, sillä seksin puutteestä huolimatta meillä menee hyvin. Mutta nyt olen alkanut suunnitella, että hakisin jonkun, jonka kanssa saisin niin paljon seksiä, kun haluan. En vain tiedä, mistä tällaisen kaverin löytäisin, sillä kuka tahansa ei kelpaa. Asia ei saisi levitä yleiseen tietoon oman ammattini vuoksi, miehen pitäisi olla älykäs ja tunneäly on plussaa myös sängyssä. Aikaa pitäisi löytyä sopivasti iltaisin, eli yhdessä asuvia lapsia ei voi olla... Vaikeaa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/170 |
12.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi! Minä olen ei-lössähtänyt 45-vuotias nainen ja kyllä haluaisin seksiä vaikka kuinka, muttei ole miestä.

Tasan ei käy onnenlahjat.

Niin nyt haluat, mutta mites on sitten muutaman kuukauden parisuhteen jälkeen? Alkaako halut katoamaan?

No ei ole ainakaan tähän mennessä alkaneet. Yleensä ne miehet ovat kaikonneet muutaman kuukauden jälkeen, ja seksin määrästä se ei ole ainakaan ollut kiinni. Vähemmän he ovat halunneet kuin minä.

-sama

Eiku itse olen vastaavilla kommenteilla itsestään kertonutta naista tapaillut ja ne tilanteet oli sit menneet juuri niin, että alun huuman jälkeen seksihalutkin katos. Oli päiviä, jolloin pantiin 3-5 kertaa ja siitä se sitten hiipu kerran viikkoon- tahdiksi.

Vierailija
124/170 |
12.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitäpä jos mies tekisi ne kotityöt ja olisi huomaavainen vaimoa kohtaan muulloinkin kuin halutessaan seksiä.

Radikaali ajatus kieltämättä, mutta näissä perheissä harrastetaan nautinnollista seksiä.

Väestöliiton tutkimus

Käyn töissä, hoidan kotia ja lapsia, olen toistaiseksi tyytynyt yhteen kumppaniin, vietän aikaa sekä kumppanin, perheen ja lasten kanssa, puhun ja kuuntelen, jne. Mitä minun vielä pitäisi tehdä? Joka kerta kun otan asian esille vastaus on en tiedä ja asia jää siiheen. Terapiassa kävi kerran.

Sama täällä. Vaimo ei halua, mutta asiasta ei saa myöskään puhua. "Pitääkö aina miettiä seksiä" on se yleisin vastaus ja sitten kiukuttelua päälle, että älä painosta ja en minä vaan tiedä.

Eipä ole sinunkaan perheessäsi sitten työnjako kunnossa. Väsynyt nainen ei jaksa haluta, emotionaalisesti yksin jätetty vielä vähemmän. Kas kun naisen seksuaalisuus on paljon monimutkaisempi kuin miehen, ei elämästä ja arjesta irrallaan.

Ellei asia työnjakoa parantamalla suju, parempi erota. Ja voithan sitä ennen kysyä, haittaako jos harrastat seksiä jonkun muun kanssa. Ei sitä vaimon naamaan tarvitse hieroa, mutta avoin suhde on sovittavissa ja järjestettävissä, kunhan hienotunteisuutta noudattaa.

Erotakin saat. Miksi ihmiset roikkuvat epätyydyttävissä suhteissa, onko raha ja asunto ainut syy? Lapset vaistoavat vanhempien kireyden ja hellyyden puutteen ja se vaikuttaa heihin, halusit tai et.

Aika puhdas olettamus, oma näkemys on toki se että jos työnjako epätasa-arvoistuu voi seksielämä kärsiä. Mutta en ole koskaan kuullut että panostimpa kotona työnjakoon ja vaikutti positiivisesti seksielämään. Jos työnjako on siis jo ennestään tasa-arvoinen ei siihen panostamisella ole mitään vaikutusta.

No sitten on syytä panostaa omiin taitoihin rakastajana.

Selvittää seksuaaliterapeutin kanssa, mikä mättää. Libidoissakin on eroa.

Miesten impotenssiin on aina suhtauduttu hyvin ymmärtäväisesti, mutta naisten haluttomuutta ei liene edes perusteellisesti tutkittu.

