Mies syyllistää ja uhkailee pettämisellä
Kieltäydyin eilen illalla seksistä, koska olin mega väsynyt. Tänään aamulla mies alkoi aivan yhtäkkiä tiuskimaan, että mene lääkäriin, älä puhu mulle ja että hän aikoo kuun loppuun mennessä harrastaa seksiä, mutta EI VIELÄ TIEDÄ KENEN KANSSA.
Ei todellakaan ymmärrä kuinka paljon tuollainen loukkaa….
N40
Kommentit (170)
Kaikenlaista huuhaata kirjoitti:
Kuvitteleeko joku ettei miehet nai työmatkoilla tai harrastuksissa tai työpaikoilla tai .....aivan naurettavaa olla niin tollo. On naisia jotka tietää mutta ei välitä edes silloin kun saa sukupuolitaudin . Koska asunto on puoliksi . Siinä roikutaan. Ei vuokralla asumiseen kuole!
Avioerossa ja myös avoerossa, jos on yhteisiä lapsua tai liitto kestänyt pitkään, omaisuus jaetaan kahtia. Ei siinä tyhjin käsin jää.
Ja outo tuo oletuksesi, ettei naisella olisi tuloja. Jostain sadan vuoden takaa ovat mielikuvasi.
Vierailija kirjoitti:
Jos kotona ei ole ruokaa niin pitää mennä muualle syömään.
Se on niin yksinkertaista.
Tai valmistaa sitä ruokaa itse. Jos osaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kauanko teillä nyt sit ollaan oltu ilman seksiä?
No ehkä 3 kuukautta. Pääsiäisenä viimeksi, mutta minulla oli paljon stressiä töissä ja haluaisin kyllä haluta, mutta en saa siitä mitään kun en kiihotu aiheesta just nyt. Mutta ei silti heti vaikeuksien keskellä pidä alkaa uhkailemaan pettämisellä.
N40
Millä logiikalla maalis-huhtikuusta syyskuuhun tulee 3 kk, muilla kuin miesprovolla?
Tämä. Näin u lit saavat taas ihanan naistenhaukkumisketjun. Oi, niin ihquu
Ihquu todella, kuinka pontevan tomerasti u lit, jotka eivät ole koskaan eläneet elävän naisen kanssa, antavat "asiantuntevia" ohjeita 🤣
Hih hih, girl power💪
Ehkä sillä on jotakin tekemistä sen kanssa, kuinka puolisoaan muuten kohtelee. Niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan. Meillä pisin seksitauko on ollut miehen sairauden vuoksi, 3 kk, olin jo tulla hulluksi. Muuten roihuaa edelleen, eikä kummallakaan päätä särje. Perhe-elämän jälkeen seksikin vain paranee, aamulla peuhattiin viimeksi. Onnellisen avioelämän etuja ja sivutuote.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja täällä frigidit seksinvihaajat alapeukuttaa 😂
Tällaiset ketjut on oikein oivallisia osoittamaan mikä on naisten henkinen taso. Pelataan me sitä fifaa ja annetaan naisten leikkiä ihan vaan keskenään.
M23
Voi kultaressukka, oletpa suloinen ja ihan jo 23 VANHA 🤣
Minun mieheni uhkaili samalla asialla. On nykyään exä. Harrastakoon seksiä ihan kenen kanssa lystää, minä nautin siitä ettei minua uhkailla, eikä syyllistetä...enää mistään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai sitten voi tehdä itsekin asian eteen jotain. Käydä vaikka itse siellä kaupassa.
Jaa ei meillä ainakaan katsottaisi hyvällä, jos toisin kaupasta uuden uunin kotiin.
Vierailija kirjoitti:
Kaikenlaista huuhaata kirjoitti:
Kuvitteleeko joku ettei miehet nai työmatkoilla tai harrastuksissa tai työpaikoilla tai .....aivan naurettavaa olla niin tollo. On naisia jotka tietää mutta ei välitä edes silloin kun saa sukupuolitaudin . Koska asunto on puoliksi . Siinä roikutaan. Ei vuokralla asumiseen kuole!
Avioerossa ja myös avoerossa, jos on yhteisiä lapsua tai liitto kestänyt pitkään, omaisuus jaetaan kahtia. Ei siinä tyhjin käsin jää.
Ja outo tuo oletuksesi, ettei naisella olisi tuloja. Jostain sadan vuoden takaa ovat mielikuvasi.
Avioehto.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tällaiset ketjut on oikein oivallisia osoittamaan mikä on naisten henkinen taso. Pelataan me sitä fifaa ja annetaan naisten leikkiä ihan vaan keskenään.
