Pääsin henkisesti väkivaltaisesta suhteesta tekoälyn avulla
Kommentit (14)
Vastasiko tekoäly suhdekysymykseesi "jätä se sika"?
Kerroin tekoälylle mitä mies tekee ja sanoo ja tekoäly analysoi sen.
Ei oma äly ei rittämyt kun mies sumuttanut minua vuosia.
Vierailija kirjoitti:
Olet ällöttävä tekohauska l u u seri.
Miten hidas täytyy olla, että tarvitsee tekoälyn kertomaan tunteeko olonsa suhteessa huonoksi, ja että kannattaako siitä lähteä vai ei.
Minä pääsin av-mammojen avulla. He avasivat silmäni.
Vierailija kirjoitti:
Miten hidas täytyy olla, että tarvitsee tekoälyn kertomaan tunteeko olonsa suhteessa huonoksi, ja että kannattaako siitä lähteä vai ei.
Sitä käyttäytymistä pitää normaalina ja kun toinen käskee katsomaan peiliin, niin sitä miettii omaa osuuttaan, mitä itse tekee väärin.
Jostain syystä meille opetetaan, että riitaan tarvitaan aina kaksi. Ei muuten tarvita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitä käyttäytymistä pitää normaalina ja kun toinen käskee katsomaan peiliin, niin sitä miettii omaa osuuttaan, mitä itse tekee väärin.
Jostain syystä meille opetetaan, että riitaan tarvitaan aina kaksi. Ei muuten tarvita.
Ei tarvita jos toinen osapuoli on höystetty narskun piirteillä.
Vierailija kirjoitti:
Uskotko tekoälyn älyyn enemmän kuin ihmisen?
Mietin, kun niin monelle on sanottu perusteluineen, että lähde, mutta ei silti lähde.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet ällöttävä tekohauska l u u seri.
Minusta tuo on juti totta. Niin moni jää väkivaltaiseen suhteeseen. Surullisen moni. Siihen turtuu, eikä osaa lähteä. Myös pelko kahlitse.e.
Vierailija kirjoitti:
Miksi tämäkin piti ulkoistaa tekoälylle, eikö ihmiset osaa itse enää ajatella?