Miksi kaikki naiset ei halua mahdollisimman pitkiä hiuksia?
Itse haluaisin, vaikka ne ei edes sovi mulle. En vaan raaski leikata.
Kommentit (52)
Vierailija kirjoitti:
Miksi kaikki miehet ei halua mahdollisimman pitkää partaa?
Tai hiuksia? Saisi kampauksia tai letit?
Minä ainakin haluan. Vuosia, vuosia olen kasvattanut, mutta siltikään ne eivät ole vielä yhtä pitkät kuin lapsena.
Olenko jotenkin ainoa tämän hiusjutun kanssa? En vaan halua leikata niitä.
Ap
Mulla on surkean ohut liuhuletti. Ei se oo nätti pitkänä, päinvastoin.
Pitkät hiukset ovat vaativat. Pitää käyttää laadukkaita tuotteita jotta ne pysyvät hyvässä kunnossa. Huonokuntoiset pitkät hiukset näyttävät rumilta. Peseminen ja karttaminen vie aikaa ja kalliita tuotteita menee enemmän kuin lyhkäsiin. Meni vuosia,että sain omani kasvatettua pikäksi ja hyvään kuntoon,en ole luopumassa.
Ohuet suomalaiset hiukset eivät ole kauniit pitkänä. Iän myötä myös naisten hiukset ohenevat, eikä kaikilla ole rahaa Rogaineen.
Jotkut kokevat, että lyhyt sopii heille paremmin. Eikö tämä ole ihan itsestäänselvää?
Mulla on ohuet hiukset, jotka ei kasva kuin olkäpäille asti. Vaikea siis haluta tässä yhtään mitään. Yleisesti ottaen pitkät hiukset on kauniimmat, mutta ei nekään laittamattomani miltään näytä.
En mä ainakaan halua. Kerran testasin kuinka pitkäksi ne kasvavat (70 cm) ja sitten leikkasin lyhyemmäksi. Mulle sopii parhaiten hartiamitta, koska mulla on pienet kasvonpiirteet, jotka hukkuu helposti valtavaan hiusmassaan (mulla on paksut hiukset).
Huonosti hoidettu pitkä tukka on kamalamman näköinen kuin lyhyt, ohut tukka.
Varmaan useampi haluaisi, jos hiukset kasvaisivat pitkäksi tai olisivat riittävän paksut näyttääkseen hyvältä pitkänä. Toisaalta paksu ja pitkä tukkakin on ongelmallinen, sillä sellaisella kestää kauan kuivua pesun jälkeen, jos ei halua aina käyttää hiustenkuivaajaa.
Ja sitten on ihan myös heitä, joiden mielestä lyhyempi tukka näyttää paremmalta tai on helppohoitoisempi
(mulla on itsepäisen piikkisuora ja liukas tukka, olen todennut, että mun kärsivällisyydelle on parempi, kun hiukset ovat pitkät. Menisi joka aamu hermot lyhyttä tukkaa laittaessa)
Mulla ei ole koskaan ollut pitkiä hiuksia. Lapsena en saanut kasvattaa niitä ja sitten kun sain, ne eivät kasvaneet kuin olkapäille korkeintaan. Ja olivat rumat, ohuet luirut, jotka vielä rasvoittuivat päivässä. Eikä ne sen paksummat ole nyt 6- kymppisenäkään, päin vastoin. Mulle sopii polkkatukka hyvin. Tämän totesi peruukkimyyjäkin, kun menin muutama vuosi sitten maksusitoumuksen kanssa peruukkiostoksille. Pitkiäkin kokeilin, mutta näytin ihan kummitukselta tai noita-akalta pitkätukkaisena.
Mahdollisimman pitkiä hiuksia?
Niin että nillkkoihin asti hiukset vai?
Mulla on olkapäille ulottuvat hiukset. Se riittää.
Vierailija kirjoitti:
Olenko jotenkin ainoa tämän hiusjutun kanssa? En vaan halua leikata niitä.
Ap
Eihän sinun tarvitsekaan leikata niitä, senkun annat kasvaa. Mutta vastaus aloitusviestin kysymykseesi: valtaosa ei pidä parhaimman näköisenä "mahdollisimman pitkiä" hiuksia. Esim. itse koen, että jo vyötärölle ulottuvat ovat liian pitkät, eivätkä näytä "mahdollisimman hyvältä". Pitkistä hiuksista kyllä tykkään, mutta en mahdollisimman pitkistä. Johonkin puoleenväliin selkää on minusta parhaimman näköinen, tai sanotaan näin että olkapäiden ja selän puolivälin välimaaston pituus.
Vierailija kirjoitti:
Jotkut kokevat, että lyhyt sopii heille paremmin. Eikö tämä ole ihan itsestäänselvää?
Lyhyt tukka ei sovi yhdellekään naiselle.
Vierailija kirjoitti:
Ohuet suomalaiset hiukset eivät ole kauniit pitkänä. Iän myötä myös naisten hiukset ohenevat, eikä kaikilla ole rahaa Rogaineen.
Joillakin suomalaisilla on paksu hyvä tukka. Eikä ole ohuet viiskymppisenäkään.
Mulla on ja käytän tavallista shampoota ja hoitoainetta.
Pitkät hiukset on naisella aina paremman näköiset kuin lyhyet vaikka olisi ohuet tai hoitamattoman näköiset!!!
Vierailija kirjoitti:
Pitkät hiukset ovat vaativat. Pitää käyttää laadukkaita tuotteita jotta ne pysyvät hyvässä kunnossa. Huonokuntoiset pitkät hiukset näyttävät rumilta. Peseminen ja karttaminen vie aikaa ja kalliita tuotteita menee enemmän kuin lyhkäsiin. Meni vuosia,että sain omani kasvatettua pikäksi ja hyvään kuntoon,en ole luopumassa.
Ei ole pakko käyttää kalliita tuotteita. Pysyy paksuna ja hyvänä ilman niitä.
Mulla on ollut vielä nelikymppisenä perheeseen saakka. Ihan yksinkertaisesti kyllästyin, ovat vähän epäkäytännölliset. Mun tukka ei vaadi mitään erikoisia tuotteita, enemmän on ollut kiinni terveydentilasta ja ravitsemuksesta. Nyt 46 ja tukka kohta taas vyötäröllä. Ei erityisen paksu, ihan normaali, ei näytä erityisen hyvältä ekstrapitkänä.
Miksi kaikki miehet ei halua mahdollisimman pitkää partaa?