Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset, jotka eivät koskaan meikkaa

Vierailija
20.10.2014 |

Mitä ajattelet naisesta, joka ei meikkaa koskaan, ei edes juhliin? Tai jos olet tällainen nainen, niin mistä syystä?

Kommentit (272)

Vierailija
121/272 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En meikkaa, koska olen vl. Mutta luultavasti en meikkaisi, vaikka en olisikaan. En tykkää laittaa hiuksiinkaan muotovaahtoa tai kiinnettä, koska hiukset alkavat tuntua likaisilta. Luulen, että sama juttu olisi meikin kanssa.

Vierailija
122/272 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.10.2014 klo 21:15"]

Ihanaa, miten juuri (maantienvärisistä) suomalaisnaisista löytyy vino pino naisia, joiden ei vaan tarvitse meikata koska ovat kauniimpia ilman / meikkaus on ihan typerää. Sama porukka näyttää kauniilta Ecco-kengissä ja tuulipuvuissa joka paikassa :). Hyi niitä huonon itsetunnon omaavia naisia muissa maissa, jotka huolehtivat ulkonäöstään ihan eri tavalla!

[/quote]

Eikö olekin ihmeellistä, miten ihmiset näkevät asiat eri tavoin. Sinun(?) mielestäsi maantienvärinen, eccokenkäinen tuulipukuun pukeutuva nainen on ruma, mutta sen maantienvärisen eccokenkäisen tuulipukuun pukeutuvan naisen mielestä hän kelpaa sellaisena kun on. Ehkä muissa maissa määritelmät ovat sitten erilaisia, mutta mitäs me maantienvärisinä itsemme hyväksyvät niistä välitämme.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/272 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma arkilookkini on meikitön, puhtaat hiukset ja siistit vaatteet. Mieluummin nukun pitempään, kuin herään meikkaamaan. Olen niitä onnekkaita, jolla on hyvä iho ja tummat kulmat/ripset. Meikki olisi epäkäytännöllinen töissä, ja ihon puhdistu/rasvaus aamuisin riittää oikein hyvin. Baariin mennessä saatan laittaa ripsaria, huulipunaa ja piilottaa muutamat epäpuhtaudet, jos sattuu olemaan. Eipä meikittömyys estä myöskään juhlissa käymistä. Olen vain niin poskettoman allerginen melkein kaikille kosmetiikkatuotteille :S En ole moneen vuoteen löytänyt yhtäkään meikkivoidetta joka ei saisi mitään reaktiota aikaan. Ripsiväristä kestää käyttää tasan yhtä merkkiä.

Vierailija
124/272 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.10.2014 klo 21:55"]

Eikö olekin ihmeellistä, miten ihmiset näkevät asiat eri tavoin. Sinun(?) mielestäsi maantienvärinen, eccokenkäinen tuulipukuun pukeutuva nainen on ruma, mutta sen maantienvärisen eccokenkäisen tuulipukuun pukeutuvan naisen mielestä hän kelpaa sellaisena kun on. Ehkä muissa maissa määritelmät ovat sitten erilaisia, mutta mitäs me maantienvärisinä itsemme hyväksyvät niistä välitämme.

[/quote]

Voitte hyväksyä, mutta ette ole silti mitään "kaunottaria" vaikka miten selittäisitte asiaa.

Tämäkin ketju on muka täynnä superkauniita naisia, jotka eivät meikkaa.

Niin varmaan, en tunne yhtään kaunista naista, joka ei meikkaa, mutta tunnen monta, jotka eivät meikkaa ja luulevat ihan oikeasti olevansa tosi kauniita, vaikka eivät todellakaan ole.

Jotenkin tuo meikkaamattomuus liittyy aika vahvoihin harhoihin omasta ulkonäöstä. Olen nähnyt esim. doutzen kroeksen livenä, ilman meikkiä, ja ei sitäkään voi sanoa sellaiseksi kaunottareksi ilman meikkiä millaiseksi tässä ketjussa moni on kuvaillut itsensä. Kyseessä on kuitenkin varmasti yksi maailman kauneimpia naisia, ja sekin on kasvoista aika tavis ilman meikkiä.

Vierailija
125/272 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vain koskaan tullut opetelleeksi meikkaamista. Suurin osa kavereistani oli meikkaamisenopetteluiässä kyllä tyttöjä, en jotenkin innostunut ja puuhailin muutenkin kiinteämmin omien mielenkiinnonkohteiden kanssa. Nyt vanhempana tuntuisi ihan älyttömältä alkaa opettelemaan ja harrastamaan sitä ilman mitään rationaalista syytä. Ne kerrat, kun joku on tehnyt mulle jonkinlaisen testimeikin, olen näyttänyt hassulta transulta. Kasvonpiirteeni ovat sellaiset sukupuolettomat, tosin suht sirot ja pienet.

Vierailija
126/272 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.10.2014 klo 22:00"][quote author="Vierailija" time="20.10.2014 klo 21:55"]

[/quote]

Voitte hyväksyä, mutta ette ole silti mitään "kaunottaria" vaikka miten selittäisitte asiaa.

