Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset, jotka eivät koskaan meikkaa

Vierailija
20.10.2014 |

Mitä ajattelet naisesta, joka ei meikkaa koskaan, ei edes juhliin? Tai jos olet tällainen nainen, niin mistä syystä?

Kommentit (272)

Vierailija
201/272 |
02.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en meikkaa vaikka olen 21 v. Niin enkä tulekaan koskaan meikkamaan.

Vierailija
202/272 |
02.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

meikkaan korkeintaan häihin/hautajaisiin. Näytän hyvältä ilman meikkiäkin ja jos jonkun mielestä en näytä niin...noh, ei muiden mielipiteet kiinnosta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/272 |
02.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En oo koskaan törmännyt sellaseen. 

Yhden tiedän, joka ei meikkaa arkena esim. töihin ja luulinkin ettei se meikkaa tosiaan lainkaan, mutta kun hiukan lirkuttelin sille niin kyllä sekin sitten illalla tuli syömään täydessä sotamaalissa. 

Ihan varmasti feministeilläkin on meikit ja hameet piilossa odottamassa jos sattuisi kuitenkin tulemaan tarve :D

Te siellä Isät Lasten Asialla ry:n vihakuplassanne ette tajua naisista mitään. Tuskin edes pidätte naisista.

Telaketjusovinistit luulevat aina liikoja itsestään, naiset muka meikkaavat pelkästään pyydystääkseen miehiä, ja naisasialiikkeen naiset muka ovat meikistäkieltäytyjiä.

Jos tuntisit enemmän ja älykkäämpiä naisia, niin tietäisit, että parhaimmannäköiset naiset ovat aina feministejä.

Ne, jotka pitävät itseään rumana, matelevat miesten edessä ja yrittävät mielistellä näitä ilmoittamalla, että he vihaavat "niitä feministejä". Näin kompleksiset naiset ajattelevat pääsevänsä miesten suosioon, toivovat olevansa yksi jätkistä, koska pelkäävät ja aristelevat miehiä.

Btw: En usko, että osaat flirttailla naisille.

terveisin: treenattu + aina meikattu feministimimmi.

Vierailija
204/272 |
02.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En meikkaa lainkaan, kun en ole koskaan jaksanut opetella. 

Vierailija
205/272 |
23.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei osaa, tai ei vain kiinnitä ulkonäköönsä huomiota. Tai on ideologinen peruste olla meikkaamatta. Muut arvot tärkeämpiä.

Joku voi olla masentunutkin tai ei vaan arvosta itseään.

Riippuu muusta habituksesta, mitä mieliyhtymiä herää.

HUHHUH mikä tuomio!

Minä osaan meikata. Mutta mua ei oo vaan ikinä kiinnostanut. En tingi yöunistani minuuttiakaan meikkaamisen takia. Minkä tai kenen takia yleensä meikkasin?

Turhaa työntää kemikaaleja tukkimaan ihoa ja muuttaa itsensä tunnistamattomaksi.

Itsetunnon puutetta, tulee mieleen heti kun näkee vimpan päälle tällätyn instapissiksen (usein valitettavasti aikuisen sellaisen).

Vierailija
206/272 |
23.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä. Itse en montaakaan päivää ole ollut meikkaamatta sen jälkeen kun 14 veenä aloin meikkaamaan. N29

Vierailija
207/272 |
23.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En oo koskaan törmännyt sellaseen.

Yhden tiedän, joka ei meikkaa arkena esim. töihin ja luulinkin ettei se meikkaa tosiaan lainkaan, mutta kun hiukan lirkuttelin sille niin kyllä sekin sitten illalla tuli syömään täydessä sotamaalissa.

Ihan varmasti feministeilläkin on meikit ja hameet piilossa odottamassa jos sattuisi kuitenkin tulemaan tarve :D

Te siellä Isät Lasten Asialla ry:n vihakuplassanne ette tajua naisista mitään. Tuskin edes pidätte naisista.

Telaketjusovinistit luulevat aina liikoja itsestään, naiset muka meikkaavat pelkästään pyydystääkseen miehiä, ja naisasialiikkeen naiset muka ovat meikistäkieltäytyjiä.

Jos tuntisit enemmän ja älykkäämpiä naisia, niin tietäisit, että parhaimmannäköiset naiset ovat aina feministejä.

Ne, jotka pitävät itseään rumana, matelevat miesten edessä ja yrittävät mielistellä näitä ilmoittamalla, että he vihaavat "niitä feministejä". Näin kompleksiset naiset ajattelevat pääsevänsä miesten suosioon, toivovat olevansa yksi jätkistä, koska pelkäävät ja aristelevat miehiä.

Btw: En usko, että osaat flirttailla naisille.

terveisin: treenattu + aina meikattu feministimimmi.

Kauniit naiset eivät yleensä ole feministejä, ei heidän tarvitse olla.

