Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet saa hermostua ja korottaa ääntään mutta miksi

Vierailija
13.09.2026 |

naisille sanotaan aina että "rauhoitu" kun menee hermot johonkin tai johonkuhun?

Heti kun joku sanoo niin niin mä poistun paikalta, muuten tulee niin pahaa tekstiä suusta ettei tosikaan.

Mikä etuoikeus miehillä on saada menettää hermonsa ja naisten pitäisi vaan nieleskellä sanansa eikä saisi koskaan hermostua mistään? Mulla palaa käämit heti tommoseen.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
13.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka sanoi, että saavat? Sinäkin voit saada aina paskahalvauksen kun mies alkaa riehumaan ja laittaa tämän kuriin. Voit myös itse sekoilla miten haluat.

Itse suosin nollatoleranssia elämään ihmisille, jotka käyttäytyvät kuin apinat. Jos kerran käyttäytyy kuin apina niin se on moikka forever.

Vierailija
2/3 |
13.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet on niin herkkiä ja tunteellisia. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
13.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka sanoi, että saavat? Sinäkin voit saada aina paskahalvauksen kun mies alkaa riehumaan ja laittaa tämän kuriin. Voit myös itse sekoilla miten haluat.

Itse suosin nollatoleranssia elämään ihmisille, jotka käyttäytyvät kuin apinat. Jos kerran käyttäytyy kuin apina niin se on moikka forever.

Sulla se meni sitten korkealta ja kovaa ohi. Kyse on esim kun joku perseilee vaikka liikenteessä, miehet voi noitua ja menettää malttinsa ratissa mutta jostain ihmeen syystä nainen ei saisi tehdä mitään,sanoa mitään.

Sun oma kuuppa taitaa olla sekaisin kun heti menit riehumis moodiin. 

Taidat olla mies. Ylläri.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kolme