Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tunnistatko vastaantulevien lasten vaatteista merkkivaatteet

Vierailija
19.10.2014 |

Ja mitkä on halvempia esim Prisman vaatteita?
Mä en kyllä itse osaa erottaa. Mulle on ihan sama onko halpa vai muotivaate, musta ne kaikki näyttää ihan samalta.

Kommentit (53)

Vierailija
21/53 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erotan, vaikka en itse juurikaan ostele muualta kuin ketjuliikkeistä.

Vierailija
22/53 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halvan rutkun käyttäjät tietysti eivät erota, kun eivät osaa etsiä erojakaan. Prisman vaatteet kulahtaa pesukerroilla 5-10, kun taas laadukas vaate ei ole vielä moksiskaan 100 kerrasta. Ja ne 40 euron reimatechin hanskat on sellaiset 1000 kertaa paremmat kuin rainbow hanskat 5 eurolla. Täällä voi jeesustella näistä, mutta ei se Kiakaan mersulle pärjää saatika sitten joku köyhien suosima skoda - neljä pyörää ja loota.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/53 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.10.2014 klo 23:09"]

[quote author="Vierailija" time="19.10.2014 klo 22:36"]Erottaa yhtä lailla kuin aikuisten vaatteistakin. Sekametelisoppakuosi on yleensä halpa. Samoin yksivärinen ilman mitään jujua. Siistit isot printit, selkeät kuosit, laadukkaan näköiset kankaat jne. Yksivärinen jollain jujulla myös usein merkkivaate. Sekametelisoppa on köyhän tunnusmerkki. [/quote] No höpöhöpö! :D Luulet tunnistavasi, tai haluaisit tunnistaa mutta jo kirjoituksestasi näkee että et tosiaan tunnista :D

[/quote]

Just joo. Hyvän ja laadukkaan erottaa erittäin selvästi kaikesta ravasta laadukkuuden takia. On se kivo ostaa ne 40 euron (tai halvemmat??!!) rapa talvikengät lapselle. Näitä saa sitten tarhassa katsoa kun astuvat niin pahasti linttaan, että meinaa oksennus tulla. 

Vierailija
24/53 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.10.2014 klo 22:09"]

Ja mitkä on halvempia esim Prisman vaatteita? Mä en kyllä itse osaa erottaa. Mulle on ihan sama onko halpa vai muotivaate, musta ne kaikki näyttää ihan samalta.

[/quote]

En edes katso muiden muksujen vaatteita. Jotkut sateenkaariraidat pistivät joskus silmään, kun olivat niin värikkäitä. Miksi ihmeessä tuijottelisin muiden lapsia?

Vierailija
25/53 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.10.2014 klo 22:23"]

[quote author="Vierailija" time="19.10.2014 klo 22:19"]

Siksipä mietinkin, että miksi jotkut haluaa kuluttaa rahansa joihinkin kalliisiin "merkkivaatteisiin" jos niitä kerran ei erota "tavisvaatteista"? Joku Risto-Matti Ratiankin mustavalkoinen raitapaita voi maksaa kolme-neljäkin kertaa enemmän kuin samanlainen paita jossain H&M-liikkeessä. O_o Ap

[/quote]

Vahingossa yläpeukutin. HM:n raitapaidat eivät ole yhtä laadukkaita kuin Marimekon. Olen kyllä ostanut niitä halpiksiakin, kun hyvin pienillä lapsilla käyttökertoja ei tule niin monta. Halpiksista ei kuitenkaan välttämättä riitä enää pikkuveikalle.

[/quote]

Meillä kaikki vaatteet kestivät kahdella, vieläkin olisivat hyviä. Yhtäkään merkkivaatetta meillä ei ole. Mutta muutama Ratian pyyhe on. Ne on ne joista lähti pesussa lankoja pitkiksi lenkeiksi, surkeaa laatua.

Vierailija
26/53 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.10.2014 klo 22:09"]

Ja mitkä on halvempia esim Prisman vaatteita? Mä en kyllä itse osaa erottaa. Mulle on ihan sama onko halpa vai muotivaate, musta ne kaikki näyttää ihan samalta.

