Naiset, jotka eivät koskaan meikkaa
Mitä ajattelet naisesta, joka ei meikkaa koskaan, ei edes juhliin? Tai jos olet tällainen nainen, niin mistä syystä?
Kommentit (272)
Meikki on hyvän näköistä vain freesinä. Kun päivä kuluu iho alkaa kiiltää, ripsiväriä tarttuu kulmakarvojen alle ja huulipuna on sutussa. Ja illalla, kun meikit pesee alta paljastuu ärtynyt iho. Ei hyvä.
No mä en ihan sovi tähän, koska käytän usein huulipunaa ja joskus kynsilakkaa. Muita meikkejä en edes omista, mulla on pitkät tummat ripiset ja sopivan tummat kulmat, jotka siistin. Ihoni on loistavassa kunnossa, en oikein tiedä miksi laittaisin iholleni haitallisia aineita? Ne muutamat kerrat kun kosmetologi on mut meikannut, on tuntunut tosi ällöttävältä olo ja oon näyttänyt vieraalta, en omalta itseltäni. En meikkaa, koska en koe sille tarvetta, enkä viitsi turhaan rahojani ja aikaani tuhlata. Oma mieheni tykkää just kun en meikkaa ja sanoo, että harvoin näkee luonnollisen kauniita naisia, melkein kaikki on tuhrittu meikeillä.
En meikkaa, koska mietityttää se kemikaalien määrä. Takuulla vanhentaa ihoa ajan mittaan.
Ei missään muualla suhtauduta niin negatiivisesti meikkaamiseen, kuin Suomessa.
Olen aktiiviliikkuja enkä jaksa olla koko aikaa pesemässä meikkejä pois treeniä varten tai meikata treenin jälkeen uudelleen. Juhliin meikkaan.
[quote author="Vierailija" time="20.10.2014 klo 20:35"]
Tulee mieleen että nainen joka ei meikkaa ei arvosta itseään tai on jotenkin huono itsetunto. Vähän semmonen homssuinen ja epänaisellinen usein, yleensä myös hiukset on vaan sitaistu niskaan sykerölle ja vaatteetkin on mitä sattuu. Ehkä kaipais kannustusta että joku sanois että olet kaunis, mikset siis välittäisi itsestäsi.
[/quote]
Meikkaamattomallahan on hyvä itsetunto! Ei tarvitse mitään peitellä tai korostaa, reippaasti vaan luojanluomana eteenpäin. Minulla itsetunto on huonompi, ja täytyy ainakin meikkivoidetta laittaa peittämään laikukas naamani.
[quote author="Vierailija" time="20.10.2014 klo 23:12"]Katsokaas näitä huippumalleja ilman meikkiä: http://www.vayachorrada.com/wp-content/uploads/2010/05/top-models2.jpg
[/quote]
Niinpä. Ja täällä väitetään, ettei nainen voi olla kaunis ilman meikkiä! Nättejä ovat!
Mulla tuli muutama vuosi sitten perioraalidermatiitti POD eli suunympärysihottuma (myös silmien ympärille). Johtuu ihotautilääkärin mukaan luultavimmin meikkaamisesta, vaikka en edes paljoa meikannut. Hieman pelottaa välillä että se uusii, vaikka en ilman meikkiä voi missään liikkua... Hoitona oli muutaman kuukauden antibiootit. Ihottuma oli kuin reliefi naamalla, aivan kammottava.
[quote author="Vierailija" time="20.10.2014 klo 23:25"]
[quote author="Vierailija" time="20.10.2014 klo 23:12"]Katsokaas näitä huippumalleja ilman meikkiä: http://www.vayachorrada.com/wp-content/uploads/2010/05/top-models2.jpg [/quote] Niinpä. Ja täällä väitetään, ettei nainen voi olla kaunis ilman meikkiä! Nättejä ovat!
[/quote]
Oletko tosissasi?
Nuo näyttävät aasin peräreiästä vedetyiltä verrattuna siihen miltä ne näyttää meikattuna.
Esim. tuo eka nainen on laetitia casta, meinaatko, että oikeasti on ilman meikkiä kauniimpi kuin tässä kuvassa-
http://www.rds.it/wp-content/uploads/2013/12/laetitia_casta_sexy_trasparenze.jpg
Jos tuo meikkaamaton laetitia on oikeasti mielestäsi kauniimpi, niin valehtelet.
[quote author="Vierailija" time="20.10.2014 klo 23:12"]
Katsokaas näitä huippumalleja ilman meikkiä: http://www.vayachorrada.com/wp-content/uploads/2010/05/top-models2.jpg
[/quote]
Niinpä. Ja täällä väitetään, ettei nainen voi olla kaunis ilman meikkiä! Nättejä ovat!