Pitäisikö kumppanisi vain alistua raiskattavaksesi, ellei hän nauti kosketuksestasi?

Kukaan ei ole ottamassa ketään väkisin, koita nyt hyvä ihminen ymmärtää. Parisuhteessa on kaksi osapuolta yleensä ja syyn etsiminen vain toisesta tuskin kokonaiskuvaa korjaa.

Vierailija
125/170 |
12.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä taas olen halukas 48v nainen. Meille tuli ero, kun mieheni pihtasi. On myös meitä halukkaita naisia, mutta kun on tämän ikäinen, niin eivät miehet enää halua. Ja kyllä ap ymmärrän miestäsi. Teillä on tosi harvoin seksiä.

Miksi puhuit monikossa?

Ottaa mallia teistä miehistä, jotka luulette naisia yhdenlaisiksi. Teillä on kovin karkea ja yksioikoinen ihmiskäsitys, johtuisiko heikoista kognitioista.

Onneksi te ette ole kuin pieni otos miehistä, on paljon parempiakin. Suurin osa.

Vai yrititkö rivien välissä sanoa olevasi yksi ja ainut naisvihaa spämmäävä tollero, joka on askarrellet ketjun mieskommentit ihan ite.

Vierailija
126/170 |
12.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvästi ihan eri tarpeet.Mutta tuollaisen uhkailun jälkeen en äijää katselisi sekuntiakaan.

Vierailija
127/170 |
12.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eipä ole vaikea nähdä, mikä nämä inselit syrjäyttää. Isiltä peritty itsekkyys ja opittu naisviha.

Miten tollo pitää olla, ettei tajua naisenkin nauttivan seksistä ja haluavan sitä, jos suhde muutenkin toimii?

Biologiaan vetoavat (aivottomat) eivät tajua, että naisellakin on biologia, joka saa haluamaan miestä, joka on tasa-arvoinen huoltajana, aikuisena ja vuorovaikutuksessa ollakseen naisen luottamuksen ja kiintymyksen arvoinen.

Ei nainen halua yhtyä miehen kanssa, joka ilmiselvästi ei perhe-elämään pysty ja sopeudu , sillä sellainen mies on uhka niin naiselle itselleen kuin mahdollisille jälkeläisille.

Milloin naiset oppii käyttämään sitä tärkeintä seksitaitoaan? Taitoa puhua. Edelleen ollaan hiljaa siellä nyrkin ja hellan välissä kotiarestissa rajoittavassa vankilassa, jota miehen sorto, alistaminen ja epätasa-arvo aitaa.

Ehkä sitten kun sitä ei enää nimitetä nalkuttamiseksi ja kun miehet oppivat kuuntelemaan?

Vierailija
128/170 |
12.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä taas olen halukas 48v nainen. Meille tuli ero, kun mieheni pihtasi. On myös meitä halukkaita naisia, mutta kun on tämän ikäinen, niin eivät miehet enää halua. Ja kyllä ap ymmärrän miestäsi. Teillä on tosi harvoin seksiä.

Miksi puhuit monikossa?

Ottaa mallia teistä miehistä, jotka luulette naisia yhdenlaisiksi. Teillä on kovin karkea ja yksioikoinen ihmiskäsitys, johtuisiko heikoista kognitioista.

Onneksi te ette ole kuin pieni otos miehistä, on paljon parempiakin. Suurin osa.

Vai yrititkö rivien välissä sanoa olevasi yksi ja ainut naisvihaa spämmäävä tollero, joka on askarrellet ketjun mieskommentit ihan ite.

Eli kun joku hyppää pää edellä kaivoon, sinä teet saman perässä?

