Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset, jotka eivät koskaan meikkaa

Vierailija
20.10.2014 |

Mitä ajattelet naisesta, joka ei meikkaa koskaan, ei edes juhliin? Tai jos olet tällainen nainen, niin mistä syystä?

Kommentit (272)

Vierailija
141/272 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.10.2014 klo 22:17"]Ajatelkaa jos meikkaamattomien av-mammojen vihainen armeija tulis vastaan sinua... Painelevat tuulipuvussa, huulet yhteen puristettuna, katsekin voisi tappaa, hiussykerö niskassa väpättäen. Nyt jokainen turhamainen hempukka saa kyytiä. Mitä helvettiä, tuolla on käytetty ripsaria! Tappakaa!!! Haa, selvä huulipunanjälki lasissa, saunan taa! Kele tana jos ei ymmärretä olla luonnokauniita niin eiköhän nyrkki vähän muotoile sunkin lumenen pilaamaa pärstääsi..
[/quote]

Tää oli hauska viesti, mutta täytyy sanoa, että vihamielisimmät ja tiukimmat näistä kommenteista tulevat juuri meikkaavilta naisilta. He arvostelevat ja tuomitsevat kun taas naturellit vaan sanovat rennosti "en meikkaa".

Vierailija
142/272 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.10.2014 klo 22:22"]

[quote author="Vierailija" time="20.10.2014 klo 22:17"]Ajatelkaa jos meikkaamattomien av-mammojen vihainen armeija tulis vastaan sinua... Painelevat tuulipuvussa, huulet yhteen puristettuna, katsekin voisi tappaa, hiussykerö niskassa väpättäen. Nyt jokainen turhamainen hempukka saa kyytiä. Mitä helvettiä, tuolla on käytetty ripsaria! Tappakaa!!! Haa, selvä huulipunanjälki lasissa, saunan taa! Kele tana jos ei ymmärretä olla luonnokauniita niin eiköhän nyrkki vähän muotoile sunkin lumenen pilaamaa pärstääsi.. [/quote] Tää oli hauska viesti, mutta täytyy sanoa, että vihamielisimmät ja tiukimmat näistä kommenteista tulevat juuri meikkaavilta naisilta. He arvostelevat ja tuomitsevat kun taas naturellit vaan sanovat rennosti "en meikkaa".

[/quote]

Jaa, minusta taas tuntuu että meikkaavat lynkataan ja haukutaan huonoitsetuntoisiksi, rumiksi, rahan ja ajan haaskaajiksi, turhamaisiksi ja vaikka miksi. Kunnon nainen ei meikkaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/272 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.10.2014 klo 22:22"]

Tää oli hauska viesti, mutta täytyy sanoa, että vihamielisimmät ja tiukimmat näistä kommenteista tulevat juuri meikkaavilta naisilta. He arvostelevat ja tuomitsevat kun taas naturellit vaan sanovat rennosti "en meikkaa".

[/quote]

:D

Meikkaamattoman silmissä monet meikatut ovat todella rumia ja muovisen näköisiä nimenomaan meikkikerroksensa vuoksi. Harmittaa suorastaan, miten monet pilaavat ulkonäkönsä keinotekoisilla lisillä ja väreillä ja ties millä.

Ei voisi rennommaksi mennä nuo meikkamaattomien rennot vastaukset!

Vierailija
144/272 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.10.2014 klo 20:35"]

Tulee mieleen että nainen joka ei meikkaa ei arvosta itseään tai on jotenkin huono itsetunto. Vähän semmonen homssuinen ja epänaisellinen usein, yleensä myös hiukset on vaan sitaistu niskaan sykerölle ja vaatteetkin on mitä sattuu. Ehkä kaipais kannustusta että joku sanois että olet kaunis, mikset siis välittäisi itsestäsi.

[/quote]Ei meikkaamattomuus tarkoita huonoa itsetuntoa. Sanoisimpa ihan toisin päin. Itse en meikkaa juuri koskaan. Olen nätimpi ilman meikkiä. Iho on aina ollut hyvä, jopa teininä.Nyt vanhemmiten alkaa tulla ryppyjä, mutta nekin vaan korostuu jos meikkaa.Ja joillekin ihmisille ulkonäkö on vain merkityksetöntä. On niin paljon muuta tärkeämpää....

Vierailija
145/272 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riita poikki ja voita väliin. TV:Jeesus

Vierailija
146/272 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitä helvettiä nämä "on varmaan joku homssuinen mt-potilas/yksinkertainen joka ei välitä ulkonäöstään"-vastaukset ovat? Itse meikkaan kyllä töihin lähtiessäni ja juhliin vähän enemmän, mutta en todellakaan ymmärrä miksi meikkaamattomuutta pidetään nolona ja pahana asiana. Olen enemmänkin kateellinen niille naisille, jotka ovat niin itsevarmoja, etteivät tarvitse meikkiä arkena. Itselläni on herkkä iho herkkine limakalvoineen ja allergisille tarkoitetut laadukkaat meikit maksavat mansikoita, siksi säästelen niitä ja meikkaan vain kevyesti. Siistit vaatteet ja hyvä hygienia on mielestäni ihan tarpeeksi. 

