Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tuttu perheenäiti lähti sitten laivalle!

Vierailija
22.10.2014 |

En voi käsittää tälläistä. Onko teidän mielestänne suotavaa, että melko tuore äiti (lapsi 10kk) lähti laivalle sinkku ystävättärensä kanssa luultavasti bilettämään ja ryypiskelemään? Hän on vielä kaikenlisäksi parisuhteessa. Minun vaistoni sanoo että ei tule kauan tuo liitto kestämään. Minua käy isä sääliksi, jätti isän yksin hoitamaan lasta.

Mietin vaan että olis kannattanut tehdä lapset sitten kun siihen on valmis, kun ryyppyvaihe mennyt ohi. Melko nuorikin on, 25v.

Tämä neiti siis miniäni. Ainakin vielä toistaiseksi..

Kommentit (110)

Vierailija
41/110 |
22.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kun mä haluun olla ilman lasta, vähän kavereiden kanssa yhy. Hoitakaa lapsenne kunnolla niin olisi vähän vähemmän sossussa asiakkaita.

Vierailija
42/110 |
22.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No saa mennä ja on nuorikin vielä! T. Mummoäiti joka on aina kotona!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/110 |
22.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi Jeesus, hanki oma elämä. Jos on hyvä suhde, niin pikku ryypiskely ei ole sama juttu kuin vieraissa käyminen. Suhde ei siitä mihinkään heilahda. Hatunnosto kummallekkin siitä että raaskii jättää pienokaisen isälle ja isä uskoo pärjäävänsä, .... ellei sitten ole sellainen luuseri joka vie lapsen äidilleen ja lähtee myös itse viihteelle. Jälkimäiselle tyylille en odota pitää kestoa.

Vierailija
44/110 |
22.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.10.2014 klo 17:38"]No en todellakaan ole provo. Mutta mielestäni siinä vaiheessa, kun lapsia halutaan ja tehdään, niitä pitäisi myös jaksaa hoitaa eikä juosta tuolla Suomenlahden toisella puolen.
[/quote]
Siksi lapsella on kaksi vanhempaa että kummallakin on mahdollisuus muuhunkin kuin lasten hoitoon.

Vierailija
45/110 |
22.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väsynyt aloitus...yrittäisit edes paremmin..

Vierailija
46/110 |
22.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.10.2014 klo 17:46"]Hienoa että äiti luottaa noin isään. Liian usein näkee sitä että tuore äiti nollaa isän lastenhoitotaidot eikä anna isän tehdä juuri mitään, hössöttää ja puuttuu kaikkeen. Kyllä mieskin osaa lasta hoitaa kun annetaan mahdollisuus. Nostaa miehen itsetuntoa kun huomaa miten hyvin pärjää.
[/quote]
Nimen omaan. Sehän se yleensä on ongelma kun äidit ei halua antaa isän hoitaa pienokaista. Sitten uuvutaan ja väsytää ja yritetään alkaa tutustuttaa isää lapseen kun lapsi on kolme ja isä täysin ulkoistettu pikkulapsen hoidosta.

Vierailija
47/110 |
22.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n ja vastaavien lapsetkaan ei varmasti saa koskaan leikkiä kavereiden kanssa keskenään. Kaikki on tehtävä koko perheen kesken!!

Vierailija
48/110 |
22.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä läksin kun vauva oli puoli vuotta. Olin jopa Tukholman risteilyllä eli kaksi kokonaista yötä. Isä oli lapsen kanssa, iik. Juu, en imettänyt mutta se ei nyt kuulu tähän. Mutta söin hyvin ja kaikessa rauhassa, join ruuan kanssa viiniä, kävin baarissakin oluella. Tanssilattiallekin haettiin ja oli kivaa tanssahdella. Menin hyttiin ja nukuin pitkästä aikaa kokonaiset yöunet 10 tuntia laivan keinuttaessa meren aalloilla. Menin valmiiseen aamupalapöytään. Istuin kaikessa rauhassa, söin pekonia ja paahtoleipää, join kahvini keskeytyksettä. Katselin sitä kaunista Ruotsin rannikkoa, siellä on aivan ihania huviloita. Tukholmassa kävelin vanhaan kaupunkiin ja olin vaan. Kävin kahvilassa. Laivalla kävin taas illasta syömässä saman kaavan mukaan kuin edellisenä päivänä. Ostoksia ja tuliaisia. Toinen kokonainen, rikkoutumaton yöuni. Aamulla palasin maihin mieli hyvänä ja virkistyneenä. Kotona mies sai parasta seksiä pitkään aikaan. Lapsi voi hyvin ja oli täysin oikein hoidettu poissa ollessani.

No, avioliitto kaatui 7 vuotta myöhemmin. Mutta syynä ei ollut tämä reissu.