Vierailija
129/170 |
12.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän ap että miehesi reaktio tuskastuttaa sinua ja olihan se tosi tökerö. Sanoisin kuitenkin että teillä on nyt seksistä niin pitkä aika, että miehesi on varmasti todella turhautunut ja ymmärrän myös hänen reaktionsa. Ei tee mielenterveydelle hyvää tulla jatkuvasti torjutuksi oman kumppanin toimesta. Itse naisena en hyväksyisi edes kuukautta ilman seksiä, koska minun mielestä se on todella suuri osa parisuhdetta. Jos halut on niinkin poikkeavat toisistaan, kannattaa miettiä onko oikean ihmisen kanssa yhdessä. Ja mieti nyt syytä miksi kieltäydyt. Työstressi... Meillä kaikilla on sitä mutta ei sen vuoksi kannata varmaan parisuhdetta heittää menemään?

Sinä ja kaltaisesihan se tässä on parisuhteen heittämässä menemään? Ja miten niin et hyväksy? Tosiaanko olet valmis pakottamaan toisen seksiin? Ihme räísskari.

Jokaisella on oikeus päättää kehostaan, kenelläkään ei ole oikeutta päättää toisen kehosta. Toki on kurjaa jos asiat ei mene juuri sinun mielesi mukaan, se on aina kaikille kurjaa kun osuu kohdalle mutta jos haluaa olla sitoutuneessa suhteessa on sitä nyt vain kestetettävä. Jos taas tuntuu että toinen osapuoli on millainen sitten onkaan kiusallaan kannattaa ehkä miettiä tuliko sittenkään pariuduttua "sen oikean" kanssa, seksiin pakottamisen ei pitäisi olla kenellekään vaihtoehto ja sitä tässä ketjussa on oksettavan paljon. Miten kukaan edes kykenee kiihottumaan kun toinen ei halua?

Eihän tässä kukaan ole ketään seksiin pakottamassa, oma havainto on että haluttomat eivät yritä edes asiaa mitenkään ratkaista, esimerkiksi miettiä miten herätellä omia haluja. Ennen olin hyvinkin halukas ja toisen lyödessä seksielämän lukkoon kärsin sekä fyysisesti että henkisesti joista ensimmäistä pystyin toki helpottamaan itse mutta jälkimmäinen oli paljon pahemmin. Minun kärsimykseni ei kiinnostanut puolisoa millään tasolla. Sen sijaan usein haavoihin joita sain heitettiin suolaa syyllistämällä seksuaalisista haluista tai ihan vaan haukkumalla. Nykyisin olen lääkityksen takia haluton. Täytyy myöntää että on tämä auvoista verrattuna halukkuuteen, en halua että haluni koskaan palaavat.

Kyllä on, se sanotaan hyvin suoraan. Säälittävää epärehellisyyttä.

Vierailija
130/170 |
12.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jihuu, ero tulossa ja kiva ilkkua vieressä. Siitäs sait kun intiimiasioitanne täällä levittelet.

Niin kuka?

Vierailija
131/170 |
12.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi! Minä olen ei-lössähtänyt 45-vuotias nainen ja kyllä haluaisin seksiä vaikka kuinka, muttei ole miestä.

Niin nyt haluat, mutta mites on sitten muutaman kuukauden parisuhteen jälkeen? Alkaako halut katoamaan?

No ei ole ainakaan tähän mennessä alkaneet. Yleensä ne miehet ovat kaikonneet muutaman kuukauden jälkeen, ja seksin määrästä se ei ole ainakaan ollut kiinni. Vähemmän he ovat halunneet kuin minä.

-sama

Eiku itse olen vastaavilla kommenteilla itsestään kertonutta naista tapaillut ja ne tilanteet oli sit menneet juuri niin, että alun huuman jälkeen seksihalutkin katos. Oli päiviä, jolloin pantiin 3-5 kertaa ja siitä se sitten hiipu kerran viikkoon- tahdiksi.

Hiilloskin kylmenee ellei siihen puhaltele ja heitä säännöllisesti puuta.

Sitä olen tässä yrittänyt sanoa, että naiselle seksiä ja esileikkiä on se arjen huomaavaisuus ja kunnioitus sekä puhein että teoin.

Vierailija
132/170 |
12.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi puhuit monikossa?

Eli kun joku hyppää pää edellä kaivoon, sinä teet saman perässä?

No niin, sinulla on jokin vakava häiriö päässäsi. Hankipa hoitoa.