[/quote]

Meillä aikanaan, kun ei halpakaupasta löytynyt sopivia, ostettiin sitten kalliit Prismasta :) Mitkään merkkivaatteet ei käynyt edes mielessä.

Vierailija
27/53 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Ap se yksi merkkihuora vai miksi kiinnostaa merkit noin paljon? samaa laatua ne kaikki on ja kiinassa/intiassa/bangladeshissä valmistettuja kaikki vaikka olisivatkin Dioria. Oletko vähän tyhmä vai vaan yksinkertainen?:D

Vierailija
28/53 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka hitto ostaa lapselle merkkivaatteita(ellei oo joku miljadööri) lapset kasvaa niiiiiiin äkkiä ulos niistä leimamerkeistä.

Vierailija
29/53 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en, syystä että ei kiinnosta vastaantulevien lasten vaatteet tai ne lapset ylipäätään.

Vierailija
30/53 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.10.2014 klo 01:37"]

Halvan rutkun käyttäjät tietysti eivät erota, kun eivät osaa etsiä erojakaan. Prisman vaatteet kulahtaa pesukerroilla 5-10, kun taas laadukas vaate ei ole vielä moksiskaan 100 kerrasta. Ja ne 40 euron reimatechin hanskat on sellaiset 1000 kertaa paremmat kuin rainbow hanskat 5 eurolla. Täällä voi jeesustella näistä, mutta ei se Kiakaan mersulle pärjää saatika sitten joku köyhien suosima skoda - neljä pyörää ja loota.

[/quote]

Se köyhän suosima Skoda lähti 20 asteen pakkasella kylmiltään kerrasta käyntiin. Ainoa minulle merkitsevä asia. Mersu ruostuu alta aikayksikön, ainakin pakettimalli.

Ne merkkivaatteet tehdään samoissa hikipajoissa, kuin halpiksetkin. Että se siitä laadusta.

Vierailija
31/53 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.10.2014 klo 22:23"][quote author="Vierailija" time="19.10.2014 klo 22:19"]

Siksipä mietinkin, että miksi jotkut haluaa kuluttaa rahansa joihinkin kalliisiin "merkkivaatteisiin" jos niitä kerran ei erota "tavisvaatteista"? Joku Risto-Matti Ratiankin mustavalkoinen raitapaita voi maksaa kolme-neljäkin kertaa enemmän kuin samanlainen paita jossain H&M-liikkeessä. O_o Ap

[/quote]

Vahingossa yläpeukutin. HM:n raitapaidat eivät ole yhtä laadukkaita kuin Marimekon. Olen kyllä ostanut niitä halpiksiakin, kun hyvin pienillä lapsilla käyttökertoja ei tule niin monta. Halpiksista ei kuitenkaan välttämättä riitä enää pikkuveikalle.
[/quote]

Hahhaa, sallikaa mun nauraa :D Marimekon paidat tehdään nykyään Kiinassa ja muissa halvan työvoiman maissa. Saumat kiertää heti ekan pesun jälkeen, samoin pieniä reikiä ilmestyy itsestään. Siinä sulle Marimekon laatua!

Vierailija
32/53 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, enkä aikuisten, enkä kenenkään muunkaan.

Vierailija
33/53 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lasten enkä aikuisten. Eikä edes kiinnosta, mihin muut mukelonsa pukevat.

Vierailija
34/53 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.10.2014 klo 02:56"]

[quote author="Vierailija" time="19.10.2014 klo 22:23"][quote author="Vierailija" time="19.10.2014 klo 22:19"] Siksipä mietinkin, että miksi jotkut haluaa kuluttaa rahansa joihinkin kalliisiin "merkkivaatteisiin" jos niitä kerran ei erota "tavisvaatteista"? Joku Risto-Matti Ratiankin mustavalkoinen raitapaita voi maksaa kolme-neljäkin kertaa enemmän kuin samanlainen paita jossain H&M-liikkeessä. O_o Ap [/quote] Vahingossa yläpeukutin. HM:n raitapaidat eivät ole yhtä laadukkaita kuin Marimekon. Olen kyllä ostanut niitä halpiksiakin, kun hyvin pienillä lapsilla käyttökertoja ei tule niin monta. Halpiksista ei kuitenkaan välttämättä riitä enää pikkuveikalle. [/quote] Hahhaa, sallikaa mun nauraa :D Marimekon paidat tehdään nykyään Kiinassa ja muissa halvan työvoiman maissa. Saumat kiertää heti ekan pesun jälkeen, samoin pieniä reikiä ilmestyy itsestään. Siinä sulle Marimekon laatua!

