Mies syyllistää ja uhkailee pettämisellä
Kieltäydyin eilen illalla seksistä, koska olin mega väsynyt. Tänään aamulla mies alkoi aivan yhtäkkiä tiuskimaan, että mene lääkäriin, älä puhu mulle ja että hän aikoo kuun loppuun mennessä harrastaa seksiä, mutta EI VIELÄ TIEDÄ KENEN KANSSA.
Ei todellakaan ymmärrä kuinka paljon tuollainen loukkaa….
N40
Kommentit (170)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On se naiselle iso asia hoitaa asia 15 minuutissa harrastamalla seksiä. Mutta tajuatteko kuinka iso asia se on teidän monien miehille. Oon se ap ketjusta voiko vaimon ja pienet lapset vain jättää. Oli se masennus jota moni väitti että ei liity seksi. Mut nyt kävi näin, lapset hankin mummolaan hoitoon, olin suunnitellut tinder treffit eiliselle illalle ja tälle aamupäivälle, koska vaimo töissä. Mutta miten kävi. Vein lapset mummolaan, vaimo vetikin 2 viikon tauon jälkeen makkariin kun oli pari tuntia aikaa, pantiin siinä 3 kertaa. No ei enää tehnyt mieli lähteä treffeille ja nyt tänäänkin on niin raukea ja hyvä olo että ei tee nytkään mieli lähteä. Vaimo hoiti homman viime hetkillä taas. Miks sille miehelle pitää tahallaankin koittaa olla mahdollisimman vittumainen seksitön lahna, vaikka takuulla sen tietää että jos miehelle on seksi tärkeää niin kyllähän se jostain otetaan?
Eli olisit valmis harrastamaan seksiä naisen kanssa, joka ei sitä halua. Nainen on siis sinulle pelkkä mälliämpäri. Hyi hitto mistä tämmöisiä miehiä oikein sikiää!
Isistään, arvatenkin karkuun juosseista raukoista.
Pahin seksintappaja on papin aamen tai viimeistään se kun farmari-Volvo ajaa postimerkin kokoiselle tontille rakennetun omakotitalon pihaan. Mihin siinä enää seksiä tarvitaan kun miehen rahat ja aika on jo saatu otettua.
Melkoisen pitkällä kokemuksella sanoisin, että pihtari ei ainakaan siinä suhteessa tule muuksi muuttumaan (enkä nyt viittaa aloittajaan, äijäsi on sika), aikansa voi toki odotella, jos esim. joku ohimenevä sairaus, mutta toisille seksillä ei vaan ole mitään merkitystä, eikä sitä ymmärrystä riitä toiselle kuin aina vaan harvenevan satunnaisesti. Pari- ja seksuaaliterapiat hukkaan heitettyä aikaa ja rahaa, sopiva kumppani on ainoa toimiva ratkaisu.
Luin että miehelle seksi on visuaalista, ei tunne pohjaista. OK. Luin myös että mies alkaa käydä vieraissa, tai ainaki katsomaan alan elokuvia, jopa alan naisiakin netissä. OK. Mutta se ei selvinnyt minulle mitenkään että miksi mies ei tee mitään sen eteen että nainen haluaisi häntä? Oma kokemus : tullaan hikisenä töistä, syödään ja röyhtäistään, siirrytään tvn ääreen, sitten netin ääreen josta katsotaan parisenkin tuntia seksiä. Odotetaan vaimoa sänkyyn ja kun pääsee peitonalle, käydään kiinni kuin sika limppuun. Kun siinä kohtaa sanoo EI niin joko haukutaan lehmäksi tms, tai odotetaan vartti, pari ja yritetään uudestaan sanomalla esim Anna sitä p*uu, tms yhtä hellyyttävää.
Uskooko miehet jotenkin että seksi on vain laukeamisrituaali jossa naista käytetään apuna, eikä siellä tunnepuolella tarvitse yrittää yhtään mitään KOSKAAN?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi! Minä olen ei-lössähtänyt 45-vuotias nainen ja kyllä haluaisin seksiä vaikka kuinka, muttei ole miestä.
Tasan ei käy onnenlahjat.
Niin nyt haluat, mutta mites on sitten muutaman kuukauden parisuhteen jälkeen? Alkaako halut katoamaan?