Vierailija
147/272 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.10.2014 klo 22:24"]

Jaa, minusta taas tuntuu että meikkaavat lynkataan ja haukutaan huonoitsetuntoisiksi, rumiksi, rahan ja ajan haaskaajiksi, turhamaisiksi ja vaikka miksi. Kunnon nainen ei meikkaa.

[/quote]

Kaikkihan täällä lynkataan, oli mitä mieltä tahansa. Ei näissäkään asioissa ole yhtä ainoaa oikeaa...

Vierailija
148/272 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.10.2014 klo 22:00"]

[quote author="Vierailija" time="20.10.2014 klo 21:55"]

Eikö olekin ihmeellistä, miten ihmiset näkevät asiat eri tavoin. Sinun(?) mielestäsi maantienvärinen, eccokenkäinen tuulipukuun pukeutuva nainen on ruma, mutta sen maantienvärisen eccokenkäisen tuulipukuun pukeutuvan naisen mielestä hän kelpaa sellaisena kun on. Ehkä muissa maissa määritelmät ovat sitten erilaisia, mutta mitäs me maantienvärisinä itsemme hyväksyvät niistä välitämme.

[/quote]

Voitte hyväksyä, mutta ette ole silti mitään "kaunottaria" vaikka miten selittäisitte asiaa.

Tämäkin ketju on muka täynnä superkauniita naisia, jotka eivät meikkaa.

Niin varmaan, en tunne yhtään kaunista naista, joka ei meikkaa, mutta tunnen monta, jotka eivät meikkaa ja luulevat ihan oikeasti olevansa tosi kauniita, vaikka eivät todellakaan ole.

Jotenkin tuo meikkaamattomuus liittyy aika vahvoihin harhoihin omasta ulkonäöstä. Olen nähnyt esim. doutzen kroeksen livenä, ilman meikkiä, ja ei sitäkään voi sanoa sellaiseksi kaunottareksi ilman meikkiä millaiseksi tässä ketjussa moni on kuvaillut itsensä. Kyseessä on kuitenkin varmasti yksi maailman kauneimpia naisia, ja sekin on kasvoista aika tavis ilman meikkiä.

[/quote]Eikö pääasia ole se että ihminen itse tuntee itsensä kauniiksi. Joku sinun mielestäsi "ruma" ihminen on taas jonkin toisen mielestä kaunis. Kauneus on katsojan silmissä. Jos minä olen omasta mielestäni kaunis ilman meikkiäkin ja sinun mielestä ruman niin entä sitten. En minä ainakaan kärsi.

Vierailija
149/272 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jeesus rakastaa jokaista av-mammaa. Meikillä tai ilman! <3

Vierailija
150/272 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meikkaan todella harvoin, lähinnä juhliin. Silmät ovat hyvin herkät ja vuotavat helposti, jos niissä on jotain.

Vierailija
151/272 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.10.2014 klo 22:00"]

[quote author="Vierailija" time="20.10.2014 klo 21:55"]

Eikö olekin ihmeellistä, miten ihmiset näkevät asiat eri tavoin. Sinun(?) mielestäsi maantienvärinen, eccokenkäinen tuulipukuun pukeutuva nainen on ruma, mutta sen maantienvärisen eccokenkäisen tuulipukuun pukeutuvan naisen mielestä hän kelpaa sellaisena kun on. Ehkä muissa maissa määritelmät ovat sitten erilaisia, mutta mitäs me maantienvärisinä itsemme hyväksyvät niistä välitämme.

[/quote]

Voitte hyväksyä, mutta ette ole silti mitään "kaunottaria" vaikka miten selittäisitte asiaa.

Tämäkin ketju on muka täynnä superkauniita naisia, jotka eivät meikkaa.

Niin varmaan, en tunne yhtään kaunista naista, joka ei meikkaa, mutta tunnen monta, jotka eivät meikkaa ja luulevat ihan oikeasti olevansa tosi kauniita, vaikka eivät todellakaan ole.

Jotenkin tuo meikkaamattomuus liittyy aika vahvoihin harhoihin omasta ulkonäöstä. Olen nähnyt esim. doutzen kroeksen livenä, ilman meikkiä, ja ei sitäkään voi sanoa sellaiseksi kaunottareksi ilman meikkiä millaiseksi tässä ketjussa moni on kuvaillut itsensä. Kyseessä on kuitenkin varmasti yksi maailman kauneimpia naisia, ja sekin on kasvoista aika tavis ilman meikkiä.

[/quote]

OMG, oot nähnyt Doutzenin livenä! Mitä missä milloin? Kuvaile vähän!