[/quote]
Kaunein heistä alarivissä oikealla. Kaikki heistä ovat kauniita mutta katsokaapa mitä tekee ihana iloinen hymy.
Tylsä tosikko tulee näin ekana mieleen.
[quote author="Vierailija" time="20.10.2014 klo 23:32"]
[quote author="Vierailija" time="20.10.2014 klo 23:12"]
Katsokaas näitä huippumalleja ilman meikkiä: http://www.vayachorrada.com/wp-content/uploads/2010/05/top-models2.jpg
[/quote]
[/quote]
Oletko tosissasi?
Nuo näyttävät aasin peräreiästä vedetyiltä verrattuna siihen miltä ne näyttää meikattuna.
Esim. tuo eka nainen on laetitia casta, meinaatko, että oikeasti on ilman meikkiä kauniimpi kuin tässä kuvassa-
http://www.rds.it/wp-content/uploads/2013/12/laetitia_casta_sexy_trasparenze.jpg
Jos tuo meikkaamaton laetitia on oikeasti mielestäsi kauniimpi, niin valehtelet.
[/quote]
Kunnon meikillä ja sievästi shoppaamalla saa kenen tahansa näyttämään muulta kuin itseltään. Meikattuna virallinen määritelmä länsimaisesta kauneudesta, totta kai, samalla myös vähän tylsä. Tuollaisiahan nuo ovat lehdet täynnä.
Hyvin kaunis on ilman meikkiäkin.
Olen aamu-uninen, joten mieluummin nukun nekin muutamat minuutit pidempään. Varmaan se meikki joo arkenakin olemusta piristäisi, mutta minulle on herttaisen yhdentekevää mitä toimiston pojat (olen ainoa nainen) tai Siwan kassa minusta meikittömänä ajattelevat.
En meikkaa arkena, koska tuntuu turhalta. Olen tehdastyöläinen, ja on hyvin yhdentekevää miltä naamavärkkini näyttää töissä. Muutkin arkimenot sujuu ilman meikkiä, kun en aamuisin sitä laita niin olisi hölmöä illalla meikata vaan kauppareissua ja kirjastoa varten.
Meikkaan jos lähden juhlimaan.
[quote author="Vierailija" time="20.10.2014 klo 22:08"][quote author="Vierailija" time="20.10.2014 klo 22:04"]
jos joku ei sun mielestä oo kaunis ilman meikkiä se ei tarkoita ettei se jonkun toisen mielestä olisi kaunis. t. Kaunis ilman meikkiä
[/quote]
Minullakin on sininen iho, vaikka kaikki väittävät, että ihoni on tavallisen värinen.
t: Sini-ihoinen!
Jos itse pidät itseäsi kauniina, ei se tarkoita, että muut pitäisivät.
Ja en ole tosiaan ikinä nähnyt kaunista naista, joka ei meikkaa, mutta noin miljoona sellaista kuin sinä, jotka oikeasti luulevat olevansa jotain monica belluci tasoa ilman meikkiä.
[/quote]
miten sua voi ärsyttää noin paljon, että joku voi oikeasti olla kaunis ilman meikkiä? Etkö sä saa itestäs ees meikillä hyvännäköistä?
Eiköhän se juuri ole niin, että jos on hyvä itsetunto "ei tarvitse" meikata. Ja vanha viisaus - se ettei luonnostaan hyvän näköisten tarvitse meikata pitää paremminkin paikkansa, kuin että olisi päinvastoin. Säästän aikaa ja rahaa ja terveyttäni sekä pidän itseni ja ihoni tietenkin paremmassa kunnossa kun en meikkaa.
[quote author="Vierailija" time="20.10.2014 klo 21:22"]Minusta ainakin av:n meikkaamattomat naiset on pelottavia. Ei ulkonäöltään (välttämättä) vaan luonteeltaan. Ehdottomia ja kovia. En haluais tulle pimeällä vastaan ja tunnustaa että meikkaan.
[/quote]
No johan. Mä en meikkaa, mutta enpä ole koskaan ajatellu että se tekis musta pelottavan :D Tai että sitä ei voisi mulle kertoa.
Nuorena en meikannut koskaan, mutta raskaudet muuttivat ihonvärini epätasaiseksi, joten turhamaisuuttani lätkäisen naamaani päivittäin cc-voidetta
Mä taas mietin usein miltä nää naiset näyttää oikeesti joilla on varjostusta, ripsienpidennykset, aurinkopuuterit, paksu meikkipohja, huulipunaa. .ym. paksut pakkelit, et kuinka rumia ne on ilman meikkiä oikeesti :D et tuollakin on oikeesti huono iho ja vino nenä ja tihrusilmät. Joistain taas ajattelen et oispa toi paljon kauniimpi ilman noin paksua meikkikerrosta.
T. Nainen, meikkaan vähän