[/quote]

Edellinen Ratian olkalaukku oli ainakin ihan sekundaa. Kuukauden käytön jälkeen alkoi joku omituinen pinnoite laukun sisältä hilseillä, ja sitä pinnoitenöyhtää sai sitten jatkuvasti putsailla läppärin välistä, vaatteistaan ja ylipäätään kaikesta mitä erehtyi laukkuun sullomaan. Sen lisäksi olkavyön soljet oli niin paskasti suunniteltu, että jos laukussa oli yli sata grammaa painoa niin viidessä minuutissa soljui olkavyö maksimimittaansa ja laukku roikkui polvitaipeessa. 

Nämä näitä aikuisten juttuja. Lasten merkkivaatteenhan sitten onkin ihan puhdasta rahastusta alusta loppuun. Lasta tuskin kiinnostaa, mutta mammat pääsevät pätemään hiekkalaatikolla, sehän se tärkeintä on.

Vierailija
35/53 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä vauva sai lahjaksi merkkihaalarin joka on niin ruma. Semmoinen likaisenvärinen jossa vilistää rottia! Yök Yök Yök  Ja ne Molot nyt on ihan hmmm  ja sateenkaarihaalarit taas siis ihan hyvä kaannanotto hyvän asian puolesta mutta ei lapsilla.... Eli kyllä parahimmat haalarit löytyy nykyään Prismasta ainakin jos ei vielä vedenpitävyttä tms tarvitse ajatella.

Vierailija
36/53 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin tunnustaa tunnistavani nämä yleisimmät lasten "merkkivaatteet". Jos siis puhutaan Po.p, Meandi, Molo, Gugguu, Småfolk yms. Hilfigereitä tai Pradaa en varmaankaan tunnistaisi :). Itsekin suosin tiettyjä merkkejä koska tykkään niiden kuoseista ja ulkonäöstä, mutta se on ihan p*skapuhetta, että olisivat sen laadukkaampia kuin H&M tai Lindex. Eivät todellakaan ole! Monesti Marimekon ja Miikkarin uudet vaatteet menee paljon nopeammin nuhjuiseksi kuin se Henkkamaukka. Vanhat kestävätkin paremmin, mutta näissä uusissa laatu mennyt aivan surkeaksi. 

Itse inhoan Skodaa, enkä suostuisi sillä ajamaan, koska on mielestäni hemmetin ruma auto. MUTTA, ilmeiseti on laadultaan todella hyvä ja vikoja ei juuri ole, siksi kait onkin nykyään todella suosittu :). 

Vierailija
37/53 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erotan kyllä, tosin kiinnitän yleensä huomiota vain jos lapsen päällä on joku erikoinen vaate. Mutta enpä ajattele mitään kummempaa, omalle lapselleni ostan merkkivaatteita yleensä käytettynä.

Vierailija
38/53 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä Reima ei ole merkki. Mä käytän parempia, joten kyllä tunnistan merkit.

Vierailija
39/53 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku mainitsi hanskat. Ostan mieluummin talven aikana useamman halvemman parin, kuin käytän yksiä ja kalliita hanskoja koko kauden lapsella. Ei noita saa sisäpuolelta niin puhtaaksi pesussa etteivätkö alkaisi jonkun ajan kuluttua haista. Nuuhkaiskaapa huviksenne välillä niitä hikisenkosteita reimateccejä... YÖK!

Vierailija
40/53 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä ratia ole todellakaan merkkituote. Nehän on halpoja rytkyjä. Kyllä tässä ketjussa puhutaan ihan designista mm. Mini Rodini.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän neljä