No ei ole ainakaan tähän mennessä alkaneet. Yleensä ne miehet ovat kaikonneet muutaman kuukauden jälkeen, ja seksin määrästä se ei ole ainakaan ollut kiinni. Vähemmän he ovat halunneet kuin minä.
-sama
Eiku itse olen vastaavilla kommenteilla itsestään kertonutta naista tapaillut ja ne tilanteet oli sit menneet juuri niin, että alun huuman jälkeen seksihalutkin katos. Oli päiviä, jolloin pantiin 3-5 kertaa ja siitä se sitten hiipu kerran viikkoon- tahdiksi.
Hiilloskin kylmenee ellei siihen puhaltele ja heitä säännöllisesti puuta.
Sitä olen tässä yrittänyt sanoa, että naiselle seksiä ja esileikkiä on se arjen huomaavaisuus ja kunnioitus sekä puhein että teoin.
Sinä joko tunnet minut tai sitten oletat automaattisesti tietynlaiseksi.
Ei ollut hankilökohtaista. Puhuin asiasta, en sinusta. Jos otit sen piikkinä, ehkä siinä jokin sinun omatuntoosi pisti.
Voisiko vähentää herneen vetämistä nenään, kun me emme täällä mitään muuta toisistamme näe kuin nämä kommentit? Toki näistä näkee usein jotain ihmisen sivistystasosta, emootioista ja sukupuolesta.
Jos kokee tulevansa jatkuvasti väärin ymmärretyksi, opettelee sitten ilmaisemaan ajatuksensa paremmin ja harjoittaa itsetuntoaan, eikö niin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On se naiselle iso asia hoitaa asia 15 minuutissa harrastamalla seksiä. Mutta tajuatteko kuinka iso asia se on teidän monien miehille. Oon se ap ketjusta voiko vaimon ja pienet lapset vain jättää. Oli se masennus jota moni väitti että ei liity seksi. Mut nyt kävi näin, lapset hankin mummolaan hoitoon, olin suunnitellut tinder treffit eiliselle illalle ja tälle aamupäivälle, koska vaimo töissä. Mutta miten kävi. Vein lapset mummolaan, vaimo vetikin 2 viikon tauon jälkeen makkariin kun oli pari tuntia aikaa, pantiin siinä 3 kertaa. No ei enää tehnyt mieli lähteä treffeille ja nyt tänäänkin on niin raukea ja hyvä olo että ei tee nytkään mieli lähteä. Vaimo hoiti homman viime hetkillä taas. Miks sille miehelle pitää tahallaankin koittaa olla mahdollisimman vittumainen seksitön lahna, vaikka takuulla sen tietää että jos miehelle on seksi tärkeää niin kyllähän se jostain otetaan?
Eli olisit valmis harrastamaan seksiä naisen kanssa, joka ei sitä halua. Nainen on siis sinulle pelkkä mälliämpäri. Hyi hitto mistä tämmöisiä miehiä oikein sikiää!
Missä niin luki että harrastaisin seksiä naisen kanssa joka ei sitä halua? Jos ei halua niin eikös silloin ole syytä antaa lupa käydä vieraissa, kuitenkin tiedostatte ihan varmasti sen että seksittömyydellä kävelette jatkuvasti miehen yli aiheuttaen sen pahimman, josta syytätte miehiä, vaikka olette itse kaiken aiheuttaneet. Jos ei muuta niin aina nostatte esiin sen säälikortin eli kotityöt. Mutta miehenä ei ole mitään merkitystä teenkö niitä vai en, aina nainen on samanlainen.
No meille tuli ero miehen jätettyä avioerohakemuksen 20 vuoden avioliiton jälkeen. Miehen mukaan syynä oli huono seksielämä ja se, että hän joutui elämään selibaatissa. Ihmettelin, että missä ihmeen selibaatissa?
Mies vastasi, että joskus meillä on kausia milloin seksiä on vain kerran viikossa. Eli silloin hän kuulemma joutuu olemaan viikon selibaatissa seksikertojen välissä. Okei.
