Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tuttu perheenäiti lähti sitten laivalle!

Vierailija
22.10.2014 |

En voi käsittää tälläistä. Onko teidän mielestänne suotavaa, että melko tuore äiti (lapsi 10kk) lähti laivalle sinkku ystävättärensä kanssa luultavasti bilettämään ja ryypiskelemään? Hän on vielä kaikenlisäksi parisuhteessa. Minun vaistoni sanoo että ei tule kauan tuo liitto kestämään. Minua käy isä sääliksi, jätti isän yksin hoitamaan lasta.

Mietin vaan että olis kannattanut tehdä lapset sitten kun siihen on valmis, kun ryyppyvaihe mennyt ohi. Melko nuorikin on, 25v.

Tämä neiti siis miniäni. Ainakin vielä toistaiseksi..

Kommentit (110)

Vierailija
61/110 |
22.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä olen parisuhteessa, eikä ole tarvetta tuolla ulkona ryypiskellä. Viinilasillinen kerran puoleen vuoteen riittää.

-ap

Vierailija
62/110 |
22.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.10.2014 klo 19:34"]

Sinkkuna tulee houkutuksia lähteä miesten mukaan paremmin.

[/quote]Mutsilles tuli...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/110 |
22.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kaikki ok? Ota lääkkeet?

Vierailija
64/110 |
22.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ite olin rintapumppu käsilaukussa baarissa ku esikoinen 6kk ja töihin lähdin ku nuorempi oli 7kk ja isä jäi hoitamaan lapsia kotiin vuodeksi. hoiti kaikki kotihommat ja lapset. ja nykyäänkin kun kumpikin töissä, kotia hoidetaan tasapuolisesti. ja on myös omia menoja. kyllä tää ap on nyt joku miestänsä aina palvellu marttyyri joka ei oo päässy 2000-luvulle. toivottavasti poika järkevämpi.

Vierailija
65/110 |
22.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkos AP:lla vielä napanuora visusti kiinni pojassa?

Vierailija
66/110 |
22.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.10.2014 klo 18:59"]

apua, kun kolmonen oli 8kk lähdettiin MIEHEN kanssa laivalle ja jätetiin lapset meidän omaan kotiin PAPAN kanssa. herranjumala ;)

[/quote]

Miten ees kehtasitte. ;)

Vierailija
67/110 |
22.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.10.2014 klo 19:35"]

Kyllä olen parisuhteessa, eikä ole tarvetta tuolla ulkona ryypiskellä. Viinilasillinen kerran puoleen vuoteen riittää.

-ap

[/quote]

Nyt vaan kiillotat omaa sädekehääsi. Tiesitkö, että on muitakin tapoja elää kuin sun tapas elää? Eikä se ole yhtään väärin.

Vierailija
68/110 |
22.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.10.2014 klo 19:15"]

Voivoi. Mielestäni se nyt vain on niin, että ei voi olla lastaan rakastava tai hyvä äiti, jos oikeasti menojalka tuollalailla vipattaa. Eikä tämä naikkonen miestäänkään ajattele yhtään. Kaikkihan sen tietää, millaista menoa laivalla on.... "Se mikä tapahtuu laivalla, pysyy laivalla"- periaatteella.

Kyllähän se kautta aikain on niin ollut, että äiti on kotona lapsen kanssa. Miehet on kuulkaa ikipäivät käyneet reissuissa, ja elättäneet perheensä. Kyllä minun poikani olisi ansainnut naisen joka tälläistä periaatetta kunnioittaa.

Ja kyllä minä alusta asti pojalle puhuin, että katso tarkkaan kenet valiset. Pitihän se sitten arvata mihin homma meni. Heti kun on lapsi puskettu maailmaan, kiire juopottelemaan. Puhumattakaan siitä, että luultavasti lapsi kaipaa äitiä kamalan paljon.

-ap

[/quote]

Hei! Oletko itse saanut kasvattaa lapsesi siten, että isällä on oikeus mennä ja tulla, mutta sinulla ei? Jos sinulla olisi tytär, olisitko yhtä vihainen hänen viihteelle menostaan, vai olisiko se sallitumpaa kuin miniälle? 
Jos poikasi todella haluaisi mennä ja tulla, pätisikö samat säännöt häneen? "Miehet on kuulkaa ikipäivät käyneet reissuissa, ja elättäneet perheensä" --> tähänkö pätee myös käsityksesi siitä, mitä laivoilla tapahtuu? Olisiko se pojallesi sallitumpaa kuin miniälle? Vai oletatko, että oma poikasi on eri maata kuin ne muut laivalla kävijät?

Ihmettelen anoppeja, jotka käyvät tiukalla seulalla läpi miniänsä edesottamukset ja ovat heti kärkkäinä arvostelemassa ja tuomitsemassa. Ettekö te ymmärrä, että miniälle tehdessänne näin pyllistätte myös omalle pojallenne?

