Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi suurella osalla kampaajista on itsellään huonokuntoiset hiukset?

Vierailija
22.05.2025 |

Kokeilevatko kaikki käsittelyt itseensä vai mikä homma?

Kommentit (48)

Vierailija
1/48 |
22.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa miettinyt itsekin.

Vierailija
2/48 |
22.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kampaajia paikalla? Kertokaa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/48 |
22.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen miettinyt samaa. Sehän olisi mahdottoman hyvää mainosta kampaajan liiketoiminnalle, jos hänen hiuksensa olisivat upeat. 

Vierailija
4/48 |
22.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, ovat usein tyylittömiä.

Vierailija
5/48 |
22.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole varmaan koskaan nähnyt kampaajalla tervettä, pitkää hiusta. Minulla oli nuorena paksut ja pitkät, jaksoivat ihmetellä niitä.

Vierailija
6/48 |
22.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole varmaan koskaan nähnyt kampaajalla tervettä, pitkää hiusta. Minulla oli nuorena paksut ja pitkät, jaksoivat ihmetellä niitä.

No tämä! Rutikuivia pörrötettyjä hamppukasoja suurin osa

Vierailija
7/48 |
22.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen väännettiin vitsiä että huono tukka on hyvän kampaajan tunnusmerkki kampaamoissa, kun laittoivat toinen toistensa hiukset. Sitä jolla on paras frisyyri ei pidä valita, vaan se jonka sen teki.

Vierailija
8/48 |
22.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ennen väännettiin vitsiä että huono tukka on hyvän kampaajan tunnusmerkki kampaamoissa, kun laittoivat toinen toistensa hiukset. Sitä jolla on paras frisyyri ei pidä valita, vaan se jonka sen teki.

Eikö ne kuitenkin itse pese ja hoida tukkansa? Eikö ne osaa valita itselleen oikeita tuotteita, että tukka pysyisi kunnossa?

Vierailija
9/48 |
22.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kampaajilla on kaikilla ollut hyvinhoidetut hiukset itsellään. 

Vierailija
10/48 |
22.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa katsoin viimeksi. Yhdellä hyvät ja toisella kuiva hamppukasa, varmaan vaalentanut liikaa

Vierailija
11/48 |
22.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No tämä! Rutikuivia pörrötettyjä hamppukasoja suurin osa

Ja melkein kaikilla sellaisia haalistuneita värikokeiluja. Vihreää tms mitä jäänyt hiuksiin kun suurin osa väristä kulunut pois. Samoin malli hiuksissa aina sellainen "leikataan vähän tuosta kuivia latvoja pois"-tyyli. Eli ei pitkä eikä hyvin leikattu lyhyt tai polkkis vaan epämääräinen välimuoto. 

Vierailija
12/48 |
22.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö ne kuitenkin itse pese ja hoida tukkansa? Eikö ne osaa valita itselleen oikeita tuotteita, että tukka pysyisi kunnossa?

Ajattelisi että osaavat valita tuotteet sieltä omista hyllyistään. Luulisin etteivät kovin usein leikkaa hiuksiaan. Tai sitten kiinnostaa enemmän toisten hiukset kuin omat.

Vierailija
13/48 |
22.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä menee nyt vähän ohi mutta ärsyttää mennä kampaajalle kun heti tuoliin istumisen jälkeen alkaa älytön tuotteiden kaupittelu. Hyvä jos ehtii siinä varatussa ajassa tehdä ne hiukset valmiiksi. 

Vierailija
14/48 |
22.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä eräällä kampaajalla on ollut sama hiustyyli 40 vuotta. Kai hän jää kohta eläkkeelle.

Vierailija
15/48 |
22.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi Suomen terveysviranomaiset ja -ministerit ovat olleet lähiaikoina kaikki vähintään 40 kiloa ylipainoisia? Eräs naisministeri painoi varmasti 140 kiloa.

Vierailija
16/48 |
22.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä menee nyt vähän ohi mutta ärsyttää mennä kampaajalle kun heti tuoliin istumisen jälkeen alkaa älytön tuotteiden kaupittelu. Hyvä jos ehtii siinä varatussa ajassa tehdä ne hiukset valmiiksi. 

Ei minun käyttämässäni kampaamossa tyrkytetä mitään tuotteita

Vierailija
17/48 |
22.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suutarin lapsilla ei ole kenkiä. Ei se siis tarkoita, että jos on ammatiltaan kampaaja, niin oma tukkakin pitää olla kunnossa ja hyvin laitettu.

Mutta antaahan se kyllä paremmin kuvan, jos kampaajan omakin tukka on hyväkuntoinen ja hyvin laitettu. Mutta useimmilla ei kyllä ole.

Vierailija
18/48 |
22.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät viitsi viedä töitä kotiin 😆

Vierailija
19/48 |
22.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun kampaajilla on kaikilla ollut hyvinhoidetut hiukset itsellään. 

Sama. Kauniit ja terveet hiukset kaikilla ja upeasti leikattu.

Vierailija
20/48 |
22.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän se kampaaja omia hiuksiaan leikkaan vaan käy jollain toisella kampaajalla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä yksi