Vierailija
49/110 |
22.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

apua, kun kolmonen oli 8kk lähdettiin MIEHEN kanssa laivalle ja jätetiin lapset meidän omaan kotiin PAPAN kanssa. herranjumala ;)

Vierailija
50/110 |
22.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.10.2014 klo 18:38"]Jumanstuide mitä kommentteja. Jos lapsi hankitaan niin niiden kanssa myös ollaan miksi kokoperhe ei voinut lähteä laivalle pitämään hauskaa? En kyllä tämän ketjun lukeneena enää yhtään ihmettele miksi suomessa erotaan niin paljon. Mutku pitää päästä vähän bailaa ja ottaa sidukkaa ja ku se kotona oleminen on niin rankkaa oivoi. Asenne kysymys, siis koko elämä. Nää bailauksen puolustajat taitaa olla näitä Vesa Keskisen lanseeraamia "pystyy nostettuja merilehmiä". Ottaakaa hyvä ihmiset itseänne niskasta kiinni.
[/quote]
Ei laivalla ole alle vuodenikäiselle mitään. Koko ajan saa pelätä että jonku kännisen jalkoihin.

Vierailija
51/110 |
22.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voivoi. Mielestäni se nyt vain on niin, että ei voi olla lastaan rakastava tai hyvä äiti, jos oikeasti menojalka tuollalailla vipattaa. Eikä tämä naikkonen miestäänkään ajattele yhtään. Kaikkihan sen tietää, millaista menoa laivalla on.... "Se mikä tapahtuu laivalla, pysyy laivalla"- periaatteella.

Kyllähän se kautta aikain on niin ollut, että äiti on kotona lapsen kanssa. Miehet on kuulkaa ikipäivät käyneet reissuissa, ja elättäneet perheensä. Kyllä minun poikani olisi ansainnut naisen joka tälläistä periaatetta kunnioittaa.

Ja kyllä minä alusta asti pojalle puhuin, että katso tarkkaan kenet valiset. Pitihän se sitten arvata mihin homma meni. Heti kun on lapsi puskettu maailmaan, kiire juopottelemaan. Puhumattakaan siitä, että luultavasti lapsi kaipaa äitiä kamalan paljon.

-ap

Vierailija
52/110 |
22.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä täällä Suomessa on niin erilainen meininki kun Venäjällä. Meillä Venäjällä tälläinen ei esim. 70-80 luvulla, tai tänäkään päivänä olisi tullut mieleenkään. Olen siis kotoisin Venäjältä. Varsinkin silloin siellä ei enää biletetä, kun on lapsia saatu ja sitouduttu mieheen!

Miksi se tarvitsee olla Suomessa sillä tavalla?

-ap

Vierailija
53/110 |
22.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeistään toi Ap:n viimeisin viesti paljastaa sut provoksi :D

Tai jos ei niin katkaise napa nuora ja jätä poikasi perhe rauhaan. Toivottavasti heille selviää todellinen luonteesi ja jäät yksin.

Vierailija
54/110 |
22.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuta ihmeessä takaisin Venäjälle jos siellä kaikki on kerta paremmin :D

Vierailija
55/110 |
22.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei me käyty kertaakaan laivalla kun meillä oli kaksi lasta, sitten kun kolmaskin 8kk niin lähdettiin. meidän lapset on hoitajan kanssa yötä 2-4 yötä vuodessa, aina meillä kotona nii että me ollaan poissa..  #61

Vierailija
56/110 |
22.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.10.2014 klo 19:20"]

Kyllä täällä Suomessa on niin erilainen meininki kun Venäjällä. Meillä Venäjällä tälläinen ei esim. 70-80 luvulla, tai tänäkään päivänä olisi tullut mieleenkään. Olen siis kotoisin Venäjältä. Varsinkin silloin siellä ei enää biletetä, kun on lapsia saatu ja sitouduttu mieheen!

-ap

[/quote]Miksi teillä sitten on niin paljon katulapsia? Ja miksi miehet teillä juo niin paljon että kuolevat keskimäärin 60-vuotiaina?

Vierailija
57/110 |
22.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No poikani on perhettäni joten en jätä rauhaan! Enkä ole provo. Enkä muuta Venäjälle tietenkään takaisin, täällä on hyvä.

Vierailija
58/110 |
22.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.10.2014 klo 19:27"]

[quote author="Vierailija" time="22.10.2014 klo 19:20"]

-ap

[/quote]Miksi teillä sitten on niin paljon katulapsia? Ja miksi miehet teillä juo niin paljon että kuolevat keskimäärin 60-vuotiaina?

[/quote]

Tuo on huono niin, mutta ei se tähän kuulu. Miehet valitettavasti kyllä juo siellä ihan liikaa. Mutta naiset ei siellä juo ollenkaan! Tai tosi harva kyllä.

Vierailija
59/110 |
22.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.10.2014 klo 17:34"]

lähti laivalle sinkku ystävättärensä kanssa 

[/quote]

Onko sinkut jotenkin huonompia ihmisiä kuin muut? Huonompaa seuraa? Oletko itse parisuhteessa?

Vierailija
60/110 |
22.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinkkuna tulee houkutuksia lähteä miesten mukaan paremmin.