Vierailija
133/170 |
12.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän ap että miehesi reaktio tuskastuttaa sinua ja olihan se tosi tökerö. Sanoisin kuitenkin että teillä on nyt seksistä niin pitkä aika, että miehesi on varmasti todella turhautunut ja ymmärrän myös hänen reaktionsa. Ei tee mielenterveydelle hyvää tulla jatkuvasti torjutuksi oman kumppanin toimesta. Itse naisena en hyväksyisi edes kuukautta ilman seksiä, koska minun mielestä se on todella suuri osa parisuhdetta. Jos halut on niinkin poikkeavat toisistaan, kannattaa miettiä onko oikean ihmisen kanssa yhdessä. Ja mieti nyt syytä miksi kieltäydyt. Työstressi... Meillä kaikilla on sitä mutta ei sen vuoksi kannata varmaan parisuhdetta heittää menemään?

Sinä ja kaltaisesihan se tässä on parisuhteen heittämässä menemään? Ja miten niin et hyväksy? Tosiaanko olet valmis pakottamaan toisen seksiin? Ihme räísskari.

Jokaisella on oikeus päättää kehostaan, kenelläkään ei ole oikeutta päättää toisen kehosta. Toki on kurjaa jos asiat ei mene juuri sinun mielesi mukaan, se on aina kaikille kurjaa kun osuu kohdalle mutta jos haluaa olla sitoutuneessa suhteessa on sitä nyt vain kestetettävä. Jos taas tuntuu että toinen osapuoli on millainen sitten onkaan kiusallaan kannattaa ehkä miettiä tuliko sittenkään pariuduttua "sen oikean" kanssa, seksiin pakottamisen ei pitäisi olla kenellekään vaihtoehto ja sitä tässä ketjussa on oksettavan paljon. Miten kukaan edes kykenee kiihottumaan kun toinen ei halua?

Eihän tässä kukaan ole ketään seksiin pakottamassa, oma havainto on että haluttomat eivät yritä edes asiaa mitenkään ratkaista, esimerkiksi miettiä miten herätellä omia haluja. Ennen olin hyvinkin halukas ja toisen lyödessä seksielämän lukkoon kärsin sekä fyysisesti että henkisesti joista ensimmäistä pystyin toki helpottamaan itse mutta jälkimmäinen oli paljon pahemmin. Minun kärsimykseni ei kiinnostanut puolisoa millään tasolla. Sen sijaan usein haavoihin joita sain heitettiin suolaa syyllistämällä seksuaalisista haluista tai ihan vaan haukkumalla. Nykyisin olen lääkityksen takia haluton. Täytyy myöntää että on tämä auvoista verrattuna halukkuuteen, en halua että haluni koskaan palaavat.

Kyllä on, se sanotaan hyvin suoraan. Säälittävää epärehellisyyttä.

Niin siis sinä itse sanot, ei kukaan muu. Menee jo komiikan puolelle.

Vierailija
134/170 |
12.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

/quote]

Melkoisen noloa tuo, ettei muka puhe auttaisi. Se on nimittäin ainut tapa jakaa ajatuksia ja tunteita ihmispäiden välillä. Tai voihan kirjoittaa vaikka kirjeitä ellei saa suutaan auki.

Puheen ja kuuntelemisen puutteen eli vuorovaikutuksen ongelmien vuoksi useimmiten erotaan.

Mies, joka ei viitsi opetella tätä ihmisen perustaitoa, on apina. Olkoon yksin tai etsiköön apinan kaverikseen.[/quote]

Ei kyse ole vain miehistä, myöskään naisille, joita suhteissa torjutaan, eikä seksiä ole tarjolla, ei puhe auta. Jos halut eivät kohtaa puhumalla pari ei tule sen paremmaksi tai sopivammaksi keskenään. Toisaalta se on niinkin, että jos halut kohtaa ja seksi luistaa niin moni muukin asia on parisuhteessa tasapainossa ja kunnossa, se puhuminenkin.

Vierailija
135/170 |
12.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-sama

Ahaa. No en ole kenenkään avioeron jälkeisen kumppanin kanssa edes nähnyt joka päivä, kun kaikki on olleet etäsuhteita. Että ei ole tuollaisesta edes kokemusta, enemmän se on ollut sitä ”kerta viikkoon” meininkiä, ja useammin sitten jos ollaan enemmän vietetty aikaa yhdessä.

