Tuttu perheenäiti lähti sitten laivalle!
En voi käsittää tälläistä. Onko teidän mielestänne suotavaa, että melko tuore äiti (lapsi 10kk) lähti laivalle sinkku ystävättärensä kanssa luultavasti bilettämään ja ryypiskelemään? Hän on vielä kaikenlisäksi parisuhteessa. Minun vaistoni sanoo että ei tule kauan tuo liitto kestämään. Minua käy isä sääliksi, jätti isän yksin hoitamaan lasta.
Mietin vaan että olis kannattanut tehdä lapset sitten kun siihen on valmis, kun ryyppyvaihe mennyt ohi. Melko nuorikin on, 25v.
Tämä neiti siis miniäni. Ainakin vielä toistaiseksi..
Kommentit (110)
[quote author="Vierailija" time="22.10.2014 klo 17:53"]Oletteko tosissanne? Lapsiraukat! Melkosen on välinpitämättömiä äitejä.
-ap
[/quote]
Luovuta jo ap. Yritä ymmärtää, että tässä on vialla vain sinun asenteesi.
Eipä käy miniää kateeksi jos tuollainen anoppi. Huoh.
T: 46 v äiti, jonka lapsi oli 8 kk kun eka kerran kävin olusilla
[quote author="Vierailija" time="22.10.2014 klo 17:53"]Oletteko tosissanne? Lapsiraukat! Melkosen on välinpitämättömiä äitejä.
-ap
[/quote] Olet varmasti todellinen ihanneanoppi.
:-----------------------------------------------------D MINÄ LÄHDEN HETI KUN ON MAHDOLLISTA YSTÄVÄNI KANSSA RADALLE KUN LAPSI ON TARPEEKSI VANHA. Tän on pakko olla provo, "mies joutuu olemaan lapsen kanssa yksin" mitähän ne naiset tekee päivät pitkät?
[quote author="Vierailija" time="22.10.2014 klo 17:38"]
No en todellakaan ole provo. Mutta mielestäni siinä vaiheessa, kun lapsia halutaan ja tehdään, niitä pitäisi myös jaksaa hoitaa eikä juosta tuolla Suomenlahden toisella puolen.
[/quote]
Awwws. Eli sinä olet perinteinen "saan lapsia joten pysyn tästä lähtien kuolemaani saakka neljän seinän sisällä, koska lapset" äiti? Et varmaan pikkulapsiaikana käynyt suihkussa, meikannut tai tehnyt muutakaan itsesi eteen?
JA anna kun arvaan, niin jos lähtijä olisi poikasi, olisit silittelemässä hänen päätään että "mene, mene, kyllä isä saa välillä ottaa vähän rennommin".
Ei tullut mieleen, että miniäsi raskaus ja vauva-aika on saattaneet olla vaikkapa astetta rankemmat (yllätys, yllätys, kaikkea ei kerrota anopille) ja nyt kun on alkanut helpottamaan, lähtee hän rentoutumaan.
Elä vain sotkeennu enempää poikasi ja miniäsi väleihin. Äläkä vain mene lietsomaan mitään "siellä se pettää sinua. Minä olen ollut aina varma siitä että siitä tytöstä ei ole mitään hyvää" juttuja pojallesi. Silloin kaivat vain itsellesi syvän kuopan.
[quote author="Vierailija" time="22.10.2014 klo 21:36"]
Ymmärrän ap:ta koska hän on venakko! Venäläiset naiset on juuri ap:n kuvailemia/kaltaisia huoria jotka jakavat pillua joka vastaantulijalle meiningillä "mitä tapahtuu laivalla, jää laivalle"Ja rahasta tekevät mitä vaan, varmaan ap':kin aikoinaan jakanut sitä toosaansa kaikelle mikä liikkuu ja siksi epäluuloinen.
Mutt ap hyvä, me suomalaiset emme ole huoria joten voit olla lakata murehtimasta. Me pystymme myös luottamaan mieheen joka on lastemme isä että hän osaa hoitaa sitä lasta.
Sääliksi tässä käy vaan pientä lasta joka on täysin syytön että hänellä on venäläinen huoramummo, toivottavasti äidin puolelta tulee kunnollinen suomalainen isoäiti:)
[/quote]
Niin suomalaiset antaa ilmaiseksi, eivät tajua bisnesten päälle!
Onko mummo kateellinen kun itse ei saanut tuoreena äitinä vapaa-aikaa? Marttyyrina ollut essu päällä kotona lapsen kans? Jos äiti käy päivän tai kahden risteilyllä välillä niin IHMEESTI jaksaa sen jälkeen paremmin taas sitä arkea kotona! Itse kuljin koulussa toisella paikkakunnalla välillä kun lapsi oli vielä vauva. Tekee lapsellekin hyvää oppia olemaan edes välillä jonkun muun kuin äidin seurassa. Sitten ihmetellään kun lapsi aloittaa tarhan myöhemmin ja itkee kuin syötävä heti kun äiti lähtee pois. Miettikää nyt pikkasen, missä suhteellisuudentaju taas luuraa?
[quote author="Vierailija" time="22.10.2014 klo 19:20"]Kyllä täällä Suomessa on niin erilainen meininki kun Venäjällä. Meillä Venäjällä tälläinen ei esim. 70-80 luvulla, tai tänäkään päivänä olisi tullut mieleenkään. Olen siis kotoisin Venäjältä. Varsinkin silloin siellä ei enää biletetä, kun on lapsia saatu ja sitouduttu mieheen!
Miksi se tarvitsee olla Suomessa sillä tavalla?
-ap
[/quote]Tämä taitaa jo olla provo.
Ap haluaa muiden olevan niinkuin hän itse on. Tai toivoisi muiden olevan sellaisia kun toivoisi itsensä olevan.
Minä olin nuoremman tyttäreni kanssa pariinkin otteeseen muutaman päivän ihan ypö-kaksin hänen ollessaan noin vuoden ikäinen. Kun äiti tuli takaisin, lapsi ei halunnut olla äidin sylissä vaan hamusi takaisin minulle. Siitä asti olemme olleet nyt jo koululais-neidin kanssa erittäin läheiset, meille syntyi ihan uskomaton yhteys. Äiti on siitä vähän katkerakin välillä kun lapsi esim. itsensä satutettuaan juoksee huutaen äidin ohi ja suoraan isän syliin. :-D Suosittelen muillekin isille, tuntuu varmasti sitten vanhuuden päivinäkin kivalta kun ei ole ihan ventovieras lapsilleen.
Ja sama toisinpäin, itse pääsin tuoreena isänä esikoisen ollessa n. 4kk firman kanssa työ-huvi-risteilylle, vähän irrottelemaan. Ja voi pojat että pidinkin oikein bileet! Sammuin hyttiin (vesiselvänä) siinä klo 21 maissa, nukuin tyytyväisenä seuraavaan aamuun asti. Oli ihan oma hytti. Noh, ainakin aamiaisella oli kerrankin kivaa, oli levänneenä ja nälkäisenä ja ilman krapulaa oikein nautittavaa. Sainpahan vähän univelkoja pois, sitten jaksoi taas valvoa öitä kotona. :-)
Että semmoista, ei toisen vanhemman humputtelureissussa mitään pahaa ole sinällään, anoppi ottaa siellä nyt vaan iisisti!