Niin varmaan, en tunne yhtään kaunista naista, joka ei meikkaa, mutta tunnen monta, jotka eivät meikkaa ja luulevat ihan oikeasti olevansa tosi kauniita, vaikka eivät todellakaan ole.

Jotenkin tuo meikkaamattomuus liittyy aika vahvoihin harhoihin omasta ulkonäöstä. Olen nähnyt esim. doutzen kroeksen livenä, ilman meikkiä, ja ei sitäkään voi sanoa sellaiseksi kaunottareksi ilman meikkiä millaiseksi tässä ketjussa moni on kuvaillut itsensä. Kyseessä on kuitenkin varmasti yksi maailman kauneimpia naisia, ja sekin on kasvoista aika tavis ilman meikkiä.
[/quote]
jos joku ei sun mielestä oo kaunis ilman meikkiä se ei tarkoita ettei se jonkun toisen mielestä olisi kaunis.
t. Kaunis ilman meikkiä

Vierailija
127/272 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.10.2014 klo 22:00"][quote author="Vierailija" time="20.10.2014 klo 21:55"]

[/quote]

[/quote]

Tää vaan johtuu siitä, että media on muokannut sun käsitystä kauniista naisesta. Katsos kun eri ihmisillä on eri mieltymykset.

Vierailija
128/272 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.10.2014 klo 22:00"]

[/quote]

Miksi pitäisi olla kaunotar? Miten se tekisi elämästä parempaa? Olen tyytyväinen elämääni näin eikä meikki tekisi siitä sen kummempaa, paitsi silmät ja iho tuntuisivat inhottavilta (kutinaa ja kirvelyä). Olen saanut kaiken mitä olen eniten halunnutkin eikä ole mitään valittamista. Aivan sama, luuletko minua tai muita rumaksi tai vähemmän rumaksi :)

- Se edellinen, joka kertoi meikanneensa 20 vuotta ja sitten kyllästyneensä siihen

Vierailija
129/272 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulla oo mitään vakaumusta, etten meikkaa, mut mielestäni näytän yhtä hyvältä ilman meikkiä kun meikin kanssa ja tykkään olla "au naturel", se sopii muuhunkin habitukseeni hyvin. 

Vierailija
130/272 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.10.2014 klo 22:00"]

[quote author="Vierailija" time="20.10.2014 klo 21:55"]

[/quote]

[/quote]

Sekö tekee naisesta kaunottaren, että laittaa meikkiä naamaan? Hassua, kun mun mielestä moni nainen ei näytä hyvältä vaikka sillä olisikin meikkiä naamassa, kulmat nypitty ja tukka laitettu. Eli ns. normien mukaan huoliteltu nainen ei välttämättä ole siltikään mikään kaunotar. Kauneus on kai sitten katsojan silmässä. Miksi muuten edes pitää pyrkiä olemaan kaunis? Eikö riitä, että on sellainen kuin on?

Vierailija
131/272 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.10.2014 klo 22:04"]

jos joku ei sun mielestä oo kaunis ilman meikkiä se ei tarkoita ettei se jonkun toisen mielestä olisi kaunis. t. Kaunis ilman meikkiä

[/quote]

Minullakin on sininen iho, vaikka kaikki väittävät, että ihoni on tavallisen värinen.

t: Sini-ihoinen!

Jos itse pidät itseäsi kauniina, ei se tarkoita, että muut pitäisivät.

Ja en ole tosiaan ikinä nähnyt kaunista naista, joka ei meikkaa, mutta noin miljoona sellaista kuin sinä, jotka oikeasti luulevat olevansa jotain monica belluci tasoa ilman meikkiä.

Vierailija
132/272 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.10.2014 klo 22:08"]

[quote author="Vierailija" time="20.10.2014 klo 22:04"]

jos joku ei sun mielestä oo kaunis ilman meikkiä se ei tarkoita ettei se jonkun toisen mielestä olisi kaunis. t. Kaunis ilman meikkiä

[/quote]

Minullakin on sininen iho, vaikka kaikki väittävät, että ihoni on tavallisen värinen.

t: Sini-ihoinen!

Jos itse pidät itseäsi kauniina, ei se tarkoita, että muut pitäisivät.

Ja en ole tosiaan ikinä nähnyt kaunista naista, joka ei meikkaa, mutta noin miljoona sellaista kuin sinä, jotka oikeasti luulevat olevansa jotain monica belluci tasoa ilman meikkiä.

[/quote]

Tarkoittaako tämä, että kaikki kauniit naiset meikkaavat, vai että ilman meikkiä ei voi olla kaunis?

Vierailija
133/272 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meikkaaminen on vammaista. Ajatelkaa nyt miltä näyttäisi jos Timo Soinilla olisi kajalit, ripsiväriä, ja huulipunaa.

