Tuttu perheenäiti lähti sitten laivalle!
En voi käsittää tälläistä. Onko teidän mielestänne suotavaa, että melko tuore äiti (lapsi 10kk) lähti laivalle sinkku ystävättärensä kanssa luultavasti bilettämään ja ryypiskelemään? Hän on vielä kaikenlisäksi parisuhteessa. Minun vaistoni sanoo että ei tule kauan tuo liitto kestämään. Minua käy isä sääliksi, jätti isän yksin hoitamaan lasta.
Mietin vaan että olis kannattanut tehdä lapset sitten kun siihen on valmis, kun ryyppyvaihe mennyt ohi. Melko nuorikin on, 25v.
Tämä neiti siis miniäni. Ainakin vielä toistaiseksi..
Kommentit (110)
[quote author="Vierailija" time="22.10.2014 klo 23:14"]
[quote author="Vierailija" time="22.10.2014 klo 17:34"]
En voi käsittää tälläistä. Onko teidän mielestänne suotavaa, että melko tuore äiti (lapsi 10kk) lähti laivalle sinkku ystävättärensä kanssa luultavasti bilettämään ja ryypiskelemään? Hän on vielä kaikenlisäksi parisuhteessa. Minun vaistoni sanoo että ei tule kauan tuo liitto kestämään. Minua käy isä sääliksi, jätti isän yksin hoitamaan lasta.
Mietin vaan että olis kannattanut tehdä lapset sitten kun siihen on valmis, kun ryyppyvaihe mennyt ohi. Melko nuorikin on, 25v.
[/quote]
lapseni äiti oli ihan samanlainen.
biletti kaiken aikaa, potkaisen sen helvettiin.
t. mies
[/quote]Et ois koko ajan ollut niin sitruuna, niin ois ehkä viihtynyt kotona?
[quote author="Vierailija" time="22.10.2014 klo 17:53"]
Oletteko tosissanne? Lapsiraukat! Melkosen on välinpitämättömiä äitejä.
-ap
[/quote]
Me kaikki emme halua olla vanhoina katkeria marttyyrejä.
Jos äiti lähtee ilman miestään ja lastaan kerran vuodessa ystäviensä kanssa jonnekin, niin se ei todellakaan tee hänestä välinpitämätöntä äitiä. Jotta voi välittää lapsistaan täysillä, täytyy välittää myös itsestään. Jos oma jaksaminen on siitä kiinni, että saa välillä olla ilman perhettä, niin silloin on välillä oltava ilman perhettä.
Voi lapsi raukkaa millasen mummon sai...
Sääliksi käy anopin miestä. Se joutuu kestämään tätä 24/7 loppu elämän. Otan osaa.
Poika on lassukka jonka napanuora äitiinsä, maailman parhaaseen naiseen, ei ole vielä katkennut. Itsevarma morsiammensa on tehnyt oman päänsä mukaan jonka jälkeen poika pakkaa vauvan ja lähtee HETI äipän helmoihin itkemään kovaa kohtaloaan ja vauvan hylkäämistä. Äiti haukkuu miniänsä, kaikille ja kaikkialla ja tekee kaikkensa että suhde on entinen. Poika piipittää äitinsä helmoissa eikä puolusta puolisoaan kertaakaan. Pojallahan on tietysti erioikeudet, onhan hän "minun poikani".
Voi hyvää kesää! Ap varmaan itse joutunut kotona olemaan lapsen kanssa kunnes lapsi on kouluun mennyt. Vastaatko kysymykseen jonka useat ovat jo esittäneet, jos laivalle olisi lähtenyt oma poikasi ja jättänyt äidin ja lapsen keskenään niin paheksuisitko sitä?
Onneksi on hyviä anoppeja ja tietysti hyviä miehiä/ isiä jotka huolehtivat lapsistaan eivätkä oleta kaiken kuuluvan naiselle!
Kuullostat kusipää anopilta joka puuttuu joka asiaan. Älä sitten ihmettele kun moraalisoit ja auot päätäsi niin kohta et nää koko lapsenlasta, vien sen mukanaan erotessa ja sä et sitä näe enää.
Anoppi voisi laittaa peruukin ja aurinkolasit ja varjostaa miniäänsä.
[quote author="Vierailija" time="22.10.2014 klo 17:34"]
[/quote]
Ihmettelin ensin mitä jonkun perheenäidin laivalla käymiset sinulle kuuluu,mutta taidatkin olla sellainen kammoanoppi josta anoppivitsit ovat lähtöisin. Anna miniän elää niin kuin parhaaksi katsoo ja hanki sinäkin elämä :)
Jumanstuide mitä kommentteja. Jos lapsi hankitaan niin niiden kanssa myös ollaan miksi kokoperhe ei voinut lähteä laivalle pitämään hauskaa? En kyllä tämän ketjun lukeneena enää yhtään ihmettele miksi suomessa erotaan niin paljon. Mutku pitää päästä vähän bailaa ja ottaa sidukkaa ja ku se kotona oleminen on niin rankkaa oivoi. Asenne kysymys, siis koko elämä. Nää bailauksen puolustajat taitaa olla näitä Vesa Keskisen lanseeraamia "pystyy nostettuja merilehmiä". Ottaakaa hyvä ihmiset itseänne niskasta kiinni.
[quote author="Vierailija" time="22.10.2014 klo 17:53"]Oletteko tosissanne? Lapsiraukat! Melkosen on välinpitämättömiä äitejä.
-ap
[/quote]
Sä et tiedä puoliakaan meidän paheista :D
Tuskimpa toi alotus on mikään provo. Mutta noi muutamat kommentit taitaa olla. On meidänkin tuttavapiirissä näitä täytyy päästä bailaamaan hempukoita mutta ne on järjestään YH:ta... mistäköhän johtuu?
[quote author="Vierailija" time="22.10.2014 klo 18:38"]Jumanstuide mitä kommentteja. Jos lapsi hankitaan niin niiden kanssa myös ollaan miksi kokoperhe ei voinut lähteä laivalle pitämään hauskaa? En kyllä tämän ketjun lukeneena enää yhtään ihmettele miksi suomessa erotaan niin paljon. Mutku pitää päästä vähän bailaa ja ottaa sidukkaa ja ku se kotona oleminen on niin rankkaa oivoi. Asenne kysymys, siis koko elämä. Nää bailauksen puolustajat taitaa olla näitä Vesa Keskisen lanseeraamia "pystyy nostettuja merilehmiä". Ottaakaa hyvä ihmiset itseänne niskasta kiinni.
[/quote] miksi aina pitäisi tehdä kaikki koko perheen voimin? Meillä tehdään paljon asioita ja reissuja koko perheen voimin. Mutta kyllä me aikuiset käymme välillä myös kavereiden kanssa. Ja yhdessä oltu 14v, jokainen tarvitsee joskus omaa aikaa ja pientä irtiottoa arjesta.
Ai hyvää päivää!