M23Voi kultaressukka, oletpa suloinen ja ihan jo 23 VANHA 🤣
Hih hih, kuinka kypsä taoa keskustella, hih hih.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kauanko teillä nyt sit ollaan oltu ilman seksiä?
No ehkä 3 kuukautta. Pääsiäisenä viimeksi, mutta minulla oli paljon stressiä töissä ja haluaisin kyllä haluta, mutta en saa siitä mitään kun en kiihotu aiheesta just nyt. Mutta ei silti heti vaikeuksien keskellä pidä alkaa uhkailemaan pettämisellä.
N40
Millä logiikalla maalis-huhtikuusta syyskuuhun tulee 3 kk, muilla kuin miesprovolla?
Tämä. Näin u lit saavat taas ihanan naistenhaukkumisketjun. Oi, niin ihquu
Ihquu todella, kuinka pontevan tomerasti u lit, jotka eivät ole koskaan eläneet elävän naisen kanssa, antavat "asiantuntevia" ohjeita 🤣
Hih hih, girl power💪
#NAISVIHA NÄKYVÄKSI
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai valmistaa sitä ruokaa itse. Jos osaa.
Sehän siinä onkin se ongelma, että kun uuni on rikki ja haisee mädälle kalalle. Pikaruokalaankaan ei kuulemma saisi mennä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka vahvaa, rohkeaa ja itsenäistä naista ivata itsenäisyyden ja aikuisuuden kynnyksellä olevaa nuorta.
Ensin syyllistyt henkiseen väkivaltaan pihtaamalla, ja sitten syytät miestä.
Onneksi en suostu ottamaan naista riesakseni, kun muut naiset kimpassa puolustaa AP:ta ja syyllistää miestä. Ilman naista on niin paljon helpompaa.
Tää on ihana ketju. Kereankin me ul it päästää haukkumaan naisia jo heti sunnuntaiaamuna 💪
Vierailija kirjoitti:
Anna ukon meuhkata. Voit kertoa hänelle, että kaikkia naisia kiihottaa aivan valtavasti emotionaalisesti kylmä itsekäs mies, joka muistaa naisen olemassaolon vain kun alkaa panettaa (not).
Mä raakkaan seuranetsijöistä oitis pois tuollaiset sedät, niiden mainoslause "muija on kylmä kun ei anna" kertoo niistä kaiken olennaisen.
Nämä miehet ovat aina saamapuolella, itsestään eivät anna naiselle mitään. Kenellekään naiselle.
Jetsulleen näin. Kunpa miehet tajuaisivat, mitä he tulevat paljastaneeksi omista seksitaidoistaan tuollaisilla kommenteilla!
Jos ruoho näyttää vihreämmältä aidan toisella puolella, se tarkoittaa yksinkertaisesti sitä, ettet ole osannut hoitaa omaa nurmikkoasi.
Vierailija kirjoitti:
Ensin syyllistyt henkiseen väkivaltaan pihtaamalla, ja sitten syytät miestä.
Onneksi en suostu ottamaan naista riesakseni, kun muut naiset kimpassa puolustaa AP:ta ja syyllistää miestä. Ilman naista on niin paljon helpompaa.
Nyt pitää mennä. Äiti kutsui aamupalalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kalenteri-ikä ja henkinen ikä voivat olla valovuosien päässä toisistaa kuten juuri ilmaisit. Huutonauruhymiöitä.
Vierailija kirjoitti:
Mä taas olen halukas 48v nainen. Meille tuli ero, kun mieheni pihtasi. On myös meitä halukkaita naisia, mutta kun on tämän ikäinen, niin eivät miehet enää halua. Ja kyllä ap ymmärrän miestäsi. Teillä on tosi harvoin seksiä.
En tiedä olenko oikeilla jäljillä, mutta tuli mieleen… Millainen nainen kokee, ettei 48 v ”enää” saa seksiä? Itselleen 45 ja silmät avautuneet sille että ns nuoretkollit eivätpaljon välitä iästä, seksiä saisi. Mutta itseen ole sillä lailla virittynyt, tarvii ensin tutustua kunnolla, että herää.tunteet ja sitä myöten kiinnostus seksiinkin. Meitä on niin moneksi…Meneekö se niin, että jos ns ”ahdistavasti” jahdataan, niinkuin itse koen, valitettavasti (teinistä saakka) niin vaatii luottamusta, että alkaa halut herätä?
Eiköhän se aloittajan ukko jo etsi panoseuraa Tinderissä. Varattuja luusereita siellä nimittäin on pilvin pimein, jonkun säälittävän maisemakuvan takana piilossa kun eivät omalla naamallaan uskalla olla esillä.
Monella naisella ei ole varaa edes siihen takuuvuokraan.