Vierailija
208/272 |
23.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

meikkaan korkeintaan häihin/hautajaisiin. Näytän hyvältä ilman meikkiäkin ja jos jonkun mielestä en näytä niin...noh, ei muiden mielipiteet kiinnosta.

Fiksu nainen.

Vierailija
209/272 |
23.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en meikkaa koskaan, ja siitä syystä en ole sitä kunnolla oppinutkaan. Jos yritän meikata, tai joku osaava minut meikkaa, tuntuu vaan tyhmältä. En näytö yhtään itseltäni meikattuna. Olen tottunut meikkaamattomaan naamaani, ja pidän sitä kauniimpana, kuin meikattua. Minulla on tummat kulmat ja ripset, eivät kaipaa lisäväriä. Hiukset (värjäämättömät) kullanruskeat. Minulla on myös mallimaiset kulmikkaat kasvot ja korkeat poskipäät. Kuulen myös paljon kehuja ulkonäöstäni ja "luonnonkauneudestani", joten tämäkin vaikuttanut siihen, etten koe tarvetta peitellä tai muutella luonnollista ulkonäköäni. Ja joka sana totta. N.26

Vierailija
210/272 |
23.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla oli joskus tällainen ystävä, joka oli yksinkertaisesti aivan älyttömän kaunis ilman vähäisintäkään ehostusta. Mustat, pitkät  kaareutuvat ripset ja tummat kulmakarvat, suuret silmät ja hyvä iho. Pitkään luulin hänen käyttävän taivuttavaa ripsaria mutta selvisi, ettei käyttänyt edes sitä. Jotkut ne vain oval luonnonkauniita, onnittelut heille :)

Erittäin harvoilla on ensinnäkään superkauniit piirteet luonnostaan saatika tummat, etenkään suomalaisilla. Punakka ja epätasaisen värinen iho, näppylät, mustapäät, suuret ihohuokoset, tummat silmänaluset ja silmäpussit sekä täysin värittömät kulmakarvat ja silmäripset eivät ole mikään kaunis näky. Moni nainen olisi paljon paremman näköinen, jos he viitsisivät panostaa ulkonäköönsä enemmän.

Vierailija
211/272 |
23.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä taas mietin usein miltä nää naiset näyttää oikeesti joilla on varjostusta, ripsienpidennykset, aurinkopuuterit, paksu meikkipohja, huulipunaa. .ym. paksut pakkelit, et kuinka rumia ne on ilman meikkiä oikeesti :D et tuollakin on oikeesti huono iho ja vino nenä ja tihrusilmät. Joistain taas ajattelen et oispa toi paljon kauniimpi ilman noin paksua meikkikerrosta.

T. Nainen, meikkaan vähän

Luettelit juuri hyvin tyypilliset suomalaiset piirteet, etenkin silmien osalta. Ei meikki muuta silmien kokoa mitenkään radikaalisti tai muitakaan kasvojen piirteitä. Meikin avulla voi tehdä itsestään edustavan näköisen, ja häivyttää epämiellyttäviä fyysisiä piirteitä kuten näppylöitä, ihon punaisuutta ja tummia silmänalusia. Itse en ole meikattuna mikään kaunotar, mutta en sentään näytä kuin haudasta nousseelta. Väsymys kasvoilla ja tummat silmänaluset eivät miellytä kenenkään silmää. Ääriharvassa on niin kauniit naiset, jotka ovat muka täysin ilman meikkiä paremman näköisiä kuin pienen ehostuksen avulla.  Edes mallit eivät ole tällaisia, vaan hekin ovat nätimpiä meikattuna. 

Vierailija
212/272 |
03.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen juurikin tälläinen. En koe tarvetta meikata koska arvostan kehoani ja koen olevani kaunis + meikit ovat kalliita ja ihoni on herkkä, pysyy muutenkin paremmassa kunnossa ilman myrkkyjä :)

Joskus meikkaan (vqikka juhliin) ihan vain siksi että se on kivaa, koska tykkään joskus laittautua.

Vierailija
213/272 |
03.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Av-mammat haluaa näyttää rekkalesboilta.

Vierailija
214/272 |
03.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole meikannut enkä käynyt parturissa kymmeneen vuoteen!! Ja miehet vaan juoksee perässä!! (Totta)

Oon mielestäni nätimpi ilman meikkiä mut alunperin syy meikittömyydelle oli ideologia.

Akne myös hävisi kun lopetin meikin käytön, se sai ajattelemaan mitä myrkkyjä naamaani olin vuodet tunkenut!

Vierailija
215/272 |
03.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihanaa, miten juuri (maantienvärisistä) suomalaisnaisista löytyy vino pino naisia, joiden ei vaan tarvitse meikata koska ovat kauniimpia ilman / meikkaus on ihan typerää. Sama porukka näyttää kauniilta Ecco-kengissä ja tuulipuvuissa joka paikassa :). Hyi niitä huonon itsetunnon omaavia naisia muissa maissa, jotka huolehtivat ulkonäöstään ihan eri tavalla!