Vierailija
152/272 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.10.2014 klo 22:17"]

Ajatelkaa jos meikkaamattomien av-mammojen vihainen armeija tulis vastaan sinua... Painelevat tuulipuvussa, huulet yhteen puristettuna, katsekin voisi tappaa, hiussykerö niskassa väpättäen. Nyt jokainen turhamainen hempukka saa kyytiä. Mitä helvettiä, tuolla on käytetty ripsaria! Tappakaa!!! Haa, selvä huulipunanjälki lasissa, saunan taa! Kele tana jos ei ymmärretä olla luonnokauniita niin eiköhän nyrkki vähän muotoile sunkin lumenen pilaamaa pärstääsi..

[/quote]Miksi pitäisi pitää tuulipukuja jos ei meikkaa. en meikkaa enkä omista tuulipukua. Huulet on aika runsaat ja enempi hymyssä kuin tiukat. Tukka aika pitkä ja luonnonkihara.On kyllä joskus "nykeröllä"En silti sano,ettei muut saa meikata.Tunnen kyllä monia jotka meikeillä saavat itsestään todella upeita. Itse en vain ole koskaan oppinut meikkaamaan. Lopputulos aina pahenpi kuin alkuperäinen.

Vierailija
153/272 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisin luonnonkaunis, niin en minäkään meikkaisi!

Mutta kun on ruma, niin on pakko.
Ja todellakin pidän sitä vaivalloisena pakkopullana :( Lähteminen aina niin vaikeeta.

Vierailija
154/272 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.10.2014 klo 20:30"]

En meikkaa. - siihen menee liikaa aikaa ja rahaa - meikki sotkee (esim. halatessa) - meikki on huonoksi iholle - lähes kaikkia kosmetiikkatuotteita on testattu eläimillä - illalla pestessäsi kasvosi myrkyt valuvat viemäristä ympäristöön - minusta suurin osa naisista on kauniimpia ilman meikkiä (kyllä, myös "laimeat" suomalaiset) - näytän typerältä meikillä (se ei vaan sovi kaikille) - olen todella huono meikkaamaan - minusta on hölmö ajatus joka päivä muuttaa omaa ulkonäköään toisenlaiseksi kuin on . En kuitenkaan tuomitse heitä, jotka meikkaavat. Kukin tehköön, mitä lystää.

[/quote]

Allekirjoitan tämän! Jei, en olekaan yksin tässä maailmassa! :)

Vierailija
155/272 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.10.2014 klo 21:32"]

Olisi mahtavaa jos useampi suomalainen nainen oppisi olemaan ylpeä omasta luonnollisesta kauneudestaan

[/quote]

Olisi mahtavaa, jos yhä useampi suomalainen (niin tytöt kuin pojat, naiset ja miehet) lakkaisivat osoittelemasta ja haukkumasta heitä, joilla on naama täynnä finnejä ja vähemmän hiuksia koko päässä kuin joillakin pelkkää otsatukkaa.

Vierailija
156/272 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trigeminusneuralgia ja silmäongelmat. Ei paljoa hipiää nyplätä. Ruma olen kuin susi, mutta vielä ei ole vastaantulijat pystyyn mädänneet tartuttavuudestani. En kaipaa meikkiä. Helpompaa ulkoilmaelämää kyllä, maski naamalla ei ole aina huoleton liikkua.

Vierailija
157/272 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ole meikannut juuri yhtään yli kymmeneen vuoteen, ei tunnu tarvetta, joskus laitan ripsiväriä jos on jotain erikoista, ja ehkä huulipunaa. Jostain syystä ripsivärit ei tunnu lähtevän millään silmistä pois, se peseminen on niin rasittavaa, että se on aika suuri syy miksi en jaksa meikata.

Mulla ei ole kovin huono iho, ja kulmat ja ripset on aika tummat, tottakai ripset näyttää pidemmiltä ripsiväriä laittamalla, mutta kun on vielä silmälasit niin en tiedä onko se nyt mikään vau-efekti kuitenkaan. Mulla on ihan nätit huulet, suht voimakas amorinkaari ja yleensä aika punaiset luonnostaan. En minä ole niin dramaattisesti eri näköinen meikattuna että jaksaisin nähdä vaivaa kun en ole etsimässä miestäkään.

Vierailija
158/272 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En meikkaa, koska en osaa ja en halua juurikaan tuijotella omaa naamaani peilistä, kun pidän itseäni vastenmielisenä.

Vierailija
159/272 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen liian laiska pesemään meikkejä pois. Ja oikeastaan olen myös liian laiska meikkaamaan. Joskus juhliin laitan, mutta yleensä en joko jaksa vaivautua tai en muista koko asiaa. Kasvot tosin ovatkin ihan järkevänväriset naturellina, joten suurta muutosta en edes saa aikaan meikillä.

Vierailija
160/272 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisin hyväihoinen ja luonnonkaunis, en meikkaisi. Valitettavasti olen huonoihoinen ja ruma, joten on jo ihan ympärillä olevien kunnioittamista laittaa meikit naamaan. Muuten ihmiset kadulla pelästyisivät.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kahdeksan