Vierailija
134/272 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.10.2014 klo 22:05"]

[quote author="Vierailija" time="20.10.2014 klo 22:00"][quote author="Vierailija" time="20.10.2014 klo 21:55"] Eikö olekin ihmeellistä, miten ihmiset näkevät asiat eri tavoin. Sinun(?) mielestäsi maantienvärinen, eccokenkäinen tuulipukuun pukeutuva nainen on ruma, mutta sen maantienvärisen eccokenkäisen tuulipukuun pukeutuvan naisen mielestä hän kelpaa sellaisena kun on. Ehkä muissa maissa määritelmät ovat sitten erilaisia, mutta mitäs me maantienvärisinä itsemme hyväksyvät niistä välitämme. [/quote] Voitte hyväksyä, mutta ette ole silti mitään "kaunottaria" vaikka miten selittäisitte asiaa. Tämäkin ketju on muka täynnä superkauniita naisia, jotka eivät meikkaa. Niin varmaan, en tunne yhtään kaunista naista, joka ei meikkaa, mutta tunnen monta, jotka eivät meikkaa ja luulevat ihan oikeasti olevansa tosi kauniita, vaikka eivät todellakaan ole. Jotenkin tuo meikkaamattomuus liittyy aika vahvoihin harhoihin omasta ulkonäöstä. Olen nähnyt esim. doutzen kroeksen livenä, ilman meikkiä, ja ei sitäkään voi sanoa sellaiseksi kaunottareksi ilman meikkiä millaiseksi tässä ketjussa moni on kuvaillut itsensä. Kyseessä on kuitenkin varmasti yksi maailman kauneimpia naisia, ja sekin on kasvoista aika tavis ilman meikkiä. [/quote] Tää vaan johtuu siitä, että media on muokannut sun käsitystä kauniista naisesta. Katsos kun eri ihmisillä on eri mieltymykset.

[/quote]

Mulle tuli tuosta "doutsen kroutsen" -tyypistä (kuka tämä nainen lieneekään) mieleen joku 1800-luvun säädylliseksi kasvatettu nuorimies, jonka mielestä naiset ilman korsettia ovat luotaantyöntäviä ryhdittömiä olioita ja lähes luonnonvastaisia. Että naiset nyt vain näyttävät kaikki paremmalta, kun uumat kurotaan kasaan - jopa ne luonnostaan kaikkein hoikkauumaisimmat.

Vierailija
135/272 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meikkaamattoman silmissä monet meikatut ovat todella rumia ja muovisen näköisiä nimenomaan meikkikerroksensa vuoksi. Harmittaa suorastaan, miten monet pilaavat ulkonäkönsä keinotekoisilla lisillä ja väreillä ja ties millä. Asiaan vaikuttaa varmasti se, että lähipiirissäni on paljonkin kauniita meikkaamattomia naisia.

Vaatteissa pätee sama. En voi ymmärtää jotain piikkikorkoja jäisillä kaduilla tai minihametta ja ohuita sukkiksia pakkasella. Mielestäni järkevät vaatteet näyttävät paremmilta. Toki niissäkin on eroja, mutta ennemmin eccot ja tuulipuku kuin piikkikorot, minihame ja tissitoppi, näin kärjistettynä. 

Vierailija
136/272 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon kuullu että näytän ilman meikkiä kauniilta. :) Sen lisäksi meikki iholla tuntuu omasta mielestä tuhruiselta ja vaivaannuttavalta, helpompi olla naturellina.

Vierailija
137/272 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tärkeintähän on se, että on itse tyytyväinen itseensä. Parempi niin päin että pitää itseä kauniina, vaikkei muut pitäisikään, kuin että pitäisi itseä rumana ja olisi siitä hirmuinen alemmuuskompleksi. Itseensä tyytyväinen ihminen on loppupeleissä viehättävämpi kuin kompleksinen nolostelija. 

Vierailija
138/272 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajatelkaa jos meikkaamattomien av-mammojen vihainen armeija tulis vastaan sinua... Painelevat tuulipuvussa, huulet yhteen puristettuna, katsekin voisi tappaa, hiussykerö niskassa väpättäen. Nyt jokainen turhamainen hempukka saa kyytiä. Mitä helvettiä, tuolla on käytetty ripsaria! Tappakaa!!! Haa, selvä huulipunanjälki lasissa, saunan taa! Kele tana jos ei ymmärretä olla luonnokauniita niin eiköhän nyrkki vähän muotoile sunkin lumenen pilaamaa pärstääsi..

Vierailija
139/272 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen tyytyväinen ulkonäkööni. mutten kerro meikkaanko vai enkö. hähäää!

Vierailija
140/272 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.10.2014 klo 22:17"]

Ajatelkaa jos meikkaamattomien av-mammojen vihainen armeija tulis vastaan sinua... Painelevat tuulipuvussa, huulet yhteen puristettuna, katsekin voisi tappaa, hiussykerö niskassa väpättäen. Nyt jokainen turhamainen hempukka saa kyytiä. Mitä helvettiä, tuolla on käytetty ripsaria! Tappakaa!!! Haa, selvä huulipunanjälki lasissa, saunan taa! Kele tana jos ei ymmärretä olla luonnokauniita niin eiköhän nyrkki vähän muotoile sunkin lumenen pilaamaa pärstääsi..

[/quote]

:D kuolen nauruun.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kaksi