Tunnistatko vastaantulevien lasten vaatteista merkkivaatteet
Ja mitkä on halvempia esim Prisman vaatteita?
Mä en kyllä itse osaa erottaa. Mulle on ihan sama onko halpa vai muotivaate, musta ne kaikki näyttää ihan samalta.
Kommentit (53)
Helposti tunnistan, niin aikuisten kuin lasten. Tyylitaju, laadukkaat vaatteet ja materiaalit erottuvat hyvin, suosin niitä itsekin pukeutumisessa. Lapsille voin kyllä käyttää halpoja ja käytettyjäkin hyvien seassa. En arvostele muiden vaatteita kuitenkaan, yksi ja sama.
Kattokaan Molon uudet kuosit aivan vtun rumia mutta ku ku ku meidän hellanlettad on merkkivaatteissa. On ststusta ja varas ja vaan parasta mein puppelille. Hohhoi.
polarn et pyret on hintava ja laadukas?
Mut jotenkin surullista että tarhassa menee hyvät vastteet hukkaan.
Burberryyn puetut muksut kärsivät ettei vaan mene vaatteet likaisiksi. Älä äl ä äläole lapsi.
[quote author="Vierailija" time="20.10.2014 klo 02:56"][quote author="Vierailija" time="19.10.2014 klo 22:23"][quote author="Vierailija" time="19.10.2014 klo 22:19"]
Siksipä mietinkin, että miksi jotkut haluaa kuluttaa rahansa joihinkin kalliisiin "merkkivaatteisiin" jos niitä kerran ei erota "tavisvaatteista"? Joku Risto-Matti Ratiankin mustavalkoinen raitapaita voi maksaa kolme-neljäkin kertaa enemmän kuin samanlainen paita jossain H&M-liikkeessä. O_o Ap
[/quote]
Vahingossa yläpeukutin. HM:n raitapaidat eivät ole yhtä laadukkaita kuin Marimekon. Olen kyllä ostanut niitä halpiksiakin, kun hyvin pienillä lapsilla käyttökertoja ei tule niin monta. Halpiksista ei kuitenkaan välttämättä riitä enää pikkuveikalle.
[/quote]
Hahhaa, sallikaa mun nauraa :D Marimekon paidat tehdään nykyään Kiinassa ja muissa halvan työvoiman maissa. Saumat kiertää heti ekan pesun jälkeen, samoin pieniä reikiä ilmestyy itsestään. Siinä sulle Marimekon laatua!
[/quote]
Samaa mieltä mut luulen että sun itsestään ilmestyvät reijät ovat kuintenkin turkis tai ihravyökuoriaisia.
[quote author="Vierailija" time="20.10.2014 klo 01:57"]Onko Ap se yksi merkkihuora vai miksi kiinnostaa merkit noin paljon? samaa laatua ne kaikki on ja kiinassa/intiassa/bangladeshissä valmistettuja kaikki vaikka olisivatkin Dioria. Oletko vähän tyhmä vai vaan yksinkertainen?:D
[/quote]
näitä näyttää riittävän. Mitä merkimpi sitä herkumpi vaikka aitokopio olisi Viipurin torilta vannotaan laatua. Usko se on mikä vie vaikka roviolle. Olis aika herätä tämän päivän markkinatalouteen, mahdollisimman halvalla mahdollisimman kalliilla katteella.
[quote author="Vierailija" time="20.10.2014 klo 15:05"]Mun mielestä Reima ei ole merkki. Mä käytän parempia, joten kyllä tunnistan merkit.
[/quote]
Reima on nykyisin todella huonolaatuista. Vaikka saa marketista siellä hinnat superkalliita sen tasoon nähden. Kiinassa huonommin ommeltu kuin ennen täällä hintoja nostettiin siinä samassa probaganda kohkausputkessa viimevuonna kun kaikki muukin nousi. Tuotantokustannukset, öljy dibadaapa
[quote author="Vierailija" time="20.10.2014 klo 15:07"]
Eikä ratia ole todellakaan merkkituote. Nehän on halpoja rytkyjä. Kyllä tässä ketjussa puhutaan ihan designista mm. Mini Rodini.
[/quote]
Oletko tosissasi? Mini Rodiniko sitten on joku suurikin luksusmerkki :D? Tiedän merkin ja lapsilla muutama vaate sitä onkin, mutten todellakaan pidä yhtään sen kummempana merkkituotteena kuin Ratiaa.
Oikeaa muotia on tyylikkyys ja huumorintajuinen kekseliäisyys. Sitten nää mukamas merkit ovat vain rahan tekemistä brändille.
No en tiedä, mitä tarkoitetaan merkkivaatteilla. Mutta siis tietysti jotkut Ticketin ja Molon haalarit tunnistaa, kun ne on aika omanlaisensa näköisi, ja omilla lapsillakin on ollut (käytettynä ostettuja. vedenpitävyys on mun mielestä haalareissa tärkeä, niin mieluummin ostan käytettynä niitä laadukkaampia hyvin vedenpitäviä samalla hinnalla, millä uutena saisin ei-vedenpitävänä talvihaalarin). Ja kerran pisti silmään jossain huoltoasemalla, kun omilla lapsilla sattui olemaan meandin paidat (nääkin käytettynä jonkun huutispaketin mukana tulleita, mun mielestä kyllä nättejä), ja vastaan tuli iso lapsiperhe, joilla kaikki lapset kokonaan meandiin puettuja. En mä näitä asioita ajattele, mut kiinnitän kyllä huomiota lastenkin vaatteisiin, usein näkee nättejä ja värikkäitä juttuja, joista toivoisi, että tehtäisiinpä noita aikuistenkin koossa (mun kaksivuotiaalla tyttärellä on sellasia tunikoita ja liivimekkoja jne., joista kaikista ottaisin ilomielin itselleni aikuisten version). Mut siis en arvota niitä merkkejä mitenkään, jotkut vaatteet näyttää kivoilta mun mielestä ja jotkut ei, ja se on ihan henkilökohtainen makuasia.
Pakko myöntää, että tunnistan. Sekä aikuisilta että lapsilta. Lapsilta popit, ticketit, molot, pdl, gugguu, småfolk, mini rodini, jne... Aikuisilta canada goose, fjällräven, tiger of sweden, jne jne....
MUTTA bongailen noita omaksi ilokseni. Rakastan muotia ja omaan silmään kauniita vaatteita. joskus jopa ostankin!
[quote author="Vierailija" time="20.10.2014 klo 15:07"]
Joku mainitsi hanskat. Ostan mieluummin talven aikana useamman halvemman parin, kuin käytän yksiä ja kalliita hanskoja koko kauden lapsella. Ei noita saa sisäpuolelta niin puhtaaksi pesussa etteivätkö alkaisi jonkun ajan kuluttua haista. Nuuhkaiskaapa huviksenne välillä niitä hikisenkosteita reimateccejä... YÖK!
[/quote]
sen takia ostan Reimateckin kinttaita aina kolme paria, että on kahdet käytössä, kun yhdet pesussa, eli yhdet kädessä, toiset varalta repussa mukana. Niin ja en halua, että lapseni ulkoilee kädet märkänä niin kuin omassa lapsuudessani jouduttiin koko ajan vaihtamaan lapasia, jotka olivat hetkessä märät.
2