Vierailija kirjoitti:
Luin että miehelle seksi on visuaalista, ei tunne pohjaista. OK. Luin myös että mies alkaa käydä vieraissa, tai ainaki katsomaan alan elokuvia, jopa alan naisiakin netissä. OK. Mutta se ei selvinnyt minulle mitenkään että miksi mies ei tee mitään sen eteen että nainen haluaisi häntä? Oma kokemus : tullaan hikisenä töistä, syödään ja röyhtäistään, siirrytään tvn ääreen, sitten netin ääreen josta katsotaan parisenkin tuntia seksiä. Odotetaan vaimoa sänkyyn ja kun pääsee peitonalle, käydään kiinni kuin sika limppuun. Kun siinä kohtaa sanoo EI niin joko haukutaan lehmäksi tms, tai odotetaan vartti, pari ja yritetään uudestaan sanomalla esim Anna sitä p*uu, tms yhtä hellyyttävää.
Uskooko miehet jotenkin että seksi on vain laukeamisrituaali jossa naista käytetään apuna, eikä siellä tunnepuolella tarvitse yrittää yhtään mitään KOSKAAN?
Sulle on kyllä sattunut hienoja miehiä, otan osaa.
Ehkä voisit sitä omaa stressiä purkaa seksillä.
Olisit lähempänä omaa miestäsi. Ei tarvi olla niin suuria sessiota. Ota rennommin seksi.
Kolme kuukautta on pitkä aika ressata työstä ja jättää elämättä parisuhdetta.
Naisten syyllistäminen on valitettavasti kovin yleistä. Peiliin katsominen on taas kovin harvinaista. Minä minä minä -miehiä on paljon.
Niin, en minä tiedä tarvitsetko sinäkään sitä kumppania.
Kuulostaa siltä, että ressaat ja pysyt kaukana ja teet töitä, etkä oikeastaan välitä siitä kumppanistasi etkä itsestäsikään
Ehkä voisit ruveta elämään siinä parisuhteessa?
Opettele olemaan läsnä.
Se on haasteeseen. Pakenet nyt työhön.
Keskustelu kumppanin kanssa voisi auttaa.
Miehet ovat usein parempia tuossa seksi asiassa, eivät ota vakavasti. Kyllä minuakin harmittaisi, jos kolme kuukautta olisin odottanut.
Naispuoliset ei jostain syystä vaan tajuta sitä, että miehille seksi on tärkeämpää tai että sitä harrastetaan useammin kuin, että on töitä ja ressataan milloin mitäkin.
Oikeasti se seksi rentouttaa.
Minä itse kuuntelin miestäni, kun kertoi turhautumisesta, kun seksiä ei ole tarpeeksi usein.
Tajusin, että olemme siinä erilaisia ja että hän sitä tarvitsee enemmän. Huomasin myös että olen paljon rentoutuneenalta, kun sitä seksiä harrastetaan.
Vierailija kirjoitti:
Naisten syyllistäminen on valitettavasti kovin yleistä. Peiliin katsominen on taas kovin harvinaista. Minä minä minä -miehiä on paljon.
Ööö. Kyllä me naiset osataan miehiä syyllistää yht lailla.
Puhukaa. Tehkää kompromisseja. Teillähän se parisuhde on kahden ihmisen.
Vierailija kirjoitti:
Voin tehdä noin tai voin tehdä näin niinkuin nyt ja aina saan yhtä paljon.
Eli mun unelma päivä miehenä joka johtaisi hyvään mua tyydyttävään seksiin. Olis sellainen että tehdään asioita paljon yhdessä, tehdään vaikka ruokaa, halataan ja pussataan välillä, kosketellaan, kiusataan silleen että kun huomataan että toinen jo haluaa, otetaan etäisyyttä koska ei vielä, käydään välillä vaikka ulkoilemassa ja sielläkin voi halata ja pussata, katsotaan vaikka elokuva lähekkäin toisiaan hiplaten. Se mulle miehenä toimii esileikkinä ja samalla olis kiva tehdä niitä kotitöitä. Kun ilta koittaa, ei seksiä tarvitsisi pyydellä, koska kaikki tapahtuisi luonnostaan kun esileikkiä oli koko päivä. Mutta mitä tekee vaimo, kun pyydän että voisko olla enemmän läheisyyttä, saan vastauksen tähän että ei halua. Eli mitä sillä on väliä olenko sellainen huomioonottava läheisyyttä rakastava mies, vai se hikinen sohvaperuna, kun kumpikin johtaa samaan lopputulokseen, seksiä ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Tämä. Jos mies kerta saa mennä vieraisiin tms kun ei saa seksiä kotoa. Voiko nainen mennä vieraisiin saamaan huomiota ja hellyyttä ja tunnetta,että rakastetaan ja välitetään.?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä niin luki että harrastaisin seksiä naisen kanssa joka ei sitä halua? Jos ei halua niin eikös silloin ole syytä antaa lupa käydä vieraissa, kuitenkin tiedostatte ihan varmasti sen että seksittömyydellä kävelette jatkuvasti miehen yli aiheuttaen sen pahimman, josta syytätte miehiä, vaikka olette itse kaiken aiheuttaneet. Jos ei muuta niin aina nostatte esiin sen säälikortin eli kotityöt. Mutta miehenä ei ole mitään merkitystä teenkö niitä vai en, aina nainen on samanlainen.