Viisi kertaa päivässä esim. normaalina työpäivänä kuulostaa paljolta, pakko myöntää. Miksei sekin menisi jossain ajassa ja paikassa, missä ei ole muita velvollisuuksia.

- sama

Vierailija
136/170 |
12.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taas täällä on ämmät ulisemassa. Tajuatteko itse edes miten naurettavia pellejä te olette?

Se että vaivauduit tulemaan tänne kertomaan oman mielipiteesi, tekee sinusta ihan yhtä pellen. Jaxuhalit sulle kumminkin.

Vierailija
137/170 |
12.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-sama

Hiilloskin kylmenee ellei siihen puhaltele ja heitä säännöllisesti puuta.

Sitä olen tässä yrittänyt sanoa, että naiselle seksiä ja esileikkiä on se arjen huomaavaisuus ja kunnioitus sekä puhein että teoin.

Sinä joko tunnet minut tai sitten oletat automaattisesti tietynlaiseksi.

Vierailija
138/170 |
12.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kauanko teillä nyt sit ollaan oltu ilman seksiä?

No ehkä 3 kuukautta. Pääsiäisenä viimeksi, mutta minulla oli paljon stressiä töissä ja haluaisin kyllä haluta, mutta en saa siitä mitään kun en kiihotu aiheesta just nyt. Mutta ei silti heti vaikeuksien keskellä pidä alkaa uhkailemaan pettämisellä.

N40

Pettämisellä uhkailu ei ole oikein, mutta ei ole sekään, että haet täältä sympatioita itsellesi, vaikka tilanne on myös omaa syytäsi.

Järjestäkää yhteistä rauhallista aikaa ja lepoa ilman stressiä. Parisuhteesta täytyy huolta pitää, jopa Raamattu kehoittaa antamaan puolisolle hellyyttä. Ei tietenkään kiristämällä, mutta jatkuva kieltäytyminen on johtanut siihen ehkä monissakin perheissä. Kummatkin tekevät siinä virheen.

Libidoa voi harjoittaa aktiivisemmaksi, kun käyttää siihen aikaa ja mielikuvitusta useammin.

Se rentouttaa myös sinua itseäsi ja antaa iloa. Se on myös sisäisesti puhdistavaa molemmille, eli fyysisesti terveellistä.

Vierailija
139/170 |
12.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On se naiselle iso asia hoitaa asia 15 minuutissa harrastamalla seksiä. Mutta tajuatteko kuinka iso asia se on teidän monien miehille. Oon se ap ketjusta voiko vaimon ja pienet lapset vain jättää. Oli se masennus jota moni väitti että ei liity seksi. Mut nyt kävi näin, lapset hankin mummolaan hoitoon, olin suunnitellut tinder treffit eiliselle illalle ja tälle aamupäivälle, koska vaimo töissä. Mutta miten kävi. Vein lapset mummolaan, vaimo vetikin 2 viikon tauon jälkeen makkariin kun oli pari tuntia aikaa, pantiin siinä 3 kertaa. No ei enää tehnyt mieli lähteä treffeille ja nyt tänäänkin on niin raukea ja hyvä olo että ei tee nytkään mieli lähteä. Vaimo hoiti homman viime hetkillä taas. Miks sille miehelle pitää tahallaankin koittaa olla mahdollisimman vittumainen seksitön lahna, vaikka takuulla sen tietää että jos miehelle on seksi tärkeää niin kyllähän se jostain otetaan?

Eli olisit valmis harrastamaan seksiä naisen kanssa, joka ei sitä halua. Nainen on siis sinulle pelkkä mälliämpäri. Hyi hitto mistä tämmöisiä miehiä oikein sikiää!

Vierailija
140/170 |
12.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taas täällä on ämmät ulisemassa. Tajuatteko itse edes miten naurettavia pellejä te olette?

Se että vaivauduit tulemaan tänne kertomaan oman mielipiteesi, tekee sinusta ihan yhtä pellen. Jaxuhalit sulle kumminkin.

Osu ja uppos :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kolme