Täällä muussa maassa missä minä asun on paljon naisia, jotka eivät meikkaa. Harmaantuvat nuorena ja värjäävät paljon hiuksiaan, mutta monella on sen verran ruskettunut iho ja tummat piirteet eitteivät he laita mitään meikkiä. Kirkaassa auringon valossa kyllä näkee kenellä on meikkiä ja kenellä ei.

Vaatteisiin ja kenkiin sitten kyllä panostetaan senkin edestä.

Miksi se on niin tärkeä, että pitää näyttää kauniilta tai ainakin kauniimmalta. Miksei saa vaan olla ihan rehellisen ruma, jos haluaa. Kaikkia kun miehet ja miesten mielipiteet tai heidän pitämiset eivät kiinnosta. Ja jos avioliitto on meikkivoiteesta kiinni, niin aika heikoilla kantimilla se kyllä on.

Vierailija
216/272 |
03.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Av-mammat haluaa näyttää rekkalesboilta.

Joo. Pitkähiuksiselta ja isorintaiselta rekkalesbolta. Siihen mullakin on mahikset.

Vierailija
217/272 |
03.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En meikkaa.

- siihen menee liikaa aikaa ja rahaa

- meikki sotkee (esim. halatessa)

- meikki on huonoksi iholle

- lähes kaikkia kosmetiikkatuotteita on testattu eläimillä

- illalla pestessäsi kasvosi myrkyt valuvat viemäristä ympäristöön

- minusta suurin osa naisista on kauniimpia ilman meikkiä (kyllä, myös "laimeat" suomalaiset)

- näytän typerältä meikillä (se ei vaan sovi kaikille)

- olen todella huono meikkaamaan

- minusta on hölmö ajatus joka päivä muuttaa omaa ulkonäköään toisenlaiseksi kuin on

.
En kuitenkaan tuomitse heitä, jotka meikkaavat. Kukin tehköön, mitä lystää.

Sellaista ristiriitaista saarnaamista. Vaikea uskoa, että joku on vielä neljä vuotta sitten väittänyt, ettei muka ole vaihtoehtoja eläimillä testatuille meikeille. 

Vierailija
218/272 |
03.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mielestäni kevyt meikki kaunistaa kaikkia, mutta ei ole minun ongelmani, jos joku ei meikkaa.

Vierailija
219/272 |
03.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Huulipunissakin on lyijyä."

<-- Niin millä vuosituhannella elät..? Ei mun huulipunissa oo ihan hetkeen ollu lyijyä...

Kyllä niissä on, vieläkin pieniä määriä. Että se koko paketti pysyy kiinteänä. Niissä on myös muovia, joten ihminen syö myös muovia huulipunan mukana.

Lue vaikka kirja: Kemikaalikimara. Tehty 2012.

Vierailija
220/272 |
03.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä taas mietin usein miltä nää naiset näyttää oikeesti joilla on varjostusta, ripsienpidennykset, aurinkopuuterit, paksu meikkipohja, huulipunaa. .ym. paksut pakkelit, et kuinka rumia ne on ilman meikkiä oikeesti :D et tuollakin on oikeesti huono iho ja vino nenä ja tihrusilmät. Joistain taas ajattelen et oispa toi paljon kauniimpi ilman noin paksua meikkikerrosta.

T. Nainen, meikkaan vähän

Luettelit juuri hyvin tyypilliset suomalaiset piirteet, etenkin silmien osalta. Ei meikki muuta silmien kokoa mitenkään radikaalisti tai muitakaan kasvojen piirteitä. Meikin avulla voi tehdä itsestään edustavan näköisen, ja häivyttää epämiellyttäviä fyysisiä piirteitä kuten näppylöitä, ihon punaisuutta ja tummia silmänalusia. Itse en ole meikattuna mikään kaunotar, mutta en sentään näytä kuin haudasta nousseelta. Väsymys kasvoilla ja tummat silmänaluset eivät miellytä kenenkään silmää. Ääriharvassa on niin kauniit naiset, jotka ovat muka täysin ilman meikkiä paremman näköisiä kuin pienen ehostuksen avulla.  Edes mallit eivät ole tällaisia, vaan hekin ovat nätimpiä meikattuna. 

Muille sinun ulkonäkösi on ihan yksi ja sama. Minulle on paljon tärkeämpää käytöksesi kuin ulkonäkösi. Vaikka olisit kuinka haudasta nousseen näköinen, niin ei väliä. Ajattele vaikka pieniä lapsia. Kenen seurassa olet mielummin kitisen ja kauniin vai rumemman ja hyväkäytöksisen.

Minulle suurin osa ihmisistä ei vaan ole potentiaalisia sänkykumppaneita, joten ulkonäkö on ihan yksi ja sama 99.9% kohdalla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän yhdeksän