Kun puhuit, että "nainen voisi hoitaa asian 15 minuutissa" Ei kuulosta siltä, että nainen itse haluaisi, jos joutuu vain "hoitamaan asian"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä. Jos mies kerta saa mennä vieraisiin tms kun ei saa seksiä kotoa. Voiko nainen mennä vieraisiin saamaan huomiota ja hellyyttä ja tunnetta,että rakastetaan ja välitetään.?
Juurihan tuo on naisen syyllistämistä. Ei saa ei oikeuta siihen että käy muualla. Mies on vannonut uskollisuutta naiselle, mutta eipä taida hänen sanansa olla enää minkään arvoisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saa jos ei se kotona kelpaa. Siitä vain. Oma vaimoni vastasi että ei halua läheisyyttä eikä hellyyttä, kun olisin sitä tarvinnut. Kysyin että olisko sitten avoin suhde että tekis hänellekkin hyvää käydä vieraissa. Mutta ei halunnut sitäkään. Kunhan vain ei tarvitsisi seksiä ollenkaan niin vaimolle olisi hyvä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kauanko teillä nyt sit ollaan oltu ilman seksiä?
No ehkä 3 kuukautta. Pääsiäisenä viimeksi, mutta minulla oli paljon stressiä töissä ja haluaisin kyllä haluta, mutta en saa siitä mitään kun en kiihotu aiheesta just nyt. Mutta ei silti heti vaikeuksien keskellä pidä alkaa uhkailemaan pettämisellä.
N40
Olisit tyytyväinen että pillusi kelpaa vielä miehellesi. Jatka vaan pihtaamista nii kyllä se ero pian tulee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saa jos ei se kotona kelpaa. Siitä vain. Oma vaimoni vastasi että ei halua läheisyyttä eikä hellyyttä, kun olisin sitä tarvinnut. Kysyin että olisko sitten avoin suhde että tekis hänellekkin hyvää käydä vieraissa. Mutta ei halunnut sitäkään. Kunhan vain ei tarvitsisi seksiä ollenkaan niin vaimolle olisi hyvä.
Jos kotona ei kelpaa? Eli naisen olisi otettva vastaan mitä vaan, ilman että mies panostaa? Ja kyehän ei ole seksin hakemisesta vieraalta vaan hellyyden ja arvostuksen hakeminen. etkö ymmärrä mitä ne ovat?
Ei kyse ole vain miehistä, myöskään naisille, joita suhteissa torjutaan, eikä seksiä ole tarjolla, ei puhe auta. Jos halut eivät kohtaa puhumalla pari ei tule sen paremmaksi tai sopivammaksi keskenään. Toisaalta se on niinkin, että jos halut kohtaa ja seksi luistaa niin moni muukin asia on parisuhteessa tasapainossa ja kunnossa, se puhuminenkin.
Ei tietenkään ole kyse VAIN miehistä. On kuitenkin niin, että ketjussa oli (mies) möyhääjä, joka väitti ettei puheesta ole mitään hyötyä. Hän on väärässä. Puhe on tärkein vuorovaikutuskeino niin työssä kuin ihmissuhteissa ja sen ohella huomaavainen ja kohtelias käytös.
Jos ei vuorovaikutus toimi puheen tasolla, ei se toimi muutenkaan.