Vierailija
69/110 |
22.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.10.2014 klo 17:53"]

Oletteko tosissanne? Lapsiraukat! Melkosen on välinpitämättömiä äitejä.

-ap

[/quote]

Onko se sun poikas sitten niin tampio ettei sille uskalla jättää lasta hoidettavaks? Muutoin en ymmärrä että miksi äiti olis välinpitämätön. Lapsihan on isänsä turvallisessa hoidossa, äiti poissa vain vuorokauden. Tekee isälle hyvää nähdä mitä se vaimo tekee päivät pitkät.

Vierailija
70/110 |
22.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.10.2014 klo 17:41"][quote author="Vierailija" time="22.10.2014 klo 17:36"]

Eikö äidin pikkupoika pärjää vai mikä hätänä?

[/quote]

Kyllä hän lasta osaa hoitaa, ei siinä mitään ongelmaa. Vähän vaan on ressukka, kun isä hoitaa lapsen kun äiti seilailee ympäri maita..
[/quote]

Mitä jos isä olisi lähtenyt laivalle ja äiti kotona vauvan kanssa?

Vierailija
71/110 |
22.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP, tämä on Suomi. Suomen kulttuurissa toteutetaan parisuhdetta paljon tasa-arvoisemmin kuin Venäjällä, miehen oletetaan osallistuvan lastensa hoitoon, ja naisella saa olla työ, omia ystäviä ja omaa aikaa ihan kuten miehelläkin. Poikasi on kasvanut tähän kulttuuriin ja hän tämän ansiosta varmastikin saa läheisemmät välit lapseensa kuin esimerkiksi poikasi isä. Sinun ei pidä mennä poikasi luo voivottelemaan asiaa. Pidä ajatuksesi itselläsi, ota se niin että tämä nyt vaan kuuluu asiaan.
Olin itse harrastekaverien kanssa sukellusviikonloppua viettämässä kun esikoisemme oli 9kk, 2 yötä poissa, ja silloin vielä imetinkin. Oi ei!
Ps. mieheni syöttää parhaillaan iltapuuroa vajaa 2v esikoisellemme, ja antaa minun levätä koska minulla on la. viikon päästä ja iltaa kohden kipuja. Väärin??

Vierailija
72/110 |
17.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
73/110 |
22.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No meinaako se siellä olla montakin viikkoa? Parista päivästä ei kukaan kärsi. Isäkin voi hoitaa lasta siinä missä äiti. Taidat olla provo.

Vierailija
74/110 |
22.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
75/110 |
22.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsella on isä joka hoitaa. Kyllä äideilläkin on oikeus käydä viihteellä silloin tällöin. Vaikka palstan mukaan se tuntuu olevan enimmäkseen vain isän etuoikeus. Mutta provohan tämän on pakko olla!

Vierailija
76/110 |
22.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en todellakaan ole provo. Mutta mielestäni siinä vaiheessa, kun lapsia halutaan ja tehdään, niitä pitäisi myös jaksaa hoitaa eikä juosta tuolla Suomenlahden toisella puolen.

Vierailija
77/110 |
22.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provo kai tämä on.

Mutta minä ainakin olisin ylpeä pojastani joka selviää lapsen kanssa myös yksin.

Näin on meillä aina ollut. Huoletta olen voinut luottaa esim. töissä ollessani että mies pärjää lasten kanssa minun ollessa iltavuorossa. Tekipä tuo esikoisen kanssa pienen kesälomareissunkin kun minä en päässyt mukaan, olin töissä. Ja vauvaa ei tosin vielä silloin ollut. Luulen että hänen äitinsäkin on ylpeä siitä.

Vierailija
78/110 |
22.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö isä ole hoitanut lasta lainkaan aikaisemmin? Onko isä jollain lailla avuton, ettei pärjää lapsen kanssa paria päivää? Lapsi on kohta vuoden, jo on aikakin isän opetella olemaan lapsensa kanssa.

Vierailija
79/110 |
22.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.10.2014 klo 17:36"]

[/quote]

Kyllä hän lasta osaa hoitaa, ei siinä mitään ongelmaa. Vähän vaan on ressukka, kun isä hoitaa lapsen kun äiti seilailee ympäri maita..

Vierailija
80/110 |
22.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.10.2014 klo 17:38"]

No en todellakaan ole provo. Mutta mielestäni siinä vaiheessa, kun lapsia halutaan ja tehdään, niitä pitäisi myös jaksaa hoitaa eikä juosta tuolla Suomenlahden toisella puolen.

[/quote]

Täytyy nostaa hattua miten kätevästi surffaat netissä ja tsättäät palstalla vaikka sulla täytyy olla ikää ainakin 80 vuotta, asenteesta päätellen.